Pytania krótkobrodego - zasady
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: Pytania krótkobrodego - zasady
Jeśli dobrze pamiętam ostatni rezultat missfire to również utrata 1W.
Flame cannon - i warto i niewarto. Cena jest śmiesznie niska i adekwatna do możliwości. Jeśli już to z upgrade na zasięg.
Flame cannon - i warto i niewarto. Cena jest śmiesznie niska i adekwatna do możliwości. Jeśli już to z upgrade na zasięg.
Hej,
Mam bitwę przeciwko Długobrodym na horyzoncie
Krótkie pytanie gwoli jasności, bo za szybko się te edycje zmieniają:
Armata na krótki zasięg trafia na 4+, a na długi na 5+ (w cele bez tow.pres.)?
Do czego odnosi się poszczególna siła 3 [10] w opisie opcji cannona?
ps. z góry przepraszam za ignorancję!
Mam bitwę przeciwko Długobrodym na horyzoncie
Krótkie pytanie gwoli jasności, bo za szybko się te edycje zmieniają:
Armata na krótki zasięg trafia na 4+, a na długi na 5+ (w cele bez tow.pres.)?
Do czego odnosi się poszczególna siła 3 [10] w opisie opcji cannona?
ps. z góry przepraszam za ignorancję!
Trafia jak napisałeś.
Jak strzelasz do unitu, to penetrujesz ranki jak balista. Jednemu z trafionych możesz przydzielić hit z s10, reszta dostaje z s3.
Jak trafisz pojedynczy model to jest to tylko 1 hit s10, jak unit z 5 szeregami to po kolei przydzielasz hity jak penetrujesz szeregi.
Jeśli masz unit z bohaterem bez look out sir to możesz jemu przydzielić tego hita z s10.
Jak strzelasz do unitu, to penetrujesz ranki jak balista. Jednemu z trafionych możesz przydzielić hit z s10, reszta dostaje z s3.
Jak trafisz pojedynczy model to jest to tylko 1 hit s10, jak unit z 5 szeregami to po kolei przydzielasz hity jak penetrujesz szeregi.
Jeśli masz unit z bohaterem bez look out sir to możesz jemu przydzielić tego hita z s10.
look out już nie ma więc nie możesz wybrać bohatera na cel z armaty (nie mogą nawet strzelać do kinga na tronie jak siedzi w oddziale)Stan pisze:Trafia jak napisałeś.
Jak strzelasz do unitu, to penetrujesz ranki jak balista. Jednemu z trafionych możesz przydzielić hit z s10, reszta dostaje z s3.
Jak trafisz pojedynczy model to jest to tylko 1 hit s10, jak unit z 5 szeregami to po kolei przydzielasz hity jak penetrujesz szeregi.
Jeśli masz unit z bohaterem bez look out sir to możesz jemu przydzielić tego hita z s10.
http://www.the-ninth-age.com/index.php? ... n-9th-age/
Początek nowej Ery
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Lookout to był zapewnie skrót myślowy, jeżeli w jednostce infantry jest bohater który ma inny troop type (cavalry, monstrous infantry itd. itp.) lub jednostka posiada mniej niż 5 modeli (w przypadku ogrów mniej niż 3) wtedy można w tego bohatera przydzielić 1 hit z broni dystansowej.kleryk pisze:look out już nie ma więc nie możesz wybrać bohatera na cel z armaty (nie mogą nawet strzelać do kinga na tronie jak siedzi w oddziale)Stan pisze:Trafia jak napisałeś.
Jak strzelasz do unitu, to penetrujesz ranki jak balista. Jednemu z trafionych możesz przydzielić hit z s10, reszta dostaje z s3.
Jak trafisz pojedynczy model to jest to tylko 1 hit s10, jak unit z 5 szeregami to po kolei przydzielasz hity jak penetrujesz szeregi.
Jeśli masz unit z bohaterem bez look out sir to możesz jemu przydzielić tego hita z s10.
http://www.the-ninth-age.com/index.php? ... n-9th-age/
Dzieęki za odpowiedź, ale właśnie nie jest wprost napisane, że to są flaming attacks, tylko jako firebolts i firestorm. Czy w takim wypadku traktujemy to jako flaming attack czy ta zasada musi być wprost napisana przy ataku specjalnym?Anadim pisze:W zasadzie fireborn nie ma ograniczeń tylko do ataku wręcz, więc jeśli wymienione przez ciebie ataki mają flaming attacks to 2++
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Każdy model może maszerować, lecz modele z troop type: chariot nie mogą tego robić.Bocian pisze:Czy Grudge Buster może maszerować? Z jednej strony jest rydwanem, więc nie może, z drugiej ma fly,czyli fast cavalry,więc może,która zasada ma pierwszeństwo? Czy jest generalna reguła dotycząca konfliktu zasad,tj.która ma pierwszeństwo?
Pytanie o Rune of Devouring.
Będę grać przeciwko szczurom i oni mają czar, który nazywamy "kometą" (nie wiem jak sie nazywa oryginalnie). Polega na tym, że jak kości pozwolą to kładzie się znacznik gdzieś na polu bitwy i potem rzuca się drugi raz i chyba na 4+ ten znacznik wybucha. Jak nie wybuchnie to zostaje i w kolejnych rundach ponownie rzuca się kością na wybuch.
Ale co się stanie gdy czar ten zostanie rzucony pierwszy raz, nie wybuchnie a ja potem użyję Rune of Devouring? Mój przeciwnik nie będzie mógł go już rzucić od nowa. Ale czy będzie mógł aktywować to co już jest na polu bitwy, ale nie wybuchło?
Będę grać przeciwko szczurom i oni mają czar, który nazywamy "kometą" (nie wiem jak sie nazywa oryginalnie). Polega na tym, że jak kości pozwolą to kładzie się znacznik gdzieś na polu bitwy i potem rzuca się drugi raz i chyba na 4+ ten znacznik wybucha. Jak nie wybuchnie to zostaje i w kolejnych rundach ponownie rzuca się kością na wybuch.
Ale co się stanie gdy czar ten zostanie rzucony pierwszy raz, nie wybuchnie a ja potem użyję Rune of Devouring? Mój przeciwnik nie będzie mógł go już rzucić od nowa. Ale czy będzie mógł aktywować to co już jest na polu bitwy, ale nie wybuchło?
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Te zaklęcie to Wrath of God i będzie dokładnie tak jak mówisz, jeżeli użyjesz na tym zaklęciu Rune of Devouring to przeciwnik nie będzie mógł już rzucić tego czaru w tej grze, lecz pierwsza kometa będzie na polu bitwy dopóki nie spadnie i przeciwnik będzie sprawdzał czy ona spada czy nie pod koniec każdej kolejnej fazy magii(nie licząc fazy w której kometa została rzucona).Gorn pisze:Pytanie o Rune of Devouring.
Ale co się stanie gdy czar ten zostanie rzucony pierwszy raz, nie wybuchnie a ja potem użyję Rune of Devouring? Mój przeciwnik nie będzie mógł go już rzucić od nowa. Ale czy będzie mógł aktywować to co już jest na polu bitwy, ale nie wybuchło?
Dzięki za sprostowanie. Tak myślałem, że będzie. Niestety... I dzięki wielkie za informacje, że to dopiero od kolejnej fazy magii sprawdza się czy będzie wybuch. Tego nie wiedziałem i zazwyczaj obrywałem z niej od razu. A tak mam szansę w razie czego uciec przynajmniej częścią jednostek
Tyle wiem,czyli rozumiem,że nie może maszerować,tak?:)Slayer Zabójców pisze:Każdy model może maszerować, lecz modele z troop type: chariot nie mogą tego robić.Bocian pisze:Czy Grudge Buster może maszerować? Z jednej strony jest rydwanem, więc nie może, z drugiej ma fly,czyli fast cavalry,więc może,która zasada ma pierwszeństwo? Czy jest generalna reguła dotycząca konfliktu zasad,tj.która ma pierwszeństwo?