9 Age
Moderator: Gremlin
Re: 9 Age
- musisz dokupić Princowi sylvan blades jeśli chcesz mieć Spirit of the Wirlwind
- 8 driad styka, resztę pakuj w łuki lub duże driady
- czempion na kawie w core niepotrzebny, daj muzyka lub nic.
- to samo na wildach, tarcze żeby dojechali gdzieś lub nic
- gienek nie może dołączyć do driad, bsb to samo. Zasada forest spirit tego zabrania.
- 8 driad styka, resztę pakuj w łuki lub duże driady
- czempion na kawie w core niepotrzebny, daj muzyka lub nic.
- to samo na wildach, tarcze żeby dojechali gdzieś lub nic
- gienek nie może dołączyć do driad, bsb to samo. Zasada forest spirit tego zabrania.
-
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 39
Prince ma sylvan blades, wildzi i heath riders mają tarcze - z rozpędu to wykasowałem przy obróbce, już poprawiam.
Skasowałem czempionów w kawaleriach, dodałem muzyka w heath riders.
O zasadzie forest spirit zapomniałem
Zostanie mi 80 pts na duze driady, nie wejdzie mi nic więcej łuków.
Zobaczymy w praktyce czego muszę się z tą rozpiską bać, a na co jest najłatwiej.
Skasowałem czempionów w kawaleriach, dodałem muzyka w heath riders.
O zasadzie forest spirit zapomniałem
Zostanie mi 80 pts na duze driady, nie wejdzie mi nic więcej łuków.
Zobaczymy w praktyce czego muszę się z tą rozpiską bać, a na co jest najłatwiej.
-
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 39
Ściąłem 1 pathfindera, dowódców z kawalerii oraz jedną driadę z małego odzdziału - dopchałem za to małe łuki i duże driady.
Forest Prince - Shapeshifter @ 435.0 Pts
Sylvan Blades; Light Armour;
Destiny's Call [70.0]
Spirit of the Whirlwind [60.0]
Druid Master @ 465.0 Pts
General; The Shamanism; Sylvan Longbow
Magical Heirloom [40.0]
Binding Scroll [55.0]
Chieftain BSB Pathfinder @ 330.0 Pts
Sylvan Longbow;
Binding Scroll [55.0]
Chieftain - Pathfinder @ 225.0 Pts
Sylvan Longbow;
25 Dryads w tym champ @ 476.0 Pts
15 Sylvan Archers w tym muzyk @ 395.0 Pts
8 Dryads + champ @ 170.0 Pts
5 Heath Riders + tarcze @ 180.0 Pts
2 x 5 Wild Huntsmen + tarcze @ 325.0 Pts
10 Sylvan Sentinels @ 335.0 Pts
9 Pathfinders @ 396.0 Pts
10 Pathfinders @ 440.0 Pts
Total Army Cost: 4497.0
Bohaterowie idą tam gdzie będą potrzebni w zależności od przeciwnika, a reszta jak wcześniej - łucznicy z magiem oczyszczają stół z niewygodnych jednostek, po czym wychodzą Wildzi i próbują niszczyć w akompaniamencie driad i heathów.
Gdybyście tym grali - na co byście przede wszystkim uważali i zwracali uwagę, jakieś porady?
Forest Prince - Shapeshifter @ 435.0 Pts
Sylvan Blades; Light Armour;
Destiny's Call [70.0]
Spirit of the Whirlwind [60.0]
Druid Master @ 465.0 Pts
General; The Shamanism; Sylvan Longbow
Magical Heirloom [40.0]
Binding Scroll [55.0]
Chieftain BSB Pathfinder @ 330.0 Pts
Sylvan Longbow;
Binding Scroll [55.0]
Chieftain - Pathfinder @ 225.0 Pts
Sylvan Longbow;
25 Dryads w tym champ @ 476.0 Pts
15 Sylvan Archers w tym muzyk @ 395.0 Pts
8 Dryads + champ @ 170.0 Pts
5 Heath Riders + tarcze @ 180.0 Pts
2 x 5 Wild Huntsmen + tarcze @ 325.0 Pts
10 Sylvan Sentinels @ 335.0 Pts
9 Pathfinders @ 396.0 Pts
10 Pathfinders @ 440.0 Pts
Total Army Cost: 4497.0
Bohaterowie idą tam gdzie będą potrzebni w zależności od przeciwnika, a reszta jak wcześniej - łucznicy z magiem oczyszczają stół z niewygodnych jednostek, po czym wychodzą Wildzi i próbują niszczyć w akompaniamencie driad i heathów.
Gdybyście tym grali - na co byście przede wszystkim uważali i zwracali uwagę, jakieś porady?
-
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 39
To prawda, dlatego muszę strzelić pierwszy i spamować moimi 2x binding scroll. Niestety nie mam wskrzeszania i niwelowania ran
Chieftain nie może być generałem bo jest już bsbkiem
Jak już to prince ale nie wiem czy skorzysta z tego, koleś będzie biegał gdzieś daleko i będzie częściej oddawał 200 za generała niż dudu.
Jak już to prince ale nie wiem czy skorzysta z tego, koleś będzie biegał gdzieś daleko i będzie częściej oddawał 200 za generała niż dudu.
SE - Heptun 4500 Pts - Sylvan Elves Army
1 Druid Master @ 425 Pts
General; Wizard Master; The Druidism; Tree-singing; Wizard Master point
allowance; Hand Weapon; Sylvan Longbow (3+); Sylvan Longbow; Miscast Table
Binding Scroll [55]
1 Chieftain - Pathfinder @ 290 Pts
Great Weapon; Sylvan Longbow (1+); Sylvan Longbow; Elven Cloak; Light
Armour; Kindred - Pathfinder
Bow of Wyscan [55]
1 Dryad Ancient Apprentice @ 230 Pts
Wizard Apprentice; Tree-singing
Scarred Bark [80]
1 Chieftain @ 235 Pts
Hand Weapon; Sylvan Longbow (1+); Sylvan Longbow; Battle Standard
Banner of Discipline [35]
17+1 Dryads @ 350 Pts
Scoring
8 Dryads @ 150 Pts
Scoring
8 Dryads @ 150 Pts
Scoring
5 Heath Riders @ 220 Pts
Sylvan Lance; Light Armour; Standard; Musician; Devastating Charge
(+1St,+1AP); Scoring
10 Sylvan Archers @ 280 Pts
Sylvan Longbow; Standard; Musician
5 Wild Huntsmen @ 375 Pts
Sylvan Blades; Light Armour; Shield; Standard; Musician; Battle Focus;
Frenzy
1 Treefather @ 465 Pts
Tree-singing; Impaling Roots
4+1 Briar Maidens @ 330 Pts
Poisoned Thorn (2+); Musician
1 Champion Adept @ [120] Pts
10 Pathfinders @ 500 Pts
Sylvan Blades; Sylvan Longbow; Master Archer
10 Pathfinders @ 500 Pts
Sylvan Blades; Sylvan Longbow; Master Archer
Models in Army: 77
Total Army Cost: 4500
Po modyfikacjach i wersji 204 to moja druga rozpiska po próbie powrotu do gry.
Z chęcią poznam Wasze sugestie lub rażące bzdury dotyczące tej rozpiski.
1 Druid Master @ 425 Pts
General; Wizard Master; The Druidism; Tree-singing; Wizard Master point
allowance; Hand Weapon; Sylvan Longbow (3+); Sylvan Longbow; Miscast Table
Binding Scroll [55]
1 Chieftain - Pathfinder @ 290 Pts
Great Weapon; Sylvan Longbow (1+); Sylvan Longbow; Elven Cloak; Light
Armour; Kindred - Pathfinder
Bow of Wyscan [55]
1 Dryad Ancient Apprentice @ 230 Pts
Wizard Apprentice; Tree-singing
Scarred Bark [80]
1 Chieftain @ 235 Pts
Hand Weapon; Sylvan Longbow (1+); Sylvan Longbow; Battle Standard
Banner of Discipline [35]
17+1 Dryads @ 350 Pts
Scoring
8 Dryads @ 150 Pts
Scoring
8 Dryads @ 150 Pts
Scoring
5 Heath Riders @ 220 Pts
Sylvan Lance; Light Armour; Standard; Musician; Devastating Charge
(+1St,+1AP); Scoring
10 Sylvan Archers @ 280 Pts
Sylvan Longbow; Standard; Musician
5 Wild Huntsmen @ 375 Pts
Sylvan Blades; Light Armour; Shield; Standard; Musician; Battle Focus;
Frenzy
1 Treefather @ 465 Pts
Tree-singing; Impaling Roots
4+1 Briar Maidens @ 330 Pts
Poisoned Thorn (2+); Musician
1 Champion Adept @ [120] Pts
10 Pathfinders @ 500 Pts
Sylvan Blades; Sylvan Longbow; Master Archer
10 Pathfinders @ 500 Pts
Sylvan Blades; Sylvan Longbow; Master Archer
Models in Army: 77
Total Army Cost: 4500
Po modyfikacjach i wersji 204 to moja druga rozpiska po próbie powrotu do gry.
Z chęcią poznam Wasze sugestie lub rażące bzdury dotyczące tej rozpiski.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Złe koszta puntkowe masz.
Sylvan archersi 305
Maidenki 325
Pathfinderzy 460
Jaki lore na dryszce? Sylvan lance>sylvan blades na dzikusach. Średnio masz gdzie postacie trzymać, wizard master, bsb i pathfinder a największy bunkier bez scouta to 10 modeli elfów. Elven cloak, light armour i muzyk na wildach zbędny.
Mógłbyś rozpiskę obrobić aka wyrzucić rzeczy które są z automatu, aka każdy wie że łuki z core mają łuki, drzewko ma treesinging i rootsy, dwa razy longbow na druidzie, mistast table i milion innych niepotrzebnych rzeczy.
Sylvan archersi 305
Maidenki 325
Pathfinderzy 460
Jaki lore na dryszce? Sylvan lance>sylvan blades na dzikusach. Średnio masz gdzie postacie trzymać, wizard master, bsb i pathfinder a największy bunkier bez scouta to 10 modeli elfów. Elven cloak, light armour i muzyk na wildach zbędny.
Mógłbyś rozpiskę obrobić aka wyrzucić rzeczy które są z automatu, aka każdy wie że łuki z core mają łuki, drzewko ma treesinging i rootsy, dwa razy longbow na druidzie, mistast table i milion innych niepotrzebnych rzeczy.
@Ciara -dzięki za podpowiedzi ale rozpiska już nie aktualna Po weekendzie wstawię nową przetestowaną
Poczyniłem kilka poprawek - Blade Dancerzy do trzymania maga oraz dwie dryady bohaterki z dużym oddziałem dryad
Teraz mam pytania odnośnie magii:
1. Jak wezmę na Dryadzie Druidism i jest Adeptem to oprócz 2 czarów normalnie mam Tron oraz Atrybut domeny ???
2. Na Maidenkach biorę czar z Druidyzmu to Tron mam za free czy tutaj Champion Adept bierze tylko 2 czary z pakietu dostępnego ??? I jak będzie TAK to atrybut druidyzmu też temu championowi Adeptowi przysługuje ???
Poczyniłem kilka poprawek - Blade Dancerzy do trzymania maga oraz dwie dryady bohaterki z dużym oddziałem dryad
Teraz mam pytania odnośnie magii:
1. Jak wezmę na Dryadzie Druidism i jest Adeptem to oprócz 2 czarów normalnie mam Tron oraz Atrybut domeny ???
2. Na Maidenkach biorę czar z Druidyzmu to Tron mam za free czy tutaj Champion Adept bierze tylko 2 czary z pakietu dostępnego ??? I jak będzie TAK to atrybut druidyzmu też temu championowi Adeptowi przysługuje ???
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
1. Tak jak mówisz. Wybierasz dwa czary z druidysmu i znasz dodatkowo tron. Atrybut normalnie się odpala.
2. Champion maidenek wybiera 2 z 4 dostępnych zaklęć, jeśli jednym z nich jest pocisk z druidysmu to zna tron. Ale to trochę słaba opcja bo nawet rany nie wyleczy tym tronem
Druida mimo wszystko nie polecam trzymać w tancerzach. Kiedy trzeba wejść do cc nie możesz tańcow używać a jak chcesz mieć mobilny oddział dla druida to polecam sentinelsow lub mounty.
2. Champion maidenek wybiera 2 z 4 dostępnych zaklęć, jeśli jednym z nich jest pocisk z druidysmu to zna tron. Ale to trochę słaba opcja bo nawet rany nie wyleczy tym tronem
Druida mimo wszystko nie polecam trzymać w tancerzach. Kiedy trzeba wejść do cc nie możesz tańcow używać a jak chcesz mieć mobilny oddział dla druida to polecam sentinelsow lub mounty.
Ok-dzięki.
Odnośnie pkt. 2 i czarów na czempionkę -to jak pocisk wejdzie to wtedy atrybut chyba działa czy tutaj atrybut jednak nie będzie działał ? No zawsze jest opcja wzięcia "6 "z Cosmology także tutaj to nie ma problemu
Z tańcami w kombacie -no ok nie zatańczy ale ten odział ma trzymać maga i w razie co gdzieś na flance dobije małe oddziały. Do walki to nimi nie będę raczej szedł tylko gdy już będzie napór. Poza tym oni też są w miarę mobilni jako skirmish. A branie sentineli dodatkowo do 2x patfinderów ? Nie wiem chyba do przetestowania. U mnie mounty odpadają z magiem bo trzeba by wpakować go w większy oddział min. 8+ by go zaraz nie odstrzelili. W weekend przetestuje tancerzy z magiem w lesie i zobaczymy jak się uchowają. Poza tym powoli klaruje się rozpiska i w końcu będzie wiadomo co domalować
Odnośnie pkt. 2 i czarów na czempionkę -to jak pocisk wejdzie to wtedy atrybut chyba działa czy tutaj atrybut jednak nie będzie działał ? No zawsze jest opcja wzięcia "6 "z Cosmology także tutaj to nie ma problemu
Z tańcami w kombacie -no ok nie zatańczy ale ten odział ma trzymać maga i w razie co gdzieś na flance dobije małe oddziały. Do walki to nimi nie będę raczej szedł tylko gdy już będzie napór. Poza tym oni też są w miarę mobilni jako skirmish. A branie sentineli dodatkowo do 2x patfinderów ? Nie wiem chyba do przetestowania. U mnie mounty odpadają z magiem bo trzeba by wpakować go w większy oddział min. 8+ by go zaraz nie odstrzelili. W weekend przetestuje tancerzy z magiem w lesie i zobaczymy jak się uchowają. Poza tym powoli klaruje się rozpiska i w końcu będzie wiadomo co domalować
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Tak, jak rzucisz pocisk z druidyzmu to normalnie triggerujesz atrybut, dlaczego nie?
Imo tancerze to zbyt fajna jednostka i zabranie możliwości tańczenia bardzo ich ogranicza i szkoda nimi grać jak zwykłym bunkrem. Nie zrobisz z nich anvila, nie przyjmiesz problematycznych rzeczy, nie wpadniesz w jakieś fajne combaty bo Ci jeszcze mag zdechnie. Z nowym tańcem ap+kb są bardzo uniwersalni. Ja bym wziął sentinelsów dla maga, od jakiegoś czasu tak gram i jest spoko, ale ja akurat maksuję strzelanie ile wlezie bo mnie podnieca
W aktualnej rozpie mam 55/55 łuków i 1330/1350 unseen arrows
ew nawet eternale dadzą radę, kiedyś testowałem wizard mastera w 15tce z banner of deception. Jedyny niemobilny element rozpiski nie licząc driad. Sprawdziło się ok.
Imo tancerze to zbyt fajna jednostka i zabranie możliwości tańczenia bardzo ich ogranicza i szkoda nimi grać jak zwykłym bunkrem. Nie zrobisz z nich anvila, nie przyjmiesz problematycznych rzeczy, nie wpadniesz w jakieś fajne combaty bo Ci jeszcze mag zdechnie. Z nowym tańcem ap+kb są bardzo uniwersalni. Ja bym wziął sentinelsów dla maga, od jakiegoś czasu tak gram i jest spoko, ale ja akurat maksuję strzelanie ile wlezie bo mnie podnieca
W aktualnej rozpie mam 55/55 łuków i 1330/1350 unseen arrows
ew nawet eternale dadzą radę, kiedyś testowałem wizard mastera w 15tce z banner of deception. Jedyny niemobilny element rozpiski nie licząc driad. Sprawdziło się ok.
@Ciara - wracając do tancerzy to czemu piszesz, że zabieram im możliwość "tańczenia" wstawiając maga ? Normalnie mogą przecież używać swych tańców podczas Walki. No chyba,że coś przeoczyłem Możesz rozwinąć tą myśl.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Czemu ma nie wyleczyc rany? W 12" trzeba tylko pamietac zeby cos sie do leczenia znalazlo.Ciara pisze: 2. Champion maidenek wybiera 2 z 4 dostępnych zaklęć, jeśli jednym z nich jest pocisk z druidysmu to zna tron. Ale to trochę słaba opcja bo nawet rany nie wyleczy tym tronem
@ Heptun
6tki z comsology maidenki niestety nie maja tylko truth of time - jest blad w army builderze.
Ale hereditary i stara klatwa to imho bardzo sympatyczny zestaw czarów:)
Tak jak laik mówi. W zasadzie baletnic jest napisane że jeżeli cała jednostka składa się z modeli z tą zasadą to mogą tańczyć. Jesli mamy druida bez tej zasady no to niestety nie tańczymy tylko stoimy spokojnie i łapiemy w zęby
@Szypul:
Bo tron dostał nerfa i rzucenie go nie triggeruje atrybutu. Mocno to osłabiło maidenki które mogły biegać za smokiem/drzewem i go leczyć dwoma zaklęciami.
Nowa heroina ma tyle synergii że to bania mała
- cover dla jednostki na którą rzucamy i jednostek za nimi
- stubborn dla baletnic, pathfinderów, sentinelsów, driad w skirmiszu, treekinów czy shepherda
- dangerous testy dla pierwszego szeregu szarżującego naszą jednostkę
- reroll 1 to wound na całą armię (działa na crush atack czy thunderstomp drzewka )
- reroll 6 to hit w połączeniu z cadaronem/divination to niezłe gęcie
- teleport z dowolnego miejsca na stole jeśli posiadamy mistwalker mirror
@Szypul:
Bo tron dostał nerfa i rzucenie go nie triggeruje atrybutu. Mocno to osłabiło maidenki które mogły biegać za smokiem/drzewem i go leczyć dwoma zaklęciami.
Po nerfie atrybutu cosmo, tronu, zmiany truth of time i wrzuceniu maidenek do UA mocno dostały. Wcześniej prawie zawsze miałem jeden oddział.Successfully casting The Oaken Throne does not trigger the Attribute Spell.
Nowa heroina ma tyle synergii że to bania mała
- cover dla jednostki na którą rzucamy i jednostek za nimi
- stubborn dla baletnic, pathfinderów, sentinelsów, driad w skirmiszu, treekinów czy shepherda
- dangerous testy dla pierwszego szeregu szarżującego naszą jednostkę
- reroll 1 to wound na całą armię (działa na crush atack czy thunderstomp drzewka )
- reroll 6 to hit w połączeniu z cadaronem/divination to niezłe gęcie
- teleport z dowolnego miejsca na stole jeśli posiadamy mistwalker mirror