Manewry a dodatkowy ruch
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Manewry a dodatkowy ruch
Czy istnieje zasada zabraniajaca oddzialowi poruszenie sie dodatkowych calow (znaczy wiecej niz na to poswieca % ruchu) przy manewrach turn i zwiekszeniu frontu?
Shino pisze:10"Jasiuuu pisze:przetłumacze"czy tomb guardzi moga popylajac 40'' na ture
"
8 z reforma i 2 z polowy ruchu
To to mogą bo banner daje im praktycznie dodatkową faze ruchu na tego reforma. Natomiast różne wheele dziwne mi sie nie podobają (typu 20 GG w linii tez z przodu robi calowy wheel a ten z tyłu rusza sie 20 cali) a spotkałem się z czymś takim
moze to jeszcze ktos powtorzyc? bo mielismy z malalem tkaie samo znadnie ale jak sie okazalo bledne... bo to niby przegiete jest OoGogol pisze:Shino pisze:10"Jasiuuu pisze:przetłumacze"czy tomb guardzi moga popylajac 40'' na ture
"
8 z reforma i 2 z polowy ruchu
To to mogą bo banner daje im praktycznie dodatkową faze ruchu na tego reforma.