HE w 9th AGE by ETC - ROZPISKI I ROZKMINY
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: HE w 9th AGE by ETC - ROZPISKI I ROZKMINY
tak moj blad zapomnialem o razorze ale chyba go wywale i wezme gw
tak fakt zapomnialem ze jeden crew wypada nie mniej dalej jest to 9 atakow
tak fakt zapomnialem ze jeden crew wypada nie mniej dalej jest to 9 atakow
ok to teraz juz powinno byc ok, wiec tak do bitki są WL i Rydwan z klepaczem, BSB siedzi w majdenkach i/lub w WL i nawala z luku do roznych celow sila BS 6 czyli trafia 3 strzaly na 2+ sila 5 AP 1 wiec calkiem niezle moze woundowac roznego rodzaju monstery a cale majdenki pruja podobnie z s4 flamingami i MA, do tego bolce z sila 6 ew multi shot i na dobitke 15 lukow wiec strategia taka wziac i skruszyc przeciwnika mocnym ostrzalem i magia z divination a potem wyrznac princem i WL
Unnamed4500 Pts - Highborn Elves Army
1 Prince @ 710.0 Pts
General; Royal Huntsman; Great Weapon; Light Armour; Lion Fur
Talisman of Supreme Shielding [100.0]
Bluffer's Helm [80.0]
1 Lion Chariot @ [0.0] Pts
2 Crew @ [0.0] Pts
Great Weapon
2 Lion @ [0.0] Pts
1 Commander @ 330.0 Pts
Queen's Companion; Heavy Armour; Battle Standard
Great Bow of Elu [70.0]
Lucky Shield [10.0]
1 Archmage @ 540.0 Pts
Asfad Scholar Prince; 4 Learned Spells; The Divination; Wizard Master;
Mounts Protection (5+)
1 Elven Horse @ [0.0] Pts
15 Citizen Archers @ 290.0 Pts
Longbow; Light Armour; Musician
5 Elein Reavers @ 180.0 Pts
Light Lance; Light Armour
5 Elven Horse @ [0.0] Pts
5 Elein Reavers @ 180.0 Pts
Light Lance; Light Armour
5 Elven Horse @ [0.0] Pts
9 Highborn Lancers @ 540.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Veteran Magic Standard; Musician
1 Champion @ [20.0] Pts
10 Elven Horse @ [0.0] Pts
29 Lion Guard @ 900.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Fur; Standard; Musician; Scoring; Valiant
Rending Banner [70.0]
1 Champion @ [20.0] Pts
Heavy Armour
10 Queen's Guard @ 280.0 Pts
Longbow; Moonlight Arrows; Light Armour
1 Sea Guard Reaper @ 180.0 Pts
2 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour
1 Sea Guard Reaper @ 180.0 Pts
2 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour
1 Sea Guard Reaper @ 180.0 Pts
2 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour
Models in Army: 82
Total Army Cost: 4490.0
Unnamed4500 Pts - Highborn Elves Army
1 Prince @ 710.0 Pts
General; Royal Huntsman; Great Weapon; Light Armour; Lion Fur
Talisman of Supreme Shielding [100.0]
Bluffer's Helm [80.0]
1 Lion Chariot @ [0.0] Pts
2 Crew @ [0.0] Pts
Great Weapon
2 Lion @ [0.0] Pts
1 Commander @ 330.0 Pts
Queen's Companion; Heavy Armour; Battle Standard
Great Bow of Elu [70.0]
Lucky Shield [10.0]
1 Archmage @ 540.0 Pts
Asfad Scholar Prince; 4 Learned Spells; The Divination; Wizard Master;
Mounts Protection (5+)
1 Elven Horse @ [0.0] Pts
15 Citizen Archers @ 290.0 Pts
Longbow; Light Armour; Musician
5 Elein Reavers @ 180.0 Pts
Light Lance; Light Armour
5 Elven Horse @ [0.0] Pts
5 Elein Reavers @ 180.0 Pts
Light Lance; Light Armour
5 Elven Horse @ [0.0] Pts
9 Highborn Lancers @ 540.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Veteran Magic Standard; Musician
1 Champion @ [20.0] Pts
10 Elven Horse @ [0.0] Pts
29 Lion Guard @ 900.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Fur; Standard; Musician; Scoring; Valiant
Rending Banner [70.0]
1 Champion @ [20.0] Pts
Heavy Armour
10 Queen's Guard @ 280.0 Pts
Longbow; Moonlight Arrows; Light Armour
1 Sea Guard Reaper @ 180.0 Pts
2 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour
1 Sea Guard Reaper @ 180.0 Pts
2 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour
1 Sea Guard Reaper @ 180.0 Pts
2 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour
Models in Army: 82
Total Army Cost: 4490.0
- Big Boss M.
- Falubaz
- Posty: 1239
Albo albo, mało masz tych łuków, jak tam ma siedzieć mag to napewno musi ich być 20+.
Mag siedzi w SH bo ma divination więc lepiej mieć go mobilnego
stabilna rozpa nie wiem czy nie wymienić luków na więcej sh bo chyba więcej zdziałają niż 15 luków, cala robotę strzelania robiły bolce i majdenki luki mało co
de facto chyba poza łukami to nic nie zmienię i jeszcze nią pogram bo się bardzo podoba, pancerny heros zszedł mi od stegadona i impactów ale poza tym jest ok
de facto chyba poza łukami to nic nie zmienię i jeszcze nią pogram bo się bardzo podoba, pancerny heros zszedł mi od stegadona i impactów ale poza tym jest ok
co myślicie o czymś takim?
Albo_Albo ID 4357 HE4500 Pts - Highborn Elves Army
1 Prince @ 710.0 Pts
General; Royal Huntsman; Great Weapon; Light Armour; Lion Fur
Talisman of Supreme Shielding [100.0]
Bluffer's Helm [80.0]
1 Lion Chariot @ [0.0] Pts
1 Crew @ [0.0] Pts
Great Weapon
2 Lion @ [0.0] Pts
1 Commander @ 280.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Great Bow of Elu [70.0]
1 Archmage @ 550.0 Pts
Asfad Scholar Prince; 4 Learned Spells; The Divination; Wizard Master;
Mounts Protection (5+)
#Drain Magic [0.0]
Talisman of Shielding [10.0]
1 Elven Horse @ [0.0] Pts
8 Highborn Lancers @ 524.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Veteran Magic Standard; Musician
War Standard [30.0]
1 Champion @ [20.0] Pts
5 Highborn Lancers @ 250.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield
5 Elein Reavers @ 180.0 Pts
Light Lance; Light Armour
5 Elein Reavers @ 180.0 Pts
Light Lance; Light Armour
14 Sword Masters @ 400.0 Pts
Sword Sworn; Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
14 Sword Masters @ 360.0 Pts
Sword Sworn; Great Weapon; Heavy Armour
13 Lion Guard @ 426.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Fur; Standard; Musician; Skirmishers;
Valiant
1 Champion @ [20.0] Pts
Heavy Armour
10 Queen's Guard @ 280.0 Pts
Longbow; Moonlight Arrows; Light Armour
1 Sea Guard Reaper @ 180.0 Pts
1 Sea Guard Reaper @ 180.0 Pts
Models in Army: 80
Total Army Cost: 4500.0
Albo_Albo ID 4357 HE4500 Pts - Highborn Elves Army
1 Prince @ 710.0 Pts
General; Royal Huntsman; Great Weapon; Light Armour; Lion Fur
Talisman of Supreme Shielding [100.0]
Bluffer's Helm [80.0]
1 Lion Chariot @ [0.0] Pts
1 Crew @ [0.0] Pts
Great Weapon
2 Lion @ [0.0] Pts
1 Commander @ 280.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Great Bow of Elu [70.0]
1 Archmage @ 550.0 Pts
Asfad Scholar Prince; 4 Learned Spells; The Divination; Wizard Master;
Mounts Protection (5+)
#Drain Magic [0.0]
Talisman of Shielding [10.0]
1 Elven Horse @ [0.0] Pts
8 Highborn Lancers @ 524.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Veteran Magic Standard; Musician
War Standard [30.0]
1 Champion @ [20.0] Pts
5 Highborn Lancers @ 250.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield
5 Elein Reavers @ 180.0 Pts
Light Lance; Light Armour
5 Elein Reavers @ 180.0 Pts
Light Lance; Light Armour
14 Sword Masters @ 400.0 Pts
Sword Sworn; Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
14 Sword Masters @ 360.0 Pts
Sword Sworn; Great Weapon; Heavy Armour
13 Lion Guard @ 426.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Fur; Standard; Musician; Skirmishers;
Valiant
1 Champion @ [20.0] Pts
Heavy Armour
10 Queen's Guard @ 280.0 Pts
Longbow; Moonlight Arrows; Light Armour
1 Sea Guard Reaper @ 180.0 Pts
1 Sea Guard Reaper @ 180.0 Pts
Models in Army: 80
Total Army Cost: 4500.0
mam dylemat czy rozpieprzac sm na 2 x14 czy zrobic jeden duzy
SM sa super ale na wszystko do T4 powyzej zaczyna byc lipa
SM sa super ale na wszystko do T4 powyzej zaczyna byc lipa
Rzeczy które mi się nie podobają:
- bluffers helm na T4 jest troche bez sensu pestki i tak cię nie bolą a wszystko lata z siłą 6 albo większą
- 14 lionsów to słaba kmina co prawda wystrzelać ich ciężko, ale dość łatwo w kombacie zadać te 14 woundów, a oni z tymi 14 atakami, też wiele nie zabijają
- nie do końca kminie zamysł rozpiski, to jest defens? ofens? defens z kontrą? Dostaniesz armie, która strzela i cię wystrzela, lancerzy też do kombatu się nie nadają, 28 elfów z T3 dość łatwo zabić, a jedyne pestki jakie masz to 2 bolce, 10 strzałek S4 flaming i bsb, albo idź w piechotę i taki defensik, albo wsadź smoka, bo teraz to wygląda na nieudany eksperyment hybrydowy
- wywal sztandar z jednych SM i wrzuć muzyka na drugich
- nie masz niczego co ściąga save w tej rozpie oprócz bolców
- bluffers helm na T4 jest troche bez sensu pestki i tak cię nie bolą a wszystko lata z siłą 6 albo większą
- 14 lionsów to słaba kmina co prawda wystrzelać ich ciężko, ale dość łatwo w kombacie zadać te 14 woundów, a oni z tymi 14 atakami, też wiele nie zabijają
- nie do końca kminie zamysł rozpiski, to jest defens? ofens? defens z kontrą? Dostaniesz armie, która strzela i cię wystrzela, lancerzy też do kombatu się nie nadają, 28 elfów z T3 dość łatwo zabić, a jedyne pestki jakie masz to 2 bolce, 10 strzałek S4 flaming i bsb, albo idź w piechotę i taki defensik, albo wsadź smoka, bo teraz to wygląda na nieudany eksperyment hybrydowy
- wywal sztandar z jednych SM i wrzuć muzyka na drugich
- nie masz niczego co ściąga save w tej rozpie oprócz bolców
dzieki Jarek za komentarz
napewno zrobie tak z SM i stzandarem
co do bluffers helm to chodzi o to aby save miec na 1+ wtedy sila 6 i 7 (bo wieksze to raczej margines) jestem w stanie w sumie skutecznie sejvowac jak sie nie uda mam warda jeszcze (takie podwojne zabezpieczenie) jak bylo w wochu swego czasu
co do WL to po paru mini bitewkach gdzie parowalem ze soba rozne stworki z WL i SM w cc wyszlo mi ze 14 WL zje kazdego potwora solo (no chyba ze pech w kosciach) bo mimo wszystko te multi woundy daja duzo
ogolnie zamysl rozpy jest aby w cc starac sie nie uderzac 1 do 1 ale zeby oddzialy sie nawzajem wspieraly (uderzenie razem WL i SM albo 2 x SM albo w/w + rydwan)
strzelanie nie jest mocne ale cos tam powinno ogarnac odginaczki odgiac a SH maja byc bunkrem dla maga chociaz w decydujacym momencie moga uderzyc i cos podzialac (moze zbic wszystkich SH w jeden kloc?) wtedy mag moze chociaz busty czarowac a jednak uderzenie np 15 SH moze juz wiele oddzialow zdziesiatkowac albo rozbic albo dobic
ogolnie jest to raczej ofens albo kontr ofens jesli przeciwnik ma pancerna armie
napewno zrobie tak z SM i stzandarem
co do bluffers helm to chodzi o to aby save miec na 1+ wtedy sila 6 i 7 (bo wieksze to raczej margines) jestem w stanie w sumie skutecznie sejvowac jak sie nie uda mam warda jeszcze (takie podwojne zabezpieczenie) jak bylo w wochu swego czasu
co do WL to po paru mini bitewkach gdzie parowalem ze soba rozne stworki z WL i SM w cc wyszlo mi ze 14 WL zje kazdego potwora solo (no chyba ze pech w kosciach) bo mimo wszystko te multi woundy daja duzo
ogolnie zamysl rozpy jest aby w cc starac sie nie uderzac 1 do 1 ale zeby oddzialy sie nawzajem wspieraly (uderzenie razem WL i SM albo 2 x SM albo w/w + rydwan)
strzelanie nie jest mocne ale cos tam powinno ogarnac odginaczki odgiac a SH maja byc bunkrem dla maga chociaz w decydujacym momencie moga uderzyc i cos podzialac (moze zbic wszystkich SH w jeden kloc?) wtedy mag moze chociaz busty czarowac a jednak uderzenie np 15 SH moze juz wiele oddzialow zdziesiatkowac albo rozbic albo dobic
ogolnie jest to raczej ofens albo kontr ofens jesli przeciwnik ma pancerna armie
okej wersja na piechotę czyli raczej full defens tylko średnio mi tu divination z 18 calami pasuje
1 Prince @ 710.0 Pts
General; Royal Huntsman; Great Weapon; Light Armour; Lion Fur
Talisman of Supreme Shielding [100.0]
Bluffer's Helm [80.0]
1 Lion Chariot @ [0.0] Pts
1 Crew @ [0.0] Pts
Great Weapon
2 Lion @ [0.0] Pts
1 Commander @ 280.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Great Bow of Elu [70.0]
1 Archmage @ 510.0 Pts
Asfad Scholar Prince; 4 Learned Spells; The Divination; Wizard Master
#Drain Magic [0.0]
#Divination: The Conclave [0.0]
Talisman of Shielding [10.0]
23 Citizen Archers @ 434.0 Pts
Longbow; Light Armour; Musician
40 Citizen Spears @ 705.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Veteran Magic Standard; Musician
Flaming Standard [45.0]
14 Lion Guard @ 455.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Fur; Standard; Musician; Skirmishers;
Valiant
1 Champion @ [20.0] Pts
Heavy Armour
10 Sword Masters @ 280.0 Pts
Sword Sworn; Great Weapon; Heavy Armour; Musician
10 Sword Masters @ 280.0 Pts
Sword Sworn; Great Weapon; Heavy Armour; Musician
10 Queen's Guard @ 280.0 Pts
Longbow; Moonlight Arrows; Light Armour
1 Sea Guard Reaper @ 180.0 Pts
1 Sea Guard Reaper @ 180.0 Pts
1 Giant Eagle @ 100.0 Pts
1 Giant Eagle @ 100.0 Pts
Models in Army: 115
Total Army Cost: 4494.0
1 Prince @ 710.0 Pts
General; Royal Huntsman; Great Weapon; Light Armour; Lion Fur
Talisman of Supreme Shielding [100.0]
Bluffer's Helm [80.0]
1 Lion Chariot @ [0.0] Pts
1 Crew @ [0.0] Pts
Great Weapon
2 Lion @ [0.0] Pts
1 Commander @ 280.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Great Bow of Elu [70.0]
1 Archmage @ 510.0 Pts
Asfad Scholar Prince; 4 Learned Spells; The Divination; Wizard Master
#Drain Magic [0.0]
#Divination: The Conclave [0.0]
Talisman of Shielding [10.0]
23 Citizen Archers @ 434.0 Pts
Longbow; Light Armour; Musician
40 Citizen Spears @ 705.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Veteran Magic Standard; Musician
Flaming Standard [45.0]
14 Lion Guard @ 455.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Fur; Standard; Musician; Skirmishers;
Valiant
1 Champion @ [20.0] Pts
Heavy Armour
10 Sword Masters @ 280.0 Pts
Sword Sworn; Great Weapon; Heavy Armour; Musician
10 Sword Masters @ 280.0 Pts
Sword Sworn; Great Weapon; Heavy Armour; Musician
10 Queen's Guard @ 280.0 Pts
Longbow; Moonlight Arrows; Light Armour
1 Sea Guard Reaper @ 180.0 Pts
1 Sea Guard Reaper @ 180.0 Pts
1 Giant Eagle @ 100.0 Pts
1 Giant Eagle @ 100.0 Pts
Models in Army: 115
Total Army Cost: 4494.0
- Big Boss M.
- Falubaz
- Posty: 1239
Zawsze możesz dokupić honor i mieć dodatkowe 6"Albo_Albo pisze:okej wersja na piechotę czyli raczej full defens tylko średnio mi tu divination z 18 calami pasuje
hmm popatrz nawet nei zauwazylem ze go znaznaczylem bo przerabialem wczesniejsza rozpe no to w sumie mam 24 to moze i zostawie chociaz mozna byc zmienic na druidyzm i wskrzeszać Sm WL i speary
a ty czym grales na Bazylu poza moimi SM ?
a ty czym grales na Bazylu poza moimi SM ?
- Big Boss M.
- Falubaz
- Posty: 1239
Duży smok, bsb lore master 3x druidyzm 1xalchemia z książką, 24 łuki, 2x fast, 5sh z czempionem, 2x orzeł, 26SM z Płonącymi, lwi rydwan, lodowy fenix;)
ciekawe zlozenie i jak ci sie sprawdzili SM ? lore siedzial pewnie w lukach jak znam zycie
smoczur i feniks nie spadali od armat?
smoczur i feniks nie spadali od armat?
- Big Boss M.
- Falubaz
- Posty: 1239
Lore czasem w łukach czasem w SM, zależnie od potrzeb. Smoczek umarł tylko raz w walce z lordem chaosu z jack pickaxem, feniol nie umarł ani razu;) Wynika to chyba z tego że tylko 1 bitwę grałem na 2 armaty ( DOCH) poleciałem na pałę a jako że zaczynałem to smok przyją tylko 2szczały z czego weszło 5W w 1 turze ( dzięki tarczy) ale bitwę skończył prawie zdrowy xD
Tak się zastanawiam. Jaki jest najlepszy oddział broniący flanki w tych naszych miękkich elfach?
Testowałem 5 DP z muzykiem i szału nie robili. Dość często musieli otrzymać jakieś wsparcie albo się z tej flanki ewakuować.
Testowałem 12-13 WL i tu musze przyznać, że fajnie ogarniali, ale jakieś mocniejsze rzeczy już ich bolą.
Nie testowałem SM, bo wydają mi się mało stabilni na flance. Dostaną jakimś firebolem i się robi miękko.
Ktoś ma jakieś przemyślenia na ten temat? Mam do sporzytkowania ~400 pkt na oddział, który spokojnie ma sobie stać na mniej ważnej flance i robić za służby porządkowe.
Testowałem 5 DP z muzykiem i szału nie robili. Dość często musieli otrzymać jakieś wsparcie albo się z tej flanki ewakuować.
Testowałem 12-13 WL i tu musze przyznać, że fajnie ogarniali, ale jakieś mocniejsze rzeczy już ich bolą.
Nie testowałem SM, bo wydają mi się mało stabilni na flance. Dostaną jakimś firebolem i się robi miękko.
Ktoś ma jakieś przemyślenia na ten temat? Mam do sporzytkowania ~400 pkt na oddział, który spokojnie ma sobie stać na mniej ważnej flance i robić za służby porządkowe.
- Big Boss M.
- Falubaz
- Posty: 1239
Za 380 Masz 12 SM z fcg i gleaming icon więc nie musisz jakoś strasznie ich pilnować bsb, u mnie robią robotę,
Feniks
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Feniksa testowałem. Do rozpy mi nie pasuje, bo jest jedynym dużym targetem, a i tak ludzie nie podchodzą na 18" do feniksa klockami. Mam duży kloc SM i widzę jak dostają wklepki od fireballi czy lekkiego strzelania, więc mam mieszane uczucia co do tej 12. Za 380 jest też 5 DP z muzykiem i czempionem. Ma sens?