9 Age
Moderator: Gremlin
Zapewne przy 5 ?Laik pisze:Może, nawet LOSa może mieć przy odpowiedniej ilości
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Panowie (i Panie);)
przyznam że AoS odrzucił mnie od samego początku ale postanowiłem że dam mu szansę.
Powiedzcie mi proszę jak wygląda teraz obecnie gra?
Rozumiem że ETC dodało koszta punktowe itd więc miałbym kilka pytań:
- czy zasady gry zmieniają się znacznie przez ETC? Mam na myśli zasady AoS, nie punkty.
- co jest w takim razie grywalnego w WE? Może Rangerzy albo Eternal Guard?
- jakie zasady obowiązują ogólnie? AoS czy coś zupełnie innego?
- jeśli Aos to czy jest potrzeba wymiany podstawek na okrągłe?
jak coś mi się nawinie to dopytam xd
przyznam że AoS odrzucił mnie od samego początku ale postanowiłem że dam mu szansę.
Powiedzcie mi proszę jak wygląda teraz obecnie gra?
Rozumiem że ETC dodało koszta punktowe itd więc miałbym kilka pytań:
- czy zasady gry zmieniają się znacznie przez ETC? Mam na myśli zasady AoS, nie punkty.
- co jest w takim razie grywalnego w WE? Może Rangerzy albo Eternal Guard?
- jakie zasady obowiązują ogólnie? AoS czy coś zupełnie innego?
- jeśli Aos to czy jest potrzeba wymiany podstawek na okrągłe?
jak coś mi się nawinie to dopytam xd
w AoS nikt raczej nie gra
Gramy 9th age ---> http://www.the-ninth-age.com/?s=7f42307 ... 63e1ee3943
Jest to zmodyfikowana wersja starej dobrej 8 ale bez sporej ilości błędów, chorych kmin, kombosów czy przegięć.
Ogólnie jeśli chodzi o WE i 9th Age to jest to połączenie samych dobrych cech starego 6edycyjnego booka z nowymi zasadami z booka do 8edycji.
W skrócie co dało nam 9th age:
- powrót do S4 na łukach na krótkim zasięgu
- brak kar za ruch na łucznikach
- powrót do S6 na Treemanach, S5 na Treekinach, S4 na dryadach
- powrót do S4 na tancerzach (tym razem mają na stałe S4)
- kilka ciekawych przedmiotów
- poprawiona magia (trudniejsze castingi, mniej gamebreakerów, gorsze miscasty)
- całość magii sprawia, że jest trudniej i stabilniej
Sporo zmian w głównym booku:
- koniec głupich kresek z kowbojem na przodzie
- koniec ze spamem armii z 1+Save
- mniej debili z Wardami na 3+
- szybsze walki
Jest tego sporo, ale gra się dokładnie tak samo jak w 8edycje
Nauka zajmuje kilkanaście minut, potem jest tylko kwestia pamiętania i oddzwyczajania się od starych nawyków
Gramy 9th age ---> http://www.the-ninth-age.com/?s=7f42307 ... 63e1ee3943
Jest to zmodyfikowana wersja starej dobrej 8 ale bez sporej ilości błędów, chorych kmin, kombosów czy przegięć.
Ogólnie jeśli chodzi o WE i 9th Age to jest to połączenie samych dobrych cech starego 6edycyjnego booka z nowymi zasadami z booka do 8edycji.
W skrócie co dało nam 9th age:
- powrót do S4 na łukach na krótkim zasięgu
- brak kar za ruch na łucznikach
- powrót do S6 na Treemanach, S5 na Treekinach, S4 na dryadach
- powrót do S4 na tancerzach (tym razem mają na stałe S4)
- kilka ciekawych przedmiotów
- poprawiona magia (trudniejsze castingi, mniej gamebreakerów, gorsze miscasty)
- całość magii sprawia, że jest trudniej i stabilniej
Sporo zmian w głównym booku:
- koniec głupich kresek z kowbojem na przodzie
- koniec ze spamem armii z 1+Save
- mniej debili z Wardami na 3+
- szybsze walki
Jest tego sporo, ale gra się dokładnie tak samo jak w 8edycje
Nauka zajmuje kilkanaście minut, potem jest tylko kwestia pamiętania i oddzwyczajania się od starych nawyków
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Najlepiej przeczytaj podręcznik do naszych elfów (nazywają się Sylvan Elves - ogólnie nazwy zostały zmienione).
W grze nie ma teraz w ogóle snajpowania - nawet LOSa nie ma. Co do wildow to moim zdaniem są obecnie średni.
W grze nie ma teraz w ogóle snajpowania - nawet LOSa nie ma. Co do wildow to moim zdaniem są obecnie średni.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Czemu średni, imo mają dużo wygar w cc :<
No i pytanie mam: daję bohaterowi klamkę +2 ataki i pathfindera. Dostaje dwa dodatkowe strzały? Zakładając że klamka zwiększa charakterystykę a nie "w walce masz dwa dodatkowe ataki" etc.
No i pytanie mam: daję bohaterowi klamkę +2 ataki i pathfindera. Dostaje dwa dodatkowe strzały? Zakładając że klamka zwiększa charakterystykę a nie "w walce masz dwa dodatkowe ataki" etc.
Kod: Zaznacz cały
Axe of Battle(25 pts)
Type: Hand Weapon. The wielder has +2 Attacks.
Kod: Zaznacz cały
...and Multiple Shots (Attacks in profile)...
Wygar może i mają ale są cholernie drodzy.
Ich przeżywalność jest zerowa.
Grając przeciwko armii, która ma jakiekolwiek strzelanie lawirujesz za obeliskami/budynkami/górkami bo byle śmieciowe strzelanie ściąga Ci ich w turę/dwie.
IMO jeśli chodzi o CC to DRZEWA!
Avatar/Treeman, Treekiny bądź też dryady.
Cenowo atrakcyjne, przeżywalność znacznie większa przy trochę słabszym wygarze.
Ich przeżywalność jest zerowa.
Grając przeciwko armii, która ma jakiekolwiek strzelanie lawirujesz za obeliskami/budynkami/górkami bo byle śmieciowe strzelanie ściąga Ci ich w turę/dwie.
IMO jeśli chodzi o CC to DRZEWA!
Avatar/Treeman, Treekiny bądź też dryady.
Cenowo atrakcyjne, przeżywalność znacznie większa przy trochę słabszym wygarze.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Nie do końca. Gdzyby nie ilość modeli i kasy jaką trzeba na tę grę wydać,wkręciłbym co najmniej dziesięciu znajomych w to hobby.... A wystarczyłoby ograniczyć poziom punktowy do 1500 i po kłopotach. Nie dość że dużo stuffu do noszenia, jedna gra trwa 2-3h to jeszcze coraz więcej $$$ trzeba wydawać :/
Żeby nine było, mam dwie pełne armie elfów więc dla mnie to nie problem, ale strasznie ogranicza to ilość nowych osób
Żeby nine było, mam dwie pełne armie elfów więc dla mnie to nie problem, ale strasznie ogranicza to ilość nowych osób
Kwestia tego jakie ma kto środowisko u siebie.
Docelowo i tak nawet nowy gracz powinien po jakimś czasie 3k uzbierać.
U nas w Lublinie nie ma nowych graczy to robimy wszystkie turnieje na 2500 bo bitwy są ciekawsze i mniej losowe (jeden miscast na generale nie kończy gry).
Nawet na 1500pkt trzeba wydać znacznie więcej niż na inne systemy,.
Battl to taka gra gdzie armię zbierasz kilka lat i ładujesz w nią kupę kasy. Trzeba znaleźć ludzi których to kręci zamiast zdobywać graczy ktorzy co kwartał zmieniają system albo nie chcą wydawać dużo na hobby.
Docelowo i tak nawet nowy gracz powinien po jakimś czasie 3k uzbierać.
U nas w Lublinie nie ma nowych graczy to robimy wszystkie turnieje na 2500 bo bitwy są ciekawsze i mniej losowe (jeden miscast na generale nie kończy gry).
Nawet na 1500pkt trzeba wydać znacznie więcej niż na inne systemy,.
Battl to taka gra gdzie armię zbierasz kilka lat i ładujesz w nią kupę kasy. Trzeba znaleźć ludzi których to kręci zamiast zdobywać graczy ktorzy co kwartał zmieniają system albo nie chcą wydawać dużo na hobby.
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Nie rzucaj czarów z 4 kostek?
Nie ma nowych graczy, bo środowisko nie zabiega o to by napływali. W Innym Wymiarze w Katowicach robi się turnieje parowe 2x1200 i pojawiło się bardzo dużo nowych twarzy (większość powyłaziła z szafy ). 1200 to nie jest dużo punktów (heros + 2 core + jakiś specjal/rare) za 400zł taki zestaw idzie poskładać. Przy masterach brakuje eventów na małe punkty itd.
Nie ma nowych graczy, bo środowisko nie zabiega o to by napływali. W Innym Wymiarze w Katowicach robi się turnieje parowe 2x1200 i pojawiło się bardzo dużo nowych twarzy (większość powyłaziła z szafy ). 1200 to nie jest dużo punktów (heros + 2 core + jakiś specjal/rare) za 400zł taki zestaw idzie poskładać. Przy masterach brakuje eventów na małe punkty itd.
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
Zabiorę głos w tej dyskusji bo własnie zakupiłem pierwsze własne figurki.
Bariera wejścia jest bardzo duża w przypadku gry na 2500 punktów - to kilkaset złotych minimum.
Na razie mam figurek na wystawienie ledwie za 600 punktów - może jak coś dokupię to uda uzbierać się aby mieć te 1200-1500 pkt - także popieram pomysł aby w trakcie turniejów organizować miniturnieje na małe punkty - szybkie gry gdzie ktoś kto się uczy będzie zagrać nawet 5-6 pojedynków jednego dnia.
Bariera wejścia jest bardzo duża w przypadku gry na 2500 punktów - to kilkaset złotych minimum.
Na razie mam figurek na wystawienie ledwie za 600 punktów - może jak coś dokupię to uda uzbierać się aby mieć te 1200-1500 pkt - także popieram pomysł aby w trakcie turniejów organizować miniturnieje na małe punkty - szybkie gry gdzie ktoś kto się uczy będzie zagrać nawet 5-6 pojedynków jednego dnia.