Empire the 9th Age

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2385
Lokalizacja: Warszawa

Re: Empire the 9th Age

Post autor: r@fix »

imho teraz 5 kawy lepiej ze sztandarem niz muzykiem
Obrazek

Awatar użytkownika
Herbata
Wałkarz
Posty: 78

Post autor: Herbata »

co do rakietnic
https://youtu.be/7EoHdum-6cU?t=7s
za te punkty brać zanim znerfią. Jakaś mocna kawa, varkolaki; rakietnica ma na czym na siebie zarobić. "...It never fails" :)
"Wielkie problemy współczesności nie rozstrzygną się mowami i uchwałami większości… ale krwią i żelazem." Bismarck

Awatar użytkownika
DarekH
Chuck Norris
Posty: 595
Lokalizacja: Kraków

Post autor: DarekH »

Rakietnice nie znerfione, a i wodę w silniku parowym powoli można podgrzewać, by tankiem zacząć jeździć po polu bitwy!?

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Czołg jest dalej kupą, 20pkt tego nie zmienia.
Rakietnica mniej losowa, ale statystycznie gorsza niż była.

Awatar użytkownika
Herbata
Wałkarz
Posty: 78

Post autor: Herbata »

to są nied****ne dekle ze szwecji i okolic :)
mam nadzieje że muzułmanie z***ją ich na śmierć.
Empire jest tak strasznie op że gniecie wszystko, więc dostało nerfy w prezencie
frustracja sięga zenitu...
"Wielkie problemy współczesności nie rozstrzygną się mowami i uchwałami większości… ale krwią i żelazem." Bismarck

Awatar użytkownika
DarekH
Chuck Norris
Posty: 595
Lokalizacja: Kraków

Post autor: DarekH »

- 20pkt oraz +1 do BS: czyli podobnie jak armatka z inżynierem - w duże cele na bliskim zasięgu ładuje na 2+ w zestawieniu z armatą i moździerzem + inżynier łączny koszt to 520pkt - a otrzymujesz park maszynowy w postaci 2 dział trafiających na 2+ w samotnych dużych kozaków, placek 5'' na lekkie jednostki przeciwnika, no i rozkaz cel, pal dla handgunnersów gdy wsadzisz tam tego inżyniera. Do tego wszystkiego bierzesz 20 sezonowych handgunnersów i masz 21 strzałów trafiających na 3+ z zasięgiem 15'' (w tym 2 trafiające na 2+ od czempiona) S4 i AP1- więc można rozstrzelać przeciwnikowi wybrane, słabo opancerzone jednostki - a większość jednostek przynajmniej 1x musi wejść na bliski zasięg przed szarżą.

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Zagraj tym i zobaczysz i że się nie opłaca. Strzelisz najwyżej raz-dwa potem tracisz ten oddział a to sporo punktów które się w ture nie splaci

Awatar użytkownika
DarekH
Chuck Norris
Posty: 595
Lokalizacja: Kraków

Post autor: DarekH »

Kurcze, czy zaszarżujesz na handgunnersów wystawiając skrzydło oddziału na kontrę kloca GS lub kloca halabardników? Nie mam doświadczenia w battlu, ale w każdej grze strategicznej nie zrobiłbym takiego ruchu.

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Przecież te handgunny nie ustoją tury, żebyś to skontrował.
No ale mówię, zagraj i napisz, papier wszystko przyjmie a potem trafiasz na ogarniętego przeciwnika i ciężko ugrać remis bo rozpa przekombinowana.

Awatar użytkownika
G@lahad
Chuck Norris
Posty: 566
Lokalizacja: Vanguard/Łódź

Post autor: G@lahad »

Muszkiety kicha :( nawet jako support unit... szkoda punktów. Znacznie lepsza dwudziestka halabardników i ich kontra szarże.
Obrazek

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

dominik.saburo pisze:Muszkiety kicha :( nawet jako support unit... szkoda punktów. Znacznie lepsza dwudziestka halabardników i ich kontra szarże.
A jak dokładnie sprawdza/ działa te 6 szeregów do CR za support unit?
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

Duzo lepiej,dostajesz dokladnie +7 do podstawowego cra parent unitu
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

Generalnie masz za oddział główny +3 i za detachment te +3 i za szarże + 1 ?
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

Szeregi +3, szarza, bok, lepszy bok, szmata, jesli takowej nie masz, do tego doliczasz bonus z głównego oddziału
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Cześć, a jak teraz czołg strzela? Mam na myśli czy handgun inżyniora oraz cannon mają -1 za ruch i strzał? Nigdzie nie widzę zasady dającej czołgowi traktowanie jakby był stacjonarny do strzelania. :(

Oraz jak teraz rozpatruje się strzał z działa czołgowego. Dalej leci na wprost (i gdzie jest to tak napisane jeśli tak) czy strzela się też tym jak każdą inną bronią zasięgową (tj we front arcu)?
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2385
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: r@fix »

imho nie musi juz strzelac na wprost i wystarczy ze widzi, dostaje kare za ruch, pewnie dlatego tez inzynier dostal bs 4 w ostatniej aktualizacji booka
Obrazek

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Zgadza się - strzela w to co widzi i ma karę za ruch.

Warto pamiętać, że wszelkie działa mają +1 do hita w Large Target :)

Ogólnie handgun i działko parowe są do bani. Za to działo jeszcze ujdzie no i przy każdym MisFire czołg nie musi oberwać ran.

Awatar użytkownika
DarekH
Chuck Norris
Posty: 595
Lokalizacja: Kraków

Post autor: DarekH »

To czołg ma 2 canony?

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Dzięki. :( Sam nie wiem co myśleć o nowym czołgu. Mam wrażenie, że w 9 Age chcieli zrobić, że imperium to armia polegająca niemalże tylko na piechocie. :P

@SkavenLord
czołg ma działo parowe (steam cannon) oraz działko parowe (steam gun, umieszczone w wieżyczce).

Cannon to armata, a steam gun to zianie.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Zepsuli czołg po całości, żeby się jeszcze dało grać dwoma :evil:

ODPOWIEDZ