Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na ten temat?Odoamar pisze:
Na tą chwilę hitem dla mnie są mega pozytywne zmiany w DE ( nie mówię o koszcie punktowym, bo nie porownywalem )
T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
WOW! Wreszcie będzie bonus do wiader plastiku! Czy powyższe wypowiedzi oznaczają, że zabawki będą tym silniejsze im większe oddziały dookoła będą? :]Odoamar pisze: Edit:
A propos szczurów:
Banner of the Endless Swarm
If the bearer's unit has more Full Ranks than each of the enemy units Engaged in the same Combat, it gains Fight in Extra Rank. If the unit has more than twice the number of Full Ranks than each of the enemy units Engaged in the same Combat, it gains an additional instance of Fight in Extra Rank. Check how many instances apply at each Agility Step when friendly model parts attack.
Jak pamietam o co mnie pytałes to wątpieKołata pisze: 2. gracze O&G będą zajarani
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
A widziałeś itemki do O&G? Wiszą na forum T9A od miesiąca i nikt na BP jeszcze nie skomentował.-Qc- pisze:Jak pamietam o co mnie pytałes to wątpieKołata pisze: 2. gracze O&G będą zajarani
https://www.the-ninth-age.com/index.php ... post756131
smpa pisze:Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na ten temat?Odoamar pisze:
Na tą chwilę hitem dla mnie są mega pozytywne zmiany w DE ( nie mówię o koszcie punktowym, bo nie porownywalem )
Na część niestety trzeba cierpliwie czekać. Jakieś highlighty masz na forum t9A w dziale DE.
Ale jak każdy wie, armia kuleje więc dostała naprawdę dużo.
Opcję dzięki której lepiej strzela na bliski zasięg.
Pegazisci wrócą, może nie tak gieci jak kiedyś ale...
Magia DE będzie chyba najbardziej ofensywna w całym uniwersum. Mam na myśli ilość generowanych kostek mocy, lecz często kosztem własnych kostek dispela lub innej zasady. Chyba w której edycji mieli coś podobnego
Ostatnio zmieniony 27 paź 2017, o 09:06 przez Odoamar, łącznie zmieniany 1 raz.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Dosyć mocne te itemki - zwłaszcza totem, ale sztylet też wygląda super.Kołata pisze:A widziałeś itemki do O&G? Wiszą na forum T9A od miesiąca i nikt na BP jeszcze nie skomentował.-Qc- pisze:Jak pamietam o co mnie pytałes to wątpieKołata pisze: 2. gracze O&G będą zajarani
https://www.the-ninth-age.com/index.php ... post756131
Pan of Protection Pinchin’ - pewnie Shield Enchantment
The bearer, when wounded, may use the Armour Save, Ward Save, Regeneration Save, and Magic Resistance of the model that inflicted the wound.
Crown of the Cavern King - Trinket, Goblins only. Cannot be taken by a Towering Presence
The wearer can only join or be joined by a unit if all its models share at least one modelpart of the same Greenhide Race with the wearer. The wearer's unit gains Vanguard and may move after Rallying, although it does not gain the ability to March or shoot in the same turn. The wearer’s Inspiring Presence or Hold Your Ground range is increased by 6".
Mikinoks Totem - Banner Enchantment
At the beginning of Combat pick one Weapon enchantment, Armour enchantment, Banner enchantment or Trinket in an enemy unit in base contact with the bearer's unit. Until the end of Combat phase it stops working or reverts to its mundane version.
Maza's Zappin Bow - Weapon Enchantment
Type: Bow (2+). Range 24", Strength as User, Multiple Shots (3),
The wielder’s unit gains Quick to Fire.
Flask of Troll Ale - Trinket
The bearer gains Troll Vomit attack (special close combat attack S5 AP(10) autohit with own initiative).
Plates of Tuktek - Armour Enchantment
+1 Resilience, Immune to Lethal Strike
Skull on a Stick - Trinket, Dominant, Wizard only
At the beginning of owning player magic phase add X veil tokens to the pool where X is number of friendly units in close combat lowered by number of friendly units fleeing with minimum of 0 and maximum of 3.
Green Tide - Banner Enchantment 0-3
Unit gains Fight in Extra rank.
Backstabbing Dirk - Hand weapon or Paired Weapons Enchantment
Lightning reflexes and lethal strike. Re-rolls to wound in challenge.
Axe of Aporcalypse - Hand Weapon Enchantment
+X S, +X A, +X AP where X is d3.
co to jest AP(10)? będzie można mieć savea niższego niż 1+ ?
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Nie podoba mi się przeniesienie BSa do profilu broni... teraz wyglądać to będzie tak, że bretoński chłop strzela tak samo dobrze jak elfi łucznik, tylko, że ten drugi ma lepszą broń strzelecką
Oh shit save na k10, to by była zmianaJarekK pisze:Albo na save będzie się rzucało K10.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Było wcześniej, poszukaj sobie.Janus pisze:wrzućcie coś proszę o wochu: itemki jednostki?
Ewentualnie tu masz:
https://www.the-ninth-age.com/index.php ... post776254
Idziemy po wasOdoamar pisze:smpa pisze:Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na ten temat?Odoamar pisze:
Na tą chwilę hitem dla mnie są mega pozytywne zmiany w DE ( nie mówię o koszcie punktowym, bo nie porownywalem )
Na część niestety trzeba cierpliwie czekać. Jakieś highlighty masz na forum t9A w dziale DE.
Ale jak każdy wie, armia kuleje więc dostała naprawdę dużo.
Opcję dzięki której lepiej strzela na bliski zasięg.
Pegazisci wrócą, może nie tak gieci jak kiedyś ale...
Magia DE będzie chyba najbardziej ofensywna w całym uniwersum. Mam na myśli ilość generowanych kostek mocy, lecz często kosztem własnych kostek dispela lub innej zasady. Chyba w której edycji mieli coś podobnego
We can't stop here. This is bat country.
dzięki,swieta_barbara pisze:Było wcześniej, poszukaj sobie.Janus pisze:wrzućcie coś proszę o wochu: itemki jednostki?
Ewentualnie tu masz:
https://www.the-ninth-age.com/index.php ... post776254
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Slayer Zabójców pisze:Nie podoba mi się przeniesienie BSa do profilu broni... teraz wyglądać to będzie tak, że bretoński chłop strzela tak samo dobrze jak elfi łucznik, tylko, że ten drugi ma lepszą broń strzelecką
Oh shit save na k10, to by była zmianaJarekK pisze:Albo na save będzie się rzucało K10.
A mi sie bardzo podoba. Przeliczanie BS na to ile trzeba rzucić kością oraz obliczanie Asv to był dwie najtrudniejsze do wytłumaczenia zasady. Obecnie obie znikają
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
O czym Pan tutaj rozmawia ? Każdy człowiek który chociaż zaczął naukę w podstawówce potrafił zapamiętać, że przy BS3 jednostka trafia na 4+, a każdy dodatkowy BS powiększa ten wynik o 1, tzn BS4 to 3+, BS5 to 2+ itd. Nie rozumiem też co mogło być trudnego w obliczeniu pancerza... Zobaczycie za to jaki będzie młyn jak wyjdzie wersja 2.0 i zaczną się combaty jednostek z różnymi parametrami WSa ofensywnego i defensywnego z paired weaponami, tarczami itd. itp.wind_sower pisze:
A mi sie bardzo podoba. Przeliczanie BS na to ile trzeba rzucić kością oraz obliczanie Asv to był dwie najtrudniejsze do wytłumaczenia zasady. Obecnie obie znikają
Skąd to info że chłopski robak będzie strzelał tak samo dobrze jak elfi łucznik?Slayer Zabójców pisze:Nie podoba mi się przeniesienie BSa do profilu broni... teraz wyglądać to będzie tak, że bretoński chłop strzela tak samo dobrze jak elfi łucznik, tylko, że ten drugi ma lepszą broń strzelecką
Wyglądać to będzie tak że np chłop ma longbow (4+) w ekwipunku/do kupienia a elf ma longbow (2+) w ekwipunku/do kupienia. Oczywiście wartość w nawiasie oznacza na ile dany model trafia bazowo bez kar.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
No tak, jest dokładnie tak jak napisalem czyli elf strzela lepiej bo ma lepszą broń od chłopka Paskudne uproszczenie dla najmłodszych.
Ostatnio zmieniony 27 paź 2017, o 16:13 przez Slayer Zabójców, łącznie zmieniany 1 raz.
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
O tym, że masz niepotrzebną tabelkę to przeliczania BS na rzut kością, w której musisz uwzględnić modyfikatory. Teraz masz podane na tacy na ile trzeba trafić, jedna tabela mniej do zapamiętania. Asv był niepotrzebnie trudny bo miałeś modyfikator siły i Ap. Teraz masz tylko Ap, to że coś jest łatwe dla Ciebie nie znaczy, że dla kogoś kto uczy się zasad bedzie przyjemnie łatwe do zapamiętania. Sprawa z WS byłaby super, gdyby wyrzucili bonusy do hitowania z zasad specjalnych, zamiast nie potrzebnej zasady parry dajcie ileś tam Defa.
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Nigdy nie trzeba było zapamiętywać żadnej tabelki ani do WSA ani BSA.Ws był troszkę trudniejszy, ale w przypadku BS trzeba było zapamiętać tylko, że BS3 = 4+ to hit A w przypadku WS trzeba było pamiętać tylko, że gdy masz więcej WS to trafiasz na 3+, a jeżeli masz ponad 2x więcej WS od przeciwnika to on trafia cie na 5+... I to tyle, naprawdę to takie trudne było dla niektórych?
Ostatnio zmieniony 27 paź 2017, o 16:17 przez Slayer Zabójców, łącznie zmieniany 1 raz.