[Warszawa], AoS, 07.05.2016, Szturm #11 - Campaign Day
Re: [Warszawa], AoS, 07.05.2016, Szturm #11 - Campaign Day
Cześć!
Chciałbym wziąć udział , posiadam armię Order( głównie Aelfy)
Adam Kasztankiewicz
Chciałbym wziąć udział , posiadam armię Order( głównie Aelfy)
Adam Kasztankiewicz
Dziś pierwsza część obiecanego wcześniej fluffu:
Ghyran zniewolony
Od ponad pięciu stuleci Świat Życia był zalewany sługami Boga Zarazy. Kwitnącymi niegdyś polanami i dolinami zawładnęły zgnilizna i zepsucie. Druzgoczące ataki sługów Nurgle'a miażdżyły ostatnie ślady oporu.
Grzmot dociera do Ghyran
W obliczu zwycięstwa w Aqshy i zabezpieczenia Bram Azyru, Stormcast Eternals przybywają do Świata Życia, a wraz z nimi - po raz pierwszy od stuleci - nadzieja, gdy ruszają do walki przeciwko legionom Nurgle'a. Wojownicy Sigmara, Hallowed Knights, otrzymują rozkazy odszukania a następnie odcięcia Bram skażonych przez Nurgle'a oraz odnalezienia ukrywającej się bogini Alarielle.
U stóp Bramy Brzasku
Hallowed Knights, najwierniejsi ze wszystkich Stormhostów, pod dowództwem Lorda-Celestanta Gardusa, maszerują na Bramę Brzasku, prowadzącą niegdyś bezpośrednio do Azyr. Odkrywają, że została ona wypaczona i teraz prowadzi bezpośrednio do Ogrodu Nurgle'a. Z jej skażonych podwojów wylewa się niekończąca się fala demonicznych stworów. Do bitwy po obu stronach dołączają posiłki: Skaveni z Klanu Pestilens (efekt sojuszu Nurgle'a i Rogatego Szczura) oraz Stormcast Eternals ze Stormhostu Astral Templars, którzy walczą ramię w ramię z Hallowed Knights oraz Driady i Drzewce Sylvaneth. Zwycięstwo wydaje się niemożliwe gdy dostępu do Bramy broni monstrualna sylwetka Bolathraxa, Wielkiego Nieczystego...
Ofiara Gardusa
Lord Celestant Gardus poświęca się, by ocalić swych braci i zapewnić zwycięstwo siłom Sigmara. Uderzając młotem w podstawę Bramy, zawala ją na siebie i Bolathraxa, odcinając siebie i jego w Ogrodzie Nurgle'a. Jego los wydaje się być przesądzony. Ubolewając nad stratą, Hallowed Knights ślubują uczcić jego pamięć, dokańczając to co on rozpoczął swoją ofiarą. Morale armii utrzymuje Lord Castellant Lorrus Grymn.
Zawodzący Róg
Pozbawieni przywódcy, Stormcast Eternals kontunuują poszukiwania Alarielle, zbliżając się do straszliwego regionu, znanego jako Gnilne Trzęsawisko. Każda chwila staje się męką przez nieustające brzmienie w oddali Zawodzącego Rogu - artefaktu, którego kakofoniczny ryk potrafił zdruzgotać morale nawet Stormcast Eternals. Chwilę wytchnienia daje im odpoczynek przy źródle czystej wody, do którego prowadzą ich Driady. Wkrótce docierają do źródła hałasu, wywiązuje się bitwa ze Zwierzoludźmi i Wojownikami Nurgle'a, w której Lorrus Grymn walczy z czempionem Nurgle'a, Gutrotem Spume. Pokonuje go, jednak sam zostaje poważnie ranny. Zawodzący Róg zostaje uciszony.
CDN...
Ghyran zniewolony
Od ponad pięciu stuleci Świat Życia był zalewany sługami Boga Zarazy. Kwitnącymi niegdyś polanami i dolinami zawładnęły zgnilizna i zepsucie. Druzgoczące ataki sługów Nurgle'a miażdżyły ostatnie ślady oporu.
Grzmot dociera do Ghyran
W obliczu zwycięstwa w Aqshy i zabezpieczenia Bram Azyru, Stormcast Eternals przybywają do Świata Życia, a wraz z nimi - po raz pierwszy od stuleci - nadzieja, gdy ruszają do walki przeciwko legionom Nurgle'a. Wojownicy Sigmara, Hallowed Knights, otrzymują rozkazy odszukania a następnie odcięcia Bram skażonych przez Nurgle'a oraz odnalezienia ukrywającej się bogini Alarielle.
U stóp Bramy Brzasku
Hallowed Knights, najwierniejsi ze wszystkich Stormhostów, pod dowództwem Lorda-Celestanta Gardusa, maszerują na Bramę Brzasku, prowadzącą niegdyś bezpośrednio do Azyr. Odkrywają, że została ona wypaczona i teraz prowadzi bezpośrednio do Ogrodu Nurgle'a. Z jej skażonych podwojów wylewa się niekończąca się fala demonicznych stworów. Do bitwy po obu stronach dołączają posiłki: Skaveni z Klanu Pestilens (efekt sojuszu Nurgle'a i Rogatego Szczura) oraz Stormcast Eternals ze Stormhostu Astral Templars, którzy walczą ramię w ramię z Hallowed Knights oraz Driady i Drzewce Sylvaneth. Zwycięstwo wydaje się niemożliwe gdy dostępu do Bramy broni monstrualna sylwetka Bolathraxa, Wielkiego Nieczystego...
Ofiara Gardusa
Lord Celestant Gardus poświęca się, by ocalić swych braci i zapewnić zwycięstwo siłom Sigmara. Uderzając młotem w podstawę Bramy, zawala ją na siebie i Bolathraxa, odcinając siebie i jego w Ogrodzie Nurgle'a. Jego los wydaje się być przesądzony. Ubolewając nad stratą, Hallowed Knights ślubują uczcić jego pamięć, dokańczając to co on rozpoczął swoją ofiarą. Morale armii utrzymuje Lord Castellant Lorrus Grymn.
Zawodzący Róg
Pozbawieni przywódcy, Stormcast Eternals kontunuują poszukiwania Alarielle, zbliżając się do straszliwego regionu, znanego jako Gnilne Trzęsawisko. Każda chwila staje się męką przez nieustające brzmienie w oddali Zawodzącego Rogu - artefaktu, którego kakofoniczny ryk potrafił zdruzgotać morale nawet Stormcast Eternals. Chwilę wytchnienia daje im odpoczynek przy źródle czystej wody, do którego prowadzą ich Driady. Wkrótce docierają do źródła hałasu, wywiązuje się bitwa ze Zwierzoludźmi i Wojownikami Nurgle'a, w której Lorrus Grymn walczy z czempionem Nurgle'a, Gutrotem Spume. Pokonuje go, jednak sam zostaje poważnie ranny. Zawodzący Róg zostaje uciszony.
CDN...
Kerwantes pisze:Powinienem dać radę, wstępnie możesz mnie wpisać z moim Khorne Bloodbound.
chaoslo3 pisze:U mnie spore szanse że będę ale pewny będę dopiero w piątek po południu. Tak że Chaos wesprze Chaos, biore trole.
Wszyscy dopisani, bardzo się cieszę że będziecie!Ryoga pisze:Usa mi się wziąć udział. Reprezentować będę chaos.
Zostało ostatnie miejsce (w drużynie Chaosu) - jacyś chętni?
Przypominam też o wejściówce, w dniu eventu jest drożej więc warto wcześniej
Dziś mały przedsmak tego, czego możecie się spodziewać w kwestii zasad na najbliższym Szturmie
Ghyran, Świat Życia, w czasach swej świetności niemal w całości porośnięty był lasami. Z nadejściem Chaosu, wiele z nich zostało wyciętych, spalonych lub splugawionych, jednak dopóki żyje Alarielle, magia życia wypełnia każdy skrawek Ghyranu. We wszystkich bitwach na najbliższym Szturmie będą obowiązywały następujące zasady otoczenia:
Ghyran, Świat Życia, w czasach swej świetności niemal w całości porośnięty był lasami. Z nadejściem Chaosu, wiele z nich zostało wyciętych, spalonych lub splugawionych, jednak dopóki żyje Alarielle, magia życia wypełnia każdy skrawek Ghyranu. We wszystkich bitwach na najbliższym Szturmie będą obowiązywały następujące zasady otoczenia:
Jak wam się podoba?Times of War: Greenglades pisze:Nagłe Rozkrzewienie
Rzuć kostką na końcu każdej swojej fazy Hero. Jeśli wypadnie '6', możesz ustawić model scenerii przedstawiający Knieję Sylvaneth (Sylvaneth Wyldwood). Model musi zostać ustawiony na płaskiej powierzchni pola bitwy, w miejscu gdzie da się go zmieścić. Tymczasowo usuń wszystkie modele z obszaru gdzie wyrasta Knieja, po czym ustaw je w Kniei, możliwie jak najbliżej ich poprzednich pozycji.
Tarcza Cierni
Magowie (Wizards) w Świecie Życia znają dodatkowo zaklęcie Tarcza Cierni. Tarcza Cierni ma trudność rzucenia czaru 6. Po pomyślnym rzuceniu czaru, wybierz przyjazną jednostkę w 18" od rzucającego zaklęcie. Do twojej następnej fazy Hero, każda jednostka wroga znajdująca się w 3" od wybranej jednostki na koniec fazy walki otrzymuje D3 obrażenia śmiertelne.
Rozkwit Życia
Jeśli w teście strachu (battleshock) jednostki wypadnie '1', to jednostka ta otrzymuje błogosławieństwo magicznej witalności i żaden z modeli nie ucieka, niezależnie od modyfikatorów. Dodatkowo, magia życia w cudowny sposób leczy rany wszystkich modeli w oddziale.
Gnijący od Środka
Wszystkie elementy scenerii mają dodatkowo zasadę specjalną "Gnijący od Środka". Rzuć kostką za każdą wrogą jednostkę znajdującą się w 1" od elementu scenerii na koniec twojej fazy Hero. Dodaj 1 do wyniku, jeśli twój generał ma słowo kluczowe Nurgle i nie został jeszcze wyeliminowany. Jeśli wynik rzutu to 5 lub więcej, to ta jednostka otrzymuje 1 obrażenie śmiertelne (Mortal Wound). Jeśli ta jednostka posiada słowo kluczowe Nurgle, to zamiast otrzymać obrażeń, leczy 1 ranę na jednym z modeli.