T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
smpa
Wałkarz
Posty: 64

Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja

Post autor: smpa »

Odoamar pisze:

Na tą chwilę hitem dla mnie są mega pozytywne zmiany w DE ( nie mówię o koszcie punktowym, bo nie porownywalem )
Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na ten temat?

Nargh
Chuck Norris
Posty: 358

Post autor: Nargh »

Odoamar pisze: Edit:
A propos szczurów:
Banner of the Endless Swarm
If the bearer's unit has more Full Ranks than each of the enemy units Engaged in the same Combat, it gains Fight in Extra Rank. If the unit has more than twice the number of Full Ranks than each of the enemy units Engaged in the same Combat, it gains an additional instance of Fight in Extra Rank. Check how many instances apply at each Agility Step when friendly model parts attack.
WOW! Wreszcie będzie bonus do wiader plastiku! Czy powyższe wypowiedzi oznaczają, że zabawki będą tym silniejsze im większe oddziały dookoła będą? :]

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Kołata pisze: 2. gracze O&G będą zajarani :twisted:
Jak pamietam o co mnie pytałes to wątpie :D
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

-Qc- pisze:
Kołata pisze: 2. gracze O&G będą zajarani :twisted:
Jak pamietam o co mnie pytałes to wątpie :D
A widziałeś itemki do O&G? Wiszą na forum T9A od miesiąca i nikt na BP jeszcze nie skomentował.

https://www.the-ninth-age.com/index.php ... post756131

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

smpa pisze:
Odoamar pisze:

Na tą chwilę hitem dla mnie są mega pozytywne zmiany w DE ( nie mówię o koszcie punktowym, bo nie porownywalem )
Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na ten temat?

Na część niestety trzeba cierpliwie czekać. Jakieś highlighty masz na forum t9A w dziale DE.

Ale jak każdy wie, armia kuleje więc dostała naprawdę dużo.
Opcję dzięki której lepiej strzela na bliski zasięg.
Pegazisci wrócą, może nie tak gieci jak kiedyś ale...
Magia DE będzie chyba najbardziej ofensywna w całym uniwersum. Mam na myśli ilość generowanych kostek mocy, lecz często kosztem własnych kostek dispela lub innej zasady. Chyba w której edycji mieli coś podobnego
Ostatnio zmieniony 27 paź 2017, o 09:06 przez Odoamar, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14646
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Kołata pisze:
-Qc- pisze:
Kołata pisze: 2. gracze O&G będą zajarani :twisted:
Jak pamietam o co mnie pytałes to wątpie :D
A widziałeś itemki do O&G? Wiszą na forum T9A od miesiąca i nikt na BP jeszcze nie skomentował.

https://www.the-ninth-age.com/index.php ... post756131
Dosyć mocne te itemki - zwłaszcza totem, ale sztylet też wygląda super.

Pan of Protection Pinchin’ - pewnie Shield Enchantment
The bearer, when wounded, may use the Armour Save, Ward Save, Regeneration Save, and Magic Resistance of the model that inflicted the wound.

Crown of the Cavern King - Trinket, Goblins only. Cannot be taken by a Towering Presence
The wearer can only join or be joined by a unit if all its models share at least one modelpart of the same Greenhide Race with the wearer. The wearer's unit gains Vanguard and may move after Rallying, although it does not gain the ability to March or shoot in the same turn. The wearer’s Inspiring Presence or Hold Your Ground range is increased by 6".

Mikinoks Totem - Banner Enchantment
At the beginning of Combat pick one Weapon enchantment, Armour enchantment, Banner enchantment or Trinket in an enemy unit in base contact with the bearer's unit. Until the end of Combat phase it stops working or reverts to its mundane version.

Maza's Zappin Bow - Weapon Enchantment
Type: Bow (2+). Range 24", Strength as User, Multiple Shots (3),
The wielder’s unit gains Quick to Fire.

Flask of Troll Ale - Trinket
The bearer gains Troll Vomit attack (special close combat attack S5 AP(10) autohit with own initiative).

Plates of Tuktek - Armour Enchantment
+1 Resilience, Immune to Lethal Strike

Skull on a Stick - Trinket, Dominant, Wizard only
At the beginning of owning player magic phase add X veil tokens to the pool where X is number of friendly units in close combat lowered by number of friendly units fleeing with minimum of 0 and maximum of 3.

Green Tide - Banner Enchantment 0-3
Unit gains Fight in Extra rank.

Backstabbing Dirk - Hand weapon or Paired Weapons Enchantment
Lightning reflexes and lethal strike. Re-rolls to wound in challenge.

Axe of Aporcalypse - Hand Weapon Enchantment
+X S, +X A, +X AP where X is d3.

Awatar użytkownika
esgaroth
Falubaz
Posty: 1251
Lokalizacja: trójmiasto
Kontakt:

Post autor: esgaroth »

co to jest AP(10)? będzie można mieć savea niższego niż 1+ ? :shock:

Awatar użytkownika
Siemek
Chuck Norris
Posty: 479
Lokalizacja: :P

Post autor: Siemek »

Widocznie będzie opcja obniżania AP o x

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Albo na save będzie się rzucało K10.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

wrzućcie coś proszę o wochu: itemki jednostki? :D
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Nie podoba mi się przeniesienie BSa do profilu broni... teraz wyglądać to będzie tak, że bretoński chłop strzela tak samo dobrze jak elfi łucznik, tylko, że ten drugi ma lepszą broń strzelecką :P
JarekK pisze:Albo na save będzie się rzucało K10.
Oh shit save na k10, to by była zmiana :D
Obrazek

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14646
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Janus pisze:wrzućcie coś proszę o wochu: itemki jednostki? :D
Było wcześniej, poszukaj sobie.
Ewentualnie tu masz:
https://www.the-ninth-age.com/index.php ... post776254

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1075
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

Odoamar pisze:
smpa pisze:
Odoamar pisze:

Na tą chwilę hitem dla mnie są mega pozytywne zmiany w DE ( nie mówię o koszcie punktowym, bo nie porownywalem )
Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na ten temat?

Na część niestety trzeba cierpliwie czekać. Jakieś highlighty masz na forum t9A w dziale DE.

Ale jak każdy wie, armia kuleje więc dostała naprawdę dużo.
Opcję dzięki której lepiej strzela na bliski zasięg.
Pegazisci wrócą, może nie tak gieci jak kiedyś ale...
Magia DE będzie chyba najbardziej ofensywna w całym uniwersum. Mam na myśli ilość generowanych kostek mocy, lecz często kosztem własnych kostek dispela lub innej zasady. Chyba w której edycji mieli coś podobnego
Idziemy po was :lol2:
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

swieta_barbara pisze:
Janus pisze:wrzućcie coś proszę o wochu: itemki jednostki? :D
Było wcześniej, poszukaj sobie.
Ewentualnie tu masz:
https://www.the-ninth-age.com/index.php ... post776254
dzięki, :)
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

Slayer Zabójców pisze:Nie podoba mi się przeniesienie BSa do profilu broni... teraz wyglądać to będzie tak, że bretoński chłop strzela tak samo dobrze jak elfi łucznik, tylko, że ten drugi ma lepszą broń strzelecką :P
JarekK pisze:Albo na save będzie się rzucało K10.
Oh shit save na k10, to by była zmiana :D

A mi sie bardzo podoba. Przeliczanie BS na to ile trzeba rzucić kością oraz obliczanie Asv to był dwie najtrudniejsze do wytłumaczenia zasady. Obecnie obie znikają

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

wind_sower pisze:
A mi sie bardzo podoba. Przeliczanie BS na to ile trzeba rzucić kością oraz obliczanie Asv to był dwie najtrudniejsze do wytłumaczenia zasady. Obecnie obie znikają
O czym Pan tutaj rozmawia :D? Każdy człowiek który chociaż zaczął naukę w podstawówce potrafił zapamiętać, że przy BS3 jednostka trafia na 4+, a każdy dodatkowy BS powiększa ten wynik o 1, tzn BS4 to 3+, BS5 to 2+ itd. Nie rozumiem też co mogło być trudnego w obliczeniu pancerza... Zobaczycie za to jaki będzie młyn jak wyjdzie wersja 2.0 i zaczną się combaty jednostek z różnymi parametrami WSa ofensywnego i defensywnego z paired weaponami, tarczami itd. itp. :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1536
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Slayer Zabójców pisze:Nie podoba mi się przeniesienie BSa do profilu broni... teraz wyglądać to będzie tak, że bretoński chłop strzela tak samo dobrze jak elfi łucznik, tylko, że ten drugi ma lepszą broń strzelecką :P
Skąd to info że chłopski robak będzie strzelał tak samo dobrze jak elfi łucznik?

Wyglądać to będzie tak że np chłop ma longbow (4+) w ekwipunku/do kupienia a elf ma longbow (2+) w ekwipunku/do kupienia. Oczywiście wartość w nawiasie oznacza na ile dany model trafia bazowo bez kar.
Obrazek

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

No tak, jest dokładnie tak jak napisalem czyli elf strzela lepiej bo ma lepszą broń od chłopka :) Paskudne uproszczenie dla najmłodszych.
Ostatnio zmieniony 27 paź 2017, o 16:13 przez Slayer Zabójców, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

O tym, że masz niepotrzebną tabelkę to przeliczania BS na rzut kością, w której musisz uwzględnić modyfikatory. Teraz masz podane na tacy na ile trzeba trafić, jedna tabela mniej do zapamiętania. Asv był niepotrzebnie trudny bo miałeś modyfikator siły i Ap. Teraz masz tylko Ap, to że coś jest łatwe dla Ciebie nie znaczy, że dla kogoś kto uczy się zasad bedzie przyjemnie łatwe do zapamiętania. Sprawa z WS byłaby super, gdyby wyrzucili bonusy do hitowania z zasad specjalnych, zamiast nie potrzebnej zasady parry dajcie ileś tam Defa.

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Nigdy nie trzeba było zapamiętywać żadnej tabelki ani do WSA ani BSA.Ws był troszkę trudniejszy, ale w przypadku BS trzeba było zapamiętać tylko, że BS3 = 4+ to hit :) A w przypadku WS trzeba było pamiętać tylko, że gdy masz więcej WS to trafiasz na 3+, a jeżeli masz ponad 2x więcej WS od przeciwnika to on trafia cie na 5+... I to tyle, naprawdę to takie trudne było dla niektórych?
Ostatnio zmieniony 27 paź 2017, o 16:17 przez Slayer Zabójców, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

ODPOWIEDZ