TUMSKIE WZGÓRZE 4 - OSTATNIA PARÓWECZKA HRABIEGO BARYKENTA
Data: 23.02.2008
Format: LIMITED 2x1500
Limit miejsc: 48 (możliwość dostawek)
Miejsce: Płock, ALO przy PWSZ pl. Dąbrowskiego 2
Wejściówka: 10 zł/głowa lub 15/solo. Klubowicze taniej!
O co walczymy? Jak zwykle o cos co urywa głowę
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Turniej będzie zgłoszony do ligi!
Przysłanie poprawnego zgłoszenia do 20 lutego 2008 zaowocuje przyznaniem premii 3ptk do klasyfikacji generalnej... pamiętajcie o numerze ID... rozpiski wysyłać na black_bat@o2.pl lub tawerna_plock@o2.pl .
Pole bitwy:
Bitwy rozegrane będą na stołach 72x48 cali.
Na każdym stole organizator zapewni 4-6 terenów dających niebotyczne możliwości taktyczne!
Kompozycja armii:
Dopuszczone sa tylko listy armii:
-wszystkie ArmyBooki (Nowe HE!)
-Chaos Dwarves
-Garnizon
-Southlands
-Gnoblar hordes
-Dogs of War
-armie SoC (za wyjatkiem midenlandu, 'ard boyzow, slayerow i sea patrol)
Dopuszczone sa rowniez wszytkie jednostki ktore weszly w kanon Limited, oznaczone przez GW jako Official
Niedopuszczone sa armie hobbystyczne (z tylu armybookow) oraz Lustria!
Imienni bohaterowie zablokowani. (wszyscy - starzy, nowi, z DoWu itd)
Harmonogram:
8.00-9.00 – zapisy
9.00-11.30 – 1 bitwa
12.00-14.30 – 2 bitwa
15.00-17.30 – 3 bitwa
18.00 – wyniki
Scenariusze:
1. Gra wstępna
Dzięki podstępowi możesz w szybki i bezbolesny sposób kupić względy bogów. Ich emisariusze są wszędzie... ale pomagają tylko tym, którzy dadzą więcej! Po rzucie na rozstawienie zaczyna się licytacja! Osoba, która wygra rzut ma prawo do rozpoczęcia licytacji. Licytujemy wielokrotnościami liczby 25! Zwycięzca bierze wcześniej przygotowaną przez nas kopertę, a przegranemu dopisuje się wylicytowaną ilość punktów. W kopercie znajdują się 2 bonusy... do wyboru 1. Niżej zamieszczam ich listę:
1. k3 oddziały dostają +1 BS
2. 1 oddział dostaje regeneracje
3. 1 oddział dostaje ward’a 4+
4. 1 oddział lub bohater otrzymuje +1 LD
5. k3 oddziały dostają ward’a 5+
6. 1 oddział dostaje nigdy nie gasnące frenzy
7. 1 bohater dostaje 2lvl magii z lore of fire
8. do Twojej armii przyłącza się kapitan DoW z h.armem, tarcza i mieczem dwuręcznym oraz dwoma pistoletami (w przypadku wyboru mogę udostępnić modele...) za zabicie 100ptk.
9. Twoje czary wychodzą na +1
10. Otrzymujesz dispel scrolla (działa przeciwko czarom IF)
11. K3 oddziały stają się odporne na psychologie
12. Możesz wystawić k3 swoje oddziały w 2 turze z dowolnej krawędzi stołu lub zmusić 1 oddział wroga do wyjścia w 3 turze z jego krawędzi (szarża dozwolona na odległość MOVE!!)
13. Czary przeciwnika wchodzą na –1
14. Możesz zniszczyć 1 magiczny przedmiot przeciwnika
15. k3 oddziały stają się scout
16. k3 oddziały zaczynają wzbudzać strach (jeśli już wzbudzają to Terror)
17. k6 jednostek dostaje HATE
18. Twoi muzycy zawsze dają +1CR
19. 1 bohater dostaje Buty Zagłady i zadaje d3 impact hitów z S5
20. Na początku bitwy uderzasz wroga template 3 cali z S4 zadającym k6 ran w dowolnym miejscu stołu.
21. 1 oddział nie może być nigdy szarżowany
22. bonus za szeregi razy 2 dla k2 oddziałów
23. k3 oddziały dostają cold blood
24. Armia staje się odporna na paniki wywołane przez własne jednostki
25. k3 jednostki traktują każdy teren jak otwarty
WE nie dostawiaja bonusu +1 las
2. Magiczne kręgi
Na polu bitwy zobaczyłeś 3 lodowe kręgi. (ustawcie 3 żetony na środkowej linni pola bitwy w odległości 18 cali od siebie i od krawędzi, a następnie rzuć artilery i scater dice na przesunięcie znaczników) Każdy mag w promieniu 4 cali od kręgu dostaje 1 dodatkową kostkę mocy do czarowania (jeśli wypadnie na niej 1 to automatyczny miscast) Bonusy z kręgów się kumulują!
WE nie dostaja bonusu +1 las
3. Bronić pozycje
Gracz, który wygrał rzut na stronę wybiera ćwiartkę, którą broni (przeciwnik dostaje ćwiartkę po przekątnej) Za zdobycie ćwiartki na koniec bitwy dodatkowe 750 ptk!
WE moga skorzystac z bonusu armii +1 las
Sędziują
Gobo & koral + poszukujemy kogoś poza miejscowego
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ocena hobbistyczna:
Pomalowanie armii – 0-3
Wykonczenie podstawek 0-2
WYSWIG 0-2
Akcesoria 0-2
Konversje 0-2 (nie ilość a jakość!)
Kary:
Podczas turnieju można otrzymać punkty karne za:
- nie terminowe oddawanie wyników bitew
- niewłaściwe zachowanie, przeklinanie itp.
- oszukiwanie przeciwnika
- spóźnienie się na bitwę (zasygnalizowane sędziom przez przeciwnika)
- niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.
-Istnieje możiwośc przyznania Worst Play, za zachowanie wbrew duchowi gry i ogólnie przyjętym zasadom moralnym. Worst Play musi zostać zgłoszone sędziemu natychmiast po zajściu zdarzenia, którego dotyczy, wraz ze słownym uzasadnieniem.
1 WP- 2 punkty karne
2 WP- 8 punktów karnych
3 WP- dyskfalifikacja
Przyznane punkty karne za kolejne WP kumulują się.
Gracze, którzy zostną ukarani punktami karnymi, lub otrzymają Worst Play zostaną o tym natychmiast poinformowani.
W przypadku nieposiadania zasad do używanych jednostek, wszelkie nieporozumienia będą rozstrzygane na niekorzyść gracza nieposiadającego zasad.
Do zdobycia łącznie:
Bitwy: 0-60 + 3(rozbicia)
Hobbistyka: 0-11
Rozpiska: 0-3
Razem: 0-77