Na wstępie chciałbym zaznaczyć, iż moja przygoda z figurkowcem dopiero się rozpoczyna, stąd zarówno wiedza, jak i armia są na niskim poziomie
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Poniżej wrzucam rozpiskę na 1000pts, prosiłbym o:
1. Uwagi do niej
2. Sugestie rozwoju (tzn co kupować żeby milusio pograć)
Dodam jeszcze, że póki co gramy w 5 osób (O&G, krasnale, Imperium, Bretka i WE) i to z nimi będę się musiał zmierzyć.
Herosi
Black Orc Big Boss - General, Choppa, Heavy Armour; Shield, Bigged's 'ed Kickin Boots, Talisman of Protection
Night Goblin Big Boss- Light Armour; Shield; Sneaky Skewerer
Night Goblin Shaman- Magic Level 2; Staff of Baduumm; Magic Mushrooms (x2)
Core
10 x Goblin Spider Riders; Spear; Short Bow; Shield, muzyk, kapitan, chorąży
20 x Night Goblins; Short Bow, muzyk, chorąży
20 x Night Goblins; Spear, Shield, Nets, kapitan, chorąży, muzyk
Spec
14 x Black Orcs; Shield; Nogg's Banner of Butchery; kapitan, muzyk; chorąży
Rare
Troll
Strategia: BO Big Boss do oddziału BO, NGBB do goboli walczących. Troll jako wsparcie klocka BO (no i ma Ld generała). Szaman jakoś za nimi, żeby go nie ściągnęli za łatwo. Fasta chciałbym puścić jakoś skrzydłem, niech ostrzela co się da i może dojdzie do maszyn/strzelców. Moi łucznicy jako osłona (marna, ale zawsze) piechoty. Liczę na to, że dobrze krzyknięte Waaagh i BO dojdą do kawalerii (której się najbardziej boję), później wspomaganie trolla. NG niech w tym czasie zwiążą piechotę.
Czego mogę się po kumplach spodziewać?
Imperium - na pewno ciężka kawaleria (jak się dobrać do gości z AS 1+?), cannon, great swordy i strzelcy, może mag
Krasnale - sporo machin (działo, organki, balista), piechota
Bretonia - trebusz, pegazy, kawaleria, może łucznicy
WE - driady, masa łuczników i trochę jazdy
Z góry dziękuję za sugestie!