9th Age

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Re: 9th Age

Post autor: Barbarossa »

Banshee raczej na minus. Były dobre do challenge'owania, teraz dwie rany to im łatwo wbić.

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2289
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Obrazek

Awatar użytkownika
esgaroth
Falubaz
Posty: 1251
Lokalizacja: trójmiasto
Kontakt:

Post autor: esgaroth »

po co się robi kreski w 9thAe? jest nadal sens? dla teleportu bohatera?

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Robi sie bo masz unity co sie nie breakuja i wtefy trzymaja albo po to zeby w ostatniej zajac punkt
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9574
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Ktoś sobie wydrukował w drukarni książkę do SE. Miło popatrzeć.
Są pewne niedoróbki, szczególnie rzuca się w oczy wycentrowanie grafiki na okładce,
ale jak na coś robionego przez fanów to jest nieźle :)

https://spark.adobe.com/page/W8GC3SHaJHIHu/

Wiadomo, że zasady się wkrótce zmienią, ale jak się wszystko za x miesięcy ustatkuje, to pewnie biznes książkowy ruszy.
Swoją drogą ciekawe ile osób w dzisiejszych czasach by chciało mieć wersję papierową.

Awatar użytkownika
Lechu
Kretozord
Posty: 1864
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lechu »

Swoją drogą ciekawe ile osób w dzisiejszych czasach by chciało mieć wersję papierową.
Dobrą rzecz dobrze mieć w papierze. Moja biblioteczka w domu (różne książki) zawiera tytuły, które zasługują na szczególną moją atencję. Z podręcznikami jest różnie bo wiem, że prędzej czy później wyjdzie nowy. A Lem na przykład już nie zmieni swoich książek ;)

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3795
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Ale to tak zaraz przed zmianami, które wejdą 25 października? Ja bym poczekał na stabilniejszą wersję :)

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Wygląda bardzo, bardzo dobrze.

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Wow. Nie wiem czy nie lepsze niż podręczniki GW =D>
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Me_gusta
Chuck Norris
Posty: 543
Lokalizacja: Warszawa / Mszczonów

Post autor: Me_gusta »

Świetna! Serio pierwszej klasy robota =D> Fajnie byłoby mieć taką książkę choćby dla flufu i wspacia inicjatywy. Wiadomo że zasady będą się zieniać co jakiś czas.

Btw. Czy tylko mi nie działa strona T9A???

Awatar użytkownika
Bearded Unclean 'Un
Kretozord
Posty: 1506

Post autor: Bearded Unclean 'Un »

Ten wydruk będzie kiedyś miał ogromna wartość sentymentalną, dlatego nie uwazam, zeby potencjalne zmiany zasad wpływały mocno na jego sens.
Poza tym, w listopadzie podręczniki armii nie będa dotykane, zdaje się?

@me_gusta: nie działa.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."

Obrazek

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Przy zmianach zasad co kilka miesięcy idea książki średnio mi pasuje - a szkoda.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Keller
Falubaz
Posty: 1315
Lokalizacja: Giżycko/Białystok

Post autor: Keller »

Bearded Unclean 'Un pisze:Poza tym, w listopadzie podręczniki armii nie będa dotykane, zdaje się?
W listopadzie głównie zmiany w RB i czarach, ale wszystkie AB mają zostać dostosowane do wersji 1.2 (cokolwiek to znaczy) i tyczy się to również pełnych książek SE i UD.

Awatar użytkownika
DarekH
Chuck Norris
Posty: 595
Lokalizacja: Kraków

Post autor: DarekH »

The 9th Scroll!

... i Kosy malowanie :wink:

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9574
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Polecam lekturę. Jest sporo info o 2 największych nadchodzących zmianach - magia i kompozycja armii mocno przebudowane.

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

dodano 2 kategorie w budowie armii

ograniczy to maszyny i monster trucki(o ile był taki problem)

będzie trochę zabawy ze składaniem. Np. takie demony muszą uważać by nie przekroczyć przy dużym lordzie dwóch limitów(monstery i lordowie).

Trochę dużo kombinowania, ale z drugiej jeśli na stole będzie z 1 maszyna i jeden byczek a reszta to takie zwykłe typy, to nawet "naturalniej" to wyglądać będzie.

Awatar użytkownika
Albo_Albo
Masakrator
Posty: 2836
Lokalizacja: Krakow Legion
Kontakt:

Post autor: Albo_Albo »

akurat dla mnie magia na +

fakt jest taki, że bardzo podobne czary w różnych magiach robiły praktycznie to samo to po co multiplikować niepotrzebnie nazwy jak można po prostu trochę ograniczyć ilość ścieżek magii, z resztą w przeszłości było mniej ścieżek i było ok,

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

W obu omawianych kwestiach jestem zdania, że jak będzie to w miare zbalansowane to zmiany mi nie przeszkadzają. Mam nadzieje, że nie wyskoczą jakieś nowe ID po tych rotacjach w budowaniu armii.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Albo_Albo
Masakrator
Posty: 2836
Lokalizacja: Krakow Legion
Kontakt:

Post autor: Albo_Albo »

po przeczytaniu zmian w budowie armii współczuję Debelialowi przerobienia pliku dla AB :)

a tak na poważnie to tak jak Jarekk napisał, że zmiany czy na dobre czy na złe wyjdą dopiero w graniu, o ile w przypadku magii ograniczenie liczby ścieżek ma sens (podobne czary inaczej się nazywające) ergo łatwiej to ogarnąć, o tyle w przypadku zmian w budowie armii ciężko jest skomentować a priori czy to w ogóle zda egzamin, chociaż z tekstu wydaje się być czymś sensownym

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9574
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Zmiany kompozycji są moim zdaniem ok. Tak naprawdę wprowadzają 2 główne zmiany. Po pierwsze ucinają ekstremalne buildy (np strzelający herosi, strzelające cory, srzelające specjale i rary albo herosi na monsterach i monstery ze specjali i rarów). Po drugie mają na celu dopasowanie się trochę pod klimat armii - tzn w corach już nie będzie np. odginaczek i paru innych rzeczy, które się upychało do oporu, tylko będą głównie oddziały klockowe. Z tym, że sekcja core będzie często mniejsza niż 25%. Jednocześnie wszędzie będzie więcej pktów na jednostki specjal, które w obecnej sytuacji były często spychane na margines przez herosów i rary. Imo są to zmiany na plus.
Natomiast widzę jeden duży problem związany z tymi zmianami - balans trzeba będzie wypracować od nowa, bo na bank się pojawią potworki, których nie da się przewidzieć na etapie projektowania... Głowa mnie boli na samą myśl.

Co do ucięcia połowy ścieżek magii - niektóre armie tego nie odczują. Inne, którym dostęp przykładowo z ~10 ścieżek spadnie do ~4, odczują to mocno. Jak to ostatecznie wyjdzie jest dla mnie zagadką. Tu zdania będą zapewne mocno podzielone. A dochodzi jeszcze kwestia balansu miedzy nowymi ścieżkami.

W każdym razie będzie się działo.

I też współczuję DeBelialowi. Po tym wszystkim całe środowisko powinno mu ufundować nagrodę, o ile nie pomnik :mrgreen:

ODPOWIEDZ