Rozpiski
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Re: Rozpiski
Ja bardzo lubie szamanism, ale divinacja zwyczajnie lepsza A jak ktoś ma problem z zasięgiem to niech sobie czapkę wsadzi na BSB
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
4498 pkt.
Damsel [495pts]: Barded Warhorse, Druidism/Divination Wizard Master
. Special Equipment: 2x Binding Scroll
Duke [685pts]: Army General, Audacity, Hippogriff, Questing Oath, Shield
. Special Equipment: Blessed Inscriptions, Crusader's Salvation - Dominant, Dragonfire Gem
Paladin [325pts]: Barded Warhorse, Battle Standard Bearer, Paired Weapons
. Special Equipment: Ghostly Guard, Hero's Heart
Knights Aspirant [250pts]: Champion, 5x Knight Aspirant
Knights Aspirant [250pts]: Champion, 5x Knight Aspirant
Knights of the Realm [643pts]: Champion, 12x Knight of the Realm, Musician, Standard Bearer: Banner of Discipline
Knights of the Quest [830pts]: Champion, 15x Knight of the Quest, Musician, Standard Bearer: Banner of Speed
Siege War Machine [120pts]: Scorpion (4+)
Siege War Machine [120pts]: Scorpion (4+)
Yeoman Outriders [135pts]: Bow (4+), Light Armour, Shield, 5x Yeoman Outrider
Yeoman Outriders [135pts]: Bow (4+), Light Armour, Shield, 5x Yeoman Outrider
Pegasus Knights [510pts]: Musician, 4x Pegasus Knight, Standard Bearer: Flaming Standard
Przy Questach i wytrwałym w boju generale chyba lepszy druidizm, dla dywinacji nie chce już wtykać czapy na bsb...Druidyzm daje mi tu ważne +2/3 do wytrzymałości, gdybym jednak wolał przyjąć szarżę na klatę.
Damsel [495pts]: Barded Warhorse, Druidism/Divination Wizard Master
. Special Equipment: 2x Binding Scroll
Duke [685pts]: Army General, Audacity, Hippogriff, Questing Oath, Shield
. Special Equipment: Blessed Inscriptions, Crusader's Salvation - Dominant, Dragonfire Gem
Paladin [325pts]: Barded Warhorse, Battle Standard Bearer, Paired Weapons
. Special Equipment: Ghostly Guard, Hero's Heart
Knights Aspirant [250pts]: Champion, 5x Knight Aspirant
Knights Aspirant [250pts]: Champion, 5x Knight Aspirant
Knights of the Realm [643pts]: Champion, 12x Knight of the Realm, Musician, Standard Bearer: Banner of Discipline
Knights of the Quest [830pts]: Champion, 15x Knight of the Quest, Musician, Standard Bearer: Banner of Speed
Siege War Machine [120pts]: Scorpion (4+)
Siege War Machine [120pts]: Scorpion (4+)
Yeoman Outriders [135pts]: Bow (4+), Light Armour, Shield, 5x Yeoman Outrider
Yeoman Outriders [135pts]: Bow (4+), Light Armour, Shield, 5x Yeoman Outrider
Pegasus Knights [510pts]: Musician, 4x Pegasus Knight, Standard Bearer: Flaming Standard
Przy Questach i wytrwałym w boju generale chyba lepszy druidizm, dla dywinacji nie chce już wtykać czapy na bsb...Druidyzm daje mi tu ważne +2/3 do wytrzymałości, gdybym jednak wolał przyjąć szarżę na klatę.
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Z to suczką sama prawda, ładujesz atrybut, spijasz małpkę i kładziesz do spania największych gladiatorów. Niejeden na tym poległ, pozdrawiam heroska na stagu. Jak dla mnie największy dylemat to shamanism czy druidsm, zmieniam regularnie.sorinmarkov pisze:Milczek, a ile można grać tym samym?
As1, tylko każdy twierdzi że shamanism to zło (mi się gra zajebiście, bestia, dendżerusy, minusy to wound z zasięgu, śmieszny pocisk, frenzy i battle focus, boost do siły, bo tak, s6 ap3 to czasami zbyt mało). Najlepsza kmina to scaryfication na konnej babie i potion of siły O, trafiłem demon princa? O, rana na 2+, nie wszedł łordzik? O, d3 + 1 O, diobeł padł? O.
Dama w opresji
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
No właśnie szamanizm wychodzi mi najciekawszą opcją, bo jest bardziej defensywny, niż może się wydawać, a na stole dużo rzeczy nie mamy, o ofensywności nie wspominając. Ale ilu ludzi tyle opinii, jedni only druidism, drudzy divination is the best, dla mnie suka szaman z kompotem na koniu. Dawej te smoki.
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Na nowy sezon taką mam rozkminę wyjściową.
Duke @ 670 Pts
General; Questing Oath; Shield
Blessed Inscriptions [65]
Crusader’s Salvation [100]
Dragonfire Gem [20]
Virtue of Humility [35]
Hippogriff
Paladin @ 470 Pts
Questing Oath; Shield; Battle Standard
Basalt Infusion [35]
Dusk Forged [50]
Virtue of Valour [60]
Pegasus
Damsel Master @ 385 Pts
The Divination
Barded Warhorse
Damsel Adept @ 235 Pts
The Shamanism
Barded Warhorse
11 Knights of the Realm @ 595 Pts
Standard; Musician; Champion
Flaming Standard [35]
35 Peasant Levy @ 265 Pts
Halberd; Musician
35 Peasant Levy @ 265 Pts
Halberd; Musician
11 Knights of the Quest @ 630 Pts
Standard; Musician; Champion
Banner of Roland [50]
Siege War Machine - Scorpion (4+) @ 120 Pts
Siege War Machine - Scorpion (4+) @ 120 Pts
3 Pegasus Knights @ 381 Pts
Vanguard; Standard
3 Pegasus Knights @ 361 Pts
Vanguard
Models in Army: 104
Total Army Cost: 4497
Zobaczymy jak wyjdzie w praktyce.
Duke @ 670 Pts
General; Questing Oath; Shield
Blessed Inscriptions [65]
Crusader’s Salvation [100]
Dragonfire Gem [20]
Virtue of Humility [35]
Hippogriff
Paladin @ 470 Pts
Questing Oath; Shield; Battle Standard
Basalt Infusion [35]
Dusk Forged [50]
Virtue of Valour [60]
Pegasus
Damsel Master @ 385 Pts
The Divination
Barded Warhorse
Damsel Adept @ 235 Pts
The Shamanism
Barded Warhorse
11 Knights of the Realm @ 595 Pts
Standard; Musician; Champion
Flaming Standard [35]
35 Peasant Levy @ 265 Pts
Halberd; Musician
35 Peasant Levy @ 265 Pts
Halberd; Musician
11 Knights of the Quest @ 630 Pts
Standard; Musician; Champion
Banner of Roland [50]
Siege War Machine - Scorpion (4+) @ 120 Pts
Siege War Machine - Scorpion (4+) @ 120 Pts
3 Pegasus Knights @ 381 Pts
Vanguard; Standard
3 Pegasus Knights @ 361 Pts
Vanguard
Models in Army: 104
Total Army Cost: 4497
Zobaczymy jak wyjdzie w praktyce.
W 18 calach od niego chłopi biorą jego ld.
W 18 calach daje chłopom przerzuty ld tak jak bsb.
Jest bsbkiem sam dla siebie.
W 18 calach od niego chłopi mają +2 do marszu.
Poprostu chodzi o lepszą kontrolę stołu. Większą swobodę grania kadrą. Bsb robi swoje a generał swoje. Nie muszą latac jeden za drugim.
W 18 calach daje chłopom przerzuty ld tak jak bsb.
Jest bsbkiem sam dla siebie.
W 18 calach od niego chłopi mają +2 do marszu.
Poprostu chodzi o lepszą kontrolę stołu. Większą swobodę grania kadrą. Bsb robi swoje a generał swoje. Nie muszą latac jeden za drugim.
Cześć,
Proszę o porady/sugestie:)
Wersja oparta o 9th 2.1 ed. (beta)
520 - Duke, General, Barded Warhorse, Grail Oath, shield, Virtue of Renown, Tristan Resolve, Basalt Infusion, Fortress of Faith, Potion of Swiftness, Potion of Strenght (G)
355 - Paladin, Barded Warhorse, Battle Standard
Bearer, Piety, Shield, Questing Oath and Bastard
Sword, Alchemist Alloy, Dragonfire Gem (Q)
465 - Damsel, Druidism, Wizard Master, Barded Warhorse, Storm Clarion (Q)
(1340)
635 - 12x Knight Aspirant, C, M, S, Banner of
the Last Charge
250 - 5x Knight Aspirant, C
250 - 5x Knight Aspirant, C
(1135)
675 - 13x Knight of the Quest, C, M, S
130 - 5 Yeoman Outriders
130 - 5 Yeoman Outriders
730 - 8x Knight of the Grail, M, S, Banner of Roland
360 - Green Knight
(2025)
4500
Co sądzicie o powyższym pomyśle? Cory mogę zmodyfikowac na 15 Knight of the Realm, full command i Last Charge oraz 6 Knight of the Realm z muzykiem. Tracę jeden scoring i trochę taktycznych możliwości (2x5 Aspirantow).
Proszę o porady/sugestie:)
Wersja oparta o 9th 2.1 ed. (beta)
520 - Duke, General, Barded Warhorse, Grail Oath, shield, Virtue of Renown, Tristan Resolve, Basalt Infusion, Fortress of Faith, Potion of Swiftness, Potion of Strenght (G)
355 - Paladin, Barded Warhorse, Battle Standard
Bearer, Piety, Shield, Questing Oath and Bastard
Sword, Alchemist Alloy, Dragonfire Gem (Q)
465 - Damsel, Druidism, Wizard Master, Barded Warhorse, Storm Clarion (Q)
(1340)
635 - 12x Knight Aspirant, C, M, S, Banner of
the Last Charge
250 - 5x Knight Aspirant, C
250 - 5x Knight Aspirant, C
(1135)
675 - 13x Knight of the Quest, C, M, S
130 - 5 Yeoman Outriders
130 - 5 Yeoman Outriders
730 - 8x Knight of the Grail, M, S, Banner of Roland
360 - Green Knight
(2025)
4500
Co sądzicie o powyższym pomyśle? Cory mogę zmodyfikowac na 15 Knight of the Realm, full command i Last Charge oraz 6 Knight of the Realm z muzykiem. Tracę jeden scoring i trochę taktycznych możliwości (2x5 Aspirantow).
2x5 aspirantów jest zbyt dobrych, żeby z nich rezygnować.
Z jaką kosą biega duke? Masz błogosławieństwo ale nie wbrałeś żadnej broni.
Z jaką kosą biega duke? Masz błogosławieństwo ale nie wbrałeś żadnej broni.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
Tristan resolve musi być na hand weaponie.
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Tristan tylko na hand weapon
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
Poniżej prezentuję rozpiskę nastawioną znacznie bardziej na jednostki piesze.
Założenie jest następujące. Bolec wzięty jako straszak (może coś kiedyś ustrzeli). Tak czyinaczej przeciwnik musi go brać pod uwagę w swoich założeniach taktycznych. Nie wiem dlaczego ale mimo jego ogromnego braku skuteczności, przeciwnicy chowają wszystkie stwory i bohaterów, gdzie tylko się da
2 oddziały kuszników wzięte do ściągania śmieci ze stołu i skubania cięższych rzeczy. Do obu oddziałów wchodzi po jednym kasztelanie. Będzie dawał im większą liderkę + w razie szarży fasta lub mniejszego oddziału cięższej kawalerii będzie w stanie obronić żólnierzy. W razie nadchodzącej walki wręcz, będą się zwijać w oddział po 5 modeli. Będzie to też dobra kontra na słabo opancerzone jednostki z mocnym wygarem, kótre kroją rycerzy nim ci zdążą zaatakować.
Lord klepacz głównie będzie polował na samotnych zabijaków wroga, stwory, ewentualnie będzie supportował oddziały w walce. No i jego największa zaleta rozdawanie liderki w 18 calach. Bastard sword jest dość uniwersalny i w połaczeniu z king slayerem daje nam 5 ataków z s6 gdy użyamy go jako lekkiej lancy albo s7 gdy walimy dwurakiem. Ward 4+ od S5 też jest całkiem syty wiec nie łatwo będzie go zabić
BSB wchodzi do dużej lancy aspirantów i podbije im warda, dzięki czemu s4 z ap nie będzie aż tak bolało. Aspiranci mają też impakty co pozwoli osiągnąć całkiem niezły wygar w szarży. Szczególnie, że mogę wskrzeszać rycerzy.
Czarodziejka wchodzi do lancy questów. Docelowo ma leczyć lorda i wskrzeszać rycerzy. Oddział bardziej pomocniczy.
Relikwiarz do Farlornów którzy poza aspirantami będą stanowić główną siłę bojową (ustawieni będą w klocku 6x6 dla zwiększenia ilosci ataków). W CC będą trudnym orzechem do zgryzienia i w razie pomocy ze strony innych jeddnostek dadzą radę je zbuffować relikwiarzem.
Yeomani wzięci jako odginaczki + może coś poskubią w strzelaniu. Na razie do testów ze zbroją i pancerzem, żeby byli w stanie wytrzmać znacznie więcej ostrzału i magii. Lepiej jak przeciwnik wali w nich niż po bardziej znaczących jednostkach.
Mały oddział aspirantów wzięty jako jednostka pomocnicza do flankowania lub ściągania mniejszych oddziałów przeciwnika. W szarży są dość mocni i często przeciwnik lekceważy ich co potem kończy się dla nigo tragicznie
W każdym oddziale jest bohater lub czempion, żeby w razie czego uniemożliwić wciągniecie mojego lorda do nieopłacalnego pojedynku.
Rozpiska do pogrania ofensywnie jak i defensywnie z mocną kontrą.
Mam też w sumie 6 Scoringów więc jest spora szansa na zrbienie scenariusza, nawet przy ostrej wyżynce.
Czekam z miłą chęcią na konstruktywną krytykę i sugestie co do potencjalnych zmian.
Characters – 1635 pkt
Duke 675pkt
Hippogriff, Questing Oath and Bastard Sword, shield, Renown (D3 wound na 6), King Slayer (+ 1 S, AP, Atack), Fortress of Faith, Uther’s Conviction (+1 Arm, +1ward), Potion of Swiftness
Damsel (420)
Wizard Master, Barded Warhorse, Druidism, Crystall Ball
Paladin (370)
BSB, Barded Warhorse, Questing Oath & Bastard Sword, Shield, Crusader’s Salvation, piety
Castellan 85pkt
(Master at Arms +1 atack, heavy armour, great weapon, long bow)
Castellan 85pkt
(Master at Arms +1 atack, heavy armour, great weapon, long bow)
Special – 1605
1 Scorpion – 115 pkt
5 Yeoman Outriders (Light armour, shield, Throwing Weapons (5+))- 140pkt
5 Yeoman Outriders (Light armour,shield, Throwing Weapons (5+)) - 140pkt
30 Knighs Farlorn (FCG, Banner of the Relentless Company) - 775pkt
6 Knights of the quest (champion) - 285pkt
1 Sacred Reliquary - 150pkt
Core - 1259 pkt
5 Knights Aspirants (Champion) - 250pkt
12 Knights Aspirants (FCG, Banner of last charge) – 575 pkt
16 Pasant bowmans (crossbows) - 217pkt
16 Pasant bowmans (crossbows) - 217pkt
Total Models – 102
Total pkt – 4499
Założenie jest następujące. Bolec wzięty jako straszak (może coś kiedyś ustrzeli). Tak czyinaczej przeciwnik musi go brać pod uwagę w swoich założeniach taktycznych. Nie wiem dlaczego ale mimo jego ogromnego braku skuteczności, przeciwnicy chowają wszystkie stwory i bohaterów, gdzie tylko się da
2 oddziały kuszników wzięte do ściągania śmieci ze stołu i skubania cięższych rzeczy. Do obu oddziałów wchodzi po jednym kasztelanie. Będzie dawał im większą liderkę + w razie szarży fasta lub mniejszego oddziału cięższej kawalerii będzie w stanie obronić żólnierzy. W razie nadchodzącej walki wręcz, będą się zwijać w oddział po 5 modeli. Będzie to też dobra kontra na słabo opancerzone jednostki z mocnym wygarem, kótre kroją rycerzy nim ci zdążą zaatakować.
Lord klepacz głównie będzie polował na samotnych zabijaków wroga, stwory, ewentualnie będzie supportował oddziały w walce. No i jego największa zaleta rozdawanie liderki w 18 calach. Bastard sword jest dość uniwersalny i w połaczeniu z king slayerem daje nam 5 ataków z s6 gdy użyamy go jako lekkiej lancy albo s7 gdy walimy dwurakiem. Ward 4+ od S5 też jest całkiem syty wiec nie łatwo będzie go zabić
BSB wchodzi do dużej lancy aspirantów i podbije im warda, dzięki czemu s4 z ap nie będzie aż tak bolało. Aspiranci mają też impakty co pozwoli osiągnąć całkiem niezły wygar w szarży. Szczególnie, że mogę wskrzeszać rycerzy.
Czarodziejka wchodzi do lancy questów. Docelowo ma leczyć lorda i wskrzeszać rycerzy. Oddział bardziej pomocniczy.
Relikwiarz do Farlornów którzy poza aspirantami będą stanowić główną siłę bojową (ustawieni będą w klocku 6x6 dla zwiększenia ilosci ataków). W CC będą trudnym orzechem do zgryzienia i w razie pomocy ze strony innych jeddnostek dadzą radę je zbuffować relikwiarzem.
Yeomani wzięci jako odginaczki + może coś poskubią w strzelaniu. Na razie do testów ze zbroją i pancerzem, żeby byli w stanie wytrzmać znacznie więcej ostrzału i magii. Lepiej jak przeciwnik wali w nich niż po bardziej znaczących jednostkach.
Mały oddział aspirantów wzięty jako jednostka pomocnicza do flankowania lub ściągania mniejszych oddziałów przeciwnika. W szarży są dość mocni i często przeciwnik lekceważy ich co potem kończy się dla nigo tragicznie
W każdym oddziale jest bohater lub czempion, żeby w razie czego uniemożliwić wciągniecie mojego lorda do nieopłacalnego pojedynku.
Rozpiska do pogrania ofensywnie jak i defensywnie z mocną kontrą.
Mam też w sumie 6 Scoringów więc jest spora szansa na zrbienie scenariusza, nawet przy ostrej wyżynce.
Czekam z miłą chęcią na konstruktywną krytykę i sugestie co do potencjalnych zmian.
Characters – 1635 pkt
Duke 675pkt
Hippogriff, Questing Oath and Bastard Sword, shield, Renown (D3 wound na 6), King Slayer (+ 1 S, AP, Atack), Fortress of Faith, Uther’s Conviction (+1 Arm, +1ward), Potion of Swiftness
Damsel (420)
Wizard Master, Barded Warhorse, Druidism, Crystall Ball
Paladin (370)
BSB, Barded Warhorse, Questing Oath & Bastard Sword, Shield, Crusader’s Salvation, piety
Castellan 85pkt
(Master at Arms +1 atack, heavy armour, great weapon, long bow)
Castellan 85pkt
(Master at Arms +1 atack, heavy armour, great weapon, long bow)
Special – 1605
1 Scorpion – 115 pkt
5 Yeoman Outriders (Light armour, shield, Throwing Weapons (5+))- 140pkt
5 Yeoman Outriders (Light armour,shield, Throwing Weapons (5+)) - 140pkt
30 Knighs Farlorn (FCG, Banner of the Relentless Company) - 775pkt
6 Knights of the quest (champion) - 285pkt
1 Sacred Reliquary - 150pkt
Core - 1259 pkt
5 Knights Aspirants (Champion) - 250pkt
12 Knights Aspirants (FCG, Banner of last charge) – 575 pkt
16 Pasant bowmans (crossbows) - 217pkt
16 Pasant bowmans (crossbows) - 217pkt
Total Models – 102
Total pkt – 4499
Ostatnio zmieniony 11 lis 2019, o 13:51 przez Matis, łącznie zmieniany 1 raz.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
Dlaczego BSB zmniejsza liczbę Impactów? Opis sztandaru mówi, że impakty robią modele, które stoją w przednim szeregu. Więc bsb nie powinien zmniejszać ich ilości
O płotkach nie wiedziałem. Zaraz poprawię.
Kasztelanów na razie zostawię, zobaczymy jak się sprawdzą. Zawsze może w ostateczności robić za odginaczkę
Jeśli chodzi o ewentualne wstawienie czegoś za nich to jest ciężko. Punktowo wszystkie małe oddziały czy trebusz kosztują więcej. Do rozważenia jest dopakowanie lancy questów do 9 i dodanie po 1 kuszniku do każdego oddziału.
Wyjdzie w praniu, jak dobrze pójdzie to będzie testowane w przyszły weekend
O płotkach nie wiedziałem. Zaraz poprawię.
Kasztelanów na razie zostawię, zobaczymy jak się sprawdzą. Zawsze może w ostateczności robić za odginaczkę
Jeśli chodzi o ewentualne wstawienie czegoś za nich to jest ciężko. Punktowo wszystkie małe oddziały czy trebusz kosztują więcej. Do rozważenia jest dopakowanie lancy questów do 9 i dodanie po 1 kuszniku do każdego oddziału.
Wyjdzie w praniu, jak dobrze pójdzie to będzie testowane w przyszły weekend
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów