WE 1300 Bydgoszcz
- Christos
- Kretozord
- Posty: 1590
- Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)
WE 1300 Bydgoszcz
Witam,
kto mnie zna ten wie, że lubię niekonwencjonalne rozpiski. Ciekaw jestem co powiecie na to:
Spellsinger
General; lvl 1;
Dispel Scroll
Dispel Scroll
Alter Noble
Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Hail of Doom Arrow
Helm of the Hunt
10 Glade Guard
10 Glade Guard
10 Glade Guard
6 Scouts
Lord's Bowman
3 Treekin
5 Wild Riders
Standard; Musician; Wild Hunter
War Banner
6 Waywatchers @ 144 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 52
Total Army Cost: 1296
Jak sie domyślacie to ma być ostry defens. Kini i Wildzi to obstawa mająca powycinać wszystko co podejdzie za blisko.
Z chęcią wywaliłbym caddego wstawiając tam np bohatera waywatchera (powiedzmy z terrorem) ale widzę,że w rozpach pojawia się dość często nawet dwóch magów więc nie mogę pozwolić sobie na brak jakiejkolwiek osłony magicznej.
kto mnie zna ten wie, że lubię niekonwencjonalne rozpiski. Ciekaw jestem co powiecie na to:
Spellsinger
General; lvl 1;
Dispel Scroll
Dispel Scroll
Alter Noble
Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Hail of Doom Arrow
Helm of the Hunt
10 Glade Guard
10 Glade Guard
10 Glade Guard
6 Scouts
Lord's Bowman
3 Treekin
5 Wild Riders
Standard; Musician; Wild Hunter
War Banner
6 Waywatchers @ 144 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 52
Total Army Cost: 1296
Jak sie domyślacie to ma być ostry defens. Kini i Wildzi to obstawa mająca powycinać wszystko co podejdzie za blisko.
Z chęcią wywaliłbym caddego wstawiając tam np bohatera waywatchera (powiedzmy z terrorem) ale widzę,że w rozpach pojawia się dość często nawet dwóch magów więc nie mogę pozwolić sobie na brak jakiejkolwiek osłony magicznej.
Ja bym sprobowal wcisnac Banner of Zenith Scoutom, masz jeszcze Wayow wiec masz szanse cala armie przeciwnika nieco spowolnic. A moze pobaw sie magią? Przesuwanie lasu moze byc pomocne gdy przeciwnik probuje manewrowac miedzy terenami. Albo treekiny z armour savem, wysokim T, wardem i rzuconą na nie regenką? Moga byc nie do przebicia- gorzej jak trafią na rankowe oddzialy.
- Christos
- Kretozord
- Posty: 1590
- Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)
Prawdę powiedziawszy jak sie ostatnio nad tym zastanawiałem to nie wiem na jakiej podstawie można dać scautom magiczny banner.
Uściślenia załatwiły sprawę command groupa dla nich (jak dla mnie tez sprawa sporna bo o ile champion czy nawet muzyk jeszcze przejdą o tyle sztandar ni jak ma sie do idei harcowników) to o magicznych sztandarach cisza. Army book mówi jedynie o magicznym sztandarze dla Glade Guardow (i to dla jednego unity tylko).
Więc póki co odpuszczam problematyczne ustawienia.
Ale poruszę te sprawę na kwestii zasad. Może ls się tym zajmie.
Uściślenia załatwiły sprawę command groupa dla nich (jak dla mnie tez sprawa sporna bo o ile champion czy nawet muzyk jeszcze przejdą o tyle sztandar ni jak ma sie do idei harcowników) to o magicznych sztandarach cisza. Army book mówi jedynie o magicznym sztandarze dla Glade Guardow (i to dla jednego unity tylko).
Więc póki co odpuszczam problematyczne ustawienia.
Ale poruszę te sprawę na kwestii zasad. Może ls się tym zajmie.
- slyslaysson
- Mudżahedin
- Posty: 230
- Lokalizacja: Kraków
W Army Book'u PL jest napisane:
"Każdego ze Strażników Polany mozna mianować na Zwiadowcę za +5 pkt./model."
Wygląda na to, że gościa z magicznym sztandarem też !?
"Każdego ze Strażników Polany mozna mianować na Zwiadowcę za +5 pkt./model."
Wygląda na to, że gościa z magicznym sztandarem też !?
- Christos
- Kretozord
- Posty: 1590
- Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)
No widocznie jest skoro trzeba było to uściślać.
Nie twierdze, że nie mogą mieć magicznego sztandaru. Twierdze, że niekoniecznie jest to oczywiste.
Poza tym musiałbym coś pociąć żeby dać sztandarowego i sztandar, a raczej nie mam czego sie pozbyć.
Co do inwestycji w magie: dwóch magów oznacza brak HoDA, a to istotny element tej rozpiski. Przy 44 łukach + w jednej turze HoDA ostrzał powinien coś zdziałać. Ma małe punkty to sie może sprawdzić.
Nie twierdze, że nie mogą mieć magicznego sztandaru. Twierdze, że niekoniecznie jest to oczywiste.
Poza tym musiałbym coś pociąć żeby dać sztandarowego i sztandar, a raczej nie mam czego sie pozbyć.
Co do inwestycji w magie: dwóch magów oznacza brak HoDA, a to istotny element tej rozpiski. Przy 44 łukach + w jednej turze HoDA ostrzał powinien coś zdziałać. Ma małe punkty to sie może sprawdzić.
nie bardzo rozumiem idee championow w scoutach i wildach... amiast nich wrzucilbym 6 wilda
a poza tym scouci to plewy jakich malo
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
a poza tym scouci to plewy jakich malo
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.
- Christos
- Kretozord
- Posty: 1590
- Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)
Championa w wildach sie nie pozbede. Wierz mi że sie przydaje (jak boleśnie sie o tym przekonałem gdy go nie miałem).
Champion w scoutach to po prostu dopakowanie punktów (nie miałem co zrobić z końcówką). A poza tym jak wpadnie w scoutów jakis samotny bohater to challenge może uratować im życie i dac szanse na próbe ucieczki (nikłą ale zawsze).
Jeśli chodzi o 6ego Wilda to zwyczajnie nie mam modelu.
A co do plew to nie zorientowałeś sie że nie ustawiam mocnej rozpy![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Champion w scoutach to po prostu dopakowanie punktów (nie miałem co zrobić z końcówką). A poza tym jak wpadnie w scoutów jakis samotny bohater to challenge może uratować im życie i dac szanse na próbe ucieczki (nikłą ale zawsze).
Jeśli chodzi o 6ego Wilda to zwyczajnie nie mam modelu.
A co do plew to nie zorientowałeś sie że nie ustawiam mocnej rozpy
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- Christos
- Kretozord
- Posty: 1590
- Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)
A tu mamy coś alternatywnego. Myślę, że też dosyć niekonwencjonalna.
Wild Rider Noble on Elf Steed
General; Spear; Longbow; Light Armour
Stone of the Crystal Mere
Glamourweave Spellsinger on Elf Steed
lv 1;
Dispel Scroll
Dispel Scroll
9 Dryads
8 Dryads
8 Dryads
5 Wild Riders
Standard; Musician; Wild Hunter
Banner of Zenith
5 Wild Riders @ 191 Pts
Standard; Musician; Wild Hunter
War Banner
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 38
Total Army Cost: 1291
Zdaję sobie sprawę, że cholernie mnie mało, ale zabawa może być przednia. Od razu tez mówię, że więcej Dryad nie wcisnę bo zwyczajnie ich nie mam. Banner of Zenith to kolejne dopakowanie punktów (tak jak i pełne command na wildach).
Ewentualnie zamiast Treemana mógłbym dać 3 TreeKiny ale znowu zostanie mi trochę niewykorzystanych punktów które nie bardzo będę miał jak dopchać (więcej modeli FS nie mam
)
Główny cel na turze to dobrze sie bawić, a nie coś ugrać, więc tym się kierujcie doradzając która rozpe wybrać (bo na pewno tylko te dwie wchodzą w grę![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Wild Rider Noble on Elf Steed
General; Spear; Longbow; Light Armour
Stone of the Crystal Mere
Glamourweave Spellsinger on Elf Steed
lv 1;
Dispel Scroll
Dispel Scroll
9 Dryads
8 Dryads
8 Dryads
5 Wild Riders
Standard; Musician; Wild Hunter
Banner of Zenith
5 Wild Riders @ 191 Pts
Standard; Musician; Wild Hunter
War Banner
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 38
Total Army Cost: 1291
Zdaję sobie sprawę, że cholernie mnie mało, ale zabawa może być przednia. Od razu tez mówię, że więcej Dryad nie wcisnę bo zwyczajnie ich nie mam. Banner of Zenith to kolejne dopakowanie punktów (tak jak i pełne command na wildach).
Ewentualnie zamiast Treemana mógłbym dać 3 TreeKiny ale znowu zostanie mi trochę niewykorzystanych punktów które nie bardzo będę miał jak dopchać (więcej modeli FS nie mam
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Główny cel na turze to dobrze sie bawić, a nie coś ugrać, więc tym się kierujcie doradzając która rozpe wybrać (bo na pewno tylko te dwie wchodzą w grę
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Pierwszą Ci będą frustrowały ofensy, które do Ciebie dobiegną i Cię przemielą, a drugą defensy do których nie powinieneś dojść. IMO lepiej się możesz pobawić przy pierwszej, ale ja bym wywalił 1 waywatchera, jednego scouta, championa z wildów (moim zdaniem on więcej przeszkadza - ale może masz jakieś super zastosowanie?), war banner, i shielda/la z herosa i akurat starcza na jedna driady (thurion Cię pochwali za równe pkt).
![Obrazek](http://img.userbars.pl/55/10873.gif)
![Obrazek](http://img.userbars.pl/46/9113.jpg)
- Christos
- Kretozord
- Posty: 1590
- Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)
Po marudzę Wam jeszcze chwile ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Oto (chyba) ostateczna wersja. Zdecydowałem się na czyste Forest Spiryty, ale opcja z dwoma szwadronami Wildów jest faktycznie miękka. Zmieniłem jednych Wildów na Tree Kiny. Bardzo lubię ten oddział, mimo że furory na stole nie robi![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Wild Rider Noble on Elf Steed
General; Spear; Light Armour
Stone of the Crystal Mere
Glamourweave Spellsinger on Elf Steed
lvl 1;
Dispel Scroll
Dispel Scroll
9 Dryads
8 Dryads
8 Dryads
3 Treekin
5 Wild Riders
Spear; Light Armour; Standard; Musician; Wild Hunter
War Banner
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 36
Total Army Cost: 1295
Jedyne co mógłbym jeszcze zmienić to sprzęt na herosie. Jakoś nie mam pomysłu co z nim zrobić.
Chce dzisiaj wysłać już rozpe więc będę wdzięczny za wszelkie rady w tej kwestii.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Oto (chyba) ostateczna wersja. Zdecydowałem się na czyste Forest Spiryty, ale opcja z dwoma szwadronami Wildów jest faktycznie miękka. Zmieniłem jednych Wildów na Tree Kiny. Bardzo lubię ten oddział, mimo że furory na stole nie robi
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Wild Rider Noble on Elf Steed
General; Spear; Light Armour
Stone of the Crystal Mere
Glamourweave Spellsinger on Elf Steed
lvl 1;
Dispel Scroll
Dispel Scroll
9 Dryads
8 Dryads
8 Dryads
3 Treekin
5 Wild Riders
Spear; Light Armour; Standard; Musician; Wild Hunter
War Banner
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 36
Total Army Cost: 1295
Jedyne co mógłbym jeszcze zmienić to sprzęt na herosie. Jakoś nie mam pomysłu co z nim zrobić.
Chce dzisiaj wysłać już rozpe więc będę wdzięczny za wszelkie rady w tej kwestii.