Szczurasy 1300
Szczurasy 1300
Warlock Engineer 135 Pts
General; Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Warlock Engineer 135 Pts
Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Storm Daemon [25]
Warpstone Charm [25]
25 Clanrats 210 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
Clawleader [10] Pts
Ratling Gun
25 Clanrats 200 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
Ratling Gun
24 Clanrat Slaves 52 Pts
Musician
24 Clanrat Slaves 52 Pts
Musician
5 Night Runners 35 Pts
xhw
5 Night Runners 35 Pts
xhw
12 Giant Rat Pack 60 Pts
2 Poison Wind Globadiers 20 Pts
2 Poison Wind Globadiers 20 Pts
5 Gutter Runners Tunnelling Team 85 Pts
Tunnelling Team; 2ndWeapon; Poisoned Hand Weapons
8 Warplock Jezzail teams 160 Pts
Warp-lightning Warp Cannon 100 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 144
Total Army Cost: 1299
Tym chyba pojadę do Bydgoszczy. Co sądzicie?
General; Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Warlock Engineer 135 Pts
Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Storm Daemon [25]
Warpstone Charm [25]
25 Clanrats 210 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
Clawleader [10] Pts
Ratling Gun
25 Clanrats 200 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
Ratling Gun
24 Clanrat Slaves 52 Pts
Musician
24 Clanrat Slaves 52 Pts
Musician
5 Night Runners 35 Pts
xhw
5 Night Runners 35 Pts
xhw
12 Giant Rat Pack 60 Pts
2 Poison Wind Globadiers 20 Pts
2 Poison Wind Globadiers 20 Pts
5 Gutter Runners Tunnelling Team 85 Pts
Tunnelling Team; 2ndWeapon; Poisoned Hand Weapons
8 Warplock Jezzail teams 160 Pts
Warp-lightning Warp Cannon 100 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 144
Total Army Cost: 1299
Tym chyba pojadę do Bydgoszczy. Co sądzicie?
Ja mam bardzo podobne, w sumie to się róznią jednym oddziałem .
Kilka dobrych (mam nadzieję ) rad:
Zmniejsz rat packa o połowę +30 pts
Wywal 2 jezzile +40 pts
Dorzuć po 4 szczury do obu jednostek klanratów -40 pts
Dorzuć 3 globadierów (zrób trójkę i czwórkę) -30 pts
I IMO od razu będzie lepiej. 25 clanratów niestety dość łatwo spanikować. Już nieraz żegnałem się z klockiem w pierwszej turze po strzale z haila poprawionym łucznikami Również jeden centralny strzał z klopy albo kumulacja magii może łatwo spanikować małych klanratów, zwłaszcza że razem z rankami tracą Ld.
8 jezzili to IMO za dużo. Np dla mnie to zazwyczaj darmowe punkty, bo wystarczy jeden celny strzał z doom divera albo stopa i tracisz ponad 10% armii! A 5-6 sztuk nadal kosi, ale ich strata tak nie boli. Pozatym łatwiej można je ustawić tak, aby wszystkie widziały.
Globy to mój ulubiony oddział w szczurach Czasem nic nie robią, ale potencjał mają potężny. Np na rozpiski jakimi gra Dębek (paladyni biegający luzem) są super. A czołg i drzewko można nimi dobijać, jak już się zwarzywi z WLC.
Mały rat pack styka. On i tak służy tylko do odginania szarż oraz ustawiania skirmishu w linii pod strzał z latary
Jeśli bym wziął szczury, to właśnie taką rozpę.
Zmniejsz rat packa o połowę +30 pts
Wywal 2 jezzile +40 pts
Dorzuć po 4 szczury do obu jednostek klanratów -40 pts
Dorzuć 3 globadierów (zrób trójkę i czwórkę) -30 pts
I IMO od razu będzie lepiej. 25 clanratów niestety dość łatwo spanikować. Już nieraz żegnałem się z klockiem w pierwszej turze po strzale z haila poprawionym łucznikami Również jeden centralny strzał z klopy albo kumulacja magii może łatwo spanikować małych klanratów, zwłaszcza że razem z rankami tracą Ld.
8 jezzili to IMO za dużo. Np dla mnie to zazwyczaj darmowe punkty, bo wystarczy jeden celny strzał z doom divera albo stopa i tracisz ponad 10% armii! A 5-6 sztuk nadal kosi, ale ich strata tak nie boli. Pozatym łatwiej można je ustawić tak, aby wszystkie widziały.
Globy to mój ulubiony oddział w szczurach Czasem nic nie robią, ale potencjał mają potężny. Np na rozpiski jakimi gra Dębek (paladyni biegający luzem) są super. A czołg i drzewko można nimi dobijać, jak już się zwarzywi z WLC.
Mały rat pack styka. On i tak służy tylko do odginania szarż oraz ustawiania skirmishu w linii pod strzał z latary
Jeśli bym wziął szczury, to właśnie taką rozpę.
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Standard,myśle że wszyscy gracze skaveńscy w Bydzi będą mieli klonrozpe,ale czemu się dziwić skoro to jest raczej najlepsza alternatywa...Nie wiem jak by wychodziło granie bardziej na ofencie tzw.wrzucenie plague monków i plague censer bearers,ale podejrzewam,że duuużo gorzej.
:]
:]
Święta prawda, ale jak ostatnio panikuje mi 29 klanów od jednego 2d6 , stwierdziłem ze zostawię 25, tym bardziej jak nie ma punktów . Tyle że u mnie są ich 3 klocki , tym bardziej że znalazłem inne zastosowanie na ochranianie elektryków przed panikąKołata pisze: I IMO od razu będzie lepiej. 25 clanratów niestety dość łatwo spanikować. Już nieraz żegnałem się z klockiem w pierwszej turze po strzale z haila poprawionym łucznikami Również jeden centralny strzał z klopy albo kumulacja magii może łatwo spanikować małych klanratów, zwłaszcza że razem z rankami tracą Ld.
Nie, 8 to po prostu zła liczba, 9 jest dużo lepszeKołata pisze: 8 jezzili to IMO za dużo. Np dla mnie to zazwyczaj darmowe punkty, bo wystarczy jeden celny strzał z doom divera albo stopa i tracisz ponad 10% armii! A 5-6 sztuk nadal kosi, ale ich strata tak nie boli. Pozatym łatwiej można je ustawić tak, aby wszystkie widziały.
Jak ja nimi gram to póki co ich największym sukcesem było zdanie terroru od czołgu, oraz zabicie jednego khornowego kawalerzysty .Kołata pisze: Globy to mój ulubiony oddział w szczurach Czasem nic nie robią, ale potencjał mają potężny. Np na rozpiski jakimi gra Dębek (paladyni biegający luzem) są super. A czołg i drzewko można nimi dobijać, jak już się zwarzywi z WLC.
Od tego są slejwy, bo potem przepychają ten skirmiszKołata pisze: Mały rat pack styka. On i tak służy tylko do odginania szarż oraz ustawiania skirmishu w linii pod strzał z latary
Mogę się założyć że nie tylkoMorrok pisze:kur$% mać Młody, to co ty piszesz, to ja podobną rozpę do twojej mam od jakiś 2 miesięcy, okaże się, że róznimy się tylko magicznymi przedmiotmi xD
Jak ja nimi gram to póki co ich największym sukcesem było zdanie terroru od czołgu, oraz zabicie jednego khornowego kawalerzysty .Młody pisze: Globy to mój ulubiony oddział w szczurach Czasem nic nie robią, ale potencjał mają potężny. Np na rozpiski jakimi gra Dębek (paladyni biegający luzem) są super. A czołg i drzewko można nimi dobijać, jak już się zwarzywi z WLC.
[/quote]Hehe to ja mam lepsze osiągi dwa razy zdobyłem sztandar Globkami
ha!Necromanter pisze:Standard,myśle że wszyscy gracze skaveńscy w Bydzi będą mieli klonrozpe
zobaczymy
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.