T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja

Post autor: Slayer Zabójców »

Ale wymieniłem Volcanic Embrace w swoim poście, napisałem, że jedyne sensowne zmiany to TG, Gigant BH i Volcanic Embrace. Cała reszta to AP creep.
Obrazek

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Będzie więcej.

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Ciekawe ile jeszcze będzie jednostek z dodatkowym AP :P
Gdyby zmniejszyli wszystkim jednostkom AP o 1 (nie licząc broni strzeleckich i niektórych elitarnych oddziałów) To wtedy moglibyśmy się cieszyć i ten podział na S i AP byłby czymś dobrym :)
Ostatnio zmieniony 28 lis 2017, o 14:38 przez Slayer Zabójców, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Slayer Zabójców pisze:Ciekawe ile jeszcze będzie jednostek z dodatkowym AP :P
Gdyby zmniejszyli wszystkim jednostkom AP o 1 (nie licząc broni strzeleckich i niektórych elitarnych oddziałów) To wtedy moglibyśmy się cieszyć i ten podział na S i AP byłby czymś dobrym :)
A poza dzidą, to co jeszcze dostało dodatkowe AP?

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Slayer Zabójców pisze:ale za to dodatkowy AP mają Tower Guardzi z DE, nowy sztandar dla DE z obszarowym +1AP kumulującym się do +2 nawet, Vermin Guardzi, nowe speary, kumulujący się Runic Smithowie, Scratapulty, nowe zaklęcia(S4 AP2, S2 AP2 itd...)
Ale i tak powiedziałbym, że przede wszystkim chodzi o nowe dzidy :P
Obrazek

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Aha. Wybacz, nie doczytałem Twojego posta.
No to w takim razie podsumujemy pod koniec - jak już wyjdą wszystkie książki.

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

Pisałem już o tym, że w 9 AP rozdają jak cukierki. I boli to HBE, DE, KoE, EoS. Krasie mają chociaż tę czwórkę tafa.
Jednakże, strzelanie nie będzie już takie OP bo nowy LoS do tego ptaszki na świdkonie ćwierkały, że w magii pozabierają AP ;)

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

wind_sower pisze:Pisałem już o tym, że w 9 AP rozdają jak cukierki. I boli to HBE, DE, KoE, EoS. Krasie mają chociaż tę czwórkę tafa.
Jednakże, strzelanie nie będzie już takie OP bo nowy LoS do tego ptaszki na świdkonie ćwierkały, że w magii pozabierają AP ;)
Czwórka tafa jest fajna ale to dziwne uczucie gdy twoi slayerzy są wytrzymalsi od opancerzonych krasnoludów w płytówkach ponieważ mają warda 6+ :P
Myślę, że gdyby każda jednostka nosząca HA dostała 5+ warda przeciwko łukom zamiast pancerza to nie odczułaby wielkiej różnicy :P
Ostatnio zmieniony 28 lis 2017, o 14:55 przez Slayer Zabójców, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 445

Post autor: JimMorr »

Slayer Zabójców pisze:Ciekawe ile jeszcze będzie jednostek z dodatkowym AP :P
Gdyby zmniejszyli wszystkim jednostkom AP o 1 (nie licząc broni strzeleckich i niektórych elitarnych oddziałów) To wtedy moglibyśmy się cieszyć i ten podział na S i AP byłby czymś dobrym :)
Właśnie Vermin Guard dostali AP, kumulujący się z AP z S4 z halabard. Czyli S4 AP2...

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Miło by było gdyby ciężkie pancerze a w szczególności zbroje płytowe dawały jakąś realną ochronę na polu bitwy, ponieważ na ten moment lepiej być wytatuowanym zabójcą trolli w samych majtkach niż opancerzonym imperialnym gwardzistą :P
Obrazek

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 445

Post autor: JimMorr »

Nie zapominaj o łukach. Jednak jak mam spotkać setkę gobosów z łukami to lepiej mieć coś na grzbiecie.

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

JimMorr pisze:Nie zapominaj o łukach. Jednak jak mam spotkać setkę gobosów z łukami to lepiej mieć coś na grzbiecie.
Nie zapominam, tak jak pisałem wyżej HA możemy zastąpić wardem 5+ przeciwko łukom i nikt nie zauważy różnicy :P Zgadzam się, że pancerz pomaga wytrzymać ostrzał wrogich łuków, ale myślę, że nikt nie tworzy pancerza tylko po to, żeby zepsuć dzień wrogim łucznikom.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

Szkoda, że twórcy nie poszli na całego i AP zależałoby tylko i wyłącznie tylko od broni, bez specjalnej statystyki w profilu ludka AP (bo w zasadzie póki co to chyba większość wyjściowego AP odpowiada temu co dawała S z pewnymi wyjątkami).
Dziś chyba ma być spoiler kolorowych ptaszynek u HBE ^^ ciekawe jak ugrywalnią lodówkę (gdzieś coś, miała mieć też chyba jakiś przelot :P)
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Slayer Zabójców pisze:
Slayer Zabójców pisze:ale za to dodatkowy AP mają Tower Guardzi z DE, nowy sztandar dla DE z obszarowym +1AP kumulującym się do +2 nawet, Vermin Guardzi, nowe speary, kumulujący się Runic Smithowie, Scratapulty, nowe zaklęcia(S4 AP2, S2 AP2 itd...)
Ale i tak powiedziałbym, że przede wszystkim chodzi o nowe dzidy :P
Jeśli chodzi przede wszystkim o dzidy, to moim zdaniem dzidy mocno straciły i obecnie będą znacznie rzadziej brane.
Natomiast sztandard dla DE z obszarowym AP - jajebę...

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2974
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Nie wiem jak będą wyglądac tower guardzi po zmianach ,ale ten banner nie jest jakiś super. Działa tylko w pierwszej turze i to przy szarży na corowe modele z S3. Poczekajmy na wycene wszyskiego .
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1075
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

swieta_barbara pisze:
Slayer Zabójców pisze:
Slayer Zabójców pisze:ale za to dodatkowy AP mają Tower Guardzi z DE, nowy sztandar dla DE z obszarowym +1AP kumulującym się do +2 nawet, Vermin Guardzi, nowe speary, kumulujący się Runic Smithowie, Scratapulty, nowe zaklęcia(S4 AP2, S2 AP2 itd...)
Ale i tak powiedziałbym, że przede wszystkim chodzi o nowe dzidy :P
Jeśli chodzi przede wszystkim o dzidy, to moim zdaniem dzidy mocno straciły i obecnie będą znacznie rzadziej brane.
Natomiast sztandard dla DE z obszarowym AP - jajebę...

spokojnie - to wyglada tak

Academy Banner (Dread Legionaries, Repeater Auxiliaries and Corsairs only)
Bearer's unit gains Thunderous Charge -AP(+1). Friendly Dread Legionaries, Repeater Auxiliaries and Corsairs units gain Thunderous Charge - AP(+1) when within 6' of one or more banners. (Capped at +2)

a skąd w ogóle info, że gwardia w De dostała dodatkowe ap? ja czegoś takiego nie widziałem

wyninjowany prze Kangura :D
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Według mnie w momencie kiedy każda jednostka na polu bitwy posiada AP z jakiegoś źródła jest to elementem źle wpływającym na rozgrywkę ponieważ promuje granie na jednostkach bez pancerza - AP to nie jedyny sposób żeby zwiększyć obrażenia zadawane przez jednostkę :)
Obrazek

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3796
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Ogólnie rzecz biorąc posiadanie pancerza jako jednej z głównych zalet w armii WDG staje się coraz słabszą zaletą. Zamiast zapowiadanego dostosowania statów i zasad do nowej edycji widzę wszechobecny power creep.

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Takie momenty są najgorsze, kiedy nie wszystko jest ujawnione lecz lwia część zasad już krąży w sieci - ludzie nie mają co robić więc narzekają na to co wydaje się na ten moment OP :P Wiem bo sam tak robię :D
Mam nadzieję, że po tym jak wyjdą te zasady jako "otwarta beta" to gracze przyjmą je z dystansem, żeby ludzie odpowiedzialni za cały projekt mogli pociąć niektóre rzeczy i doszlifować niedociągnięcia :)
Obrazek

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

100% racji. Dopóki nie miałem książek, też byłem sfrustrowany.

ODPOWIEDZ