Manewry a dodatkowy ruch

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Manewry a dodatkowy ruch

Post autor: Shino »

Czy istnieje zasada zabraniajaca oddzialowi poruszenie sie dodatkowych calow (znaczy wiecej niz na to poswieca % ruchu) przy manewrach turn i zwiekszeniu frontu?

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

nie ale trzeba to uściślić

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

generalnie czekam na odpowiedzi sedziow z mastera lodzkiego raczej, ktorzy to uznali, ze jest to niezgodne z zasadami...

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

nie mam pojecia o czym mowisz w tym pytaniu :D

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

przetłumacze :P "czy tomb guardzi moga popylajac 40'' na ture :)"


dobra nie wtracam sie juz ;)

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Jasiuuu pisze:przetłumacze :P "czy tomb guardzi moga popylajac 40'' na ture :)"
10" ;) 8 z reforma i 2 z polowy ruchu ;)

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Shino pisze:
Jasiuuu pisze:przetłumacze :P "czy tomb guardzi moga popylajac 40'' na ture :)"
10" ;) 8 z reforma i 2 z polowy ruchu ;)

To to mogą bo banner daje im praktycznie dodatkową faze ruchu na tego reforma. Natomiast różne wheele dziwne mi sie nie podobają (typu 20 GG w linii tez z przodu robi calowy wheel a ten z tyłu rusza sie 20 cali) a spotkałem się z czymś takim

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Gogol pisze:
Shino pisze:
Jasiuuu pisze:przetłumacze :P "czy tomb guardzi moga popylajac 40'' na ture :)"
10" ;) 8 z reforma i 2 z polowy ruchu ;)

To to mogą bo banner daje im praktycznie dodatkową faze ruchu na tego reforma.
moze to jeszcze ktos powtorzyc? bo mielismy z malalem tkaie samo znadnie ale jak sie okazalo bledne... bo to niby przegiete jest Oo

Awatar użytkownika
Marek G
Kretozord
Posty: 1881
Lokalizacja: Warszawa Kamionek

Post autor: Marek G »

Z tego co wiem to:
Jedyna taka zasada (ze zaden model nie moze przekroczyc 2x swojego Movement Rate) dotyczy reforma, reszta jest dozwolona, takie wheele jak Gogol mowi tez.

p.s. W pytaniu widac udzial jakis % ;).

ODPOWIEDZ