Infernal Dwarves 2500
Infernal Dwarves 2500
Rozegrałem parę gier ID i ukształtowała mi się taka rozpiska:
1 Hero: Magus @ 325.0 Pts
General; Magic Level 2; Path of Forge; Infernal Armour
Lucky Shield [5.0]
Dragonfire Gem [5.0]
Ring of Fire [25.0]
Tome of Arcane Lore [15.0]
1 Temple Lammasu @ [30.0] Pts
Breath Weapon; Path of Fire; Magic Level 1
1 Hero: Magus @ 115.0 Pts
Magic Level 1; Path of Fire; Infernal Armour
Hardened Shield [5.0]
Dispel Scroll [35.0]
1 Hero: Vizier @ 145.0 Pts
Infernal Armour; Battle Standard
Dragon Mantle [25.0]
Lucky Charm [5.0]
Flaming Standard [20.0]
1 Hero: Hobgoblin Chieftain @ 55.0 Pts
1 Wolf @ [0.0] Pts
37 Infernal Warriors @ 420.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Veteran Magic Standard; Musician; Champion
Banner of Nezibkesh [25.0]
12 Citadel Guard @ 209.0 Pts
Flintlock Axe; Infernal Armour; Standard; Musician; Champion
20 Disciplies of Lugar @ 320.0 Pts
Frenzy; Great Weapon; Musician; Champion
5 Taurukh @ 135.0 Pts
Additional Hand Weapon; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Gleaming Icon [5.0]
1 Infernal Artillery - Rocket Battery @ 85.0 Pts
Rocket Battery
1 Infernal Artillery - Rocket Battery @ 85.0 Pts
Rocket Battery
5 Hobgoblin Wolf Riders @ 55.0 Pts
Light Armour
1 Infernal Engine @ 225.0 Pts
Shrapel Guns
1 Kadim Titan @ 325.0 Pts
Frenzy
Models in Army: 93
Total Army Cost: 2499.0
Taurukhi są świetne, mobline, scorują i w razie problemu mogą coś odgiąć. Sami wypłacają dosyć sporo ataków. Mam zastrzeżenia co do Kadaja, niby taki twardy i super ale najczęściej ginie jak ostatnia ciota. Jak przeciwnik nie ma odpowiedzi to jest spoko, ale nieczęsto tak jest.
12 cg z flintlockami są dużo lepsi od gobosów, chronią maszyny, mają szanse coś zabić i nie giną od byle fasta.
1 Hero: Magus @ 325.0 Pts
General; Magic Level 2; Path of Forge; Infernal Armour
Lucky Shield [5.0]
Dragonfire Gem [5.0]
Ring of Fire [25.0]
Tome of Arcane Lore [15.0]
1 Temple Lammasu @ [30.0] Pts
Breath Weapon; Path of Fire; Magic Level 1
1 Hero: Magus @ 115.0 Pts
Magic Level 1; Path of Fire; Infernal Armour
Hardened Shield [5.0]
Dispel Scroll [35.0]
1 Hero: Vizier @ 145.0 Pts
Infernal Armour; Battle Standard
Dragon Mantle [25.0]
Lucky Charm [5.0]
Flaming Standard [20.0]
1 Hero: Hobgoblin Chieftain @ 55.0 Pts
1 Wolf @ [0.0] Pts
37 Infernal Warriors @ 420.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Veteran Magic Standard; Musician; Champion
Banner of Nezibkesh [25.0]
12 Citadel Guard @ 209.0 Pts
Flintlock Axe; Infernal Armour; Standard; Musician; Champion
20 Disciplies of Lugar @ 320.0 Pts
Frenzy; Great Weapon; Musician; Champion
5 Taurukh @ 135.0 Pts
Additional Hand Weapon; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Gleaming Icon [5.0]
1 Infernal Artillery - Rocket Battery @ 85.0 Pts
Rocket Battery
1 Infernal Artillery - Rocket Battery @ 85.0 Pts
Rocket Battery
5 Hobgoblin Wolf Riders @ 55.0 Pts
Light Armour
1 Infernal Engine @ 225.0 Pts
Shrapel Guns
1 Kadim Titan @ 325.0 Pts
Frenzy
Models in Army: 93
Total Army Cost: 2499.0
Taurukhi są świetne, mobline, scorują i w razie problemu mogą coś odgiąć. Sami wypłacają dosyć sporo ataków. Mam zastrzeżenia co do Kadaja, niby taki twardy i super ale najczęściej ginie jak ostatnia ciota. Jak przeciwnik nie ma odpowiedzi to jest spoko, ale nieczęsto tak jest.
12 cg z flintlockami są dużo lepsi od gobosów, chronią maszyny, mają szanse coś zabić i nie giną od byle fasta.
Oczywiście, że się wzorowałem, nie grałem wcześniej przeciwko ID więc nawet nie wiedziałem od czego zacząć robiąc rozpiskę.
Taurukhi wydają się słabi, ale wziąłem ich ze względu na to, że są moblini i mogą scorować co jest bardzo ważne. Zagrałem na nich póki co cztery gry i jestem z nich zadowolony.
W ostatniej grze pogonili lorda na lion chariocie a później uratowali mi oddział z kadrą.
W tej samej grze CG unieszkodliwi fasta i zabili dwukrotnie fenixa :>
Hobosy niby tanie, ale jako oddział scorujący są fatalni do tego odginając oddają zdecydowanie za dużo punktów i giną od wszystkiego.
Taurukhi wydają się słabi, ale wziąłem ich ze względu na to, że są moblini i mogą scorować co jest bardzo ważne. Zagrałem na nich póki co cztery gry i jestem z nich zadowolony.
W ostatniej grze pogonili lorda na lion chariocie a później uratowali mi oddział z kadrą.
W tej samej grze CG unieszkodliwi fasta i zabili dwukrotnie fenixa :>
Hobosy niby tanie, ale jako oddział scorujący są fatalni do tego odginając oddają zdecydowanie za dużo punktów i giną od wszystkiego.
Kawaleria ma Sv 3+ od zasięgowych, CG to samo. Staram się unikać nimi walki , ewentualnie gdy jestem pewny, że poradzą sobie. Lord na lion chariocie był ryzykownym posunięciem ale opłacił się. Szarża CG na fenixa była łatwa, wypłacam dosyć sporo ataków z 6S, szarża, sztandar. Easy.
Wiem, że może na papierze Taurukhi wyglądają jak rzadka kupa, ale wziąłem ich właśnie ze względu na scenariusze i są świetni pod tym względem.
Wiem, że może na papierze Taurukhi wyglądają jak rzadka kupa, ale wziąłem ich właśnie ze względu na scenariusze i są świetni pod tym względem.
Jak zawsze gladiatorzy na ub ( ͡° ͜ʖ ͡°) akcja z lordem to dziwne sytuacje z battla na które jest w ciul niska szansa.
Jakoś nie jestem przekonany do tych scoringów, tauruki i tak padają od czegokolwiek co się bije mocniej niż elfi fast/strzelania w turę. A kadai pada bo dziwnie czasem grasz >.>
Jakoś nie jestem przekonany do tych scoringów, tauruki i tak padają od czegokolwiek co się bije mocniej niż elfi fast/strzelania w turę. A kadai pada bo dziwnie czasem grasz >.>
-
- Mudżahedin
- Posty: 247
PotwierdzamJarekK pisze:Najlepiej z wymagającymi przeciwnikami! Najwięcej się uczysz jak zgarniesz wpierdol. Łatwe zwycięstwa niczego nie uczą.Stan pisze:Zagraj więcej bitew.
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
A to skąd wziąłeś?JarekK pisze:Twoje scoringi to:
oddział 12 krasi z savem 4+
Nie wjeżdżaj na kolegę, który stara się pokombinować z rozpą, a jak już wjeżdżasz to wpierw sam doczytaj zasady.
IMO wzięcie w corach citadeli jako scorring jest znacznie lepszym rozwiązaniem od wzięcia goblinów.
Ja grałem ostatnio (i na ESC) rozpą z oddziałem 37 worków i 2x 10 citadeli muzyk, sztandar.
Zamiast lammasu i helki miałem rakietę "na piechotę" - jak kolega, oraz lorda napierdalacza, która nie dość, że sam zabija potwory do z klocku dwuraków z s5, robi klocek z hatem i rerollem to wound oraz zwiększa liderę do 10.
Ten faścik tauruków ze sztandarem to taka sobie opcja - nienajgorsza, ale i nienajlepsza, szkoda punktów na taki scorring w specialach, skoro możesz mieć lepszy w corach.
Nie miałem goblinów, nie potrzebowałem lammasu do dawania lidery, a moje 10ki krasnali w niejednej bitwie zajmowały objectivy nawet na breakthrugh - bo mogą spokojnie same sobie popylać flanką. Dodam, że podczas ETC unikaliśmy Abrasusem tego sceanriusza, który sam gracz oceniał jako trudno wykonalny na goblinach.
Dodatkowo taka 10ka citadeli może Ci trzymać herosów - maga, bsb oraz skutecznie zasłaniać maszynki i trzymać w środku inżyniera, który bez tego narażony jest na łatwy gong.
Nie ma sensu uzbrajania ich we flinty 12 strzałów wiele nie zrobi, a kosztuje sporo punktów. Wystarczy podstawowy oddział z 3+ savem i siłą 4.
Generalnie jesteś na dobrej drodze. Keep on trying!
pozdr,
Kali
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Dobra, 2x10 CG wydają się rozsądniejsi, przyznaję. Zamiast luggarów chciałem dać 2x3 małych kadimów, łatwiej całą armią manewrować, ale jako, że Kadim dostał nerfa a i tak wcześniej nie zachwycał w moich grach to wymieniam go na luggarów.
Rozpiska wygląda mocno ofensywnie dlatego też zmieniłem lory na magu i lammusie. Zastanawiam się nad tym pierścionkiem na nim, może zmienić go na 2+ Sv z przerzutem?
No i złożenie lorda, lepiej bluffer helm + potion czy może dragon mantle + divine icon?
1 Lord: Overlord @ 248.0 Pts
General; Infernal Armour; Shield
Onyx Hammer [55.0]
Bluffer's Helm [35.0]
Potion of Swiftness [5.0]
Talisman of Greater Shielding [25.0]
1 Hero: Magus @ 325.0 Pts
Magic Level 2; Path of Death; Infernal Armour
Lucky Shield [5.0]
Dragonfire Gem [5.0]
Tome of Arcane Lore [15.0]
Ring of Fire [25.0]
1 Temple Lammasu @ [30.0] Pts
Breath Weapon; Path of Death; Magic Level 1
1 Hero: Magus @ 115.0 Pts
Magic Level 1; Path of Fire; Infernal Armour
Hardened Shield [5.0]
Dispel Scroll [35.0]
1 Hero: Vizier @ 172.0 Pts
Infernal Armour; Shield; Battle Standard
Dragonscale Helm [10.0]
Ring of Desiccation [45.0]
Flaming Standard [20.0]
1 Hero: Hobgoblin Chieftain @ 57.0 Pts
Light Armour
1 Wolf @ [0.0] Pts
1 Hero: Hobgoblin Chieftain @ 57.0 Pts
Light Armour
1 Wolf @ [0.0] Pts
35 Infernal Warriors @ 400.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Veteran Magic Standard; Musician; Champion
Banner of Nezibkesh [25.0]
10 Citadel Guard @ 115.0 Pts
Infernal Armour; Shield; Standard; Musician
10 Citadel Guard @ 115.0 Pts
Infernal Armour; Shield; Standard; Musician
20 Disciplies of Lugar @ 320.0 Pts
Frenzy; Great Weapon; Musician; Champion
3 Kadim Incarnates @ 175.0 Pts
Fly(6); Champion
3 Kadim Incarnates @ 175.0 Pts
Fly(6); Champion
5 Hobgoblin Wolf Riders @ 55.0 Pts
Light Armour
1 Infernal Artillery - Rocket Battery @ 85.0 Pts
Rocket Battery
1 Infernal Artillery - Rocket Battery @ 85.0 Pts
Rocket Battery
Models in Army: 100
Total Army Cost: 2499.0
Rozpiska wygląda mocno ofensywnie dlatego też zmieniłem lory na magu i lammusie. Zastanawiam się nad tym pierścionkiem na nim, może zmienić go na 2+ Sv z przerzutem?
No i złożenie lorda, lepiej bluffer helm + potion czy może dragon mantle + divine icon?
1 Lord: Overlord @ 248.0 Pts
General; Infernal Armour; Shield
Onyx Hammer [55.0]
Bluffer's Helm [35.0]
Potion of Swiftness [5.0]
Talisman of Greater Shielding [25.0]
1 Hero: Magus @ 325.0 Pts
Magic Level 2; Path of Death; Infernal Armour
Lucky Shield [5.0]
Dragonfire Gem [5.0]
Tome of Arcane Lore [15.0]
Ring of Fire [25.0]
1 Temple Lammasu @ [30.0] Pts
Breath Weapon; Path of Death; Magic Level 1
1 Hero: Magus @ 115.0 Pts
Magic Level 1; Path of Fire; Infernal Armour
Hardened Shield [5.0]
Dispel Scroll [35.0]
1 Hero: Vizier @ 172.0 Pts
Infernal Armour; Shield; Battle Standard
Dragonscale Helm [10.0]
Ring of Desiccation [45.0]
Flaming Standard [20.0]
1 Hero: Hobgoblin Chieftain @ 57.0 Pts
Light Armour
1 Wolf @ [0.0] Pts
1 Hero: Hobgoblin Chieftain @ 57.0 Pts
Light Armour
1 Wolf @ [0.0] Pts
35 Infernal Warriors @ 400.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Veteran Magic Standard; Musician; Champion
Banner of Nezibkesh [25.0]
10 Citadel Guard @ 115.0 Pts
Infernal Armour; Shield; Standard; Musician
10 Citadel Guard @ 115.0 Pts
Infernal Armour; Shield; Standard; Musician
20 Disciplies of Lugar @ 320.0 Pts
Frenzy; Great Weapon; Musician; Champion
3 Kadim Incarnates @ 175.0 Pts
Fly(6); Champion
3 Kadim Incarnates @ 175.0 Pts
Fly(6); Champion
5 Hobgoblin Wolf Riders @ 55.0 Pts
Light Armour
1 Infernal Artillery - Rocket Battery @ 85.0 Pts
Rocket Battery
1 Infernal Artillery - Rocket Battery @ 85.0 Pts
Rocket Battery
Models in Army: 100
Total Army Cost: 2499.0
co myslisz o czyms takim:
magus na lammasu z forgem z 3 czarami
+ magus na piechote z 2 czarami z forga
większa szansa na 1 z forga na lataczu. I praktycznie zawsze wchodzi atrybut.
w mojej rozpie dałem jeszcze shadow na lammasu. Takie złożenie daje fajną magie wspierająca.
pozdro
magus na lammasu z forgem z 3 czarami
+ magus na piechote z 2 czarami z forga
większa szansa na 1 z forga na lataczu. I praktycznie zawsze wchodzi atrybut.
w mojej rozpie dałem jeszcze shadow na lammasu. Takie złożenie daje fajną magie wspierająca.
pozdro