Grałem 5 bitew nowym wochem, bardzo fajnie się tym gra, mnóstwo nowych złożeń i nowych rzeczy, ale wydaje mi się, że ogólny pomysł na armię jest podobny - co też bym oceniał na plus .
Co do zmian w WS i M - trochę Was pewnie rozczaruję, ale te zmiany nie będą dotyczyć wszystkich, ale tylko wybranych modeli u których to rozróżnienie zostanie uznane za zasadne.
Nie, nie będzie wochu który opiera się na strzelaniu i spierdalaniu . Nadal będą w centrum herosi i mocny CC. Jednak dużo statystyk i zasad się zmieni, dojdzie kilka nowych unitów, gifty, marki i itemy są wszystkie zupełnie nowe. Bardzo, bardzo przyjemnie się składa do tego rozpy, już widzę też że trochę rzeczy ze wstępnej wyceny będzie do poprawy, ale będzie przynajmniej kilka draftów wyceny zanim trafi to do szerszej publiki. Potem to Wy nam pokażecie co pominęliśmy
Jak nie wnosi? Zniknie Distracting, Parry i Lightning Reflexes.
A nowe WDG wygladaja na razie total OP.
A poza tam ludzie tutaj w Szczyrku mowia, ze Warmachine > T9A. Jak zyc?
Warmachina względem Batla ma zasadniczy defekt - to skirmish, który stał się bitewniakiem.
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
O&G na 3 miejscu? Wow.
Ale ogólnie balans zewnętrzny wygląda chyba najlepiej odkąd sięgam pamięcią, chociaż nadal jak widać pewne armie odstają od reszty.
Dobre masz wrazenie. Bez tego sa klocem, który łatwo sie dość objeżdza, tak moga i grac MSU i szeroko.
Orki są dobre w tym, w czym były pod koniec 8 ed, stoimy strzelamy robimy minory jeden z lepszych picków na teamówkę
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"