T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja

Post autor: JarekK »

No nie do końca. Zostawiasz sobie 2-3 tokeny i nagle ten czar robi swoje. Moim zdaniem jest spoko. Mogliby zabronić brania tego na MoCT i dać CV 10 i byłoby lepiej.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Czary do CC zmniejszajace CR są o wiele słabsze. Nakładając na unit 5++ warda z cosmo ratujesz 1/3 ziomków. Czyli by uratować 4 przeciwnik musi Ci wbić 12 ran. Gdy robi ich mniej skuteczność spada, a Czar HE ma ciągle tą sama skuteczność dodatkowo działa AoE więc nie ograniczasz się do jednego unitu, a defensywnych czarów AoE już chyba nie ma. Wiadomo czar wymaga pewnych zasobów czyli zostawienie Veili, ale w zamian za pewny efekt to coś złego? A niewykorzystane Veile nie przepadają przecież.

Ja uważam ten czar za jeden z najlepszych w grze, CV na pewno nie jest za niskie. Jego zaletą jest universalność, bo działa w sporym obszarze i ratuje też herosow.
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Adam pisze:
Shino pisze:w przeciwienstwie do graczy he, ktorzy uznali, ze czar uniajacy wszystkich ran zadanych zasiegowo (do 8 na ture) oraz obnizenie 4 woundow do cr (a takze atakow, ktore pozniej te modele generuja) jest warto co najwyzej ich 2 kostek, bo chcieliby w koncu i inne czary porzucac

inna sprawa, ze to preventowanie 1w i 2w na piechocie za token. Powinienes doczytac wlasne zasady armii, gdyz inaczej nie jest jej sila wina tego, ze hbe nie wygrywaja a nieznajomosc zasad
Za kolejne płacisz tokenami więc 11CV dotyczy tego co potrafi 1 token który daje spell. A ze znajomością zasad nie mam problemów :)
pecjalnie wyszukujesz braku synergii. Efekt dokladnie ten sam jakbys mowi, ze silver of blazing dawn jest bez sensu i za drogi, bo na commanderze bez honorow nie wchodzi nic (bo ma przeciez 100 na itemki, a wlocznia kosztuje 100) i nie ma zupelnie ochrony. Dodatkowo mnozenie atakow z 3 mozliwych nie jest tego warte.

Jednak dziwnym trafem nie widac nigdy tego (jak i inych. Przyklad z armii hbe) przedmiotu w takiej sytuacji, a jedynie w wiekszej synergii i wypornosci, wiec na ludku z duzym save i wardem 4+

jesli rzucasz ten czar to nie, nie masz 1 tokena, a takze bardzo mozliwe, ze masz np. banner z tokenami na bsb (ktory oprocz czarowania daje jeszcze atrybut z leczeniem na cos. Czar, ktory w cosmologii zostal wyceniony na 7+, wiec 11+ nie jest jakas ogromna roznica jak na dodatkowy efekt w postaci pozniejszego negowania ran)

warto tez nadmienic, ze wycena czaru rasowego w hbe na 11+ to tak naprawde wycena go na 10+, jako, ze nie ma maga w tej armii, ktory nie mialby umiejetnosci obnizajace cv

a! warto nadmienic, ze to nie chroni oddzialu. Jest to aura ochronna o promieniu 18". inne aury maja z reguly 6" od maga, co stanowi 9ciokrotnie wieksza powierzchnie dzialania czaru (warto tez zobaczyc jak inne aury ochronne maja cv w tej grze)

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3789
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Aura demonów podbija o 1 warda w 6" na 12+ :lol2:

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1536
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Patrząc na demona szczurów może się okazać że jakieś danony będą miały 3++ na magiczne lub niemagiczne z tą heroiną.
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

to moze i inne aury:
dywinacja;
1) 6" aura 10+, 3) 6" aura 10+, 4) 6" aura 11+
evokacja:
6) 9" aura 10+
piromancja:
3) 6" aura 11+
i rasowe:
dl: aura 6", 12+
vc: aura 6", 7+ i aura 12" 10+

Awatar użytkownika
Adam
Chuck Norris
Posty: 388

Post autor: Adam »

Shino pisze: Jednak dziwnym trafem nie widac nigdy tego (jak i inych. Przyklad z armii hbe) przedmiotu w takiej sytuacji, a jedynie w wiekszej synergii i wypornosci, wiec na ludku z duzym save i wardem 4+

Co ma ward to hereditarki HBE jak ona działa przed wardami? I ty mi mówiłeś żebym zasady przeczytał :P
Shino pisze:ktory oprocz czarowania daje jeszcze atrybut z leczeniem na cos. Czar, ktory w cosmologii zostal wyceniony na 7+, wiec 11+ nie jest jakas ogromna roznica jak na dodatkowy efekt w postaci pozniejszego negowania ran
A to jest już zupełny żart - piszesz że leczenie rany jest atrybutem a potem wjazd że 11+ to nie przesada w koszcie :P

Profesjonalna analiza.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Juz tlumacze. Pierwsze bylo porownaniem jak nie nalezy pokazywac przemdiotow. Tak jak ty pokazales, ze atrybut lecyz 1 rane (bo masz zniego jeden token, wiecej nie miales i nagle leczysz rane najlepiej na feniksie z wardem) niemniej nie od tego zalezna jest sila przedmiotu/czaru. Tu jest z reguly liczony jej potencjal.

ward byl na bohaterze, ktory byl w analogii, a nie w stosunku do czaru. Przykro mi, ze nie zrozumiales ale wydawalo mi sie, ze bardzo prosto i lopatologicznie pisze. Bede na przyszlosc sie staral bardziej.

co do drugiego. Nie uwazasz, e najwiekszym potencjalem czaru rasowego hbe jest ten czar rzucany z motc (ktory o dziwo z reguly jest rzucany z motc z moich doswiadczen turniejowych), w jakim to wypadku do efekt czaru nalezy doliczyc atrybut druidyzmu? przecez to dodatkowy efekt tego czaru, ktory powiniene byc wliczpny w koszt.

a 11+ to nie jest przesada w koszcie. To bardzo niski koszt w porownaniu do innych aur i ich powierchni, bardzo dobrego potencjalnego atrybutu i efektywnego casta 10+ a nie 11+, o czym zawsze gracze hbe zapominaja, chyba ze akurat go rzucaja.

i nie wiem czy byla to profesjonalna analiza, niemniej atakowanie rozmowcy ogromna iloscia argumentow ewidentnie nia jest, prawda?

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Shino jak już poruszasz temat MoCT, to przydało by się wziąć pod uwagę, że musisz mieć wcześniej tron już w grze, bo inaczej ten świetny atrybut nie ma targetów raczej.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1536
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Pff. Leczenie kolesia na koniu, kolesia z dzida czy fenixa to słabe cele faktycznie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Tirit »

Cześć, nie znam się więc się wypowiem...

Wczoraj miałem okazję grać z HE (efekt końcowy z pkt to było 10:10) i w przed ostatniej turze wbiłem się skullcannonem w 15 chłopków z pikami/lancami - pomyślałem fajne łatwe pkt zwłaszcza, że reszta sytuacji była przesądzona. Mój szanowny oponent - co było zrozumiałe - chronił oddział poprzez boostowanie go, w efekcie rzucał: regenę 4+, +1S i heredity (nie ręczę za pisownie ponieważ piszę z pamięci). Obecna magia pozwala dispelować - w takim przypadku - 2 z 3 czarów i mój wybór padł na wpuszczenie tego ostatniego. Efektem było to, że oponent pomimo bardzo złej sytuacji nie dość że się nie sypnął to jeszcze wychodził zawsze z CR +2 ponieważ niwelował sobie 4 rany... po 2 turach przegrywania CR cannon padł :cry:
W tej samej turze z magii zadałem 5 ran w fasty i Kolega użył też tokena i przywrócił sobie chłopka co uratowało mu kolejne pkt w ogólnym rozliczeniu. W jednej turze zostały uleczone jednostki za 3 tokeny...słabe? no nie sądzę... nie wspominam faktu, że przy okazji powyższych akcji leczył sobie lorda którego próbowałem pociąć ze snajperek...

Long story short... Kolega dzięki temu czarowi uratował jakieś (nie liczyłem tego i mówię z szacunków) 2 duże VP.

W moim skromnym zdaniu czar jest ZA MOCNY dając taką uniwersalność i zasięg. Czar byłby bardziej sprawiedliwy jeśli kosztowałby znacznie mniej jednak musiałby być rzucany na konkretny unit.

Pozdrawiam,
Marek.
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

A tam, słabe te HE :roll: a ten heraldic spell to już w ogóle...
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1052

Post autor: Dancaarkiiel »

Ważne że napisze się trochę smutów w dziale HBE na T9A i lecą lajki od razu, oni przecież nie mogą się mylić! :P
#NajgorszaArmiaEver #NajgorszaEdycjaEver
Obrazek

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

#NieDaSięGrać :(
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Rozpy na WTC opublikowane.

AndrzejAndrzej
Chuck Norris
Posty: 531

Post autor: AndrzejAndrzej »

No faktycznie, przegieta armia, zrobiła 10:10. Ja bym jeszcze jakiegoś nerfa dołożył dla pewności.

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1075
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

O rozpiskach na Świdkon pamiętajcie :D

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Tirit »

Ruscy graja na dużym czariocie Slaanesha....nie ogarniam tej rozkminy :)
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Widać kwestia skilla, ja też nie ogarniam :D

ODPOWIEDZ