O&G - 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

flee tez trzeba robic z glowa...albo przynajmniej umiec wykorzystac ze przeciwnik jest w doopie po spalonej szarzy

Awatar użytkownika
Duke
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Cobra Kai Warszawa

Post autor: Duke »

quas złota myśl...

Rozpa średnia;p
Obrazek

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

brakuje grzybow na great szamanie,. Ze dwa powinny wystarczyc.
Generalowi zamiast slomki i enchanted shield'a daj martogs'a i zwykla tarcze.

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Zagralem wczoraj ta rozpą z helfami.
Po drugiej turze wygladalo na to, ze bedzie maska do przodu, bo elfom zszedl maly smok, jedni DP, lion chariot, ellyrianie, 3 orly... Sam nie wiem, jak to sie stalo, ze potem nagle i ja zaczalem tracic armie. Jedna balista i 2 regimenty lucznikow, ze dwa razy udane Flames of Phoenix, oraz niedobitki regimentu White Lionow przeoraly mi moich orkasow jeszcze na tyle, ze stanelo na remisie.
Maly szaman - orc, wysadzil sie w powietrze rzucajac Insane Courage podczas wypuszczania malego pocisku. Duzy szaman wprawdzie przezyl, ale kiedy postanowilem zazyc grzyba w trudnej sytuacji to co sie stalo? Oczywiscie miscast (skutkiem ktorego szamana dostał szału) ! :)
Najwiecej zdziałały maszyny. Dokonywały naprawde masakrozy. Magia troszke pomogla, choc nie za duzo. Zabrakło odrobiny farta przy losowaniu czarow, bo duzy mag nie wylosowal ani 2D6S4, ani stopy, wiec mialem tylko czary supportujace.
Piechota zadziała nawet ok, choc trzeba chyba bedzie jednak wrzucic z jeden rydwan. Moze kosztem herda...
Dalem troche ciala, bo zapomnialem o pipesach, a w armii przeciwnika bylo chyba z 9 jednostek, ktore braly by panike.
Zapomnialem tez o pierscionku na generale... kwestia braku ogrania. Nastepnym razem bede pamietal. :twisted:
Ale grało się fajnie, smiesznie. Wcale nie monotonnie.
Armia zdecydowanie nie jest zadnym przegieciem... niestety. :(
Ostatnio zmieniony 5 gru 2007, o 11:25 przez bless, łącznie zmieniany 1 raz.

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

Nie liczac 8 maszyn :wink: Juz niedlugo spowrotem dojdziemy do starej rozpy goblinow:D 2 giganty 8 bolcow<bo rydwany stracily sloty> i spora liczba fanoli :D
podpis nieregulaminowy - administracja

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Malal pisze:Nie liczac 8 maszyn :wink: Juz niedlugo spowrotem dojdziemy do starej rozpy goblinow:D 2 giganty 8 bolcow<bo rydwany stracily sloty> i spora liczba fanoli :D
Dokladnie to 7 maszyn: 4 chukki, 2 doom divery i katapka. Chyba za maszyne (do zabijania) policzymy tez snoty, to wtedy ok. :)
Obrazek

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

Sorlo zwracam honor to tylko 7 maszyn :wink: Popatrzylem sie na wersje z poniedzialku rano
podpis nieregulaminowy - administracja

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9574
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Malal pisze:Nie liczac 8 maszyn :wink: Juz niedlugo spowrotem dojdziemy do starej rozpy goblinow:D 2 giganty 8 bolcow<bo rydwany stracily sloty> i spora liczba fanoli :D
Spróbuj tym wygrać z WE albo Lizakami 8)

Awatar użytkownika
Esco
Chuck Norris
Posty: 619
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Esco »

Spróbuj jakąkolwiek rozpą O&G zagrać z WE :lol2:
Żeby O&G wygrały z WE to albo te elfy muszą być jakoś beznadziejnie złożone, albo przeciwnik musi grać jak moja siostra :D

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9574
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Ja po pierdylionie przegranych bitew z WE wypracowałem sobie dość skuteczną metodę :) Udaje się remisować, a czasem wyciągać minory :D

Awatar użytkownika
Esco
Chuck Norris
Posty: 619
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Esco »

Zdradź mi ją, o wielki mistrzu :D
Niechby tam był choćby i remis :D

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Tajemnica tkwi w 3 stopach, zeby jakos ubic drezwa :wink:

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

Esco pisze:Spróbuj jakąkolwiek rozpą O&G zagrać z WE :lol2:
Żeby O&G wygrały z WE to albo te elfy muszą być jakoś beznadziejnie złożone, albo przeciwnik musi grać jak moja siostra :D
na PGA gralem z WE 2 bitwy...lacznie wygralem je 31:9(jedne zlozone bardziej do walki a jedne bardziej do magowania)

zadne drzewo nie podskoczy warbossowi zlozonemu stricte do walki...a 20+chlopakow daje gwarant przepychania drewniaka (wbrew pozorom mozna zlamac to cholerstwo)

do tego armia idealna do zaprezentowania co robi krzykniecie waaagh!
wszyscy honorowo nie pitaja...do tego przyjemny wheel taktyczny
Duzy szaman wprawdzie przezyl, ale kiedy postanowilem zazyc grzyba w trudnej sytuacji to co sie stalo? Oczywiscie miscast
dlatego ja olalem grzybki...jak mam wolnych 10 pktow do je doloze-na zasadzie straszaka
bardzo za to polecam staff of sorcery-dziala jak marzenie przy 7-8DD

bless-no i co najwazniejsze: trzeba to ograc jednak,po 1 bitwie ciezko wnioski wyciagnac
ja chce potestowac 2x chukka+klopa+2xdoom diver
do tego rydwan+albo herd albo hopki
general,bsb na rydwanie,duzy shaman,orc shaman
totem na big uns,1x nocniki,1xboyzi,2-3 fasty,snoty
jak sie zmieszcza to savage

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Niezle to wyglada quas. Zagraj i powiedz jak wyszlo.

Na drzewa najlepiej sie sprawdzaja duze klocki piechoty i zabicie bsb. W koncu obleje ten stubborn.

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Dobrze tez zanim dojdzie do walki nabic im ze 3-4 rany. Boyzom w walce czasem uda sie drzewu wklepac jakas rane. wiec jak nie bedzie chcial uciec to moze go zabiją. Dopoki sie ma duzego static CR'a to brokul sie bedzie testowal. Gorzej jak szeregi spadna.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Szkoda szczelania na drzewca marnowac. W WE jest pierdylion lepszych celi...

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

Charki pisze:Dobrze tez zanim dojdzie do walki nabic im ze 3-4 rany. Boyzom w walce czasem uda sie drzewu wklepac jakas rane. wiec jak nie bedzie chcial uciec to moze go zabiją. Dopoki sie ma duzego static CR'a to brokul sie bedzie testowal. Gorzej jak szeregi spadna.
to ze wyjdzie cham do walki bedzie extra-najgorsza wersja to drzewo tajniak: paleta sie tak ze sie dobrac do nie go nie mozna(300pkt+cwiartka),do tego zasuwa szyszkami jak popieprzone anihilujac co lzejsze jednostki

i jak Barbara napisal-> najpierw trzeba upolowac BSB;

za to nie przekonuje mnie ze jak sie ma 2 chukki to sie nic nie zrobi a jak sie ma 6 to bedzie rewelka efekt
prawda jest taka ze wyskoczy z nagla i mam prawdopodobnie 1 ture strzelania z powiedzmy 3 szt....potem wejdzie w HtH i tam utknie(chyba ze mamy jakiegos dzielnego orcasa drwala)

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

swieta_barbara pisze:Szkoda szczelania na drzewca marnowac. W WE jest pierdylion lepszych celi...
Strzelanie z balisty do driad, tancerzy, albo od przodu w lucznikow stojacych w jednym szeregu zbyt smiercionosne nie jest. Wiadomo ze jak sie jakis dobry cel trafi solo BSBek wildzi to trzeba sie zastanowic, alee wole strzelac w duze drzwo niz driady ;]

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

A ja wole wardancerow. Albo wildow. Albo waywatcherow. Do driad to mi sie czasem nwet nie chce strzelac jak tylko je widze :]

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

chwilke pomyslalem...
i mnie w takiej koncepcji wyszlo cosik innego:

1 Black Orc Big Boss @ 140 Pts
General; Heavy Armour
Enchanted Shield [15]
Collar of Zorga [5]
Martog's Best Basha [15]
1 Boar

1 Black Orc Big Boss @ 219 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
War Banner [25]
1 Chariot @ [80] Pts

1 Night Goblin Great Shaman @ 280 Pts
Magic Level 4; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Pipes of Doom [35]
Magic Mushrooms [10]

1 Orc Shaman @ 150 Pts
Magic Level 2; Big Waagh; Choppa
Staff of Sorcery [30]
Nibbla's Itty Ring [20]

5 Goblin Wolf Riders @ 70 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour

5 Goblin Spider Riders @ 70 Pts
Spear; Short Bow; Shield

29 Night Goblins @ 134 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician

2 Snotlings @ 40 Pts

24 Orc Big 'Uns @ 305 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Morks Spirit Totem [50]

25 Orc Boyz @ 180 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician

12 Savage Big 'Uns @ 161 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Musician

8 Squig Hoppers @ 120 Pts

2x1 Spear Chukka @ 35 Pts

1 Rock Lobber @ 70 Pts

1 Boar Chariot @ 80 Pts

2x1 Doom Diver @ 80 Pts

Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 136
Total Army Cost: 2249

w zasadzie przy pewnej dozie ciec budzetowych(znoty+doom diver+savage)mozna wykombinowac jako drugi rare oddzial mengili

ODPOWIEDZ