Won do kopalni!Mojżesz pisze:Może przenieśmy dyskusję nad DH do wątku DH?
Tutaj to i tak mało kogo interesuje pewnie

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Won do kopalni!Mojżesz pisze:Może przenieśmy dyskusję nad DH do wątku DH?
Tutaj to i tak mało kogo interesuje pewnie
1. Tak może wziąć ze sobą dwa sztandary i tyle magicznych itemków, ile uniesie w punktach (razem!).SiersciucH pisze:1. Czy sztandarowy armii może teraz brać dwa zaklęcia sztandaru i inne wyposażenie specjalne jakiś mieczyk magiczny albo coś?
2. Czy jeżeli Król Krasnoludów przyjmuje pojedynek od innego bohatera który walczy z jego oddziałem od boku/ tyłu to w ramach pojedynku działa ściana z tarcz ?
1. Idzie w przeciwnika w pojedynku. Warto zwrócić uwagę, że jeżeli nie pojedynkujesz się, to każda runka wypłaca D3 każdemu oddziałowi, który trafisz (kanapkują cię i trafisz w 3 oddziały po jednym hicie, wypłacasz każdemu z osobna pioruny).SiersciucH pisze:1. czy krasnoludzkie zaklęcie broni Rune of Lightning w pojedynku zadaje obrażenia temu z kim się pojedynkuję czy idą na jego oddział ?
2. czy tron wojenny daje królowi nienawiść? czy tylko ataki tronu ją mają ?
Autonomous
Undead units consisting entirely of models with Autonomous may perform March Moves as normal, even when outside
the range of the Commanding Presence of any friendly models. The unit must still pass a Discipline Test in order to do so
if within 8" of non-Fleeing enemy units.
21.B.d.2 Advance/March Moving out of a Combined Unit
A Character counts as part of the unit until it has physically left it. If a Character does not have enough movement to
be placed at least 1” away from the unit, it cannot leave the unit. A Character cannot leave a unit and rejoin it in
the same phase. If one or more Characters want to leave a Combined Unit during the Movement Phase, apply the
following rules:
• Choose the Combined Unit and take a single March Test if necessary as per “Moving Units ”, page 51 . The test
applies to both Characters and R&F models in the unit, i.e. if the test is failed, none of the models may perform
a March Move during this Movement Phase.
"Autonomousironhead pisze:Heh, dopytałem jeszcze na ninth age (Eisenheinrich, Lagerlof). Okazuje się, że zasada Autonomous jest nadrzędna i wampir w ogóle nie może wymaszerować z takiego unitu, niezależnie czy jest wróg w zasięgu czy nie.
Dobrze, że są tutaj zawodnicy którzy potrafią czytać, znają cały podręcznik na pamięć a wiedzą popisują się na turniejach pokazując super wynikiMamut pisze: Wystarczy czytać booka Xd
Niekoniecznie, po prostu przed wypowiadaniem się nt autonomus sprawdziłem jak brzmi ta zasada XDSlayer Zabójców pisze:Dobrze, że są tutaj zawodnicy którzy potrafią czytać, znają cały podręcznik na pamięć a wiedzą popisują się na turniejach pokazując super wynikiMamut pisze: Wystarczy czytać booka XdChyba można zamknąć ten temat
<3
esgaroth pisze:czy jak obydwoje siedzimy w tym samym lesie/polu/ruinkach to i tak mamy do siebie nawzajem soft/hard covera?