Pytania dotyczące wersji 2.0
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
Teoretycznie moge wyciagnac wersje 1.3 i kazac Ci grac na nią, a nie na jakąś bete
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
W sumie widzę tutaj trend o który wielu graczy prosiło, czyli odchodzą od zasad dających zasady, które dają zasady. Zapewne jednostki, które miały dotychczas tylko skirmisz, będą miały teraz skirmisz, light troops oraz hard target przy swoich statach. Ale to trzeba poczekać do armybooków żeby się przekonać na 100%.
To akurat potwierdzone, ktoś z czerwonym tagiem pisał na forum 9tki że tak będzie.MikiChol pisze:W sumie widzę tutaj trend o który wielu graczy prosiło, czyli odchodzą od zasad dających zasady, które dają zasady. Zapewne jednostki, które miały dotychczas tylko skirmisz, będą miały teraz skirmisz, light troops oraz hard target przy swoich statach. Ale to trzeba poczekać do armybooków żeby się przekonać na 100%.
jednak tylko -3. slabe to wiecAndrzej pisze:Czyli jak rzucę 6 z div na smoka albo greatera 3 razy to ma - 6cr do końca gry?
https://www.the-ninth-age.com/index.php ... ost1092036
We can't stop here. This is bat country.
To obniża CR, nie liderke, więc o ile mają steadfasta to zdają na normalnej liderce.Biały pisze:A jak będzie z tą 6 z div na klockach mających więcej szeregów. Zdają na swojej, czy modyfikowanej czarem?
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos
tak dla potwierdzenia zrozumienia zasad rulebooka 0.205.0
przykład 1.
rzuciłem na szarżujący rydwan Glory of Gold (The target gains +1 Armour Penetration, Flaming Attacks, and Magical Attacks.). Rozumiem że na Impact Hity nie działa Flaming Attacks ani Magical Attacks bo "Attacks made using Special Attacks cannot be affected by weapons or Attack Attributes (...)" oraz nie działa +1 Armour Penetration bo "Other types of attacks (such as spells and Special Attacks) follow the general rules for their type and the individual rules specified in their description."
przykład 2.
rzuciłem na szarżujący rydwan Flaming Swords (The target gains Flaming Attacks and Magical Attacks. In addition, the target’s Melee and Shooting Attacks gain a +1 to-wound modifier.). Rozumiem że na Impact Hity nie działa Flaming Attacks ani Magical Attacks bo "Attacks made using Special Attacks cannot be affected by weapons or Attack Attributes (...)" ale działa +1 to-wound modifier bo Impact Hity są Special Attackami które są/zawierają się w Melee Attackach?
dobrze kminie?
przykład 1.
rzuciłem na szarżujący rydwan Glory of Gold (The target gains +1 Armour Penetration, Flaming Attacks, and Magical Attacks.). Rozumiem że na Impact Hity nie działa Flaming Attacks ani Magical Attacks bo "Attacks made using Special Attacks cannot be affected by weapons or Attack Attributes (...)" oraz nie działa +1 Armour Penetration bo "Other types of attacks (such as spells and Special Attacks) follow the general rules for their type and the individual rules specified in their description."
przykład 2.
rzuciłem na szarżujący rydwan Flaming Swords (The target gains Flaming Attacks and Magical Attacks. In addition, the target’s Melee and Shooting Attacks gain a +1 to-wound modifier.). Rozumiem że na Impact Hity nie działa Flaming Attacks ani Magical Attacks bo "Attacks made using Special Attacks cannot be affected by weapons or Attack Attributes (...)" ale działa +1 to-wound modifier bo Impact Hity są Special Attackami które są/zawierają się w Melee Attackach?
dobrze kminie?
Co do 1go to myślę że ma dodatkowe ap. To zaklęcie, tak samo jak siła z cosmo czy sham modyfikuje statystyki modelu a impacty korzystają z statystyk modelu. Co do drugiego to masz +1 to wound.
Nie mam niestety najnowszego booka ściągniętego(internet w akademiku - yay), ale pamiętajcie o tym:
Model parts with Magical Attacks also apply the Attack Attribute to their Special Attacks.
Model parts with Magical Attacks also apply the Attack Attribute to their Special Attacks.
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos
O, to duża zmiana.ślivek pisze:No i masz Mamut. Trzeba było ściągnąć booka na telefon bo to się zmieniło.
Magical Attacks są normalnym attack attributem dizałają na Close Cobat i Shooting. Konkretnie Supernal ma zasadę która daje Magical attacks do special attacków także.
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos
To co z tym Armour Penetration, przechodzi na Special Attacki czy nie? Bo to już nie jest Attack Atribiute tylko coś innego na początku rulebooka
Modyfikowanie stat z zaklęć działa normalnie. Modyfikowanie stat poprzez zasady czy klamki czy itemy już nie, chyba że ofc maja dopisek jak np rock auroch.
aaa dobra już załapałem Armour Penetration to teraz jest statystyka modelu jak rany, siła czy wytrzymałość dzięki dzięki
kolega kupił sobie Warriorów... pytanie o Natural Roll, ziomek w Hell-Forged Armour ze Spiked Shieldem dostaje dwa laczki z ap3, na sejva rzuca 4 i 6. Laczkujący dostaje jeden czy dwa hity z S4ap1 z tarczy? po co jest ten zapis o Natural Roll?
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1051
Dostaje jednego lacza zwrotnego, sejw musi być zdany. Nie wiem co znaczy "Natural", raczej nie ma to już znaczenia. Zaraz wychodzi nowy book WDG i wording (pewnie) będzie już zmieniony. =')
dziękiDancaarkiiel pisze:Nie wiem co znaczy "Natural"