Taktyki i początki gry Tomb Kings
Moderator: Shino
Już to gdzieś było tłumaczone, ale nie wiem gdzie.
No więc tak:
masz oddział TG (@) z TK (#) w środku, np. stojący tuż przy linii deployment zone (___)
_______
@@#@@
@@@@@
@@@@@
Sztandar zwany Icon of Rakaph daje ci wolną reformę na początku ruchu.
Okazuje się, że można dzięki temu zrobić taką perfidną sztuczkę:
Reformujesz odział na początku swojego ruchu w kolumnę z TK na czele
#
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@____
@
@
@
linię DZ ci przedstawiłem, żebyś widział ile to daje...
No i teraz możesz się ruszyć jeszcze 4" a później używając swoich wspaniałych inkantacji popychasz TK do boju.
Myślę, że to o ten "myk" ci chodziło...
No więc tak:
masz oddział TG (@) z TK (#) w środku, np. stojący tuż przy linii deployment zone (___)
_______
@@#@@
@@@@@
@@@@@
Sztandar zwany Icon of Rakaph daje ci wolną reformę na początku ruchu.
Okazuje się, że można dzięki temu zrobić taką perfidną sztuczkę:
Reformujesz odział na początku swojego ruchu w kolumnę z TK na czele
#
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@____
@
@
@
linię DZ ci przedstawiłem, żebyś widział ile to daje...
No i teraz możesz się ruszyć jeszcze 4" a później używając swoich wspaniałych inkantacji popychasz TK do boju.
Myślę, że to o ten "myk" ci chodziło...
- GreatTaurus
- Chuck Norris
- Posty: 654
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
a czy podczas reforma nie można przypadkiem ruszyć się nie więcej niż podwojony ruch?
Otóż tak jest. Dlatego trzeba uważać żeby z oddziałem TG nie przekombinować za bardzo...a czy podczas reforma nie można przypadkiem ruszyć się nie więcej niż podwojony ruch?
Ponadto, osobiście nie stosuje: nieklimatyczne, nieflufowe i niezgodne z normami Uni Europejskiej.
Zgadzam się oczywiście zaraz wybuchnie dyskusja, że to zgodne z zasadami i czemu niby tego nie stosowaćPonadto, osobiście nie stosuje: nieklimatyczne, nieflufowe i niezgodne z normami Uni Europejskiej.
Przy 20 tg z królem zyskujesz około 5, 8 cala ruchu -> wszystko legalne, bo mogą chłopaki się ruszyć 8 w ramach reformy.
Maksymalny zasięg szarży więc to 17, 8 cali.
W każdym kierunku.
A co do tego, kto gdzie stoi na początku, to wybierasz między bohaterami a CG.
Jeśli bohater dochodzi do jednostki, to możesz automatycznie go przełożyć gdzie chcesz - ale wyjść już nie.
I przede wszystkim pamiętać trzeba o tym, że reforma następuje w centralnym punkcie, żeby nie wałkować, tak jak Terael chciał.
Maksymalny zasięg szarży więc to 17, 8 cali.
W każdym kierunku.
A co do tego, kto gdzie stoi na początku, to wybierasz między bohaterami a CG.
Jeśli bohater dochodzi do jednostki, to możesz automatycznie go przełożyć gdzie chcesz - ale wyjść już nie.
I przede wszystkim pamiętać trzeba o tym, że reforma następuje w centralnym punkcie, żeby nie wałkować, tak jak Terael chciał.
Ostatnio zmieniony 7 gru 2007, o 09:10 przez ksuM, łącznie zmieniany 2 razy.
??? No dobra widzę, że zaszalałem i palnąłem głupa... tego to nie wiedziałem. Przepraszam, za ten wybryk i z pokorą proszę o litośćI przede wszystkim pamiętać trzeba o tym, że reforma następuje w centralnym punkcie, żeby nie wałkować, tak jak Terael chciał.
Oj, po prostu nie liczyłem ile cali by się ruszyli, chciałem tylko przedstawić o co biega. Następnym razem będę dokładniejszy
A tak propo mojego wybryku... w sumie nigdy nie miałem okazji wypróbować tej reformy, bazowałem na tym co inni pisali (i to wiele razy czytałem...). W sumie głupio, że wyskoczyłem z czymś z czym nie miałem do czynienia... choć z drugiej strony nigdy nikogo nie zwałowałem w grze... i nie zwałuję.
Następnym razem nie będę się odzywał. Jeszcze raz sory.
A tak propo mojego wybryku... w sumie nigdy nie miałem okazji wypróbować tej reformy, bazowałem na tym co inni pisali (i to wiele razy czytałem...). W sumie głupio, że wyskoczyłem z czymś z czym nie miałem do czynienia... choć z drugiej strony nigdy nikogo nie zwałowałem w grze... i nie zwałuję.
Następnym razem nie będę się odzywał. Jeszcze raz sory.
TK tak nie mogą zrobic bo nie podwajają ruchu.
Kiedyś była o tym debata(przy okazji minersów).
Takie zagranie uznawane jest jako nielegalne.
Kiedyś była o tym debata(przy okazji minersów).
Takie zagranie uznawane jest jako nielegalne.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
TK podwajaja ruch ale tylko w szarży.
Jeśli się mylę to prosze o odpowiedni cytat z AB lub RB.
Zagrywka z minersami byla podobna.
Wystawianie ich w linii a później reform i kowadło.i tak robi się kilka cali dalej w szarzy.
Tutaj ustawiasz ich w 1 turze w linii robisz ruch i popychasz.
co daje nam niemożliwy ruch.Bo ruch i popchnięcie to 8-12 cali od deploya i to jest maksymalny ich ruch.A jak ustawisz ich w takiej linii to przekraczja swoją maksymalną wartośc ruchu.
Jeśli się mylę to prosze o odpowiedni cytat z AB lub RB.
Zagrywka z minersami byla podobna.
Wystawianie ich w linii a później reform i kowadło.i tak robi się kilka cali dalej w szarzy.
Tutaj ustawiasz ich w 1 turze w linii robisz ruch i popychasz.
co daje nam niemożliwy ruch.Bo ruch i popchnięcie to 8-12 cali od deploya i to jest maksymalny ich ruch.A jak ustawisz ich w takiej linii to przekraczja swoją maksymalną wartośc ruchu.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
mylisz sie. nie ma takiego cytatu, wiec nie moge ci go przyblizyc. Jedyne co jest powiedziane to to, ze tk nie moga marszowacReyki pisze:TK podwajaja ruch ale tylko w szarży.
Jeśli się mylę to prosze o odpowiedni cytat z AB lub RB.
Nie. w zagrywce z minerami chodzilo o zpelnie inna sprawe. Chodzilo o wychodzenie zza pola jesli nieznane bylo wczesniejsze ustawienieZagrywka z minersami byla podobna.
Wystawianie ich w linii a później reform i kowadło.i tak robi się kilka cali dalej w szarzy.
jak ich ruszysz a potem z popychaczki zaszarzujesz to tez przekroczysz podwojony ruch.... tez masz tu zamiar krzyczec, ze to wal?co daje nam niemożliwy ruch.Bo ruch i popchnięcie to 8-12 cali od deploya i to jest maksymalny ich ruch.A jak ustawisz ich w takiej linii to przekraczja swoją maksymalną wartośc ruchu.
szkielety z popychaczka mogą zrobić max 12 cali i nie przeskoczysz tego.
Udowodnij mi ze się mylę.
Udowodnij mi ze się mylę.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
Nie możesz zrobić reforma dalej niz możesz się ruszyć.
Fast WE stojący na krawędzi deploya może pojechać 18 cali i zrobic reforma tak by sięgać 20,5 cala?
Z tego co piszesz to tak.
Zasady mówia że reform nie może zakończyc się dalej niż wynosi twoj ruch.
Dodatkowo reformując się nie możesz maszerować(wyjątki to fasty).
TK nie moga maszerować czyli ich reform musi się zakończyc max 4 cale od początkowej pozycji oddziału.
Ruch daje nam możliwość kolejnego reforma czyli rozwinięcia oddziału o kolejne 4 cale.
Popychaczka znów daje nam 4 cale.
Czyli mamy zreformowany oddział na max 12 calu co daje nam 4 cale więcej a nie tak jak pisaliście 17,8 cala.
Fast WE stojący na krawędzi deploya może pojechać 18 cali i zrobic reforma tak by sięgać 20,5 cala?
Z tego co piszesz to tak.
Zasady mówia że reform nie może zakończyc się dalej niż wynosi twoj ruch.
Dodatkowo reformując się nie możesz maszerować(wyjątki to fasty).
TK nie moga maszerować czyli ich reform musi się zakończyc max 4 cale od początkowej pozycji oddziału.
Ruch daje nam możliwość kolejnego reforma czyli rozwinięcia oddziału o kolejne 4 cale.
Popychaczka znów daje nam 4 cale.
Czyli mamy zreformowany oddział na max 12 calu co daje nam 4 cale więcej a nie tak jak pisaliście 17,8 cala.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken