9 Age
Moderator: Gremlin
Re: 9 Age
Smok wypadałoby żeby miał divine attaki i mozesz pograc ale jak pisze Laik, duży Druidysm to mus do niego
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Kij z tym smokiem, znudził mi się zanim nim zagrałem i mam złe wspomnienia po ostatnich grach z nim ;(
Teraz mam ochotę pograć czymś takim, hipsterskim:
Ogólnie ktoś gra na szamaniźmie i może cokolwiek powiedzieć?
Teraz mam ochotę pograć czymś takim, hipsterskim:
Taka hipsterska rozpiska. Szamanism może być fajny do grania, frenzy, hexy, mocna zerówka, totem bisty do denerwowania i parę innych. Bohater z spitem żeby drzewka zawsze stubborn miały i by dłużej w czelendzu z jakimiś kotami pożył. Fajny anvil z tego jest który jeszcze scoruje. Reszta to raczej standardowy towar plus wildzi bo ich pomalowałem i muszą grać. Zamiast kastratych jednych i czempionów z baletnic mógłbym wrzucić z 8 pathfindersów, wtedy jest wymaksowane ua, ew zamiast tego herosa 6sty treekin i 6 waywatcherów.Druid master - 540
Szamanism, 4 spells, ring of fire, book of arcane power
Chieftain - 360
pathfinder, bsb, bow+poison, hoda
Thicked Shepherd - 360
general, entangling vines
16 forest gumpów
fcg, icon of relentless company
3x10 łuków z muzykami
Orzeł
5 treekinów
2x8 baletnic z czempionami
2x3 kastratych z tarczami
5 dzikusów
Ogólnie ktoś gra na szamaniźmie i może cokolwiek powiedzieć?

Gralemm na szmanizmie, ale szczerze ciezko mi cokolwiek powiedziec. Szalu nie bylo (moze to tez wina tego, ze w sumie te bitwy byly mocno dziwne
). Mnie natomiast ostatnio naszlo zeby strzelanie przeniesc z core do...
Wyszlo mi cos takiego:
Dryad Matriarch - 2lvl. Entwined Roots.
Dryad Matriarch - 2lvl. Scarred Bark.
BsB - HoDa
27 Dryads, Champion.
30 Dryads, Champion.
10 Pathfinders
10 Pathfinders
10 Sylvan Sentinels
10 Sylvan Sentinels, Scouts.
5 Treekiny z upgradem i C.
5 wildow
Tylko nie wiem czy lepiej wildzi, czy moze jednak siostry z czempionem? No i ciezko mi wcisnac strzelanie na driady, a bardzo chcialem

Wyszlo mi cos takiego:
Dryad Matriarch - 2lvl. Entwined Roots.
Dryad Matriarch - 2lvl. Scarred Bark.
BsB - HoDa
27 Dryads, Champion.
30 Dryads, Champion.
10 Pathfinders
10 Pathfinders
10 Sylvan Sentinels
10 Sylvan Sentinels, Scouts.
5 Treekiny z upgradem i C.
5 wildow
Tylko nie wiem czy lepiej wildzi, czy moze jednak siostry z czempionem? No i ciezko mi wcisnac strzelanie na driady, a bardzo chcialem

Sentinelsi są 0-1 jeśli masz dwie jednostki pathfinderów :d0-1 Units
if Army includes two or more units of Pathfinders

Czyli mam sciagniety stary book
No i w AB nic nie pokazalo... no to peszek 


Podobno 5 leśnych było w Szczyrku, ktoś chętny podzielić się wrażeniami?

Bo to słaba armia jest Tomek, przesiądź się na gięte krasnoludy to poznasz czym jest popularność 
A na poważnie to zauważyłeś, że z mocnych drużyn tylko Wy wzięliście leśników? A na przykład DH mają i Niemcy i Rosja i Włochy?

A na poważnie to zauważyłeś, że z mocnych drużyn tylko Wy wzięliście leśników? A na przykład DH mają i Niemcy i Rosja i Włochy?
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.
Czas pokaze kto mial racje
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Większość rozpisek zróżnicowana, pojawia się praktycznie wszystko. Oprócz bohaterów na mountach czy avatara.
Najbardziej spodobała mi się rozpiska Smithfa
Najbardziej spodobała mi się rozpiska Smithfa

Złej baletnicy... itd itp
xYz
Jedyne czego nie jestem pewien to domeny na magu (jak zawsze) i wildów. Zamiast nich mogę wsadzić kolejnych kastratych ale czasem się przydaje pierdolnięcie jakie mają w combacie. Z domeny chyba zostanę przy cosmo. Dużo synergii z tą rozpiską:Forest Prince on dragon - 860
Dwurak, lucky shield, lucky charm, hail shot
Dudu - 555
master, 4 spells, cosmology, tree singing, skull spliter, ring of fire, sceptre of power
Chieftain - 365
bsb, pathfinder, bow, strzałka, teleport, sylvan klamki
19 łuków - 586
fcg, banner of speed
2x10 łuków z muzykami - 2x280
2x8 baletnic - 2x320
2x3 kastratych z tarczami - 2x307
5 wildów z gleaming icon - 320
0 - fajna do wrzucenia na łuczników (19 strzałów na 2+ z s4) lub czasem opcjonalnie do combatu/na dystansowe jednostki
1 - leczenie smoka/wyciąganie czempionów/dobijanie postaci czy innego ścierwa
2 - liderka. Bardzo mi się podoba to zaklęcie. Combo z firem tancerzy, terror checkiem smoka, do panikowania przeciwnika, na siebie no i rip, na plus
3 - unikalne i mocne zaklęcie. Po wrzuceniu na lataczy daje możliwość kastratym szarżowania na 27". Na baletnice i wildów też można ale ciężej wykorzystać. Na przeciwnika też jest mocne.
4 - pocisk na propsie
5 - dodatkowa siła też na propsie, obniżanie przeciwnikowi w multi cc też się przydaje
6 - ward na smoka czy cokolwiek innego albo zabijanie dużych klocków które są czasem problemem dla nas bo jest po prostu dużo ciał z parry/steadfastem. Na takie zombie/szkiele/szczury/chłopów jak znalazł.
W teorii przynajmniej fajnie wygląda, zobaczymy jak w praktyce.

Z drutem jeszcze nie jestem pewien, może zamienię klamkę i sceptre na książkę +1/+1
bsb w scoucie jako ostatni, w łukach, tam gdzie najbardziej się przyda.
Z wildami też mam dylemat. Mogę wrzucić kolejnych kastratych za nich ale w sumie lubię na nich grać.
bsb w scoucie jako ostatni, w łukach, tam gdzie najbardziej się przyda.
Z wildami też mam dylemat. Mogę wrzucić kolejnych kastratych za nich ale w sumie lubię na nich grać.

Ano. Kastraci jeszcze mają fasta więc się ruszają po flee.
Jedyny plus wildów to to, że mają lepszy wygar.
Jedyny plus wildów to to, że mają lepszy wygar.
