Taktyki i początki gry Tomb Kings

Tomb Kings

Moderator: Shino

Zablokowany
Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Reyki pisze:Nie możesz zrobić reforma dalej niz możesz się ruszyć.
miales podac cytat.... bez tego nia mazadnej zabawy.... a moje zmeczone oczy nie widza nigdzie zapisu,, ze reform mozesz zrobic tylko tak daleko jak sie mozesz ruszyc.

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Wiekszych bredni dawno nie widzialem :roll: Robiac reform zaden model reformowanego odzialu nei moze zrobic wiecej niz swoj podwojony ruch w czasie tego reformu a nie w czasie calej fazy ruchu, ale juz pisanie ze moniewaz nie maszeruje wiec nie mozemy robic reforma o podwojony ruch to :shock: No ale jesli tak gralem nei dziwie sie ze ci TK nie szlo :wink:
podpis nieregulaminowy - administracja

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Reyki pisze: Fast WE stojący na krawędzi deploya może pojechać 18 cali i zrobic reforma tak by sięgać 20,5 cala?
Nie, nie można podwajać ruchu własnie po to żeby nie było takich przegięć, czyli podwojony ruch = 2x9 czyli 18, a nie 20 ;).
A tutaj podwajamy 4 ruchu, czyli ze szmatki możesz sobie przejsc do 8".
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Reyki weź poczytaj zasady reforma lepiej.

Awatar użytkownika
Fensir
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: Fensir »

Wiecie, jeżeli chodzi o reforma to zmienia się wszystko, poza środkiem oddziału. Ten musi pozostać w tym samym miejscu...

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Ale Wałek.

To w Łodzi wmawiali mi że nie moge tak robić bo nie moge podwoić ruchu.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

To jacyś świetni sędziowie:)

Szymek
Chuck Norris
Posty: 478
Kontakt:

Post autor: Szymek »

Witam
Dopiero niedawno zacząlem swoją przygode z WFB armią Tomb Kings. Mam problem z grą na armie Krasnali. Jakie jednostki polecacie do gry przeciwko tejże armii? Jką taktyke obrać by wreszcie wygrać? Defens czy atak. Prosze o jakieś rady.

Tomash
Spaministrator
Posty: 7885
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomash »

Skorpiony i swarmy. Stoimy w bezpiecznej odległości od organek (24"), ewentualnie próbujemy swoimi szybkimi jednostkami (rydwany, kawaleria, carriony, king-latacz) pojechać do przeciwnika, chroniąc się przed ostrzałem za terenem. Po zjedzeniu organek (najlepiej też kowadła) przez wykopywaczki można bez większego stresu napierać do przodu ;)
Aha - uwaga na liche priestów, coby ich minerzy nie zaskoczyli.
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny :mrgreen:
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

I uwaga na armaty. Są mało przyjemne. Generalnie rzecz biorąc: sporo piechoty, bo rydwany się nie przebiją przez klocek wypierdków.

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

Ja z reguły wystawiam na kraśki tylko łuczników idziemy sobie na wymianę, a jak carriony wykopki zjedzą maszyny, to rydwany ireszta dopiero wyjeżdza zza krzaków :D
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Szymek
Chuck Norris
Posty: 478
Kontakt:

Post autor: Szymek »

Dzięki. Ale mój kolega z którym gram prócz tych 3-8 maszyn bierze 2-3 mocne klocki od których prawie zawsze odbijają się moje rydwany. Co polecacie w tym wypadku?

Szymek
Chuck Norris
Posty: 478
Kontakt:

Post autor: Szymek »

żeby jak już moje wykopywaczki zjedzą mu maszyny, można było mu czymś mocno przywalić.... :twisted:

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Niech 2 skorpy, swarmy i carriony zjedzą maszyny, a uszatkami, królem, rydwanami i katapami przywal.

Szymek
Chuck Norris
Posty: 478
Kontakt:

Post autor: Szymek »

A gdzi mam wystawić te wymienione przez Ciebie jedostki, bo przecież w najlepszym razie będzie miał 1-2 tury strzelania z całego swojego arsenału strzeleckigo i może mi to potwornie zmasakrować...

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Najważniejsza rzecz to nigdy przenigdy nie włazić pod zasięg organków hitterami.

Szymek
Chuck Norris
Posty: 478
Kontakt:

Post autor: Szymek »

Hitterami- czyli? Ale inne maszyny, także kusznicy potwornie masakrują rydwany, kawe..... i jak się chronić przed tym faktem??

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Musisz scampić rydwany na początku i poczekać aż wejdzie popychaczka na carriony i wyjdą wykopki.

Z dobrze zrobionymi tk to nawet jak grasz na anvila to jesteś do przodu.

Dwarfy mają gorzej.

Rafał
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 163
Lokalizacja: Nasielsk Terror Boyz

Post autor: Rafał »

Dajesz skorpy, swarmy, cariony, kong latacz, rydwany, katapa a jak gracie powyzej 2k to tez gigi. Czekasz aż cariony dojada i rozwala maszynki z katapy walisz w klocki a jak dasz rade to tez może jakieś maszynki, wykopki jada maszyny albo przynajmniej łączą je do walki i jak już ci maszyny nie zagrażają to jedziesz wszystkim do przodu. W czasie 1-2 tury jak jeszcze nie będzie wykopek to co najcenniejsze chowasz za krzakami domkami co tyko masz pod ręką. Jakoś musisz sobie dać rade :)

Szymek
Chuck Norris
Posty: 478
Kontakt:

Post autor: Szymek »

Scampić? Anwila? Dobrze zrobionymi czyli? Może dostane link do jakiejś dobrze zrobionej rozpy.... ? A jak nie ma prawie w ogóle terenu: tylko 1 górka, i jakiś lasek?

Zablokowany