9th Age
Re: 9th Age
Do high elfów się nada jak najbardziej
Kobieta w zbroi zajeżdza pedalstwem. Hmmm.PAWLAK pisze:Zajeżdża lekko pedalstwem. Chyba każdy wolał prawdziwego młotodzierżcę.
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
I sprawa sie wyjaśniła.
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
-
- Chuck Norris
- Posty: 531
Jeśli dla Ciebie kobieta zajeżdża pedalstwem, to cóż... nie wnikam, nie oceniam
We can't stop here. This is bat country.
T9A szuka chętnych do animacji narodowych forów:
http://www.the-ninth-age.com/news/index ... t-already/
http://www.the-ninth-age.com/news/index ... t-already/
Delikatna krytyka projektu
https://m.youtube.com/watch?v=pezyU0zzVL4
i panel dyskusyjny
http://www.the-ninth-age.com/index.php? ... /&pageNo=1
https://m.youtube.com/watch?v=pezyU0zzVL4
i panel dyskusyjny
http://www.the-ninth-age.com/index.php? ... /&pageNo=1
We can't stop here. This is bat country.
-
- Chuck Norris
- Posty: 531
"Delikatna"
Ale w sumie dużo racji ma. Aż się zaloguje i napisze posta w tym temacie.
Ale w sumie dużo racji ma. Aż się zaloguje i napisze posta w tym temacie.
Reakcja taka, jakiej się można było spodziewać.
ludzie z szarym podpisem pod avatarem: - No chłop ma racje, coś tu nie gra. Może w wulgarnych słowach, ale dosadnie.
ludzie z kolorowymi podpisami pod avatarem: - To nie jest tak jak myślicie. Tego się nie da zrobić inaczej. Koleś jest wulgarny i ma kompleksy.
Btw takie smaczki jakie wyłapałem, a mogły komuś umknąć:
- w dyskusji na forum nikt się nie odniósł do argumentu o armii O&G.
- koleś na filmie kilkukrotnie powtarza tą samą myśl
- koleś na filmie był w strukturach T9A dłuższy czas na jakimś "poważnym" stanowisku
ludzie z szarym podpisem pod avatarem: - No chłop ma racje, coś tu nie gra. Może w wulgarnych słowach, ale dosadnie.
ludzie z kolorowymi podpisami pod avatarem: - To nie jest tak jak myślicie. Tego się nie da zrobić inaczej. Koleś jest wulgarny i ma kompleksy.
Btw takie smaczki jakie wyłapałem, a mogły komuś umknąć:
- w dyskusji na forum nikt się nie odniósł do argumentu o armii O&G.
- koleś na filmie kilkukrotnie powtarza tą samą myśl
- koleś na filmie był w strukturach T9A dłuższy czas na jakimś "poważnym" stanowisku
Nie wiem co w tym dziwnego. Dokładnie to samo zrobiłem z Eosem i w nagrodę dostałem bana. Za krytykę i brak szacunku do pracy pro bono. To, że ludzie mnie tam poparli nikogo nie obeszło. Pomysłów też sporo zamieściłem.
Gremlin pisze:Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Jak wejdziesz na dział bretoński i poczytasz sobie, niektóre pomysły (ostatnio wpadli na genialny pomysł przywrócenia trójkątnej lancy) to nie dziwota, że gościa olali.
Generalnie mi też przeszkadza korpomowa gości od 9 i to chyba prawda, ze troche się stroją w piórka. Ale musi być ścisła grupa, która podejmuje decyzje, bo inaczej wszystko, by się rozpiździło.
IMO bolączką obecnego etapu jest brak fluffu, artów i sklepu z figurkami na stronie dziewiątki. Ludzie nie są podjarani tą grą, więc nie dziwota, że odchodzą do systemów z ładnymi książkami i figurkami. Jeżeli nawet ktoś Ci pokaże dziewiątkę i będziesz chciał sobie poszukać figurek w domu to na potykasz na ścianę kilkunastu stron, gdzie masz ściepki figurek, które opcjonalnie możesz wykorzystać do 9. Na stronie niby jest archiwum figurek, ale dawno nikt tam nie robił porządku. Ludzie oczekują tej 2.0 jak zbawienie, a nic nie robi sie by promować QS, który byłby dobrym wstępem lub nawet minigierką, by zachęcić nowych graczy. Tylko do promocji potrzebujesz hajsu, którego nie ma.
Generalnie mi też przeszkadza korpomowa gości od 9 i to chyba prawda, ze troche się stroją w piórka. Ale musi być ścisła grupa, która podejmuje decyzje, bo inaczej wszystko, by się rozpiździło.
IMO bolączką obecnego etapu jest brak fluffu, artów i sklepu z figurkami na stronie dziewiątki. Ludzie nie są podjarani tą grą, więc nie dziwota, że odchodzą do systemów z ładnymi książkami i figurkami. Jeżeli nawet ktoś Ci pokaże dziewiątkę i będziesz chciał sobie poszukać figurek w domu to na potykasz na ścianę kilkunastu stron, gdzie masz ściepki figurek, które opcjonalnie możesz wykorzystać do 9. Na stronie niby jest archiwum figurek, ale dawno nikt tam nie robił porządku. Ludzie oczekują tej 2.0 jak zbawienie, a nic nie robi sie by promować QS, który byłby dobrym wstępem lub nawet minigierką, by zachęcić nowych graczy. Tylko do promocji potrzebujesz hajsu, którego nie ma.
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
IMO odkąd wprowadzili no leaks policy ten projekt stracił community feel.
Nie jest to już gra, którą robimy sami dla siebie.
Teraz ci ludzie, którzy to tworzą, są traktowani jak każda inna firma. Jak GW-bis, tylko trochę bardziej otwarte.
Natomiast dlaczego proces produkcyjny tak zwolnił po 1.3, to nie mam pojęcia.
Może ludzie się po prostu wypalili? Widać, że dużo odeszło.
A może struktura się zrobiła zbyt korporacyjna? Jeżeli każdy temat musi przejść przez ileś działów i dostać ileś ok, to nie dziwota.
Na te pytania mogą odpowiedzieć tylko insiderzy.
Nie jest to już gra, którą robimy sami dla siebie.
Teraz ci ludzie, którzy to tworzą, są traktowani jak każda inna firma. Jak GW-bis, tylko trochę bardziej otwarte.
Natomiast dlaczego proces produkcyjny tak zwolnił po 1.3, to nie mam pojęcia.
Może ludzie się po prostu wypalili? Widać, że dużo odeszło.
A może struktura się zrobiła zbyt korporacyjna? Jeżeli każdy temat musi przejść przez ileś działów i dostać ileś ok, to nie dziwota.
Na te pytania mogą odpowiedzieć tylko insiderzy.
We can't stop here. This is bat country.
Trójkątną lancę (czyli właściwie szyk klinowo-kolumnowy) sam proponowałem, bo to dla mnie część 'rycerskości' w tej grze. Wolę to (z pełnym redesignem formacji) niż dodanie kopii imperialnych Sun Griffonów, co zdaje się jest marzeniem połowy graczy KoE. Marzeniem drugiej połowy jest dodanie hipogryfów jako jednostki, bo w TW właśnie takie się cudo pojawiło...
Nie mam jednak ambicji by koniecznie właśnie moje pomysły przechodziły. Zależałoby mi jednak by jeszcze na etapie koncepcji poddać pomysły Projektu możliwie szerokiej dyskusji na forum. Dyskusji właśnie a nie ślepej ankiecie. W dyskusji pojawi się 30 różnych opinii, z czego 29 będzie bzdurą, ale ktoś może mieć ciekawy pomysł albo wykryć z wyprzedzeniem bug'a. Dla mnie największym dramatem ostatnich dni ajest to co napisał DJWoodElf: What Does "Community-Driven" Mean?. Zawsze byłem przekonany, że to człowiek, który w swoim dziale "Suggestions" odwala kawał dobrej roboty. Teraz wychodzi na to, że to był kawał dobrej, nikomu nie potrzebnej, roboty. Szkoda.
Ostatnio padła na forum liczba 300 osób zaangażowanych w projekt. Ile osób z tego faktycznie pracuje nad zasadami 2.0? 10? Reszta to jakieś ASC-y, Content-Teamy, Art Teamy. Background Teamy itp. nie mające często nawet dostępu do tego nad czym się pracuje. Trochę się boję, że na koniec, w grudniu góra urodzi mysz: pokażą system będący owocem pracy tych 10 (?) osób i może zrobić się smutno. Tymczasem do dziś nie wiemy w którym kierunku zmierza rozwój systemu. Spoilery na blogu to jak oglądanie ciemnego, zagraconego pokoju w błyskach szperacza. Tu podzielili atrybut na dwa. tu ograniczyli pole widzenia. Ale jaka jest myśl przewodnia???
Struktura projektu jest pokręcona niż proces legislacyjny w naszym sejmie. Pierwszy team publikuje założenia dla wszystkich armii, drugi team opracowuje zasady i profile, ale trzeci team te oddziały wycenia, co może zawetować pierwszy team. Efekt: nikt nie odpowiada za armię, a potem wychodzi 5 x 8 Plague Disciples i 1 x 15 Vermin Guard z Lighting Rod w każdej rozpisce.
Nie mam jednak ambicji by koniecznie właśnie moje pomysły przechodziły. Zależałoby mi jednak by jeszcze na etapie koncepcji poddać pomysły Projektu możliwie szerokiej dyskusji na forum. Dyskusji właśnie a nie ślepej ankiecie. W dyskusji pojawi się 30 różnych opinii, z czego 29 będzie bzdurą, ale ktoś może mieć ciekawy pomysł albo wykryć z wyprzedzeniem bug'a. Dla mnie największym dramatem ostatnich dni ajest to co napisał DJWoodElf: What Does "Community-Driven" Mean?. Zawsze byłem przekonany, że to człowiek, który w swoim dziale "Suggestions" odwala kawał dobrej roboty. Teraz wychodzi na to, że to był kawał dobrej, nikomu nie potrzebnej, roboty. Szkoda.
Ostatnio padła na forum liczba 300 osób zaangażowanych w projekt. Ile osób z tego faktycznie pracuje nad zasadami 2.0? 10? Reszta to jakieś ASC-y, Content-Teamy, Art Teamy. Background Teamy itp. nie mające często nawet dostępu do tego nad czym się pracuje. Trochę się boję, że na koniec, w grudniu góra urodzi mysz: pokażą system będący owocem pracy tych 10 (?) osób i może zrobić się smutno. Tymczasem do dziś nie wiemy w którym kierunku zmierza rozwój systemu. Spoilery na blogu to jak oglądanie ciemnego, zagraconego pokoju w błyskach szperacza. Tu podzielili atrybut na dwa. tu ograniczyli pole widzenia. Ale jaka jest myśl przewodnia???
Struktura projektu jest pokręcona niż proces legislacyjny w naszym sejmie. Pierwszy team publikuje założenia dla wszystkich armii, drugi team opracowuje zasady i profile, ale trzeci team te oddziały wycenia, co może zawetować pierwszy team. Efekt: nikt nie odpowiada za armię, a potem wychodzi 5 x 8 Plague Disciples i 1 x 15 Vermin Guard z Lighting Rod w każdej rozpisce.
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2017, o 10:47 przez JarekK, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: kosmetyka
Powód: kosmetyka
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Kłamczuszek!Dziedzic pisze:Nie wiem co w tym dziwnego. Dokładnie to samo zrobiłem z Eosem i w nagrodę dostałem bana. Za krytykę i brak szacunku do pracy pro bono. To, że ludzie mnie tam poparli nikogo nie obeszło. Pomysłów też sporo zamieściłem.
Nieprawda, nie za to dostałeś bana. Dostałeś bana za przeklinanie i obrażanie ludzi zaangażowanych w projekt. Moim zdaniem - słusznie.
Dużo też przyszło, headcount jest jaki był.Klaudel pisze:Natomiast dlaczego proces produkcyjny tak zwolnił po 1.3, to nie mam pojęcia.
Może ludzie się po prostu wypalili? Widać, że dużo odeszło.
Proces produkcyjny się zwolnił, bo wszyscy narzekali na zbyt częste zmiany. Więc zmiany są rzadsze i teraz wszyscy narzekają, że zmiany są za rzadko.
-
- Chuck Norris
- Posty: 531
Bo są za wolne i za długo to trwa. Miały być od razu po etc, pod koniec sierpnia. Potem pojawił się termin grudzień. Teraz nie wiadomo, czy znowu nie przesuną, bo czytałem gdzieś na forum 9ki, że się wycofują z tego terminu.
Ja np. od 2 miesięcy chciałbym pograć sobie na sky-loopach, bo podoba mi się koncept mobilnego bolca. Ale jako, że nie wiadomo, czy to wogóle będzie grywalne, to nie chcę ryzykować i muszę grać starą rozpą. Co mnie nudzi. I wielu ludzi jest w podobnej sytuacji. Ojciec gra na 6 crusherach, a ma 3. Dokupiłby 3 kolejne, ale nie może tego zroibć z tego samego powodu. I jak nie ruszą tyłków i nie wypuszczą szybko bety 2.0, to coraz więcej ludzi będzie odchodziło do innych systemów/przestawało grać.
Ja np. od 2 miesięcy chciałbym pograć sobie na sky-loopach, bo podoba mi się koncept mobilnego bolca. Ale jako, że nie wiadomo, czy to wogóle będzie grywalne, to nie chcę ryzykować i muszę grać starą rozpą. Co mnie nudzi. I wielu ludzi jest w podobnej sytuacji. Ojciec gra na 6 crusherach, a ma 3. Dokupiłby 3 kolejne, ale nie może tego zroibć z tego samego powodu. I jak nie ruszą tyłków i nie wypuszczą szybko bety 2.0, to coraz więcej ludzi będzie odchodziło do innych systemów/przestawało grać.
Wcześniej zmiany były za częste, teraz jest zapowiedź stabilnego 2.0 "na lata" - problem w tym ze przesuwa się moment jego wypuszczenia z po ETC na grudzień/kwiecień.
Mamy więc taki, przeciagajacy się stan zawieszenia i to jest problem.
Mamy więc taki, przeciagajacy się stan zawieszenia i to jest problem.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.