Saurian Ancients 2.0
Moderator: Ziemko
Re: Saurian Ancients 2.0
No chodziło mi ze za dużo, sorry
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- Big Boss M.
- Falubaz
- Posty: 1239
Dancar Ty tam lobbuj żeby się tymi SA zajeli jak najszybciej
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Dokładnie bo nie bardzo jest co robić z nowym wochem.....choseni przechodzą przez wszystkie jednostki SA jak przez masło.bulbozaurr nadal przypomina gówno, brak synergii w armii i możliwości wystawiania combosow
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Jak to przechodza sprawdze to w sobote i wam powiem, bo to ja chce przejechac przez wdg
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
a u mnie jest tak:
slann, divi, symbioza, grasp, relentless, binding, crown
heros na terku z zianiem
28 saurusow z +1 do agility, fcg, relentless
15 skinkow, muzyk
22 temple, fcg, rending
8 caimanow fcg
2x3 terki
2x1 salka
stygiosaur czarujacy
rozpiska ewoluuje od poprzedniego dmp i gra mi sie tym co raz lepiej. jedyna zmiana o jakiej mysle to wcisniecie essence of free mind odkad gram na divi kosztem alchemii. bez alchemii i kowboja nieco ciezej pociśnać unity z lepszym sejwem.
stygiosaur robi czesto za mobilnego czarodzieja. fajnie dziala skumulowanie calego strzelania (2x zianie, kamienie, salki) i magii w jeden unit przeciwnika. terki, kowboj, 2 salki i czasami 15 skinkow daja ogromny komfort w ustawianiu stolu pod siebie, a kontrowac jest czym.
agility 4 na saurusach w szarzy jest naprawdę okej. tak samo agility 5 przyjmujac szarze robi roznice
slann, divi, symbioza, grasp, relentless, binding, crown
heros na terku z zianiem
28 saurusow z +1 do agility, fcg, relentless
15 skinkow, muzyk
22 temple, fcg, rending
8 caimanow fcg
2x3 terki
2x1 salka
stygiosaur czarujacy
rozpiska ewoluuje od poprzedniego dmp i gra mi sie tym co raz lepiej. jedyna zmiana o jakiej mysle to wcisniecie essence of free mind odkad gram na divi kosztem alchemii. bez alchemii i kowboja nieco ciezej pociśnać unity z lepszym sejwem.
stygiosaur robi czesto za mobilnego czarodzieja. fajnie dziala skumulowanie calego strzelania (2x zianie, kamienie, salki) i magii w jeden unit przeciwnika. terki, kowboj, 2 salki i czasami 15 skinkow daja ogromny komfort w ustawianiu stolu pod siebie, a kontrowac jest czym.
agility 4 na saurusach w szarzy jest naprawdę okej. tak samo agility 5 przyjmujac szarze robi roznice
Fajna ta lista. Mnie w terkowym gosciu najbardziej nerwi 2hp ;/
caman bsb sie prosi do tej listy
caman bsb sie prosi do tej listy
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1052
Staram się, ale jestem tylko małym żuczkiem... :'(Big Boss M. pisze:Dancar Ty tam lobbuj żeby się tymi SA zajeli jak najszybciej
Co ten QC to ja nawet nie-Qc- pisze:Fajna ta lista. Mnie w terkowym gosciu najbardziej nerwi 2hp ;/
caman bsb sie prosi do tej listy
Zaczynam podejrzewać, że nawet nie zajrzałeś do naszej książki
Herosi na terkach to moje drugie ulubione modele pod względem przyjemności grania, czy to z Hero's Heartem czy jakimś zionięciem (Lewe Jajko Kroaka lub Bąk w Słoiku). Very cool
TG imo nie żyją, szczególnie z tyloma Omenami na stołach. :<
Na drużynówkę wiadomo, da się unikać tego szajsu.
Generalnie Danca ja staram sie nie patrzeć do książek, boję sie że wiedza szkodzi. Chociaż lista moich pomyłek "so far"...:
Razordrony 3 tafa
skinki 2 siły
slan bsb 200
saurusy 3 tafa
kowoboj 2 woundy
Chyba jednak szkodzi mi ten brak wiedzy
Razordrony 3 tafa
skinki 2 siły
slan bsb 200
saurusy 3 tafa
kowoboj 2 woundy
Chyba jednak szkodzi mi ten brak wiedzy
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1052
No, wszystko na Twoją niekorzyść x--D
A było tyle opcji na coś dla Ciebie "bo kiedyś tak było" - Kajmany fear, Weapon Beasty S5 albo 9Disci na Żabie.
A było tyle opcji na coś dla Ciebie "bo kiedyś tak było" - Kajmany fear, Weapon Beasty S5 albo 9Disci na Żabie.
Ale te Omeny musiały Was przeorać!Dancaarkiiel pisze:
TG imo nie żyją, szczególnie z tyloma Omenami na stołach. :<
Na drużynówkę wiadomo, da się unikać tego szajsu.
Są na pewno bardzo mocne, ale przy dywinacji + hereditary raczej idą w unicie, który łatwo jest zablokować. Jeżeli wyjdzie z unitu ryzykuje mocną tubę z magii.
Kombat z omenami przy założeniu tej rozpiski powinien być tylko na moich warunkach. Akurat gwardię uważam za dobry pick na demony. S6 z divinacja daje fajne rezultaty.
@Qc - przeczytaj booka!
Ostatnio zmieniony 4 kwie 2019, o 11:04 przez goboss, łącznie zmieniany 2 razy.
Kiedyś w salki i kohorty z kroxa i stompy nie szłyDancaarkiiel pisze:No, wszystko na Twoją niekorzyść x--D
A było tyle opcji na coś dla Ciebie "bo kiedyś tak było" - Kajmany fear, Weapon Beasty S5 albo 9Disci na Żabie.
Gobos naaaah. Ale co do omenow to nie boją się ich. A na WTC też tylko 10 ich
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Co do BSB Caimana. Chcialem go wrzucić do rozpiski, ale nie potrafię znaleźć punktów dla niego. Z drugiej strony trochę narusza to motyw "bańki" Slanna. Gwardia idzie z reguły w środku armii - wszystko ma zasięg do BSB i generała. W innych wariantach chciałem testować caimana biegacza z S7 - wydaje mi się bardzo dobra opcją. Trzyma na odległość charioty i może pomóc złapać jakiś klocuszek.
goboss pisze:Ale te Omeny musiały Was przeorać!Dancaarkiiel pisze:
TG imo nie żyją, szczególnie z tyloma Omenami na stołach. :<
Na drużynówkę wiadomo, da się unikać tego szajsu.
Kombat z omenami przy założeniu tej rozpiski powinien być tylko na moich warunkach. Akurat gwardię uważam za dobry pick na demony. S6 z divinacja daje fajne rezultaty.
@Qc - przeczytaj booka!
Tylko jak chcesz walczyć gwardia z omenowym klockiem, to żaba tam nie może siedzieć bo ginie w drugiej turze walki.
A lemury z T5 ciężko przestraszyć w pierwszej turze combatu.
P.S. Jak masz scen z zajmowaniem środka, to kij Ci da przyblokowane klocka, skoro po prostu stanie i będzie zajmował punkt
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1052
Bez przesady, gwardia w szerokości 5 typa (15 ataków) robi niecałe 4 rany (3,94 dokładnie): 4+ hit, 3+ Wound, 5++ Aegis.
I tak jak zauważył kolega wyżej, wymuszanie duela przez Omena... this kills the frog.
Demonów na Omenach omijałem w Krakowie jak ognia, wiedziałem jak to się skończy. Trochę niefart, bo każda drużyna oprócz jednej miała dwa... :--DD
Już i tak gwardia nie była wybitną jednostką, a teraz... Kocham tę jednostkę ale nie potrafię znaleźć dla niej zastosowania.
Może zamiast żaby wsadzić do środka Warlorda z wykałaczką? Warlord, Heavy, Shield, Spear, Dawn, Taurokask, Duskforged. :big_thinking:
I tak jak zauważył kolega wyżej, wymuszanie duela przez Omena... this kills the frog.
Demonów na Omenach omijałem w Krakowie jak ognia, wiedziałem jak to się skończy. Trochę niefart, bo każda drużyna oprócz jednej miała dwa... :--DD
Już i tak gwardia nie była wybitną jednostką, a teraz... Kocham tę jednostkę ale nie potrafię znaleźć dla niej zastosowania.
Może zamiast żaby wsadzić do środka Warlorda z wykałaczką? Warlord, Heavy, Shield, Spear, Dawn, Taurokask, Duskforged. :big_thinking:
Nie ludz sie. Do ETC nie bedzie zadnych zmian w AB poza tymi, nad ktorymi pracuja czyli WDG, DL i ID (ktore wlasnie zaczeli). Potem i tak tylko zmiany punktowe. Obecnie wszystko jest podporzadkowane temu, zeby robic min. 2 nowe (w sensie pelen rework) booki na rok. Reszta jak starczy czasu.Cuendae pisze:+1Big Boss M. pisze:Dancar Ty tam lobbuj żeby się tymi SA zajeli jak najszybciej
Codziennie zaglądam na forum t9a z nadzieją na post, że buffują zaraz SA
Jeżeli chodzi o turnieje, to regularnie są chyba w najrzadziej wybieranych armiach, coś im powinno zaświtać.
We can't stop here. This is bat country.
Nie do końca się zgodzę . Poniżej wywódCuendae pisze:Tylko jak chcesz walczyć gwardia z omenowym klockiem, to żaba tam nie może siedzieć bo ginie w drugiej turze walki.
A lemury z T5 ciężko przestraszyć w pierwszej turze combatu.
Załóżmy scenariusz, że decyduje się na szarżę templami w 20 lemurów z Omenem, który stoi po rogu. Dostawiam cztery temple do Omena. Demony nie mają ustawionej kontry albo kontra jest odgięta. Mam fazę magii i do wyboru prawdopodobnie:
1) +2 do statsów (w kombacie z Omenem to jak distracting, bo omen będzie trafiał na 3+)
2) reroll to hit i divine attaki (plaża!)
3) +1 do siły / tafa (wariant zależny od tego co wejdzie wcześniej)
Wchodzą zazwyczaj dwa czary. Plus dwa do casta jest naprawdę dobre!
Omen zabija na czysto 4-5 gwardzistów (zostaje 17-18).
Oddaję 12 ataków w omena. Bez żadnych boostów to 4,66 wounda. Przy S7 to 5,83 wounda. Z divine i re rollami to hit jest game over. Reszta ataków w lemury, czyli jeszcze około 2-3 rany.
Lemury oddają 9 ataków, czyli zadają pół rany.
W drugiej turze walki, jeśli omen jeszcze żyje, zabije kolejne 4-5 gwardzistów (zostanie 12-14), ale później Panowie gwardziści go dobiją.
W dalszych fazach kombatu lemury zabijaja po jednym TG na turze, a TG oddają dużo lepiej.
Reasumując moim zdaniem generał demonów nie będzie chciał walki z templami ani kroksami (chociaż kroksy bez boostów trafiają go na 5+ nadal wiele ryzykuje). Chętnie natomiast rozjedzie 28 saurusów i to na miękko.
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1052
Goboss, czytałeś zasady omena?
Duel przez niego krzyknięty musi zostać przyjęty. Więc albo zabija Żabę tam gdzie stoi, albo czempiona i żaba ginie turę później. Bejsbolować templami samego Swarożyca możesz dopiero od 3ciej tury, jeśli wcześniej nie spierdolą.
Walka Żaby z TG przeciwko Omenowi to zwyczajne samobójstwo, przynajmniej 1v1. Zasada tego typu została stworzona do ruchania tej jednostki, niestety.
Duel przez niego krzyknięty musi zostać przyjęty. Więc albo zabija Żabę tam gdzie stoi, albo czempiona i żaba ginie turę później. Bejsbolować templami samego Swarożyca możesz dopiero od 3ciej tury, jeśli wcześniej nie spierdolą.
Walka Żaby z TG przeciwko Omenowi to zwyczajne samobójstwo, przynajmniej 1v1. Zasada tego typu została stworzona do ruchania tej jednostki, niestety.
Ostatnio zmieniony 4 kwie 2019, o 13:13 przez Dancaarkiiel, łącznie zmieniany 2 razy.