T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Aktualnie jest 10 i tak po za wyjątkami (kiedyś sprawdzałem) to żadna się nie zbliża nawet 20 modeli, ale zasada hordy jak była tak jest.
Jak obetną hordę piechoty do 8 modeli to tym bardziej muszą obciąć w hordzie kawaleri, a jak Blaesus powiedział to musiałaby mieć szerokość 5 modeli aby miała sens.
Jak obetną hordę piechoty do 8 modeli to tym bardziej muszą obciąć w hordzie kawaleri, a jak Blaesus powiedział to musiałaby mieć szerokość 5 modeli aby miała sens.
For Sigmar and the Empire!
Jesli będzie 8, to podstawki 20mm mają sens wystawiania w szeregach po 10 - wówczas to dodatkowe (zazwyczaj)6 ataków przeciw oddziałowi o szerokości 8.
Przy w miarę tanich modelach, 10 nie jest takie tragiczne. Gorzej z drogimi. - Te droższe najwięcej zyskują, teraz mniej ich potrzeba do hordy.
Jeśli to prawda, to ktoś chyba chce zwiększyć manewrowość hord chyba.
Zmiana morze być wkurzająca na początku, bo trzeba dorabiać (przerabiać) traye.
W ostateczności standardowy oddział 40 halabard miał 4 szeregi w hordzie, teraz będzie miał 5.
Z innej strony zwiększy to funkcjonalność włóczni, szczególnie z umiejętnościami zwiększającymi ilość walczących szregów.
Przykład z Imperium - jeden z rozkazów dawał Fight n extra rank.
W idealnej sytuacji 50 włóczników mogło bić, w realiach... 50 to był maksymalny rozmiar oddziału. Niezależnie, czy to od ostrzału, czy combatu - ostatni szereg znikał zanim miał okazję się przydać.
Przy w miarę tanich modelach, 10 nie jest takie tragiczne. Gorzej z drogimi. - Te droższe najwięcej zyskują, teraz mniej ich potrzeba do hordy.
Jeśli to prawda, to ktoś chyba chce zwiększyć manewrowość hord chyba.
Zmiana morze być wkurzająca na początku, bo trzeba dorabiać (przerabiać) traye.
W ostateczności standardowy oddział 40 halabard miał 4 szeregi w hordzie, teraz będzie miał 5.
Z innej strony zwiększy to funkcjonalność włóczni, szczególnie z umiejętnościami zwiększającymi ilość walczących szregów.
Przykład z Imperium - jeden z rozkazów dawał Fight n extra rank.
W idealnej sytuacji 50 włóczników mogło bić, w realiach... 50 to był maksymalny rozmiar oddziału. Niezależnie, czy to od ostrzału, czy combatu - ostatni szereg znikał zanim miał okazję się przydać.
coś tam komuś się wymsknęło na forum ID żeby specjale każdej armii miały 8 do hordy ale to było dawno temu ...
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Takie jest założenie twórców 9th age, żeby żaden oddział kawalerii ani monstrous infantry nie mógł wystawić oddziału w hordzie Tak naprawdę ta zasada tyczy się tylko piechoty.Peroox pisze:Aktualnie jest 10 i tak po za wyjątkami (kiedyś sprawdzałem) to żadna się nie zbliża nawet 20 modeli, ale zasada hordy jak była tak jest.
Jak obetną hordę piechoty do 8 modeli to tym bardziej muszą obciąć w hordzie kawaleri, a jak Blaesus powiedział to musiałaby mieć szerokość 5 modeli aby miała sens.
Gwarantuje, że będziesz pozytywnie zaskoczony. Jeśli nic się nie zmieni nowy Skirmish będzie miał nawet sens w oddziałach do walki:JimMorr pisze:Ja bym chciał, że coś mądrzejszego ze skirmishem wymyślili, bo aktualne rozwiązanie z tym co ta formacja niby ma oddawać (luźną, swobodną formację lekkiej piechoty) nie ma nic wspólnego.
braku zwijania się ( czyli więcej hitow dostajesz na twarz )
Lepsza manewrowosc i ochrona flanek.
Co do nowej Hordy to potwierdzam, że zaczyna się od 8+ modeli, lecz nadal 10 będą grać szczególnie w oddziałach z podstawami 20x20. Lecz Hordy otrzymają jedna zasadę balansujaca, o tym później.
Jak mnie pamieć nie myli to wyczytałem, że horda nie ma mieć rank bonusu? :>
I btw. nazwa horda zostanie zmieniona, prawda? Akurat to szczegół ale strasznie mnie mierziło, że HE latają w jakiejś hordzie niczym banda gruboskórnych i pierdykniętych orków
I btw. nazwa horda zostanie zmieniona, prawda? Akurat to szczegół ale strasznie mnie mierziło, że HE latają w jakiejś hordzie niczym banda gruboskórnych i pierdykniętych orków
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Okej, to ile AD i MA ma twój kowboj? a OF DF R AV i AGD i RTV?
JarekK pisze:You will love itLaik pisze:Z tego co widzę to chyba większość nazw będzie zmieniona...
EDIT: tak wgl to ten tekst brzmi jak "będzie Pan zadowolony"
ekipa T9 jak ekipa budowlana pana Pacywoła czy jak mu tam?
Przestań!
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Powiem szczerze, że im dłuzej na to patrzę, tym bardziej mi sie nie podoba
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Podobno czasem trzeba zrobić krok w tył, żeby dalej pójść do przodu No może w przypadku T9A dwa kroki w tył, ale jeżeli playerbase przetrwa to będzie mogło być tylko lepiej! Nowa wersja nie zachęca do wyjazdów na turnieje, ale w domku pewnie z chłopakami będziemy ogarniać nowe zasady i się przy tym świetnie bawićwind_sower pisze:Powiem szczerze, że im dłuzej na to patrzę, tym bardziej mi sie nie podoba
Ostatnio zmieniony 30 paź 2017, o 17:34 przez Slayer Zabójców, łącznie zmieniany 1 raz.
Naprawdę trudno wyrokować na podstawie tych szczątków, które wrzucili.
Chwaliłem nowego giganta, aż dostaliśmy wersję OK, która jest nudna jak flaki z olejem (jak zresztą większość zmian w tym booku).
To samo w UD: pierwsze kilka spoilerów wszystko mi się podobało, wszystko przemyślane, aż tu nagle pokazali nowego Dread Sphinxa, który wygląda, jak by był projektowany po pijaku
Ech, niech już wreszcie wrzuca te otwarte beta. Plejtesty się zrobi w międzyczasie
Chwaliłem nowego giganta, aż dostaliśmy wersję OK, która jest nudna jak flaki z olejem (jak zresztą większość zmian w tym booku).
To samo w UD: pierwsze kilka spoilerów wszystko mi się podobało, wszystko przemyślane, aż tu nagle pokazali nowego Dread Sphinxa, który wygląda, jak by był projektowany po pijaku
Ech, niech już wreszcie wrzuca te otwarte beta. Plejtesty się zrobi w międzyczasie
We can't stop here. This is bat country.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Tutaj się zgadzam w 100%! Paradoksalnie ten gigant w ograch wydaje się mocniejszy od tych z BH i ID, ponieważ GW na nim będzie się super kombić z nowa zasadą Rage, to jego ekwipunek w porównaniu do reszty jest tak nudny i mdły, że aż mi się smutno zrobiło, gdy to zobaczyłem... liczyłem na coś bardziej kreatywnego :/Klaudel pisze:Naprawdę trudno wyrokować na podstawie tych szczątków, które wrzucili.
Chwaliłem nowego giganta, aż dostaliśmy wersję OK, która jest nudna jak flaki z olejem (jak zresztą większość zmian w tym booku).
Zasada związana z lekkimi formacjami to będzie prawdziwy test bojowy dla projektantów zasad. W poprzedniej wersji rozbito te zasady i dodatkowo utrzymano idiotyczną zasadę pół-calowych odstępów (pomimo wielu tematów na forum sygnalizujących absurd 8 edycyjnego skirmisha przy istnieniu już dobrej zasady lekkiej kawalerii z 6 edycji), która poza bycia upierdliwą dla gracza nic nie wnosiła do gry. W nowej odsłonie 9th Age oczekuję, że przynajmniej scalą to w jedną prostą zasadę dla wszystkich lekkich formacji (plan minimum) np. pod nazwą "Light Units" czy coś w tym guście, wspólną dla kawalerii, piechoty i innych jednostek.JimMorr pisze:Ja bym chciał, że coś mądrzejszego ze skirmishem wymyślili, bo aktualne rozwiązanie z tym co ta formacja niby ma oddawać (luźną, swobodną formację lekkiej piechoty) nie ma nic wspólnego.
Jeśli to im nie wyjdzie, tzn. że będzie dużo zmian, po to aby wszystko zostało po staremu ;P
Mogli by publikować takie zmiany na forum by publicznie można je było przedyskutować, może wyłowiło by się z tego coś konkretnego. 9th Age trochę ostatnio odbiega od swoich korzeni, a i tak 95% z nas łyknie nowe zasady i będzie się grało jeździło na turnieje tylko pić się będzie trochę więcej. Swoją drogą jak wam się podoba zapowiedź nowego starteru (nie wiem czy ten wątek był gdzieś poruszany)?