[Łódź] Macki Wojny 29-30.10.2022
Hej, jak macie jakieśfajne pomysły jak to rozwiązać, to dajcie znać!
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Aktualnie graliśmy kilka gier w klubie i z Toruniem - wychodziło nam przy 3h40 min. max. 4 (może 5) tur.
Nie dograliśmy nigdy 6 tur. Nie wiem jak inni gracze, ale 4h wg mnie to chyba jednak minimum jakie musi być.
Nie dograliśmy nigdy 6 tur. Nie wiem jak inni gracze, ale 4h wg mnie to chyba jednak minimum jakie musi być.


Tutaj chciałbym doprecyzować Callous na przykładzie Ignifier Grenadiersów.
Mamy sytuację na stole gdzie jest combat klocka przeciwnika oraz klocka mojego "partnera" z duetu.
Moi Grenadiersi mogą strzelać w combat i trafiają friendly na 5+. Czy w takiej sytuacji wszystko na 5+ idzie w oddział mojego "partnera" a reszta w przeciwnika ?
Czy jakoś inaczej widzicie rozpatrzenie tej zasady ?


Pytanie, czy nowe skaveny traktują wszystkie życia, wedle myśli "Life is cheap".Heptun pisze: ↑17 paź 2022, o 14:06Tutaj chciałbym doprecyzować Callous na przykładzie Ignifier Grenadiersów.
Mamy sytuację na stole gdzie jest combat klocka przeciwnika oraz klocka mojego "partnera" z duetu.
Moi Grenadiersi mogą strzelać w combat i trafiają friendly na 5+. Czy w takiej sytuacji wszystko na 5+ idzie w oddział mojego "partnera" a reszta w przeciwnika ?
Czy jakoś inaczej widzicie rozpatrzenie tej zasady ?
Przytoczę zasadę, żebyście nie szukali:
Na potrzeby tej zasady jednostki armii sojuszniczej są traktowane jako "Friendly". Proszę o tym powiadomić przeciwników przed każdą bitwą, ponieważ to wyjątek.Callous
Health Point losses of the model that are caused by friendly models are ignored for Panic (including units destroyed
due to attacks from friendly models). The model may use Shooting Attacks against enemy units Engaged in Combat,
with the following rules and restrictions:
• Friendly units Engaged in this Combat are ignored for Cover purposes (but not for drawing Line of Sight).
• Roll to hit as normal against the intended target. Immediately after determining the number of hits, roll a
D6 for each hit. On a roll of 4+, the hit is distributed onto a randomly chosen friendly unit Engaged with the
original target. Otherwise, proceed as normal.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Można strzelać w CC tylko Szczurami i tylko jak inne Szczury są w tym CC. Randomizacji podlegają wszystkie jednostki biorące udział w walce, czyli jeśli walczyć będą oddziały 3 graczy (nieważne którzy gracze), to 1-2, 3-4 i 5-6 losujesz
Co do czasu gry. Matematyka mówi 3:28 na bitwę. Proponuję dać 3:30 żeby był czas na wpisanie wyników

Co do czasu gry. Matematyka mówi 3:28 na bitwę. Proponuję dać 3:30 żeby był czas na wpisanie wyników

Ostatnio zmieniony 17 paź 2022, o 17:24 przez Azurix, łącznie zmieniany 1 raz.
Dziwnie te zasady interpretujesz, grając RAW:
Strzelam do czegokolwiek co jest w CC,
Na 4+ trafia w sojusznika, na 123 w przeciwnika
Jak w sojusznika to losuje zaleznie od tego ile jest unitow
Przykład
Oddzial black orków(A) przeciwnika bije się z sojuszniczym oddziałem Chosen knightow(B) I feldrakow(C)
Strzelam oddziałem hulkow z rotary gunami(D) do black orków
D->A
Rzucam na trafienia, trafiam X, następnie losuje. Na 4+ trafiam w "swoich", na 123 trafiam w orki
A 456
BC 123
Jeżeli BC, to potem rozdzielam przydzielając równe wyniki do każdego oddziału, np. 4+ w Feldraki(moze też byc 123 w feldraki, albo pazyste/nieparzyste, d20 w/e)
B123
C456
Wg mnie jest to bardzo oczywiste i zgodne z zasadami rozwiązanie
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos
Wg mnie to co napisał Wojtus jest najbardziej logiczne czyli moje oddziały oraz mojego sojusznika na poczet tej zasady są "friendly".Wojtuś pisze: ↑17 paź 2022, o 16:10 Przytoczę zasadę, żebyście nie szukali:Na potrzeby tej zasady jednostki armii sojuszniczej są traktowane jako "Friendly". Proszę o tym powiadomić przeciwników przed każdą bitwą, ponieważ to wyjątek.Callous
Health Point losses of the model that are caused by friendly models are ignored for Panic (including units destroyed
due to attacks from friendly models). The model may use Shooting Attacks against enemy units Engaged in Combat,
with the following rules and restrictions:
• Friendly units Engaged in this Combat are ignored for Cover purposes (but not for drawing Line of Sight).
• Roll to hit as normal against the intended target. Immediately after determining the number of hits, roll a
D6 for each hit. On a roll of 4+, the hit is distributed onto a randomly chosen friendly unit Engaged with the
original target. Otherwise, proceed as normal.


Siemano,
Rzutem na taśmę dopiszcie jeszcze dwóch gamoni co zapomnieli że termin na zgłoszenia już minął. Puściłem przelew właśnie.
Z nami będzie parzyście.
Zeszłoroczne Macki były ostatnim turniejem tragicznie zmarłego Janka Ginkowskiego. Kumpla, kompana, gracza. Proponuję na turnieju uczcić jego pamięć symboliczną minutą ciszy.
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
Przemyślcie to, bo te 3:30 to naprawdę mało - wg mnie 4h byłoby takie minimum. Macie miejsce z nieograniczonym czasem, a w niedzielę można zacząć wcześniej więc pomyślcie i dajcie jakiś harmonogram.

