Pare noobowskich pytań v2
Moderator: Afro
Re: Pare noobowskich pytań v2
Kurcze, chyba z poprzedniej edycji xD
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Hellfist (50 pts) Great
Khans only
Model gains a Magical Weapon. Type: Iron Fist. Any
model in the army may be given a Mark of The Dark Gods
from the Warriors of the Dark Gods Army Book for the
following cost:
[...]
Alternatively, any of the above models can take a Mark of
True Chaos for 3 pts per model. All characters in the
army must take a Mark. Mounts are not affected by the
effects of the Marks (unless noted otherwise).
*The maximum unit size of a Core unit marked with
Pestilence or Wrath is reduced by 2 models.
Shamans and Great Shamans with a Mark other than
True Chaos may choose a Path available to those Marks
in addition to any Path normally available to them.
Shamans and Great Shamans may not choose Mark of
Wrath.
The army may not include Mammoth Hunters,
Scraplings, Scrapling Trappers, Yetis, Sabretooth Tigers
or Scratapults.
Tak, chyba że strzela w cel z zasadą Large Target, wtedy na 5+.Kaszalot pisze:Hej, hej, pytanie na gorąco:
Czy w 9th ogrza armata po ruchu i na dalekim trafia na 6+ ?
dzięki z góry za odp.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Cześć,
Mam pytanie dotyczące Hellfista, a konkretnie fragmentu: "Model gains a Magical Weapon. Type: Iron Fist."
Czy powyższe oznacza, że:
1. biorąc w/w Big Name wybieram jeden z magicznych iron fistów wskazanych rulebookiem (heart ripper/axe-breaking gauntlet)?
czy może
2. dostaje na lordzie iron fist, który ma jedynie magiczne ataki i nic poza tym?
I jeszcze drugie pytanie - czy na w/w magicznego iron fista muszę wydać dodatkowo punkty, a jeżeli nie, to jak go pokazać w rozpisce (korzystam z 9th builder)?
Pozdrawiam,
Mam pytanie dotyczące Hellfista, a konkretnie fragmentu: "Model gains a Magical Weapon. Type: Iron Fist."
Czy powyższe oznacza, że:
1. biorąc w/w Big Name wybieram jeden z magicznych iron fistów wskazanych rulebookiem (heart ripper/axe-breaking gauntlet)?
czy może
2. dostaje na lordzie iron fist, który ma jedynie magiczne ataki i nic poza tym?
I jeszcze drugie pytanie - czy na w/w magicznego iron fista muszę wydać dodatkowo punkty, a jeżeli nie, to jak go pokazać w rozpisce (korzystam z 9th builder)?
Pozdrawiam,
"(...) brzydzić się wałem począł (...)"
Fluffy TM
Fluffy TM
Mi się osobiście nie sprawdza ale to pewnie kwestia mety mojego środowiska - za dużo multiwoundow.
Lecz mimo to wydaje się syta opcją bo niweluje nasze problemy - niska inicjatywa.
Ja preferuję yeti fur na bsbku z magiczna szmatą tak by wchodził do odpowiedniego oddziału i mam 2x2 yeti więc efekt mam podobny.
Lecz mimo to wydaje się syta opcją bo niweluje nasze problemy - niska inicjatywa.
Ja preferuję yeti fur na bsbku z magiczna szmatą tak by wchodził do odpowiedniego oddziału i mam 2x2 yeti więc efekt mam podobny.
W połączeniu z oddziałami bez dwuraków jest bardzo fajny. Weterani z nim w pobliżu mają efektywną inicjatywę 7 i po prostu mielą wszystko i wszystkich zanim ci zaatakują. W wielu przypadkach podobnie jest z pozostałymi oddziałami ogrów bez dwuraków. Do tego bound -1 do trafienia i Ld wchodzący na 3+ - jak masz ironfisty to trafiają Cię na 5+ . Można też czasem przytrzymać oddział wroga na tym T6 W6 na turę czy dwie. Problem jest taki, czy to na pewno najlepiej wykorzystane 190 pkt. Pewnie niekoniecznie ale postawiony pomiędzy weteranami a kadrą w tribesmenach spokojnie potrafi na siebie zarobić.Huss pisze:Czy waszym zdaniem Lodowy Mamut ma rację bytu? Grywalny? Jak Wam się sprawdza?
Maciek
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Trafianie na 4+ takie se.