Ogry w 9 edycji
Moderator: Afro
Re: Ogry w 9 edycji
Podsumowanie teamu T9A - "Tier 6: OK" - smutek wielki
Przez całą betę mam takie wrażenie, że ciągle coś się zmienia, ale jak przychodzi do kminy nad rozpiską to zawsze wychodzi mniej więcej to samo.
Przez całą betę mam takie wrażenie, że ciągle coś się zmienia, ale jak przychodzi do kminy nad rozpiską to zawsze wychodzi mniej więcej to samo.
"(...) brzydzić się wałem począł (...)"
Fluffy TM
Fluffy TM
Tier ogrów poleciał na pysk po nerfach towarzyszących usunięciu Hellfista.
Zupełny brak zrozumienia twórców, że siła i popularność wielu jednostek wynikała bezpośrednio z Hellfista, a jednak dostały one nerfy mimo jego usunięcia. Przykładem są choćby Aurochy oraz trójeczki Bruiserów.
Zupełny brak zrozumienia twórców, że siła i popularność wielu jednostek wynikała bezpośrednio z Hellfista, a jednak dostały one nerfy mimo jego usunięcia. Przykładem są choćby Aurochy oraz trójeczki Bruiserów.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Nom wyglądają solidnie i myślę że będą brane mocno pod uwagę, szczególnie z bannerem co przerzuca 1. Teraz jest szansa skorzystania z re rolu savow.
Obniżenie siły i AP u przeciwnika z Traumy daje im wirtualnie 2+ co jest bardzo mocne.
Hitem jest język, że w ogóle przeszedł w takiej wersji to jestem w szoku warzywi Grali, Chosenow i każda jednostkę Large.
Obniżenie siły i AP u przeciwnika z Traumy daje im wirtualnie 2+ co jest bardzo mocne.
Hitem jest język, że w ogóle przeszedł w takiej wersji to jestem w szoku warzywi Grali, Chosenow i każda jednostkę Large.
Tu się zgadzam , za dużo nerfow narazdebelial pisze:Tier ogrów poleciał na pysk po nerfach towarzyszących usunięciu Hellfista.
Zupełny brak zrozumienia twórców, że siła i popularność wielu jednostek wynikała bezpośrednio z Hellfista, a jednak dostały one nerfy mimo jego usunięcia. Przykładem są choćby Aurochy oraz trójeczki Bruiserów.
Ja mam tylko pytanie, czy istnieje gdzieś zapis, że ilość ataków nie może spaść do 0? Bo wydaje mi się, że w takiej sytuacji większość piechoty nie będzie mogła wgl wykonać ataku, jak ma Att 1 i otrzymuje -1 (chyba, że czegoś nie widzę ).
Ten paczyk mocno ogrom pomoże.
No i dali (tak jak sugerowaliśmy wraz innymi na forum t9a) paired weapons tuskerom zamiast bezsensownych iron fistów. Też na plus.
No i dali (tak jak sugerowaliśmy wraz innymi na forum t9a) paired weapons tuskerom zamiast bezsensownych iron fistów. Też na plus.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Nie musisz dziękowaćdebelial pisze:Ten paczyk mocno ogrom pomoże.
No i dali (tak jak sugerowaliśmy wraz innymi na forum t9a) paired weapons tuskerom zamiast bezsensownych iron fistów. Też na plus.
A tak serio to fajnie ta sugestia pomogła pchnąć zakaz Ironfista dla mounted modeli, co zaowocowało lepszym save dla Łowcy.
Zmiany na plus zawsze fajneOdoamar pisze:Nie musisz dziękowaćdebelial pisze:Ten paczyk mocno ogrom pomoże.
No i dali (tak jak sugerowaliśmy wraz innymi na forum t9a) paired weapons tuskerom zamiast bezsensownych iron fistów. Też na plus.
A tak serio to fajnie ta sugestia pomogła pchnąć zakaz Ironfista dla mounted modeli, co zaowocowało lepszym save dla Łowcy.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Z magią czy bez? Jak dużo Tuskerow to szeroka gra na całym stole - Cult Leader na BSB dla komfortu? Kin Eaterzy do blokowania niekorzystnych pozycji wrogich oddziałów i przejęcia inicjatywy dla szarży Tuskerow. Kloc Bruisierow dla GK- walec idący środkiem? Gigant dla jego umiejki aby utrudnic zycie odginaczkom.
Ja swoją koncepcję przedstawiłem w poddziale rozpsiki ale nie bylo chętnych do dyskusji;(
Ja swoją koncepcję przedstawiłem w poddziale rozpsiki ale nie bylo chętnych do dyskusji;(
Magia musi być. Nie od razu dużo tuskerów, jeden oddział imo styknie. Cult leader zbędny ale faktycznie można dać. Jak nie ma lepszych opcji. Kin eaterzy do blokowania oddziałów? Znaczy się w 3 lub 4 turze jak wyjdą z tego ambusha i coś zaszarżują czy dojdą gdzieś tym swoim 12" z buta i dożyją? Jak chce się grać na gustarze z lordami to trzeba mieć własny śmietnik i umieć dobrze czyścić wrogi śmietnik. Yeti, hunter, działa, te klimaty.
Ja tam mykam na 3ce z platem vanguardem i pairedami i są bardzo spoko. 256 pkt to mokry sen informatyka
Co do patcha, to moim zdaniem ktoś tam bardzo kocha te ogry. Jakoś mocno nie dostaliśmy nerf hammerem.
Trochę nie wiem czemu tusker spadł tylko o 10 pkt i czemu 6 bomb jest droższych niż 2x3, ale reszta albo była do przewidzenia, albo wgl nie boli. 15 pkt na auchorach, które i tak nie są jakoś turbo kozakami i można z nich zrezygnować, huntery dalej można wystawić 2 w takim samym złożeniu, giganty +5pkt co się zrównuje z -5 na bombach. Dyscyplina jeszcze spadła o 5pkt. Nie ruszyli banneru ze swifstridem, cannonów i rozdali sporo buffów dla jednostek, które nie grały za bardzo. No i shieldy na scrapach po 1ppm Świetny patch dla internal balansu, dla external raczej średni, bo wyskoczymy jak z procy w górę. Moja rozpa podrożała o 39 pkt, co brzmi jak śmieszne punkty, dla armii z "high tieru", porównując do UD czy szczurów, gdzie rozpy poszły o 200-300 pkt w górę. Pytanie jeszcze co się stanie z demonami, bo jak niewiele, to obstawiam w topie je i ogry (pewnie nowe szczury też, ale na zupełnie innym buildzie) + WDG.
Co do patcha, to moim zdaniem ktoś tam bardzo kocha te ogry. Jakoś mocno nie dostaliśmy nerf hammerem.
Trochę nie wiem czemu tusker spadł tylko o 10 pkt i czemu 6 bomb jest droższych niż 2x3, ale reszta albo była do przewidzenia, albo wgl nie boli. 15 pkt na auchorach, które i tak nie są jakoś turbo kozakami i można z nich zrezygnować, huntery dalej można wystawić 2 w takim samym złożeniu, giganty +5pkt co się zrównuje z -5 na bombach. Dyscyplina jeszcze spadła o 5pkt. Nie ruszyli banneru ze swifstridem, cannonów i rozdali sporo buffów dla jednostek, które nie grały za bardzo. No i shieldy na scrapach po 1ppm Świetny patch dla internal balansu, dla external raczej średni, bo wyskoczymy jak z procy w górę. Moja rozpa podrożała o 39 pkt, co brzmi jak śmieszne punkty, dla armii z "high tieru", porównując do UD czy szczurów, gdzie rozpy poszły o 200-300 pkt w górę. Pytanie jeszcze co się stanie z demonami, bo jak niewiele, to obstawiam w topie je i ogry (pewnie nowe szczury też, ale na zupełnie innym buildzie) + WDG.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Mnie rozpa podrożała o jakieś grubo ponad stówkę. Poza tym to nie pierwszy raz kiedy ogry nie dostają karniaków a buffy, a nadal w czołówce nie są. Chyba po prostu taka armia.
Masakra. A Lizaki po* p ocałości. A Ogry przecież były już w top5 armiiJarekK pisze:
Trochę nie wiem czemu tusker spadł tylko o 10 pkt i czemu 6 bomb jest droższych niż 2x3, ale reszta albo była do przewidzenia, albo wgl nie boli. 15 pkt na auchorach, które i tak nie są jakoś turbo kozakami i można z nich zrezygnować, huntery dalej można wystawić 2 w takim samym złożeniu, giganty +5pkt co się zrównuje z -5 na bombach. Dyscyplina jeszcze spadła o 5pkt. Nie ruszyli banneru ze swifstridem, cannonów i rozdali sporo buffów dla jednostek, które nie grały za bardzo. No i shieldy na scrapach po 1ppm Świetny patch dla internal balansu, dla external raczej średni, bo wyskoczymy jak z procy w górę. Moja rozpa podrożała o 39 pkt, co brzmi jak śmieszne punkty, dla armii z "high tieru", porównując do UD czy szczurów, gdzie rozpy poszły o 200-300 pkt w górę. Pytanie jeszcze co się stanie z demonami, bo jak niewiele, to obstawiam w topie je i ogry (pewnie nowe szczury też, ale na zupełnie innym buildzie) + WDG.
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Bo ty złymi rozpiskami grasz XDkubencjusz pisze: ↑18 paź 2019, o 16:54 Mnie rozpa podrożała o jakieś grubo ponad stówkę. Poza tym to nie pierwszy raz kiedy ogry nie dostają karniaków a buffy, a nadal w czołówce nie są. Chyba po prostu taka armia.
Ogólnie to GK jest teraz super ciekawym pomysłem bo tani w cholerę a dobry, za to hunterzy dalej mogą coś grać ale w innych złożeniach - np. 3+5+ i ward na ogień, jako że teraz alchemia może wrócić do łask kosztem dywinacji.
Co do 6 bomb droższe niż 2x3... strzelają tak samo, owszem, mobilniejsze ciut bardziej owszem, ale 6tka to jest oddział do walki. To może już spokojnie robić jakieś szarże na bok czy coś bo to jednak jest 18 ran i 18 ataków z S4 + stompy i impacty.
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos