dołączanie załogantów
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
dołączanie załogantów
czy np. hobgobliny mogą dołączyć do pustego szejkera/na odwrót?
A jaką załoge ma szejker?
Jeśli jest to hobgoblin crew to tak jeśli nie to nie.
Jeśli jest to hobgoblin crew to tak jeśli nie to nie.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
- GreatTaurus
- Chuck Norris
- Posty: 654
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Reyki, a z jakiej paki?
, chyba że ukazały się jakiś FAQ czy inna errata na ten temat.
zatem Nehan - nie ma problemuRB str.86 pisze:ABANDONED MACHINES. An abandoned machine can be re-crewed by any other friendly war machine crew if their own machine has been destroyed or if they have abandoned their machine. The entire crew may deliberately abandon a war machine, perhaps in order to crew another.

w tym wypadku sa punkty za organki
najprostrza metoda liczenia punktów za maszyny: "punkty sa za maszyne, ktora jest niezdolna do strzału pod koniec gry"
najprostrza metoda liczenia punktów za maszyny: "punkty sa za maszyne, ktora jest niezdolna do strzału pod koniec gry"


- GreatTaurus
- Chuck Norris
- Posty: 654
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
zostając przy temacie maszyn i dołączania załogantów - czy dołączenie/odłączenie bohatera do/od maszyny liczone jest jako ruch maszyny, tzn. że w tej turze będzie ona niezdolna strzelać?
A czy dołączenie bohatera np maga do oddziału strzelców liczy się jako ruch strzelców ?GreatTaurus pisze:zostając przy temacie maszyn i dołączania załogantów - czy dołączenie/odłączenie bohatera do/od maszyny liczone jest jako ruch maszyny, tzn. że w tej turze będzie ona niezdolna strzelać?
zalezy od bohatera. gdyby to byl inzynier to oczywiscie on sie ruszyl i z jego zdolnosci maszyna skorzystac nie moze (jesli mialby dzialac jako crewman to tak ruszyla sie)GreatTaurus pisze:zostając przy temacie maszyn i dołączania załogantów - czy dołączenie/odłączenie bohatera do/od maszyny liczone jest jako ruch maszyny, tzn. że w tej turze będzie ona niezdolna strzelać?