Empire the 9th Age
Moderator: #helion#
co do rakietnic
https://youtu.be/7EoHdum-6cU?t=7s
za te punkty brać zanim znerfią. Jakaś mocna kawa, varkolaki; rakietnica ma na czym na siebie zarobić. "...It never fails"
https://youtu.be/7EoHdum-6cU?t=7s
za te punkty brać zanim znerfią. Jakaś mocna kawa, varkolaki; rakietnica ma na czym na siebie zarobić. "...It never fails"
"Wielkie problemy współczesności nie rozstrzygną się mowami i uchwałami większości… ale krwią i żelazem." Bismarck
to są nied****ne dekle ze szwecji i okolic
mam nadzieje że muzułmanie z***ją ich na śmierć.
Empire jest tak strasznie op że gniecie wszystko, więc dostało nerfy w prezencie
frustracja sięga zenitu...
mam nadzieje że muzułmanie z***ją ich na śmierć.
Empire jest tak strasznie op że gniecie wszystko, więc dostało nerfy w prezencie
frustracja sięga zenitu...
"Wielkie problemy współczesności nie rozstrzygną się mowami i uchwałami większości… ale krwią i żelazem." Bismarck
- 20pkt oraz +1 do BS: czyli podobnie jak armatka z inżynierem - w duże cele na bliskim zasięgu ładuje na 2+ w zestawieniu z armatą i moździerzem + inżynier łączny koszt to 520pkt - a otrzymujesz park maszynowy w postaci 2 dział trafiających na 2+ w samotnych dużych kozaków, placek 5'' na lekkie jednostki przeciwnika, no i rozkaz cel, pal dla handgunnersów gdy wsadzisz tam tego inżyniera. Do tego wszystkiego bierzesz 20 sezonowych handgunnersów i masz 21 strzałów trafiających na 3+ z zasięgiem 15'' (w tym 2 trafiające na 2+ od czempiona) S4 i AP1- więc można rozstrzelać przeciwnikowi wybrane, słabo opancerzone jednostki - a większość jednostek przynajmniej 1x musi wejść na bliski zasięg przed szarżą.
A jak dokładnie sprawdza/ działa te 6 szeregów do CR za support unit?dominik.saburo pisze:Muszkiety kicha nawet jako support unit... szkoda punktów. Znacznie lepsza dwudziestka halabardników i ich kontra szarże.
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
Generalnie masz za oddział główny +3 i za detachment te +3 i za szarże + 1 ?
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
Cześć, a jak teraz czołg strzela? Mam na myśli czy handgun inżyniora oraz cannon mają -1 za ruch i strzał? Nigdzie nie widzę zasady dającej czołgowi traktowanie jakby był stacjonarny do strzelania.
Oraz jak teraz rozpatruje się strzał z działa czołgowego. Dalej leci na wprost (i gdzie jest to tak napisane jeśli tak) czy strzela się też tym jak każdą inną bronią zasięgową (tj we front arcu)?
Oraz jak teraz rozpatruje się strzał z działa czołgowego. Dalej leci na wprost (i gdzie jest to tak napisane jeśli tak) czy strzela się też tym jak każdą inną bronią zasięgową (tj we front arcu)?
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
Zgadza się - strzela w to co widzi i ma karę za ruch.
Warto pamiętać, że wszelkie działa mają +1 do hita w Large Target
Ogólnie handgun i działko parowe są do bani. Za to działo jeszcze ujdzie no i przy każdym MisFire czołg nie musi oberwać ran.
Warto pamiętać, że wszelkie działa mają +1 do hita w Large Target
Ogólnie handgun i działko parowe są do bani. Za to działo jeszcze ujdzie no i przy każdym MisFire czołg nie musi oberwać ran.
Dzięki. Sam nie wiem co myśleć o nowym czołgu. Mam wrażenie, że w 9 Age chcieli zrobić, że imperium to armia polegająca niemalże tylko na piechocie.
@SkavenLord
czołg ma działo parowe (steam cannon) oraz działko parowe (steam gun, umieszczone w wieżyczce).
Cannon to armata, a steam gun to zianie.
@SkavenLord
czołg ma działo parowe (steam cannon) oraz działko parowe (steam gun, umieszczone w wieżyczce).
Cannon to armata, a steam gun to zianie.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.