O&G - 2250
Zagralem wczoraj ta rozpą z helfami.
Po drugiej turze wygladalo na to, ze bedzie maska do przodu, bo elfom zszedl maly smok, jedni DP, lion chariot, ellyrianie, 3 orly... Sam nie wiem, jak to sie stalo, ze potem nagle i ja zaczalem tracic armie. Jedna balista i 2 regimenty lucznikow, ze dwa razy udane Flames of Phoenix, oraz niedobitki regimentu White Lionow przeoraly mi moich orkasow jeszcze na tyle, ze stanelo na remisie.
Maly szaman - orc, wysadzil sie w powietrze rzucajac Insane Courage podczas wypuszczania malego pocisku. Duzy szaman wprawdzie przezyl, ale kiedy postanowilem zazyc grzyba w trudnej sytuacji to co sie stalo? Oczywiscie miscast (skutkiem ktorego szamana dostał szału) !![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Najwiecej zdziałały maszyny. Dokonywały naprawde masakrozy. Magia troszke pomogla, choc nie za duzo. Zabrakło odrobiny farta przy losowaniu czarow, bo duzy mag nie wylosowal ani 2D6S4, ani stopy, wiec mialem tylko czary supportujace.
Piechota zadziała nawet ok, choc trzeba chyba bedzie jednak wrzucic z jeden rydwan. Moze kosztem herda...
Dalem troche ciala, bo zapomnialem o pipesach, a w armii przeciwnika bylo chyba z 9 jednostek, ktore braly by panike.
Zapomnialem tez o pierscionku na generale... kwestia braku ogrania. Nastepnym razem bede pamietal.
Ale grało się fajnie, smiesznie. Wcale nie monotonnie.
Armia zdecydowanie nie jest zadnym przegieciem... niestety.![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Po drugiej turze wygladalo na to, ze bedzie maska do przodu, bo elfom zszedl maly smok, jedni DP, lion chariot, ellyrianie, 3 orly... Sam nie wiem, jak to sie stalo, ze potem nagle i ja zaczalem tracic armie. Jedna balista i 2 regimenty lucznikow, ze dwa razy udane Flames of Phoenix, oraz niedobitki regimentu White Lionow przeoraly mi moich orkasow jeszcze na tyle, ze stanelo na remisie.
Maly szaman - orc, wysadzil sie w powietrze rzucajac Insane Courage podczas wypuszczania malego pocisku. Duzy szaman wprawdzie przezyl, ale kiedy postanowilem zazyc grzyba w trudnej sytuacji to co sie stalo? Oczywiscie miscast (skutkiem ktorego szamana dostał szału) !
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Najwiecej zdziałały maszyny. Dokonywały naprawde masakrozy. Magia troszke pomogla, choc nie za duzo. Zabrakło odrobiny farta przy losowaniu czarow, bo duzy mag nie wylosowal ani 2D6S4, ani stopy, wiec mialem tylko czary supportujace.
Piechota zadziała nawet ok, choc trzeba chyba bedzie jednak wrzucic z jeden rydwan. Moze kosztem herda...
Dalem troche ciala, bo zapomnialem o pipesach, a w armii przeciwnika bylo chyba z 9 jednostek, ktore braly by panike.
Zapomnialem tez o pierscionku na generale... kwestia braku ogrania. Nastepnym razem bede pamietal.
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Ale grało się fajnie, smiesznie. Wcale nie monotonnie.
Armia zdecydowanie nie jest zadnym przegieciem... niestety.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Ostatnio zmieniony 5 gru 2007, o 11:25 przez bless, łącznie zmieniany 1 raz.
Dokladnie to 7 maszyn: 4 chukki, 2 doom divery i katapka. Chyba za maszyne (do zabijania) policzymy tez snoty, to wtedy ok.Malal pisze:Nie liczac 8 maszynJuz niedlugo spowrotem dojdziemy do starej rozpy goblinow:D 2 giganty 8 bolcow<bo rydwany stracily sloty> i spora liczba fanoli
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
na PGA gralem z WE 2 bitwy...lacznie wygralem je 31:9(jedne zlozone bardziej do walki a jedne bardziej do magowania)Esco pisze:Spróbuj jakąkolwiek rozpą O&G zagrać z WE![]()
Żeby O&G wygrały z WE to albo te elfy muszą być jakoś beznadziejnie złożone, albo przeciwnik musi grać jak moja siostra
zadne drzewo nie podskoczy warbossowi zlozonemu stricte do walki...a 20+chlopakow daje gwarant przepychania drewniaka (wbrew pozorom mozna zlamac to cholerstwo)
do tego armia idealna do zaprezentowania co robi krzykniecie waaagh!
wszyscy honorowo nie pitaja...do tego przyjemny wheel taktyczny
dlatego ja olalem grzybki...jak mam wolnych 10 pktow do je doloze-na zasadzie straszakaDuzy szaman wprawdzie przezyl, ale kiedy postanowilem zazyc grzyba w trudnej sytuacji to co sie stalo? Oczywiscie miscast
bardzo za to polecam staff of sorcery-dziala jak marzenie przy 7-8DD
bless-no i co najwazniejsze: trzeba to ograc jednak,po 1 bitwie ciezko wnioski wyciagnac
ja chce potestowac 2x chukka+klopa+2xdoom diver
do tego rydwan+albo herd albo hopki
general,bsb na rydwanie,duzy shaman,orc shaman
totem na big uns,1x nocniki,1xboyzi,2-3 fasty,snoty
jak sie zmieszcza to savage
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Niezle to wyglada quas. Zagraj i powiedz jak wyszlo.
Na drzewa najlepiej sie sprawdzaja duze klocki piechoty i zabicie bsb. W koncu obleje ten stubborn.
Na drzewa najlepiej sie sprawdzaja duze klocki piechoty i zabicie bsb. W koncu obleje ten stubborn.
Dobrze tez zanim dojdzie do walki nabic im ze 3-4 rany. Boyzom w walce czasem uda sie drzewu wklepac jakas rane. wiec jak nie bedzie chcial uciec to moze go zabiją. Dopoki sie ma duzego static CR'a to brokul sie bedzie testowal. Gorzej jak szeregi spadna.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Szkoda szczelania na drzewca marnowac. W WE jest pierdylion lepszych celi...
to ze wyjdzie cham do walki bedzie extra-najgorsza wersja to drzewo tajniak: paleta sie tak ze sie dobrac do nie go nie mozna(300pkt+cwiartka),do tego zasuwa szyszkami jak popieprzone anihilujac co lzejsze jednostkiCharki pisze:Dobrze tez zanim dojdzie do walki nabic im ze 3-4 rany. Boyzom w walce czasem uda sie drzewu wklepac jakas rane. wiec jak nie bedzie chcial uciec to moze go zabiją. Dopoki sie ma duzego static CR'a to brokul sie bedzie testowal. Gorzej jak szeregi spadna.
i jak Barbara napisal-> najpierw trzeba upolowac BSB;
za to nie przekonuje mnie ze jak sie ma 2 chukki to sie nic nie zrobi a jak sie ma 6 to bedzie rewelka efekt
prawda jest taka ze wyskoczy z nagla i mam prawdopodobnie 1 ture strzelania z powiedzmy 3 szt....potem wejdzie w HtH i tam utknie(chyba ze mamy jakiegos dzielnego orcasa drwala)
Strzelanie z balisty do driad, tancerzy, albo od przodu w lucznikow stojacych w jednym szeregu zbyt smiercionosne nie jest. Wiadomo ze jak sie jakis dobry cel trafi solo BSBek wildzi to trzeba sie zastanowic, alee wole strzelac w duze drzwo niz driady ;]swieta_barbara pisze:Szkoda szczelania na drzewca marnowac. W WE jest pierdylion lepszych celi...
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
A ja wole wardancerow. Albo wildow. Albo waywatcherow. Do driad to mi sie czasem nwet nie chce strzelac jak tylko je widze :]
chwilke pomyslalem...
i mnie w takiej koncepcji wyszlo cosik innego:
1 Black Orc Big Boss @ 140 Pts
General; Heavy Armour
Enchanted Shield [15]
Collar of Zorga [5]
Martog's Best Basha [15]
1 Boar
1 Black Orc Big Boss @ 219 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
War Banner [25]
1 Chariot @ [80] Pts
1 Night Goblin Great Shaman @ 280 Pts
Magic Level 4; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Pipes of Doom [35]
Magic Mushrooms [10]
1 Orc Shaman @ 150 Pts
Magic Level 2; Big Waagh; Choppa
Staff of Sorcery [30]
Nibbla's Itty Ring [20]
5 Goblin Wolf Riders @ 70 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour
5 Goblin Spider Riders @ 70 Pts
Spear; Short Bow; Shield
29 Night Goblins @ 134 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
2 Snotlings @ 40 Pts
24 Orc Big 'Uns @ 305 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Morks Spirit Totem [50]
25 Orc Boyz @ 180 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician
12 Savage Big 'Uns @ 161 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Musician
8 Squig Hoppers @ 120 Pts
2x1 Spear Chukka @ 35 Pts
1 Rock Lobber @ 70 Pts
1 Boar Chariot @ 80 Pts
2x1 Doom Diver @ 80 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 136
Total Army Cost: 2249
w zasadzie przy pewnej dozie ciec budzetowych(znoty+doom diver+savage)mozna wykombinowac jako drugi rare oddzial mengili
i mnie w takiej koncepcji wyszlo cosik innego:
1 Black Orc Big Boss @ 140 Pts
General; Heavy Armour
Enchanted Shield [15]
Collar of Zorga [5]
Martog's Best Basha [15]
1 Boar
1 Black Orc Big Boss @ 219 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
War Banner [25]
1 Chariot @ [80] Pts
1 Night Goblin Great Shaman @ 280 Pts
Magic Level 4; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Pipes of Doom [35]
Magic Mushrooms [10]
1 Orc Shaman @ 150 Pts
Magic Level 2; Big Waagh; Choppa
Staff of Sorcery [30]
Nibbla's Itty Ring [20]
5 Goblin Wolf Riders @ 70 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour
5 Goblin Spider Riders @ 70 Pts
Spear; Short Bow; Shield
29 Night Goblins @ 134 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
2 Snotlings @ 40 Pts
24 Orc Big 'Uns @ 305 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Morks Spirit Totem [50]
25 Orc Boyz @ 180 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician
12 Savage Big 'Uns @ 161 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Musician
8 Squig Hoppers @ 120 Pts
2x1 Spear Chukka @ 35 Pts
1 Rock Lobber @ 70 Pts
1 Boar Chariot @ 80 Pts
2x1 Doom Diver @ 80 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 136
Total Army Cost: 2249
w zasadzie przy pewnej dozie ciec budzetowych(znoty+doom diver+savage)mozna wykombinowac jako drugi rare oddzial mengili