Pytania wszelakie ... ;)
Moderator: JarekK
Re: Pytania wszelakie ... ;)
Jeśli coś działa na bearer's/wearer's model lub unit to działa też na smoka. Jak działa jedynie na wearer/bearer to na smoka już nie ma wpływu.
Czy ja dobrze patrzę że piesze marudy nie mogą brać marków? Zerknolem na army builder i ojojioj ile różnorodność , nazwy takie że nawet z tabelkami niektórych się nie domyśliłem .
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
bogowie zostali przeniesieni z OFE, teraz są nowi bogowieloko pisze:Czy ja dobrze patrzę że piesze marudy nie mogą brać marków? Zerknolem na army builder i ojojioj ile różnorodność , nazwy takie że nawet z tabelkami niektórych się nie domyśliłem .
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Dzień Doooooobry po wielu latach
Raczej większość ( o ile ktokolwiek) mnie nie zna/nie pamięta, dobre myślę 7 lat nie grałem i robię wielki comeback, lecz najpierw parę pytań:
- Ostatnio grałem chyba z 7 lat temu, jak nie lepiej, czy da radę ogarnąć jakieś podpowiedzi jakie figurki starsze za co teraz mogą robić?
- czy ktoś dałby radę podrzucić jakiegoś armybuildera żeby ściągnąć i się pobawić rozpiskami?
- Czy cały czas wojacy są od tego żeby się wpier... w przeciwnika i zrobić mu z jesieni du*ę średniowiecza?
-Co z moją Kochaną Helenką się stało, że już nie strzela tylko jakieś śmieszne portale robi? Grywalna jeszcze?
Raczej większość ( o ile ktokolwiek) mnie nie zna/nie pamięta, dobre myślę 7 lat nie grałem i robię wielki comeback, lecz najpierw parę pytań:
- Ostatnio grałem chyba z 7 lat temu, jak nie lepiej, czy da radę ogarnąć jakieś podpowiedzi jakie figurki starsze za co teraz mogą robić?
- czy ktoś dałby radę podrzucić jakiegoś armybuildera żeby ściągnąć i się pobawić rozpiskami?
- Czy cały czas wojacy są od tego żeby się wpier... w przeciwnika i zrobić mu z jesieni du*ę średniowiecza?
-Co z moją Kochaną Helenką się stało, że już nie strzela tylko jakieś śmieszne portale robi? Grywalna jeszcze?
Napisz jakie masz modele, to napisze za co mogą robić.
Odpowiedzi szybciej uzyskasz na fb, tu wieje pustką poza tematami turniejowymi.
https://m.facebook.com/groups/1743228595972278/
Odpowiedzi szybciej uzyskasz na fb, tu wieje pustką poza tematami turniejowymi.
https://m.facebook.com/groups/1743228595972278/
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Jest ograniczenie do 1+, czyli Armour 6.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Jest to napisane pośrednio, ale tak jest.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
To prawda, że limity charakterystyk są dziwnie ulokowane w modyfikatorach, zamiast przy opisie tych statystyk.
Ogólnie to strona 15 w rulebooku "6. Modifiers"
After all modifications via multiplication, division, addition, or subtraction, unless specifically stated otherwise:
• Agility and Attack Value cannot be modified to lower than 1, unless they were lower than 1 before modifications.
• The value of all other Characteristics modified to lower than 0 is treated as 0, unless it is used for another rule or effect that is subject to further modifiers (for example, a model part’s Armour Penetration modified to −1 is treated as 0; but when it is used for determining the Armour Penetration of the model part’s Close Combat Attacks, the corresponding modifiers will be based on the value of -1).
• Armour cannot be modified to exceed a maximum of 6.
• Agility and Discipline cannot be modified to exceed a maximum of 10.
Ogólnie to strona 15 w rulebooku "6. Modifiers"
After all modifications via multiplication, division, addition, or subtraction, unless specifically stated otherwise:
• Agility and Attack Value cannot be modified to lower than 1, unless they were lower than 1 before modifications.
• The value of all other Characteristics modified to lower than 0 is treated as 0, unless it is used for another rule or effect that is subject to further modifiers (for example, a model part’s Armour Penetration modified to −1 is treated as 0; but when it is used for determining the Armour Penetration of the model part’s Close Combat Attacks, the corresponding modifiers will be based on the value of -1).
• Armour cannot be modified to exceed a maximum of 6.
• Agility and Discipline cannot be modified to exceed a maximum of 10.