Saurian Ancients 2.0

Lizardmen

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: QQrydza »

No chodziło mi ze za dużo, sorry :P
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Big Boss M.
Falubaz
Posty: 1239

Post autor: Big Boss M. »

Dancar Ty tam lobbuj żeby się tymi SA zajeli jak najszybciej :)

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3082
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Post autor: lwieserce85 »

Dokładnie bo nie bardzo jest co robić z nowym wochem.....choseni przechodzą przez wszystkie jednostki SA jak przez masło.bulbozaurr nadal przypomina gówno, brak synergii w armii i możliwości wystawiania combosow
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Jak to przechodza sprawdze to w sobote i wam powiem, bo to ja chce przejechac przez wdg
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2243
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

a u mnie jest tak:

slann, divi, symbioza, grasp, relentless, binding, crown
heros na terku z zianiem

28 saurusow z +1 do agility, fcg, relentless
15 skinkow, muzyk

22 temple, fcg, rending
8 caimanow fcg

2x3 terki
2x1 salka

stygiosaur czarujacy

rozpiska ewoluuje od poprzedniego dmp i gra mi sie tym co raz lepiej. jedyna zmiana o jakiej mysle to wcisniecie essence of free mind odkad gram na divi kosztem alchemii. bez alchemii i kowboja nieco ciezej pociśnać unity z lepszym sejwem.

stygiosaur robi czesto za mobilnego czarodzieja. fajnie dziala skumulowanie calego strzelania (2x zianie, kamienie, salki) i magii w jeden unit przeciwnika. terki, kowboj, 2 salki i czasami 15 skinkow daja ogromny komfort w ustawianiu stolu pod siebie, a kontrowac jest czym.

agility 4 na saurusach w szarzy jest naprawdę okej. tak samo agility 5 przyjmujac szarze robi roznice ;)
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Fajna ta lista. Mnie w terkowym gosciu najbardziej nerwi 2hp ;/

caman bsb sie prosi do tej listy
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1052

Post autor: Dancaarkiiel »

Big Boss M. pisze:Dancar Ty tam lobbuj żeby się tymi SA zajeli jak najszybciej :)
Staram się, ale jestem tylko małym żuczkiem... :'(
-Qc- pisze:Fajna ta lista. Mnie w terkowym gosciu najbardziej nerwi 2hp ;/

caman bsb sie prosi do tej listy
Co ten QC to ja nawet nie
Obrazek
Zaczynam podejrzewać, że nawet nie zajrzałeś do naszej książki :P
Herosi na terkach to moje drugie ulubione modele pod względem przyjemności grania, czy to z Hero's Heartem czy jakimś zionięciem (Lewe Jajko Kroaka lub Bąk w Słoiku). Very cool

TG imo nie żyją, szczególnie z tyloma Omenami na stołach. :<
Na drużynówkę wiadomo, da się unikać tego szajsu.
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Generalnie Danca ja staram sie nie patrzeć do książek, boję sie że wiedza szkodzi. Chociaż lista moich pomyłek "so far"...:

Razordrony 3 tafa
skinki 2 siły
slan bsb 200
saurusy 3 tafa
kowoboj 2 woundy

Chyba jednak szkodzi mi ten brak wiedzy :D
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1052

Post autor: Dancaarkiiel »

No, wszystko na Twoją niekorzyść x--D
A było tyle opcji na coś dla Ciebie "bo kiedyś tak było" - Kajmany fear, Weapon Beasty S5 albo 9Disci na Żabie.
Obrazek

Cuendae
Wałkarz
Posty: 83

Post autor: Cuendae »

Big Boss M. pisze:Dancar Ty tam lobbuj żeby się tymi SA zajeli jak najszybciej :)
+1

Codziennie zaglądam na forum t9a z nadzieją na post, że buffują zaraz SA :(
Jeżeli chodzi o turnieje, to regularnie są chyba w najrzadziej wybieranych armiach, coś im powinno zaświtać.

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2243
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

Dancaarkiiel pisze:
TG imo nie żyją, szczególnie z tyloma Omenami na stołach. :<
Na drużynówkę wiadomo, da się unikać tego szajsu.
Ale te Omeny musiały Was przeorać!

Są na pewno bardzo mocne, ale przy dywinacji + hereditary raczej idą w unicie, który łatwo jest zablokować. Jeżeli wyjdzie z unitu ryzykuje mocną tubę z magii.

Kombat z omenami przy założeniu tej rozpiski powinien być tylko na moich warunkach. Akurat gwardię uważam za dobry pick na demony. S6 z divinacja daje fajne rezultaty.

@Qc - przeczytaj booka! :P
Ostatnio zmieniony 4 kwie 2019, o 11:04 przez goboss, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Dancaarkiiel pisze:No, wszystko na Twoją niekorzyść x--D
A było tyle opcji na coś dla Ciebie "bo kiedyś tak było" - Kajmany fear, Weapon Beasty S5 albo 9Disci na Żabie.
Kiedyś w salki i kohorty z kroxa i stompy nie szły :P

Gobos naaaah. Ale co do omenow to nie boją się ich. A na WTC też tylko 10 ich
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2243
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

Co do BSB Caimana. Chcialem go wrzucić do rozpiski, ale nie potrafię znaleźć punktów dla niego. Z drugiej strony trochę narusza to motyw "bańki" Slanna. Gwardia idzie z reguły w środku armii - wszystko ma zasięg do BSB i generała. W innych wariantach chciałem testować caimana biegacza z S7 - wydaje mi się bardzo dobra opcją. Trzyma na odległość charioty i może pomóc złapać jakiś klocuszek.
Obrazek

Cuendae
Wałkarz
Posty: 83

Post autor: Cuendae »

goboss pisze:
Dancaarkiiel pisze:
TG imo nie żyją, szczególnie z tyloma Omenami na stołach. :<
Na drużynówkę wiadomo, da się unikać tego szajsu.
Ale te Omeny musiały Was przeorać!


Kombat z omenami przy założeniu tej rozpiski powinien być tylko na moich warunkach. Akurat gwardię uważam za dobry pick na demony. S6 z divinacja daje fajne rezultaty.

@Qc - przeczytaj booka! :P

Tylko jak chcesz walczyć gwardia z omenowym klockiem, to żaba tam nie może siedzieć bo ginie w drugiej turze walki.
A lemury z T5 ciężko przestraszyć w pierwszej turze combatu.

P.S. Jak masz scen z zajmowaniem środka, to kij Ci da przyblokowane klocka, skoro po prostu stanie i będzie zajmował punkt

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1052

Post autor: Dancaarkiiel »

Bez przesady, gwardia w szerokości 5 typa (15 ataków) robi niecałe 4 rany (3,94 dokładnie): 4+ hit, 3+ Wound, 5++ Aegis.
I tak jak zauważył kolega wyżej, wymuszanie duela przez Omena... this kills the frog.
Demonów na Omenach omijałem w Krakowie jak ognia, wiedziałem jak to się skończy. Trochę niefart, bo każda drużyna oprócz jednej miała dwa... :--DD

Już i tak gwardia nie była wybitną jednostką, a teraz... Kocham tę jednostkę ale nie potrafię znaleźć dla niej zastosowania.
Może zamiast żaby wsadzić do środka Warlorda z wykałaczką? Warlord, Heavy, Shield, Spear, Dawn, Taurokask, Duskforged. :big_thinking:
Obrazek

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1075
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

Cuendae pisze:
Big Boss M. pisze:Dancar Ty tam lobbuj żeby się tymi SA zajeli jak najszybciej :)
+1

Codziennie zaglądam na forum t9a z nadzieją na post, że buffują zaraz SA :(
Jeżeli chodzi o turnieje, to regularnie są chyba w najrzadziej wybieranych armiach, coś im powinno zaświtać.
Nie ludz sie. Do ETC nie bedzie zadnych zmian w AB poza tymi, nad ktorymi pracuja czyli WDG, DL i ID (ktore wlasnie zaczeli). Potem i tak tylko zmiany punktowe. Obecnie wszystko jest podporzadkowane temu, zeby robic min. 2 nowe (w sensie pelen rework) booki na rok. Reszta jak starczy czasu.
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2243
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

Cuendae pisze:Tylko jak chcesz walczyć gwardia z omenowym klockiem, to żaba tam nie może siedzieć bo ginie w drugiej turze walki.
A lemury z T5 ciężko przestraszyć w pierwszej turze combatu.
Nie do końca się zgodzę . Poniżej wywód :P

Załóżmy scenariusz, że decyduje się na szarżę templami w 20 lemurów z Omenem, który stoi po rogu. Dostawiam cztery temple do Omena. Demony nie mają ustawionej kontry albo kontra jest odgięta. Mam fazę magii i do wyboru prawdopodobnie:

1) +2 do statsów (w kombacie z Omenem to jak distracting, bo omen będzie trafiał na 3+)
2) reroll to hit i divine attaki (plaża!)
3) +1 do siły / tafa (wariant zależny od tego co wejdzie wcześniej)

Wchodzą zazwyczaj dwa czary. Plus dwa do casta jest naprawdę dobre!

Omen zabija na czysto 4-5 gwardzistów (zostaje 17-18).

Oddaję 12 ataków w omena. Bez żadnych boostów to 4,66 wounda. Przy S7 to 5,83 wounda. Z divine i re rollami to hit jest game over. Reszta ataków w lemury, czyli jeszcze około 2-3 rany.

Lemury oddają 9 ataków, czyli zadają pół rany.

W drugiej turze walki, jeśli omen jeszcze żyje, zabije kolejne 4-5 gwardzistów (zostanie 12-14), ale później Panowie gwardziści go dobiją.

W dalszych fazach kombatu lemury zabijaja po jednym TG na turze, a TG oddają dużo lepiej.

Reasumując moim zdaniem generał demonów nie będzie chciał walki z templami ani kroksami (chociaż kroksy bez boostów trafiają go na 5+ nadal wiele ryzykuje). Chętnie natomiast rozjedzie 28 saurusów i to na miękko.
Obrazek

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1052

Post autor: Dancaarkiiel »

Goboss, czytałeś zasady omena?
Duel przez niego krzyknięty musi zostać przyjęty. Więc albo zabija Żabę tam gdzie stoi, albo czempiona i żaba ginie turę później. Bejsbolować templami samego Swarożyca możesz dopiero od 3ciej tury, jeśli wcześniej nie spierdolą.
Walka Żaby z TG przeciwko Omenowi to zwyczajne samobójstwo, przynajmniej 1v1. Zasada tego typu została stworzona do ruchania tej jednostki, niestety.
Ostatnio zmieniony 4 kwie 2019, o 13:13 przez Dancaarkiiel, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek

Cuendae
Wałkarz
Posty: 83

Post autor: Cuendae »

Dodaj do scenariusza fakt, że musisz przyjąć challange wyzwany przez Omena, czyli pierwsza tura kill championa, druga tura kill slanna, a omen stoi nietknięty.
Dodaj też fakt, że może i masz czary, ale przeciwnik też :)

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1075
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

Dokladnie. Wlasnie chcialem zapytac, gdzie w tym momencie jest zaba?
Juz nie mowiac o tym, ze Omen ma 18 marszu i sobie skacze z unitu do unitu i to on decyduje, kiedy wchodzi do combatu.
We can't stop here. This is bat country.

ODPOWIEDZ