T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja

Post autor: Stan »

Limit herosów to jedno ale jest jeszcze limit monsterów.

Awatar użytkownika
Adam
Chuck Norris
Posty: 392

Post autor: Adam »

Już było powiedziane że diabeł nie liczy się do monsterów

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1075
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

ktos zrobil podsumowanie wszystkich dotychczasowych zmian

https://www.dropbox.com/s/b8bzwmar7k6hy ... t.pdf?dl=0
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9578
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Trochę wybrakowane, trochę błędów, ale warto looknąć :)

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Muszę przestać tutaj zaglądać i zerknąć na wersję ostateczną, bo to mało ekonomiczne :)

Świetna robota Panowie - zapowiada się świetnie!

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Może jednak skuszę się na jedno pytanie :)

Często spotykałem się ze zdaniem, że cięzka kawaleria jest za słaba w aktualnej edycji. Czy w jakiś sposób została kawaleria ulepszona?

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Wszystko ma obecnie +1 Agi w czasie szarży. Największym beneficjentem tej zasady jest kawaleria.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Blaesus pisze:Może jednak skuszę się na jedno pytanie :)

Często spotykałem się ze zdaniem, że cięzka kawaleria jest za słaba w aktualnej edycji. Czy w jakiś sposób została kawaleria ulepszona?
Osłabienie spearow tez na pewno wzmacnia kawę
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9578
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Boar boyzi na stół! :twisted:

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

I cena za rycerzyka w górę....

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

O matko, te nowe HBE będą nie do trafienia! Jak ja się cieszę, że krasnoludy będą miały łatwiejszy dostęp do Hate'a :o
Obrazek

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 445

Post autor: JimMorr »

Laik pisze:
Blaesus pisze:Może jednak skuszę się na jedno pytanie :)

Często spotykałem się ze zdaniem, że cięzka kawaleria jest za słaba w aktualnej edycji. Czy w jakiś sposób została kawaleria ulepszona?
Osłabienie spearow tez na pewno wzmacnia kawę
Tyle że te osłabione speary teraz masakrują kawę zanim ta zdąży zaatakować (+2 Ag). Takie jest zresztą założenie: speary mają masakrować kawę. Prawdziwym problemem kawy jest to, że nie nie nadaje się do grindu, a ta gra na grindzie stoi. Twórcy gry zaś nie bardzo mają pomysł na jakąś inną rolę, zwłaszcza ciężkiej kawalerii.

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1537
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Bez przesady, speary dają w sumie tylko 1 agi przewagi przeciwko kawie. I to wtedy jak nie mają nic na boku/tyle o ile kojarzę.

Speary może też ugrywalnią "elitę" z spearami. Jednostka która jest w stanie wyciągnąć 4 albo i więcej ap? Cuda na kiju.
Obrazek

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1053

Post autor: Dancaarkiiel »

Parkujesz jakimkolwiek gównem na boku czy tyle i nara.
Obrazek

AndrzejAndrzej
Chuck Norris
Posty: 531

Post autor: AndrzejAndrzej »

Swoją drogą, jak to teraz będzie, skoro rozbili siłę i AP, to każda jednostka z s4+ będzie miała dopisane odpowiednio wysokie AP?

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3175
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Tak, przy czym nie zawsze AP ma odpowiadać sile jednostki - np. wg niepotwierdzonych zapowiedzi temple guardzi mają bić z S6 AP1.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1537
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Już nie będzie czegoś takiego że zawsze s4=ap1, s5=ap2, zwykle mniej więcej tak będą staty wyglądały ale pewnie będą elfy z s3 ap1, treekiny z s4ap2 czy jakieś ziutki z s4ap0.
Obrazek

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3796
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Większość pewnie będzie mieć AP odpowiadające temu, co wcześniej dawała siła tego modelu. Mogą to nieco bardziej zróżnicować tam gdzie uznają to za stosowne. Np. rakietnica ID ma S7 AP2

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Czyli nieistniejące wzmocnienie względem spearów i wzrost kosztu tak na prawde niwelują bonus do Ag przy szarży.

Nieźle :D

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

I AP 2 (zamiast AP1) jeśli się jest szarzowanym (ale nie ma KBkow w ogóle)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

ODPOWIEDZ