W związku z pewnymi nieporozumieniami, niedogodnościami podczas gier wynikającymi z charakterów,
które się niejednokrotnie powtarzają, niby proste sytuacje
a to wpływa na dynamikę jak i na samą radość z gry.
Żeby nie narzekać na brak, postanowiłem sam to ugryźć,
proszę zatem o poważne podejście do tematu i partycypowanie w powstawaniu tego "kodeksu",
Wydaje mi się, że są zasady, co do których większość by się zgodziła,
mój pierwszy "artykuł"
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
1. Nie marnujemy niczyjego czasu. (Lepiej przerwać, niż kontynuować bez 100% radości i zaangażowania)
2. Czego nie możemy zmienić, akceptujemy z szyderą.
3. Wątpliwe rzuty kostką przerzucamy. Wątpliwości rozwiązujemy przy pomocy kostek (można się rzucić wzajemnie)
4. Modele ruszamy przy pomocy miarki, dopiero po podjętej decyzji.
5. Decyzja jest decyzją (koniec tury jest końcem tury, rzocone kości to rzucone kości)
6. Zapomniane sprawy to zapomniane sprawy.
7. Błędy naprawiamy natychmiast chyba, że: patrz pkt. 6.
8.
9. Dobry generał szanuje przeciwnika, zna swoją armię i się nie waha.
10. Uśmiech za każdym razem, gdy się ktoś do nas zwraca (w końcu to nasz kolega, w końcu to tylko gra. Dozwolone zbycie oponenta żartem)
Zapraszam do dyskusji.