Total War: Warhammer potwierdzony
Moderator: Zaklinacz Kostek
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
Re: Total War: Warhammer potwierdzony
Ja jestem ogólnie grą zachwycony rozegrałem jakieś 120 tury Imperium, 70 VC i z 30 Dwarfami na razie. Ciekawe czy zamysł twórców do ras był takie że najbardziej pasują one do rozgrywki Total War-a, tzn zaczyna się z 1-2 terenami i rozwija(gdyż do wszystkich dostępnych ras pasuje to klimatycznie mniej lub bardziej). I było im coś takiego najprościej zrobić. Bo nie wyobrażam sobie aby nie wiem weźmy Wood Elfy miały się między sobą naparzać i walczyć o tereny czy High Elfy, czy żeby zaczynać Malekithem z jednym miastem.
Ciekawe jaka będzie polityka wydawnicza skoro twórcy de facto pracują nad trylogią.
Ja myślę że na pewno
- Elfy wszystkie na raz
- Chaos ( Demony, Bestie, Wojownicy + Skaveni)
CA wydaje też dodatki i DLC ale to myślę że rasy jak : Tomb Kings, Lizardmen, Ogry, inne Wampiry czy Chaos Dwarfy to są idealnie pasujące do wydania w takiej formie, bo Bretonnia już jest. Również łącznie z Elfami mogą wydać bitwy morskie (zazwyczaj są w pierwszym większym dodatku).
Zresztą ilość DLC też może być duża przecież mogą tam wydawać takie rzeczy jak np. Wojna o Brodę.
Kolejne części chyba powstaną bo Warhammer to na razie najlepiej sprzedająca się część w serii i CA się postarało bo nie jest pełna bugów, co strasznie podkopało ich reputację bo Rome 2.
Ciekawe jaka będzie polityka wydawnicza skoro twórcy de facto pracują nad trylogią.
Ja myślę że na pewno
- Elfy wszystkie na raz
- Chaos ( Demony, Bestie, Wojownicy + Skaveni)
CA wydaje też dodatki i DLC ale to myślę że rasy jak : Tomb Kings, Lizardmen, Ogry, inne Wampiry czy Chaos Dwarfy to są idealnie pasujące do wydania w takiej formie, bo Bretonnia już jest. Również łącznie z Elfami mogą wydać bitwy morskie (zazwyczaj są w pierwszym większym dodatku).
Zresztą ilość DLC też może być duża przecież mogą tam wydawać takie rzeczy jak np. Wojna o Brodę.
Kolejne części chyba powstaną bo Warhammer to na razie najlepiej sprzedająca się część w serii i CA się postarało bo nie jest pełna bugów, co strasznie podkopało ich reputację bo Rome 2.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Ja wczoraj skończyłem sobie kampanię undeadów (poziom hard). 198 tur do szybkiego zwycięstwa, pod koniec dorobiłem się nawet Mannfreda na smoku. Fate of Bjuna to przegięty czar, poza tym za łatwo poszło. Mały minus dla gry za brak klimatycznego filmiku pod koniec, to podsumowanie co się działo jest strasznie suche.
Następny challenge to Krasie na najwyższym poziomie trudności (bez save'ów i pauzowania), zobaczymy, czy się uda odbić Karazy. Widziałem zajawki z Grudge'ami (w stylu: "Wampiry napadły i wymordowały naszych kupców, a następnie wykorzystały ich zwłoki jako aktorów w sztuce Jaegera. Wyjątkowo plugawa zniewaga ze względu na niski poziom sztuki! Pomścij, wygrywając 3 bitwy z undeadami!") - jest klimat.
BTW ten Total War jest najlepiej sprzedającym się w historii serii (uwzględniając dane za pierwszy tydzień).
Z tego, co wyczytałem na necie, po wakacjach ma być Bretka dostępna za darmo dla wszystkich (w sensie kampania).
Następne części gry mają być na osobnych mapach (czyli Ulthuan + wszystko na zachód; coś w rodzaju DE-HE-Lizaki-Szczury-Chaos?). Fabularnie pewnie zrobią tak samo, jak Imperium i VC - podzielą każdą rasę na fakcje i urządzą wszystkim elementy wojny domowej, żeby start był z jedną prowincją.
Następny challenge to Krasie na najwyższym poziomie trudności (bez save'ów i pauzowania), zobaczymy, czy się uda odbić Karazy. Widziałem zajawki z Grudge'ami (w stylu: "Wampiry napadły i wymordowały naszych kupców, a następnie wykorzystały ich zwłoki jako aktorów w sztuce Jaegera. Wyjątkowo plugawa zniewaga ze względu na niski poziom sztuki! Pomścij, wygrywając 3 bitwy z undeadami!") - jest klimat.
BTW ten Total War jest najlepiej sprzedającym się w historii serii (uwzględniając dane za pierwszy tydzień).
Z tego, co wyczytałem na necie, po wakacjach ma być Bretka dostępna za darmo dla wszystkich (w sensie kampania).
Następne części gry mają być na osobnych mapach (czyli Ulthuan + wszystko na zachód; coś w rodzaju DE-HE-Lizaki-Szczury-Chaos?). Fabularnie pewnie zrobią tak samo, jak Imperium i VC - podzielą każdą rasę na fakcje i urządzą wszystkim elementy wojny domowej, żeby start był z jedną prowincją.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
znaczy sie płatne DLC czy total war warhammer 2 ? bo miłobyłoby poniewolników wyprawić się delfami do starego świata.
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
Z malekithem akurat prosto, tam kazdy chce zrobic powstanie
Panowie, kusicie. Jakie tam fajne jednostki sa w orkach ?
Panowie, kusicie. Jakie tam fajne jednostki sa w orkach ?
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Moim zdaniem do Elfów będzie osobna gra. Coś w rodzaju Warhammer Total Elf War
W End Timesach wyszło, że w zasadzie każde miasto DE poszło swoją drogą, u High Elfów też nastąpił rozłam. Zdecydowanie dość, żeby wrzucić po 2 Legendary Lordów na stronę i powielić mechanizm z obecnej kampanii. Do tego dodajemy Lizaki kontra Skaveny w Lustrii, Chaos gdzieś na północ od Malekitha (Valkia) i już jest podobna skala, co aktualna gra... Plus bitwy morskie.
Jeśli chodzi o rozwój istniejącej gry, to nie wiem, jak bardzo elastyczne toto jest. Już wiadomo, że Bretkę dodadzą jako FLC. Sporo ras jest na obrzeżach lub w granicach obecnie odsłoniętej mapy - WE + Bestie na zachodzie, na wschodzie Chadecja, Ogry i Kislev. Na południu TK, Tilea/Estalia i Szczury. To jest od 3 do 9 DLC, w zależności od tego, czy każda rasa będzie osobno, czy też będą jakieś pakiety regionalne.
W End Timesach wyszło, że w zasadzie każde miasto DE poszło swoją drogą, u High Elfów też nastąpił rozłam. Zdecydowanie dość, żeby wrzucić po 2 Legendary Lordów na stronę i powielić mechanizm z obecnej kampanii. Do tego dodajemy Lizaki kontra Skaveny w Lustrii, Chaos gdzieś na północ od Malekitha (Valkia) i już jest podobna skala, co aktualna gra... Plus bitwy morskie.
Jeśli chodzi o rozwój istniejącej gry, to nie wiem, jak bardzo elastyczne toto jest. Już wiadomo, że Bretkę dodadzą jako FLC. Sporo ras jest na obrzeżach lub w granicach obecnie odsłoniętej mapy - WE + Bestie na zachodzie, na wschodzie Chadecja, Ogry i Kislev. Na południu TK, Tilea/Estalia i Szczury. To jest od 3 do 9 DLC, w zależności od tego, czy każda rasa będzie osobno, czy też będą jakieś pakiety regionalne.
Afro wspomnial o replayach
sprawdzilem wszystkie swoje zapisane i tak na dobra sprawe, zaden nie jest moj. wyglada jak by to komp na kompa rozegral.
co wiecej, przy jednym zapisie, mialem jednostki ustawione przy lewej stronie, gdzie zaraz miala sie pojawic moja druga armia. na replayu przy mnie wylazi armia chaosu a moj sojusznik pojawia sie zupelnie po drugiej stronie mapy. generalnie z wygranej potyczki teraz wychodzi przegrana (i wcale sie nie dziwie jak na samym poczatku chaos wlatuje mi na flanke a moje posilki sa daleko )
sprawdzilem wszystkie swoje zapisane i tak na dobra sprawe, zaden nie jest moj. wyglada jak by to komp na kompa rozegral.
co wiecej, przy jednym zapisie, mialem jednostki ustawione przy lewej stronie, gdzie zaraz miala sie pojawic moja druga armia. na replayu przy mnie wylazi armia chaosu a moj sojusznik pojawia sie zupelnie po drugiej stronie mapy. generalnie z wygranej potyczki teraz wychodzi przegrana (i wcale sie nie dziwie jak na samym poczatku chaos wlatuje mi na flanke a moje posilki sa daleko )
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Orki mają gobliny z włóczniami,-Qc- pisze: Jakie tam fajne jednostki sa w orkach ?
gobliny z łukami,
nocne gobliny z mieczami,
nocne gobliny łukami
+ osobne jednostki z fanatykami,
orki,
orki debeściaki,
czarne orki,
gobliny na wilkach,
gobliny na wilkach z łukami
+ to samo tylko na pająkach,
orki na dzikach,
debeściaki na dzikach,
rydwany goblinów,
rydwany orków,
trolle,
arachnaroki,
giganty,
klopy,
doomdivery.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
No tak jak wcześniej pisałem. Zapisałem jedną bitwę z Zielonymi, ledwo wymęczyłem wygraną, oglądając powtórkę na początku było tak samo albo podobnie jak grałem a potem przegrałem.Morsereg pisze:Afro wspomnial o replayach
sprawdzilem wszystkie swoje zapisane i tak na dobra sprawe, zaden nie jest moj. wyglada jak by to komp na kompa rozegral.
co wiecej, przy jednym zapisie, mialem jednostki ustawione przy lewej stronie, gdzie zaraz miala sie pojawic moja druga armia. na replayu przy mnie wylazi armia chaosu a moj sojusznik pojawia sie zupelnie po drugiej stronie mapy. generalnie z wygranej potyczki teraz wychodzi przegrana (i wcale sie nie dziwie jak na samym poczatku chaos wlatuje mi na flanke a moje posilki sa daleko )
Co do dodatków / sequeli to z tego co mi wiadomo to mają być na zasadzie "stand-alone-expansion". Jak kupisz sam dodatek to będziesz mógł grać ale tylko tymi frakcjami, które będą dostępne w danym dodatku, natomiast mapa świata będzie tylko ta, którą doda dodatek. Jak będzie się miało podstawkę i dodatki to mapa będzie się powiększała.
Dlatego IMO najłatwiej będzie dodać Naggaroth i Ultuan jako w jednym dodatku, razem z HE, DE i może jakimiś Beastmenami czy innymi Demonami. W drugim Lustria i Southlands z Lizardmenami, Khemri i może Ogrami albo Skavenami.
W planach są też na pewno nowi lordowie (IMO każda frakcja będzie miała przynajmniej trzech, jak Chaos Warriors), nowe jednostki (gdzie są Squigi? gdzie Flaggelanci?), nowi bohaterowie i nowe Wichry Magii.
http://wiki.totalwar.com/images/a/ac/FL ... _FINAL.jpg
lohost pisze:
W walce denerwuje mnie, ze jednostce ktorej sie wyda rozkaz od poczatku trzeba wrzucac tryb biegania. wtf? Nie byloby moze to takie zle, gdyby jakos istotnie dzialalo to przyspieszenie czasu w gornym prawym rogu. Mega frustrujace tez jest gdy np podczas oblezenia oddzial nareszcie sie wkaraska na mury i stoi. Goscie napieraja do nich z kusz o 1m od nich, a oddzial stoi, bo przeciez musza sie przygladac jak sterujesz akurat innymi oddzialami, albo magowie rzucaja zaklecia.
Nigdy w młotku nie zapomniałeś coś zrobić z oddziałem który później zostal zmasakrowany, bo inny akurat zwrócił Twoją uwage?
Można tylko poprzez zaatakowanie ich własnymi herosami - jest opcja zabójstwa (chodzi o herosa luzem, nie będącego częścią armii). Albo czekanie aż będą mieli krytyczną porażkę przy próbie zrobienia Ci krzywdy, ale można się nie doczekać
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Pozwól, że pomogę. Ja grałem w niemal wszystkie Total Wary, a Warhammer nawet dla mnie był na początku bardzo skomplikowany.
Jak coś to pytaj.
Polecam używanie aktywnej pauzy. Pauzując grę podczas bitwy (naciskając "p", albo znaczek pauzy na panelu przewijania czasu) dalej możesz wydawać rozkazy. W ten sposób można sobie powydawać na spokojnie polecenia, a potem odpauzować i oglądać jak 10 oddziałów robi swoje naraz.lohost pisze:oddzial stoi, bo przeciez musza sie przygladac jak sterujesz akurat innymi oddzialami, albo magowie rzucaja zaklecia.
Poddani są kolesiami, których dołączasz do wybranych lordów, jak ekwipunek. Zaznacz sobie dowolnego lorda i wejdź w jego szczegóły. (Każdy lord ma dwa panele - umiejętności i szczegóły). W panelu szczegóły w prawym dolnym rogu masz miejsca na poddanych.I w ten oto sposob, stoje sobie pomiedzy ksiestwami imperium, otrzymalem wlasnie nowego poddanego: flisaka, przeszukalem cale imperium, goscia nie ma.
Bohaterowie mogą dołączać do armii, lecz nie do oddziałów. W czasie bitwy biegają zawsze samotnie.Kupilem sobie bohatera, bo lordow mam, ale mysle sobie w wfb bsb jest must have...jak tylko kupilem typa, nie moge nim dolaczyc do oddzialu, przyszedl jakis typek chaosu i mi z niego zrobil trzewiki.
To jest bohater. Na mapie świata bohaterowie są agentami - można ich dopaść tylko swoimi bohaterami. Do skoszenia czarowników chaosu polecam zwerbować Łowcę Czarownic (drugi poziom Świątyni Sigmara potrzebny).Mysle sobie, pojedynczy typ, mam 20 oddzialow w armii, kolesia pomszcze, ale w sumie z 1000 typa, zaden go ustrzelic nie moze o dotknieciu halabrda czy innym metalem nie wspominajac. WTF?
Jak coś to pytaj.
Jeszcze tylko uwaga - bohater aby dołączyć do armii musi mieć miejsce tak jak oddział - zajmuje on cały slot, czyli jak masz już 20 oddziałów to heros się nie zmieści.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
- Jan z Czarnolasu
- Mudżahedin
- Posty: 269
- Lokalizacja: Provinz Posen
Dla kogoś kto nie grał w Total War mechanika może wydawać się skomplikowana, ale mnie na ten przykład wkurzają uproszczenia np. brak możliwości regulacji podatków, brak brudu w miastach, mały wybór budynków do zbudowania (w sumie sporo tego można byłoby tu wymyślić i dać graczowi jakiś sensowny wybór), brak formacji i specjalnych zdolności dla oddziałów, brak pór roku... sporo dodali w porównaniu do wcześniejszych części serii, ale też sporo wycięli.
Nikt nie da nam zbawienia.
Podczas rozgrywania bitwy, gdy wybieram oddział i chcę go przesunąć gdzieś tam, na terenie pojawiają się żółte znaczniki, można niby przy ich pomocy regulować formację, np rozciągnąć oddział. Działa wam ta opcja? Zawsze jak próbuję ich porozstawiać to i tak łażą jak chcą, klikam, przytrzymuje klawisz, rozciągam szereg a oni maszerują sobie gdzieś w bok. Czasem potrafią załapać za kolejną próba, ale nie zawsze. Mam wrażenie że ich prowadza Grungni a nie ja... Coś nie tak mam z grą?