Dwarfs - początkujacy
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Parry -> przeciwnik trafia na 4+ bez względu na różnicę między jego OS a DS oddziału.
Shieldwall -> 5+ aegis przeciwko normalnym close combat attackom w turze, w której oddział został zaszarżowany i 6+ w pozostałych turach.
Jesteś pewien, że to parry jest tu kluczowe?
Shieldwall -> 5+ aegis przeciwko normalnym close combat attackom w turze, w której oddział został zaszarżowany i 6+ w pozostałych turach.
Jesteś pewien, że to parry jest tu kluczowe?
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.
Mam pytanie.... zastanawiam się czy dobrze rozumiem zasadę - Ściana z Tarcz (Shield Wall) ... mówi ona:" Używając Tarczy, model otrzymuje zasadę Egida (6+ przeciwko Atakom w Walce w Zwarciu). Jeśli atakujący jest Szarżującym, zasada zostaje zwiększona do zasady Egida (5+, przeciwko Atakom w Walce w Zwarciu)....".
Pytam dlatego że koledzy dodajecie w swoich rozpiskach tarczę Szrobrodym (Greybeards) i wielką broń a przecież jak mamy wielką broń to nie możemy używać tarcz, więc czy chodzi tylko o ochronę przeciwko strzelaniu czy "Ściana z Tarcz (Shield Wall)" działa inaczej niż to interpoluję?
Pytam dlatego że koledzy dodajecie w swoich rozpiskach tarczę Szrobrodym (Greybeards) i wielką broń a przecież jak mamy wielką broń to nie możemy używać tarcz, więc czy chodzi tylko o ochronę przeciwko strzelaniu czy "Ściana z Tarcz (Shield Wall)" działa inaczej niż to interpoluję?
Możliwe, możliwe. I ostatnio dosyć mocno popularne. Na forum t9a co jakiś czas wrzucam listy z różnych turniejów. Poszukaj tam a znajdziesz sporo takich list: https://www.the-ninth-age.com/index.php ... -holds-dh/
2xSlayerzy bardzo dobrze sprawają się w listach na pełnym vanguardzie. Tu masz taką rozpę, która na tegorocznym ETC zdobyła 97 pts:
King, General, War Throne, Shield, Rune of Destruction, Rune of Might x2, Rune of Dragon's Breath, Rune of Shielding
Runic Smith, 3x Battle Runes, Shield, Rune of Grounding, Rune of Dragon's Breath
Thane, Bsb, Shield, Rune of Lightning x2, Rune of Dragon's Breath, Banner of Relentless Company
Anvil of Power
29 GreyBeards, Shield, Throwing Weapons, M, S, C, Runic Standard of Swiftness
10 Clan Warriors, Spear, Shield
10 Clan Warriors, Spear, Shield
23 Seekers, M, Vanguard
23 Seekers, M, Vanguard
2 Steam Copters, Attack Copters
2 Steam Copters, Attack Copters
Drugi dosyć popularny rodzaj listy ze slayerami, to rozpy nastawione mocniej na strzelanie, gdzie slayerzy służą głównie jako blokerzy tego co ciężej odstrzelić. Poniżej masz taki właśnie typ listy z 3 klocami slayerów też z ETC:
Runic Smith, General, Battle Runes Taken (x3)
12x Clan Marksmen, Crossbowmen, Shield
11x Clan Marksmen, Crossbowmen, Shield
10x Clan Marksmen, Crossbowmen, Shield
14x Greybeards, Throwing Weapons, Shield; S, M, Banner of Relentless Company
3x21 Seekers, M
2x10 Miners, Shield, Throwing Weapons
2x1 Steam Attack Copters
1 Field Artillery, Cannon
2x1 Field Artillery, Organ Gun, Rune Crafted
2xSlayerzy bardzo dobrze sprawają się w listach na pełnym vanguardzie. Tu masz taką rozpę, która na tegorocznym ETC zdobyła 97 pts:
King, General, War Throne, Shield, Rune of Destruction, Rune of Might x2, Rune of Dragon's Breath, Rune of Shielding
Runic Smith, 3x Battle Runes, Shield, Rune of Grounding, Rune of Dragon's Breath
Thane, Bsb, Shield, Rune of Lightning x2, Rune of Dragon's Breath, Banner of Relentless Company
Anvil of Power
29 GreyBeards, Shield, Throwing Weapons, M, S, C, Runic Standard of Swiftness
10 Clan Warriors, Spear, Shield
10 Clan Warriors, Spear, Shield
23 Seekers, M, Vanguard
23 Seekers, M, Vanguard
2 Steam Copters, Attack Copters
2 Steam Copters, Attack Copters
Drugi dosyć popularny rodzaj listy ze slayerami, to rozpy nastawione mocniej na strzelanie, gdzie slayerzy służą głównie jako blokerzy tego co ciężej odstrzelić. Poniżej masz taki właśnie typ listy z 3 klocami slayerów też z ETC:
Runic Smith, General, Battle Runes Taken (x3)
12x Clan Marksmen, Crossbowmen, Shield
11x Clan Marksmen, Crossbowmen, Shield
10x Clan Marksmen, Crossbowmen, Shield
14x Greybeards, Throwing Weapons, Shield; S, M, Banner of Relentless Company
3x21 Seekers, M
2x10 Miners, Shield, Throwing Weapons
2x1 Steam Attack Copters
1 Field Artillery, Cannon
2x1 Field Artillery, Organ Gun, Rune Crafted
Ponownie dziękuję!
Panowie, a co polecalibyście na start z krasiami na 4,5 k. Chodziłoby mi o jakąś prostą do prowadzenia rozpiskę, żeby powolutku się wdrażać. Myślałem nad klockiem gwardii, na razie bez kowadła, pytanie co byłoby najlepszym uzupełnieniem do solidnego grania.
Panowie, a co polecalibyście na start z krasiami na 4,5 k. Chodziłoby mi o jakąś prostą do prowadzenia rozpiskę, żeby powolutku się wdrażać. Myślałem nad klockiem gwardii, na razie bez kowadła, pytanie co byłoby najlepszym uzupełnieniem do solidnego grania.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Mimo wszystko ja na początek polecałbym rozpiskę typu:
Kowal 3 boundy, BSB z 3x lightning, Kowadło
W core 2x30 Wojaków - jeden ze spearami i tarczami, drugi z wielkimi toporami
2 Bombery
2 Flame cannony
1 Cannon
10 Minersów z pistoletami/throwing weaponami i tarczami
10 Rangersów z kuszami, skirmishem i tarczami
I zostają jeszcze punkty żeby wrzucić 2 z 3 rzeczy - 2 Koptery, Króla oraz klocek ze speciali - osobiście polecam Hold Guardianów, ale mogą być zarówno Kings Guardzi, Deep Watch jak i Slayerzy.
Jeśli ktoś naprawdę nie chce lub nie posiada Kowadła to można spróbować pograć na Kowalu i Banner of Wisdom albo zupełnie zrezygnować z magii, wywalić Kowala i dopakować za te punkty Króla.
Wiadomo, że grając z kumplami którzy też dopiero zaczynają zabawę z 9th age można dowalić jeden wielki klocek z królem który zabije wszystko na stole, ale wtedy zbyt wiele się nie nauczysz grając tego typu rozpiską
Kowal 3 boundy, BSB z 3x lightning, Kowadło
W core 2x30 Wojaków - jeden ze spearami i tarczami, drugi z wielkimi toporami
2 Bombery
2 Flame cannony
1 Cannon
10 Minersów z pistoletami/throwing weaponami i tarczami
10 Rangersów z kuszami, skirmishem i tarczami
I zostają jeszcze punkty żeby wrzucić 2 z 3 rzeczy - 2 Koptery, Króla oraz klocek ze speciali - osobiście polecam Hold Guardianów, ale mogą być zarówno Kings Guardzi, Deep Watch jak i Slayerzy.
Jeśli ktoś naprawdę nie chce lub nie posiada Kowadła to można spróbować pograć na Kowalu i Banner of Wisdom albo zupełnie zrezygnować z magii, wywalić Kowala i dopakować za te punkty Króla.
Wiadomo, że grając z kumplami którzy też dopiero zaczynają zabawę z 9th age można dowalić jeden wielki klocek z królem który zabije wszystko na stole, ale wtedy zbyt wiele się nie nauczysz grając tego typu rozpiską
Wiem jestem początkującym graczem krasnoludzkim ale muszę spytać...
Czytam te rozpiski z seekerami i zastanawiam się co w nich takiego "zabójczego".. maję po 1 ataku, siły 4, defa i ofensa 4... zero pancerza tylko 6 egidy... nie grałem nimi nigdy ale wydaje mi się że giną masowo od ostrzału a w walce z inicjatywą 2 też nie jest najlepiej... Proszę o poradę bo chciałbym spróbować nimi pograć
Czytam te rozpiski z seekerami i zastanawiam się co w nich takiego "zabójczego".. maję po 1 ataku, siły 4, defa i ofensa 4... zero pancerza tylko 6 egidy... nie grałem nimi nigdy ale wydaje mi się że giną masowo od ostrzału a w walce z inicjatywą 2 też nie jest najlepiej... Proszę o poradę bo chciałbym spróbować nimi pograć
Wszystko to racja, ale... Zanim zginą w zwarciu mają prawo do jeszcze jednego ataku + nigdy nie ranią gorzej, niż 4+. Fajna sprawa przeciwko na przykład Idolowi z R8.scr2205 pisze:Wiem jestem początkującym graczem krasnoludzkim ale muszę spytać...
Czytam te rozpiski z seekerami i zastanawiam się co w nich takiego "zabójczego".. maję po 1 ataku, siły 4, defa i ofensa 4... zero pancerza tylko 6 egidy... nie grałem nimi nigdy ale wydaje mi się że giną masowo od ostrzału a w walce z inicjatywą 2 też nie jest najlepiej... Proszę o poradę bo chciałbym spróbować nimi pograć
Reguła Unbreakable też robi robotę - jak przeciwnik ma mało ataków (lub masz szczęście), to może w nich ugrząść.
Imo zwyrole (seekerzy) są niezłym rakiem, często zabijać to w cc to duży problem przez oddawanie i unbreakable.
To chyba najlepsza rekomendacja tego oddziału - ludzie się tego boją. To można wybić w zwarciu, ale zwykle kosztem wykrwawienia tego, który atakuje!Ciara pisze:Imo zwyrole (seekerzy) są niezłym rakiem, często zabijać to w cc to duży problem przez oddawanie i unbreakable.