Pytania wszelakie ... ;)

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
MikiChol
Chuck Norris
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań

Re: Pytania wszelakie ... ;)

Post autor: MikiChol »

Jeśli coś działa na bearer's/wearer's model lub unit to działa też na smoka. Jak działa jedynie na wearer/bearer to na smoka już nie ma wpływu.

Awatar użytkownika
Artur
Chuck Norris
Posty: 541
Lokalizacja: Koszalin, Klub Zad Trolla

Post autor: Artur »

W cc jak ktoś bije w lorda na smoku to używam defa lorda czy smoka ?
Obrazek

Awatar użytkownika
marvin
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 148
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka

Post autor: marvin »

Artur pisze:W cc jak ktoś bije w lorda na smoku to używam defa lorda czy smoka ?
Smoka
Obrazek

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

Czy ja dobrze patrzę że piesze marudy nie mogą brać marków? Zerknolem na army builder i ojojioj ile różnorodność , nazwy takie że nawet z tabelkami niektórych się nie domyśliłem .
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

loko pisze:Czy ja dobrze patrzę że piesze marudy nie mogą brać marków? Zerknolem na army builder i ojojioj ile różnorodność , nazwy takie że nawet z tabelkami niektórych się nie domyśliłem .
bogowie zostali przeniesieni z OFE, teraz są nowi bogowie
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Fumijako
Falubaz
Posty: 1171
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Fumijako »

Dzień Doooooobry po wielu latach :D
Raczej większość ( o ile ktokolwiek) mnie nie zna/nie pamięta, dobre myślę 7 lat nie grałem i robię wielki comeback, lecz najpierw parę pytań:
- Ostatnio grałem chyba z 7 lat temu, jak nie lepiej, czy da radę ogarnąć jakieś podpowiedzi jakie figurki starsze za co teraz mogą robić?
- czy ktoś dałby radę podrzucić jakiegoś armybuildera żeby ściągnąć i się pobawić rozpiskami?
- Czy cały czas wojacy są od tego żeby się wpier... w przeciwnika i zrobić mu z jesieni du*ę średniowiecza?
-Co z moją Kochaną Helenką się stało, że już nie strzela tylko jakieś śmieszne portale robi? Grywalna jeszcze?

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3789
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Napisz jakie masz modele, to napisze za co mogą robić.

Odpowiedzi szybciej uzyskasz na fb, tu wieje pustką poza tematami turniejowymi.
https://m.facebook.com/groups/1743228595972278/

Szczuras
Pseudoklimaciarz
Posty: 32

Post autor: Szczuras »

Witam do długiej przerwie.
Czy jest ogranicznik parametru armour save, tak wiem "1" zawsze oblewamy, ale czy moge ten parametr zrobić np na 9 i mieć np save 2+ przeciwko AP 4?
Jak nie skillem to fartem.

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3789
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Jest ograniczenie do 1+, czyli Armour 6.

Szczuras
Pseudoklimaciarz
Posty: 32

Post autor: Szczuras »

debelial pisze: 25 lis 2022, o 11:27 Jest ograniczenie do 1+, czyli Armour 6.
Ok może nie znalazłem tego w rulebooku, ale dziękuje za odpowiedź. Za dużo informacji w krótkim czasie :)
Jak nie skillem to fartem.

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3789
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Jest to napisane pośrednio, ale tak jest.

Awatar użytkownika
Keller
Falubaz
Posty: 1315
Lokalizacja: Giżycko/Białystok

Post autor: Keller »

To prawda, że limity charakterystyk są dziwnie ulokowane w modyfikatorach, zamiast przy opisie tych statystyk.

Ogólnie to strona 15 w rulebooku "6. Modifiers"

After all modifications via multiplication, division, addition, or subtraction, unless specifically stated otherwise:
• Agility and Attack Value cannot be modified to lower than 1, unless they were lower than 1 before modifications.
• The value of all other Characteristics modified to lower than 0 is treated as 0, unless it is used for another rule or effect that is subject to further modifiers (for example, a model part’s Armour Penetration modified to −1 is treated as 0; but when it is used for determining the Armour Penetration of the model part’s Close Combat Attacks, the corresponding modifiers will be based on the value of -1).
• Armour cannot be modified to exceed a maximum of 6.
• Agility and Discipline cannot be modified to exceed a maximum of 10.

ODPOWIEDZ