Szczurasy 1300
Szczurasy 1300
Warlock Engineer 135 Pts
General; Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Warlock Engineer 135 Pts
Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Storm Daemon [25]
Warpstone Charm [25]
25 Clanrats 210 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
Clawleader [10] Pts
Ratling Gun
25 Clanrats 200 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
Ratling Gun
24 Clanrat Slaves 52 Pts
Musician
24 Clanrat Slaves 52 Pts
Musician
5 Night Runners 35 Pts
xhw
5 Night Runners 35 Pts
xhw
12 Giant Rat Pack 60 Pts
2 Poison Wind Globadiers 20 Pts
2 Poison Wind Globadiers 20 Pts
5 Gutter Runners Tunnelling Team 85 Pts
Tunnelling Team; 2ndWeapon; Poisoned Hand Weapons
8 Warplock Jezzail teams 160 Pts
Warp-lightning Warp Cannon 100 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 144
Total Army Cost: 1299
Tym chyba pojadę do Bydgoszczy. Co sądzicie?
General; Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Warlock Engineer 135 Pts
Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Storm Daemon [25]
Warpstone Charm [25]
25 Clanrats 210 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
Clawleader [10] Pts
Ratling Gun
25 Clanrats 200 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
Ratling Gun
24 Clanrat Slaves 52 Pts
Musician
24 Clanrat Slaves 52 Pts
Musician
5 Night Runners 35 Pts
xhw
5 Night Runners 35 Pts
xhw
12 Giant Rat Pack 60 Pts
2 Poison Wind Globadiers 20 Pts
2 Poison Wind Globadiers 20 Pts
5 Gutter Runners Tunnelling Team 85 Pts
Tunnelling Team; 2ndWeapon; Poisoned Hand Weapons
8 Warplock Jezzail teams 160 Pts
Warp-lightning Warp Cannon 100 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 144
Total Army Cost: 1299
Tym chyba pojadę do Bydgoszczy. Co sądzicie?
Ja mam bardzo podobne, w sumie to się róznią jednym oddziałem
.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kilka dobrych (mam nadzieję
) rad:
Zmniejsz rat packa o połowę +30 pts
Wywal 2 jezzile +40 pts
Dorzuć po 4 szczury do obu jednostek klanratów -40 pts
Dorzuć 3 globadierów (zrób trójkę i czwórkę) -30 pts
I IMO od razu będzie lepiej. 25 clanratów niestety dość łatwo spanikować. Już nieraz żegnałem się z klockiem w pierwszej turze po strzale z haila poprawionym łucznikami
Również jeden centralny strzał z klopy albo kumulacja magii może łatwo spanikować małych klanratów, zwłaszcza że razem z rankami tracą Ld.
8 jezzili to IMO za dużo. Np dla mnie to zazwyczaj darmowe punkty, bo wystarczy jeden celny strzał z doom divera albo stopa i tracisz ponad 10% armii! A 5-6 sztuk nadal kosi, ale ich strata tak nie boli. Pozatym łatwiej można je ustawić tak, aby wszystkie widziały.
Globy to mój ulubiony oddział w szczurach
Czasem nic nie robią, ale potencjał mają potężny. Np na rozpiski jakimi gra Dębek (paladyni biegający luzem) są super. A czołg i drzewko można nimi dobijać, jak już się zwarzywi z WLC.
Mały rat pack styka. On i tak służy tylko do odginania szarż oraz ustawiania skirmishu w linii pod strzał z latary![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Jeśli bym wziął szczury, to właśnie taką rozpę.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Zmniejsz rat packa o połowę +30 pts
Wywal 2 jezzile +40 pts
Dorzuć po 4 szczury do obu jednostek klanratów -40 pts
Dorzuć 3 globadierów (zrób trójkę i czwórkę) -30 pts
I IMO od razu będzie lepiej. 25 clanratów niestety dość łatwo spanikować. Już nieraz żegnałem się z klockiem w pierwszej turze po strzale z haila poprawionym łucznikami
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
8 jezzili to IMO za dużo. Np dla mnie to zazwyczaj darmowe punkty, bo wystarczy jeden celny strzał z doom divera albo stopa i tracisz ponad 10% armii! A 5-6 sztuk nadal kosi, ale ich strata tak nie boli. Pozatym łatwiej można je ustawić tak, aby wszystkie widziały.
Globy to mój ulubiony oddział w szczurach
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mały rat pack styka. On i tak służy tylko do odginania szarż oraz ustawiania skirmishu w linii pod strzał z latary
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Jeśli bym wziął szczury, to właśnie taką rozpę.
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Standard,myśle że wszyscy gracze skaveńscy w Bydzi będą mieli klonrozpe,ale czemu się dziwić skoro to jest raczej najlepsza alternatywa...Nie wiem jak by wychodziło granie bardziej na ofencie tzw.wrzucenie plague monków i plague censer bearers,ale podejrzewam,że duuużo gorzej.
:]
:]
Święta prawda, ale jak ostatnio panikuje mi 29 klanów od jednego 2d6 , stwierdziłem ze zostawię 25, tym bardziej jak nie ma punktówKołata pisze: I IMO od razu będzie lepiej. 25 clanratów niestety dość łatwo spanikować. Już nieraz żegnałem się z klockiem w pierwszej turze po strzale z haila poprawionym łucznikamiRównież jeden centralny strzał z klopy albo kumulacja magii może łatwo spanikować małych klanratów, zwłaszcza że razem z rankami tracą Ld.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nie, 8 to po prostu zła liczba, 9 jest dużo lepszeKołata pisze: 8 jezzili to IMO za dużo. Np dla mnie to zazwyczaj darmowe punkty, bo wystarczy jeden celny strzał z doom divera albo stopa i tracisz ponad 10% armii! A 5-6 sztuk nadal kosi, ale ich strata tak nie boli. Pozatym łatwiej można je ustawić tak, aby wszystkie widziały.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jak ja nimi gram to póki co ich największym sukcesem było zdanie terroru od czołgu, oraz zabicie jednego khornowego kawalerzystyKołata pisze: Globy to mój ulubiony oddział w szczurachCzasem nic nie robią, ale potencjał mają potężny. Np na rozpiski jakimi gra Dębek (paladyni biegający luzem) są super. A czołg i drzewko można nimi dobijać, jak już się zwarzywi z WLC.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Od tego są slejwy, bo potem przepychają ten skirmiszKołata pisze: Mały rat pack styka. On i tak służy tylko do odginania szarż oraz ustawiania skirmishu w linii pod strzał z latary![]()
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Mogę się założyć że nie tylkoMorrok pisze:kur$% mać Młody, to co ty piszesz, to ja podobną rozpę do twojej mam od jakiś 2 miesięcy, okaże się, że róznimy się tylko magicznymi przedmiotmi xD
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jak ja nimi gram to póki co ich największym sukcesem było zdanie terroru od czołgu, oraz zabicie jednego khornowego kawalerzystyMłody pisze: Globy to mój ulubiony oddział w szczurachCzasem nic nie robią, ale potencjał mają potężny. Np na rozpiski jakimi gra Dębek (paladyni biegający luzem) są super. A czołg i drzewko można nimi dobijać, jak już się zwarzywi z WLC.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
[/quote]Hehe to ja mam lepsze osiągi dwa razy zdobyłem sztandar Globkami
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Obrazek](http://i37.photobucket.com/albums/e78/Maly_Jozio/Moria%20banner/moriaver2.jpg)
ha!Necromanter pisze:Standard,myśle że wszyscy gracze skaveńscy w Bydzi będą mieli klonrozpe
zobaczymy
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.