9 Age
Moderator: Gremlin
Re: 9 Age
Jak leśnym poszło w Krakowie? Hail shot się sprawdzał? Jak wrażenia co do naszych klamek? :^)
Zagralem po dlugiej przerwie od grania, wychodzil brak ogrania ale poszlo nie najgorzej. Rozpiske trzeba zmienic i wstawiam duze oddzialy strzelajacej kawalerii ( ukłon w strone naszego BestEfla )
Hail shot zabil pare modeli jak pokulalem na 10+ ale jest to jeszcze do przemyslenia. Chyba tylko ja mialem klamke z siłą i zostanie w rozpisce bo sprawdzila sie. Heros za 240 pkt, general z bolcem zadal duzo ran.
Najbardziej zawiodly mnie driady dlatego wypadaja na rzecz konnych łukow.
Jak Twoje wrazenia Ciara? Laik pochwalisz sie raportem? Do zobaczenia w Swidniku
Hail shot zabil pare modeli jak pokulalem na 10+ ale jest to jeszcze do przemyslenia. Chyba tylko ja mialem klamke z siłą i zostanie w rozpisce bo sprawdzila sie. Heros za 240 pkt, general z bolcem zadal duzo ran.
Najbardziej zawiodly mnie driady dlatego wypadaja na rzecz konnych łukow.
Jak Twoje wrazenia Ciara? Laik pochwalisz sie raportem? Do zobaczenia w Swidniku
Driady Cię zawiodły? U mnie są w każdej rozpisce, skirmisz lub scoring. Mocny statline, itp, ward za darmo ^^
W czasie turnieju czułem że miałem za mało strzelania. Fasty w core najbardziej mnie podniecają. No i myślałem o bolcu, chiefa z mr2 zamienić na princa i dorzucić mu bolca, żeby łatwiej zabijać pojedyncze modele, takie były w każdej rozpisce. Ale nie wiem czy nie za drogo to wychodzi.
W czasie turnieju czułem że miałem za mało strzelania. Fasty w core najbardziej mnie podniecają. No i myślałem o bolcu, chiefa z mr2 zamienić na princa i dorzucić mu bolca, żeby łatwiej zabijać pojedyncze modele, takie były w każdej rozpisce. Ale nie wiem czy nie za drogo to wychodzi.
Mialem dwa oddzialy driadek ze scoringiem i byly za malo mobline, wczesniej bylo to najwiesza zaleta a teraz niby cos kontrowaly ale sprowadzalo sie ze uzywalem ich do odginania. Mialem tez czasem wrazenie ze mi przeszkadzaja ale to przez slabą gre. Tak czy inaczej musze miec mobilna rozpe a driadki kuleja.
Fakt. Driady jako drewno w scoringu są okropnie wolne w porównaniu do reszty armii gdzie zwykła piechota z muzykiem już jest szybsza niż one.
Nie mniej fajna jednostka, mocna ale można się obejść.
Nie mniej fajna jednostka, mocna ale można się obejść.
chieftain @200
BSB, Bow
Druid @375
Gen, Cos, Master
5x Heath Rider @200
bow
5x Heath Rider @200
bow
10x Sylvan Archers @270
M
10x Sylvan Archers @270
M
940
10x Sylvan Sentinals @315
3x Kestral Knights @307
shield
3x Kestral Knights @307
shield
21x Forest Rangers @556
M, S, C Flaming
3000
BSB, Bow
Druid @375
Gen, Cos, Master
5x Heath Rider @200
bow
5x Heath Rider @200
bow
10x Sylvan Archers @270
M
10x Sylvan Archers @270
M
940
10x Sylvan Sentinals @315
3x Kestral Knights @307
shield
3x Kestral Knights @307
shield
21x Forest Rangers @556
M, S, C Flaming
3000
_______________________________
Żeby zmieścić tego bsb w unseen arrows musiałbym obciąć poisony, a wydaje mi się, że kazdy jest tutaj na wagę złota, bez beki fasty po 190, to mam 20 wolnych pkt to gdzies tam cos upchne, wywale czempiona z rangerow i mam juz 40.
_______________________________
- Holy_Diver_1982
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 39
Hej. Nie wiem czy właściwy temat, ale jednak pozwolę sobie zapytać tu, jako że mam jeszcze armię WE na stare jakieś 3k pkt. Powiem szczerze, że mam ochotę sobie pograć po kilku latach, a grałem na masterach itp. Tylko, że niestety system padł. Wyszło jakieś 4 stronicowe gó...o. Ale, że już jestem stary to mam sentyment do WFB. Nie zanudzając, myślicie, że lepiej sprzedać WE i kupić armię do jakiegoś rozwijającego się systemu, czy Oldhammer rozwija się w dobrym kierunku i ma przyszłość.
P.S. Jest jakaś firma, która pomyślała i zaczęła wydawać figurki pod nazwą Oldhammer?
Pzdr.
P.S. Jest jakaś firma, która pomyślała i zaczęła wydawać figurki pod nazwą Oldhammer?
Pzdr.
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Masz 3 drogi:
-Wejść na facebooka, dołączyć do grupy oldhammer PL i spiknąć sie z chłopakami, którzy pykają w stare edycje. Nie wiem czy można tu mówić o jakimś rozwoju, ale są organizowane turnieje (rzadko, bo rzadko, ale są) i zawsze znajdziesz kogoś chętnego do gry.
-Sprzedać figsy i kupić Bolt Action/Blood Bowla/Malifaux/Ogniem i Mieczem (to chyba najpopularniejsze systemy), ale najprężniej rozwija się Age of Sigmar czyli to 4 stronicowe coś. Oczywiście z tą opcją wiąże się fakt wylanych łez za Twoimi Leśniakami i wyrzuty sumienia, bo nic nie jest tak epickie jak stary dobry Battle
-Otworzyć stronę https://www.the-ninth-age.com ściągnąć zasady (które są po polsku) i grać w grę, która przeżywa własnie renesans. Kilkanaście graczy na lokalach, Dziesiątki graczy na masterach, setki na DMP.
-Wejść na facebooka, dołączyć do grupy oldhammer PL i spiknąć sie z chłopakami, którzy pykają w stare edycje. Nie wiem czy można tu mówić o jakimś rozwoju, ale są organizowane turnieje (rzadko, bo rzadko, ale są) i zawsze znajdziesz kogoś chętnego do gry.
-Sprzedać figsy i kupić Bolt Action/Blood Bowla/Malifaux/Ogniem i Mieczem (to chyba najpopularniejsze systemy), ale najprężniej rozwija się Age of Sigmar czyli to 4 stronicowe coś. Oczywiście z tą opcją wiąże się fakt wylanych łez za Twoimi Leśniakami i wyrzuty sumienia, bo nic nie jest tak epickie jak stary dobry Battle
-Otworzyć stronę https://www.the-ninth-age.com ściągnąć zasady (które są po polsku) i grać w grę, która przeżywa własnie renesans. Kilkanaście graczy na lokalach, Dziesiątki graczy na masterach, setki na DMP.
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
Na 3k do potestowania
Treefather Ancient @725
general, wizard master, druidyzm
Chieftain @275
BSB, bow, pathfinder
5x Heath Riders 205
Heat hunters
5x Heath Riders 205
Heat hunters
10x Dryads @186
9x Dryads @168
@764
22x Forest Rangers @592
FCG, Banner of Deception
10x Pathfinders @440
3x Thicket Beasts @200
2996
Treefather Ancient @725
general, wizard master, druidyzm
Chieftain @275
BSB, bow, pathfinder
5x Heath Riders 205
Heat hunters
5x Heath Riders 205
Heat hunters
10x Dryads @186
9x Dryads @168
@764
22x Forest Rangers @592
FCG, Banner of Deception
10x Pathfinders @440
3x Thicket Beasts @200
2996
_______________________________
może głupie pytanie , ale długo nie grałęm - jaka jest najbardziej aktualna wersja naszego booka i rulebooka i na jakiej będziemy grać np. na Świdkonie? totalnie zgubiłem wątek tym bardziej że oprócz downloads jest jeszcze jakiś dział Beta a oprócz tego jak chciałem pobrać armybook to mnie przekierowało do the ninth scroll - a to to już w ogóle nie wiem co to jest
To czego szukasz jest w dziale beta rules. Rulebook i book leśnych najnowszy jest właśnie tam. Bodajże 0.202 czy coś.
Świdkon bedzie na beta rules:
https://www.the-ninth-age.com/index.php?beta-page/
Klikasz podręcznik który Cię interesuje, wybierasz version i ten najwyższy pobierasz.
https://www.the-ninth-age.com/index.php?beta-page/
Klikasz podręcznik który Cię interesuje, wybierasz version i ten najwyższy pobierasz.
Jakie złożenie altera wydaje wa się najlepsze?
koszt bazowy 295
Spirit of the Whirlwind
Destiny call
potka siły
buty rangera
Wiadomo kozak z ruchem bazowym 8/marsz 20 6 ataków s5. Save 4+/4+
opcja 2
Spirit of the Whirlwind
curse of the black stag
glyph of Amryl
Talisman of shielding
wersja bardziej combatowa - 6 siły zamiastm i jeden atak więcej, tracimy prętkość i potkę i 1 sava w kombacie
opcja 3
Spirit of the Whirlwind
Shielding bark
glyph of Amryl
potka siły
ataki jak w opcji pierwszej, lepszy save od strzelania, fearless co może być istotne za to flamable ( nie wiem na ile jest to istotne bo dawno nie grałem i nie wiem ile gra ognistych ataków) i zawsze jest potka na wszelki wypadek
opcja 4
Spirit of the Whirlwind
essence of mithril
talisman of shielding
potka
większy armor od wszystkich, ale gorszy ward, co może boleć + potka siły na wszelki wypadek
To wszystkie opcje jakie wymysliłe, macie jakieś swoje których nie zauważyłem?
W naszych armijnych enchantach na zbroję najbardziej boli konieczność wykluczenia elven cloaka, ale cóz
koszt bazowy 295
Spirit of the Whirlwind
Destiny call
potka siły
buty rangera
Wiadomo kozak z ruchem bazowym 8/marsz 20 6 ataków s5. Save 4+/4+
opcja 2
Spirit of the Whirlwind
curse of the black stag
glyph of Amryl
Talisman of shielding
wersja bardziej combatowa - 6 siły zamiastm i jeden atak więcej, tracimy prętkość i potkę i 1 sava w kombacie
opcja 3
Spirit of the Whirlwind
Shielding bark
glyph of Amryl
potka siły
ataki jak w opcji pierwszej, lepszy save od strzelania, fearless co może być istotne za to flamable ( nie wiem na ile jest to istotne bo dawno nie grałem i nie wiem ile gra ognistych ataków) i zawsze jest potka na wszelki wypadek
opcja 4
Spirit of the Whirlwind
essence of mithril
talisman of shielding
potka
większy armor od wszystkich, ale gorszy ward, co może boleć + potka siły na wszelki wypadek
To wszystkie opcje jakie wymysliłe, macie jakieś swoje których nie zauważyłem?
W naszych armijnych enchantach na zbroję najbardziej boli konieczność wykluczenia elven cloaka, ale cóz
poczytaj jak teraz działa potka
co do złożeń - moje ulubione:
ward 5+
+1 do warda
essence of mitril
dwurak z supernatural dexterity
inne
death cheater
hunter's honour
willow ward
to w wersji żeby grać na 2 naraz (bardzo fajną robotę robią)
co do złożeń - moje ulubione:
ward 5+
+1 do warda
essence of mitril
dwurak z supernatural dexterity
inne
death cheater
hunter's honour
willow ward
to w wersji żeby grać na 2 naraz (bardzo fajną robotę robią)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
-
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 39
Wymyśliłem dziś coś takiego:
Forest Prince - Shapeshifter @ 435.0 Pts
Light Armour;
Destiny's Call [70.0]
Spirit of the Whirlwind [60.0]
Generał Druid Master @ 465.0 Pts
Sylvan Longbow (3+);
Magical Heirloom [40.0]
Binding Scroll [55.0]
Chieftain BSB - Pathfinder @ 330.0 Pts
Sylvan Longbow (1+);
Binding Scroll [55.0]
Chieftain - Pathfinder @ 225.0 Pts
Sylvan Longbow (1+);
21 Dryads + champ @ 404.0 Pts
13 Sylvan Archers + musican @ 345.0 Pts
8 Dryads + champion @ 188.0 Pts
5 Heath Riders + musican @ 200.0 Pts
2x 5 Wild Huntsmen tarcze @ 325.0 Pts
10 Sylvan Sentinels @ 335.0 Pts
2x 10 Pathfinders @ 440.0 Pts
Total Army Cost: 4497.0
Gienek do dużych driad, bsb tak samo lub do łuków, path hero do pathfinderów.
Zamysł jest taki: strzały ze scoutami na czele zabijają to, czego boją się huntsmeni(maszyny, śmieci, rydwany z uwagi na impakty)
Prince zmieści się wszędzie, jego zadaniem jest straszenie maszyn i słabszych oddziałów z magami, jak trzeba to i pogrozi palcem na flance.
Wildy starają się nie wychylać dopóki nie będzie bezpiecznie od strzałek i pocisków - oni mają być główną siłą.
Driady i Heath Riders odginają i denerwują
Lore Szamanizm bo ma wszystko, czego mi trzeba - +1 s, totemiczną bestię, pocisk, który może poniewierać maszyny oraz za kary do strzelania, którego się jednak boję.
Co myślicie? Zależy mi żeby grać na 2 oddziałach Wildów i 2x strzelajacy skirmish. Zastanawia mnie tylko czy jedna szybka odginaczka to nie za mało - driady to mimo wszystko drewno
Forest Prince - Shapeshifter @ 435.0 Pts
Light Armour;
Destiny's Call [70.0]
Spirit of the Whirlwind [60.0]
Generał Druid Master @ 465.0 Pts
Sylvan Longbow (3+);
Magical Heirloom [40.0]
Binding Scroll [55.0]
Chieftain BSB - Pathfinder @ 330.0 Pts
Sylvan Longbow (1+);
Binding Scroll [55.0]
Chieftain - Pathfinder @ 225.0 Pts
Sylvan Longbow (1+);
21 Dryads + champ @ 404.0 Pts
13 Sylvan Archers + musican @ 345.0 Pts
8 Dryads + champion @ 188.0 Pts
5 Heath Riders + musican @ 200.0 Pts
2x 5 Wild Huntsmen tarcze @ 325.0 Pts
10 Sylvan Sentinels @ 335.0 Pts
2x 10 Pathfinders @ 440.0 Pts
Total Army Cost: 4497.0
Gienek do dużych driad, bsb tak samo lub do łuków, path hero do pathfinderów.
Zamysł jest taki: strzały ze scoutami na czele zabijają to, czego boją się huntsmeni(maszyny, śmieci, rydwany z uwagi na impakty)
Prince zmieści się wszędzie, jego zadaniem jest straszenie maszyn i słabszych oddziałów z magami, jak trzeba to i pogrozi palcem na flance.
Wildy starają się nie wychylać dopóki nie będzie bezpiecznie od strzałek i pocisków - oni mają być główną siłą.
Driady i Heath Riders odginają i denerwują
Lore Szamanizm bo ma wszystko, czego mi trzeba - +1 s, totemiczną bestię, pocisk, który może poniewierać maszyny oraz za kary do strzelania, którego się jednak boję.
Co myślicie? Zależy mi żeby grać na 2 oddziałach Wildów i 2x strzelajacy skirmish. Zastanawia mnie tylko czy jedna szybka odginaczka to nie za mało - driady to mimo wszystko drewno
Ostatnio zmieniony 19 mar 2018, o 19:45 przez Zaprojektowany, łącznie zmieniany 1 raz.