HE w 9th AGE by ETC - ROZPISKI I ROZKMINY
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
- SZKODNIK-HE
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 130
Re: HE w 9th AGE by ETC - ROZPISKI I ROZKMINY
liony to na pewno jest jedno z dobrych rozwiązań biją się świetnie i to na zupełnie różne rzeczy
rydwanowiec zawsze wart swoich pkt
bolce średniawo mi sie sprawdziły (no poza zastrzeleniem katapy na dalekim w hardzie ale to kwestia przypadku)
kloc Sh na bretońska kawę ok na gówno piechote też ok ale na wszystko co ma s4 ap albo s5 umiera w 1-2 rundy cc
feniksy bardzo fajnie działają
mag bsb mógł by mieć spokojnie 2x druidyzm 2x alchemie i bez książki ani razu ten przerzut nie zmienił tego czy czar wszedł czy nie :/
rydwanowiec zawsze wart swoich pkt
bolce średniawo mi sie sprawdziły (no poza zastrzeleniem katapy na dalekim w hardzie ale to kwestia przypadku)
kloc Sh na bretońska kawę ok na gówno piechote też ok ale na wszystko co ma s4 ap albo s5 umiera w 1-2 rundy cc
feniksy bardzo fajnie działają
mag bsb mógł by mieć spokojnie 2x druidyzm 2x alchemie i bez książki ani razu ten przerzut nie zmienił tego czy czar wszedł czy nie :/
- SZKODNIK-HE
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 130
chociaż mag z div/pyro i asfadem jest dużo przyjemniejszy chyba zwłaszcza że nie musi być wtedy pieszo
Książka może jest ok, tron z jednej kostki, reroll tej 1-2 jest spoko.
Asfad pyro/divinacja to rak tej gry. Mówiąc z punktu widzenia leśnych. Koleś na lajcie kasuje mi połowę armii jak się go szybko nie pozbędę.
Asfad pyro/divinacja to rak tej gry. Mówiąc z punktu widzenia leśnych. Koleś na lajcie kasuje mi połowę armii jak się go szybko nie pozbędę.
- SZKODNIK-HE
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 130
dzis gralem na 4 rerrolle 3x 1 na 1 i 1x 1 na 2 xD
na Swidkon taka koncepcja bez magii
2500 Pts - Highborn Elves Army
1 Prince @ 690.0 Pts
General; Royal Huntsman; Light Armour; Lion Fur
Bluffer's Helm [80.0]
Talisman of Supreme Shielding [100.0]
1 Lion Chariot @ [0.0] Pts
1 Commander @ 310.0 Pts
Queen's Companion; Light Armour; Battle Standard
Great Bow of Elu [70.0]
20 Citizen Archers @ 380.0 Pts
Longbow; Light Armour; Musician
5 Highborn Lancers @ 250.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield
10 Sword Masters @ 280.0 Pts
Sword Sworn; Great Weapon; Heavy Armour; Musician
20 Lion Guard @ 587.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Fur; Standard; Musician; Scoring; Valiant
1 Champion @ [20.0] Pts
Heavy Armour
Models in Army: 55
Total Army Cost: 2497.0
ewentualnie się zastanawiam nad magowaniem i małym smokiem
2500 Pts - Highborn Elves Army
1 Prince @ 690.0 Pts
General; Royal Huntsman; Light Armour; Lion Fur
Bluffer's Helm [80.0]
Talisman of Supreme Shielding [100.0]
1 Lion Chariot @ [0.0] Pts
1 Commander @ 310.0 Pts
Queen's Companion; Light Armour; Battle Standard
Great Bow of Elu [70.0]
20 Citizen Archers @ 380.0 Pts
Longbow; Light Armour; Musician
5 Highborn Lancers @ 250.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield
10 Sword Masters @ 280.0 Pts
Sword Sworn; Great Weapon; Heavy Armour; Musician
20 Lion Guard @ 587.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Fur; Standard; Musician; Scoring; Valiant
1 Champion @ [20.0] Pts
Heavy Armour
Models in Army: 55
Total Army Cost: 2497.0
ewentualnie się zastanawiam nad magowaniem i małym smokiem
Mam wolne punkciki w rozpie na BSB na skyloopie. Macie jakieś fajne złożenia, żeby robił coś więcej niż strzelał?
Myślałem nad demonshunter helm + shard of ceryn. Przy takim złożeniu można nawet pokroić Bloodthirstera, a przed magią też jest niezła ochrona (save 2+ ward 3+). Jakieś inne pomysły?
Myślałem nad demonshunter helm + shard of ceryn. Przy takim złożeniu można nawet pokroić Bloodthirstera, a przed magią też jest niezła ochrona (save 2+ ward 3+). Jakieś inne pomysły?
-
- Chuck Norris
- Posty: 531
Jak to właściwie działa, ile sv daje sky loop? Czy skyloop strzela na bs herosa?
-
- Chuck Norris
- Posty: 531
To czemu jarekkk napisał, że ma AS 2+, jak z hełmem powinien być 1+ ? Sl +2, HA +2, shield +1, hełm +1, razem +6 czyli AS 1+Stan pisze:Wszystko masz w podręczniku, daje +2 do save i korzystasz z bs herosa.
-
- Chuck Norris
- Posty: 531
Jak nawet nie ma AS 1+ to dość słaby się wydaje, na drużynówki może i miałby rację bytu jakby go parować pod konkretne paringi. Jak coś nie ma magicznych ataków, to się nagle okazuje że masz model warty prawie 900pkt z T4 W4 i AS2+
A no tak, to jeszcze jako background dorzucę, że reszta rozpy to 2x klocek, 2 bolce, 5 KoR, 2x 15 łuków i mag z fire. Także, ten BSB to jako dodatek i raczej ma być fajny pod konkretne paringi (DL, HE na feniksach, bestie, ID, WoDG), bo na resztę sama rozpa jest dobra. Stąd pomysł z wardem 3+, bo zatrzymam jakiegoś turbo herosa z magiczną kosą, którego nie mam czym zabić jak strzelanie nie siądzie.
-
- Chuck Norris
- Posty: 531
Jeśli koniecznie chcesz mieć takiego kowbojo-bsbka to już chyba lepiej byłoby go w takim razie posadzić na orle, abo nawet na koniu, a za zaoszczedzone punkty wystawic normalnego sky loopa solo
ja gralem kiedys na 2 skyloopach i dupy nie urywały mimo wszystko bez maszerowania to trochę ogranicza mobilność, do tego szybko spadał ale swoje coś tam postrzelał
-
- Chuck Norris
- Posty: 531
Ale może maszerować i jest znacznie mniejszy.JarekK pisze:Nie zaoszczędzisz tyle pkt. A bolo na orle nie ma 4W i hard target.
- Big Boss M.
- Falubaz
- Posty: 1239
Jakoś mnie ten gość na sky sloopie nie przekonuje, płacić tyle pkt za to żeby te 4 szczały lepiej trafiały imo nie ma sensu, już lepiej złożyć gościa na koniu;)
z 9age forum
Zastanawia mnie ta kuzwa tarcza dla smokaHello my fellow Princes and Queens,
An update from our 2.0 work was long overdue, so it was about time to bring you some interesting news.
First of all, we are pleased to inform you that we have finalised all the initial design updates that we were expecting to perform. Now the Rules Team will meet and review soon our work and will let us know if there is anything that we need to adjust. Once the review and the potential adjustments are complete, we will be able to send the book to the Balance Team to have its prices updated! And BOOM, 2nd Edition HbE book will be ready for playtesting!
In the last update we told you about the category types of our magic items, and also that we had just completed the magic phase updates. In the last couple of weeks we have been reviewing some of the most relevant under and overperforming units and proposed adjustments for them. It will not come new to any of you which are those units, as they are generally in line with the previously shared ACS report and discussions we had with many of you around it. Unfortunately, you need to forgive us for not giving you more details on this until the RT review is done, as there is a chance some things may shift as part of it.
Finally, just so that you start having some more details about our magic items, we will give you some information on our Armour enchantments. Last time we told you we had 4 armour enchantments, and today we will tell you a bit about its function:
One Armour enchantment is the Daemon Hunter's Helm, which suffers a minor redesign which should make it cheaper but keeps its role of "Wear it on a mobile Lord and go hunt those magic-weapon wielding characters!"
Another Armour enchantment is an on-foot armour which the Royal Huntsman, the High Warden of the Flame and the Fleet Officer will love to wear..even an MoCT Prince could wear it!
The third armour enchantment is the Gleaming Robe, redesigned but still a protection for mages. We don't know yet if the MoCT will be able to wear it, as this may make it too expensive for normal mages, so Balance Team is assessing it.
The fourth is a Shield enchantment. Fleet officers on Sloop, Griffon Commanders, Fiery Heart Young Dragon mages and Ancient Dragon Prince will not want to leave home without it
Next week we will talk you more about our Trinkets. Let us know what you think of this latest update
Raise thy Spears!