T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Limit herosów to jedno ale jest jeszcze limit monsterów.
ktos zrobil podsumowanie wszystkich dotychczasowych zmian
https://www.dropbox.com/s/b8bzwmar7k6hy ... t.pdf?dl=0
https://www.dropbox.com/s/b8bzwmar7k6hy ... t.pdf?dl=0
We can't stop here. This is bat country.
Muszę przestać tutaj zaglądać i zerknąć na wersję ostateczną, bo to mało ekonomiczne 
Świetna robota Panowie - zapowiada się świetnie!

Świetna robota Panowie - zapowiada się świetnie!
Może jednak skuszę się na jedno pytanie 
Często spotykałem się ze zdaniem, że cięzka kawaleria jest za słaba w aktualnej edycji. Czy w jakiś sposób została kawaleria ulepszona?

Często spotykałem się ze zdaniem, że cięzka kawaleria jest za słaba w aktualnej edycji. Czy w jakiś sposób została kawaleria ulepszona?
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Wszystko ma obecnie +1 Agi w czasie szarży. Największym beneficjentem tej zasady jest kawaleria.
Osłabienie spearow tez na pewno wzmacnia kawęBlaesus pisze:Może jednak skuszę się na jedno pytanie
Często spotykałem się ze zdaniem, że cięzka kawaleria jest za słaba w aktualnej edycji. Czy w jakiś sposób została kawaleria ulepszona?
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
I cena za rycerzyka w górę....
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
O matko, te nowe HBE będą nie do trafienia! Jak ja się cieszę, że krasnoludy będą miały łatwiejszy dostęp do Hate'a 


Tyle że te osłabione speary teraz masakrują kawę zanim ta zdąży zaatakować (+2 Ag). Takie jest zresztą założenie: speary mają masakrować kawę. Prawdziwym problemem kawy jest to, że nie nie nadaje się do grindu, a ta gra na grindzie stoi. Twórcy gry zaś nie bardzo mają pomysł na jakąś inną rolę, zwłaszcza ciężkiej kawalerii.Laik pisze:Osłabienie spearow tez na pewno wzmacnia kawęBlaesus pisze:Może jednak skuszę się na jedno pytanie
Często spotykałem się ze zdaniem, że cięzka kawaleria jest za słaba w aktualnej edycji. Czy w jakiś sposób została kawaleria ulepszona?
Bez przesady, speary dają w sumie tylko 1 agi przewagi przeciwko kawie. I to wtedy jak nie mają nic na boku/tyle o ile kojarzę.
Speary może też ugrywalnią "elitę" z spearami. Jednostka która jest w stanie wyciągnąć 4 albo i więcej ap? Cuda na kiju.
Speary może też ugrywalnią "elitę" z spearami. Jednostka która jest w stanie wyciągnąć 4 albo i więcej ap? Cuda na kiju.

-
- Chuck Norris
- Posty: 531
Swoją drogą, jak to teraz będzie, skoro rozbili siłę i AP, to każda jednostka z s4+ będzie miała dopisane odpowiednio wysokie AP?
Tak, przy czym nie zawsze AP ma odpowiadać sile jednostki - np. wg niepotwierdzonych zapowiedzi temple guardzi mają bić z S6 AP1.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Już nie będzie czegoś takiego że zawsze s4=ap1, s5=ap2, zwykle mniej więcej tak będą staty wyglądały ale pewnie będą elfy z s3 ap1, treekiny z s4ap2 czy jakieś ziutki z s4ap0.

Większość pewnie będzie mieć AP odpowiadające temu, co wcześniej dawała siła tego modelu. Mogą to nieco bardziej zróżnicować tam gdzie uznają to za stosowne. Np. rakietnica ID ma S7 AP2
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Czyli nieistniejące wzmocnienie względem spearów i wzrost kosztu tak na prawde niwelują bonus do Ag przy szarży.
Nieźle
Nieźle
