Bardzo mroczne elfy 1200 pkt

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Bardzo mroczne elfy 1200 pkt

Post autor: Magnus »

1 Beastmaster on Manticore (Blood Armour, Sea Dragon Cloak, Lance) /260 pkt

1 Sorceress lvl 2 (Black Staff, Seal of Ghrond) /175 pkt


14 Warriors (Repeating Crossbow) /154 pkt

11 Corsairs (Reaver) /120 pkt


1 Cold One Chariot (Spears) /97 pkt

5 Cold One Knights (Standard, Muscician, Dread Knight) /190 pkt


2 Reaper Bolt Thrower /200 pkt


Casting pool: 4 Dispel pool: 4 Total cost: 1196 pkt Models in army: 39

Plan jest taki: mag idzie w korsarzach, dzieki czemu lapie zasieg gdzie potrzeba, a dzieki mozliwosci casta 4 koscmi rzuca dla przykladu na strzelcow/maszyny d6 S3 i zabiera ture strzalu przez co beastmaster ma wieksza szanse na przezycie i rozprawienie sie z maszynami/strzelcami (dzieki blood armour przy wybijaniu zalogantow reperuje sobie save najlepiej az do 1+, pozniej moze ruszyc na twardszych wrogow).
Kontyngent warriorow ostrzeliwuje wszystko wraz z pomoca dwoch beltów, z mala kontra dla wsparcia jest beastmaster a takze rydwan z korsarzami (z magiem 2*6, w razie co mag ucieka, mimo wszystko 13 atakow to juz cos) i kawaleria ktore ma odbic doszlego przeciwnika. Co o tym myslicie?

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Dziwne że wojowników nie 20. Tyle mają rank mniej i mniejszą przeżywalnośĆ. OSobiscie rarowałbym sobie maga na rzecz caddiego jesli juz konieczna jest dla ciebie mocna ochrona antymagiczna.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Lysander
Pseudoklimaciarz
Posty: 24

Post autor: Lysander »

chyba jest tak, że ten samotny mag nie przebije się ani prze caddego z 2 DS ani przez 2*jakiś mag. Więc jest szansa nic nie zrobi a to 10% twojej armii (punktowo) 14 kusz to jakiś dziwny pomysł. 12 da się zrozumieć
ale jak ich będzie 2 ranki po 7 to i nie ustawisz ich za dobrze i nie powalczysz, a 24 cale w moim odczuciu to za mało żeby się kitrać na górce. jak chcesz grać z magiem w korsarzach proponuje wsadzić shadów (do zjadania magów i maszyn) i harpie bo fajnie ostrzał ściągają.
Kosztem Coków albo rydwanu i wojowników jesteś w stanie zrobić
jakąś 20 walczących albo droższe 2*10 kusz i jakiś shadów i/lub harpie. Albo wywal maga, wsadź albo cadyego albo kogoś z SoG dla jakiej kolwiek ochrony i jedź w ofens...

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

Ale jak sie ladnie prezentuje taki kontyngent 14 kusznikow :wink: ustawiam ich w linii na srodkowej czesci stolu lekko wysunietych, po jednym boku sa korsarze + rydwan po drugim kawaleria, w rogach po bolcie. Caddy powstrzyma mnie na max dwie tury magii, pozniej juz wszystko zacznie wchodzic (i tak grajac na dwoch magach mam 6 PD, na jeden czar pusci scroll a drugi juz bedzie mogl DD rozproszyc wiec niewiele to by i tak nie zyskalo jakby dwoch magow bylo) a jak przeciwnik ma dwoch magow ma bazowo 4 DD i o ile nie ma scrolli to bedzie to loteria ktoremu z nas uda rzucic sie wiecej. Moj mag jest w polowie dla obrony w polowie dla ataku. Szczerze to nie mam co za bardzo w offens jechac, zwlaszcza ze moim przeciwnikiem sa HE, wiec wole wyczekac i ich troszke oslabic, a potem bezbronnych zalosnych slabeuszy wytluc w walce...

Awatar użytkownika
Artein
Masakrator
Posty: 2284

Post autor: Artein »

ja bym spróbował korsarzy (z magiczką) wystawić 7 w pierwszym szeregu i 5 w drugim, +1 za rankę dostajesz a więcej ataków
ew. możesz zwiększyć o 1-2 oddział, żeby od przypadkowego strzelania nie stracić ranki,
tak duże oddziały kuszników też cięzko mają....

ajpinus
Chuck Norris
Posty: 415

Post autor: ajpinus »

Zdejmij dread Knighta z COK'ow
Daj Seal Beastmasterowi a magiczce daj Lifetakera
Dorzuc muzyka do korsarzy
To takie najmniejsze sugerowane zmiany a tak wogole to rozpa mi sie nie podoba wole dac czarodziejce 2 level i dac jej darkstar cloak wtedy masz 2 czary jeden rzucasz dwoma koscmi, drugi trzema. A tak masz tylko jeden czar za 3 kosci. Do tego przydalaby ci sie jedna piatka DR, a 2 bolce to 200 latwych punktow dla przeciwnika. chyba ze tak ja pisales nastawiasz sie tylko i wylacznie na HE to ok.

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

Tez na poczatku stosowalem darkstar cloak (mam black staff, wiec 4 kosci na czar a nie 3, przeciez ma 2 lvl) ale wszystko trafial szlag jak wylosowalem np 1 i 6 czar z magii dark (ten lore najbardziej lubie) bo ciezko go bylo rzucic 3 koscmi, lub kiedy jakis czar nie mial w ogole zastosowania w obecnej sytuacji (brak zasiegu, np soul stealer) Tutaj rzucam jeden czar i mam prawie pewnosc ze jeden z dwoch bedzie zawsze oplacalny. Taka kawaleria jak COK zasluguje na FCG, zazwyczaj w szarzy 1 atak przy WS5 i S5 to jeden trup wiecej ;) Blood armour to ciekawy bajer, przy odrobinie szczescia mozna niezle podpakowac pancerz beastmasterowi, ladujac sie we wszystkiego typu przeszkadzajki. 2 bolce az takie stratne nie sa, wszystko co zagraza jest niszczone przez kusznikow tudziez przez nie same, w razie co jeszcze mantysia odbije jak kto za blisko podejdzie. Moze i lifetaker to nie jest zla rzecz, ale jakos nigdy nie bylem zwolennikiem tego przedmiotu... Moze jestem w bledzie :] Ewentualna zmiane jaka moglbym wprowadzic to wymiana 2 kusznikow na 2 korsarzy i dorzucic muzyka korsarzom.

ODPOWIEDZ