Płock, Tumskie Wzgórze 4
Płock, Tumskie Wzgórze 4
KGB TAWERNA serdecznie zaprasza na turniej lokalny:
TUMSKIE WZGÓRZE 4 - OSTATNIA PARÓWECZKA HRABIEGO BARYKENTA
Data: 23.02.2008
Format: LIMITED 2x1500
Limit miejsc: 48 (możliwość dostawek)
Miejsce: Płock, ALO przy PWSZ pl. Dąbrowskiego 2
Wejściówka: 10 zł/głowa lub 15/solo. Klubowicze taniej!
O co walczymy? Jak zwykle o cos co urywa głowę {w trakcie załatwiania}
Turniej będzie zgłoszony do ligi!
Przysłanie poprawnego zgłoszenia do 20 lutego 2008 zaowocuje przyznaniem premii 3ptk do klasyfikacji generalnej... pamiętajcie o numerze ID... rozpiski wysyłać na black_bat@o2.pl lub tawerna_plock@o2.pl .
Pole bitwy:
Bitwy rozegrane będą na stołach 72x48 cali.
Na każdym stole organizator zapewni 4-6 terenów dających niebotyczne możliwości taktyczne!
Kompozycja armii:
Dopuszczone sa tylko listy armii:
-wszystkie ArmyBooki (Nowe HE!)
-Chaos Dwarves
-Garnizon
-Southlands
-Gnoblar hordes
-Dogs of War
-armie SoC (za wyjatkiem midenlandu, 'ard boyzow, slayerow i sea patrol)
Dopuszczone sa rowniez wszytkie jednostki ktore weszly w kanon Limited, oznaczone przez GW jako Official
Niedopuszczone sa armie hobbystyczne (z tylu armybookow) oraz Lustria!
Imienni bohaterowie zablokowani. (wszyscy - starzy, nowi, z DoWu itd)
Harmonogram:
8.00-9.00 – zapisy
9.00-11.30 – 1 bitwa
12.00-14.30 – 2 bitwa
15.00-17.30 – 3 bitwa
18.00 – wyniki
Scenariusze:
1. Gra wstępna
Dzięki podstępowi możesz w szybki i bezbolesny sposób kupić względy bogów. Ich emisariusze są wszędzie... ale pomagają tylko tym, którzy dadzą więcej! Po rzucie na rozstawienie zaczyna się licytacja! Osoba, która wygra rzut ma prawo do rozpoczęcia licytacji. Licytujemy wielokrotnościami liczby 25! Zwycięzca bierze wcześniej przygotowaną przez nas kopertę, a przegranemu dopisuje się wylicytowaną ilość punktów. W kopercie znajdują się 2 bonusy... do wyboru 1. Niżej zamieszczam ich listę:
1. k3 oddziały dostają +1 BS
2. 1 oddział dostaje regeneracje
3. 1 oddział dostaje ward’a 4+
4. 1 oddział lub bohater otrzymuje +1 LD
5. k3 oddziały dostają ward’a 5+
6. 1 oddział dostaje nigdy nie gasnące frenzy
7. 1 bohater dostaje 2lvl magii z lore of fire
8. do Twojej armii przyłącza się kapitan DoW z h.armem, tarcza i mieczem dwuręcznym oraz dwoma pistoletami (w przypadku wyboru mogę udostępnić modele...) za zabicie 100ptk.
9. Twoje czary wychodzą na +1
10. Otrzymujesz dispel scrolla (działa przeciwko czarom IF)
11. K3 oddziały stają się odporne na psychologie
12. Możesz wystawić k3 swoje oddziały w 2 turze z dowolnej krawędzi stołu lub zmusić 1 oddział wroga do wyjścia w 3 turze z jego krawędzi (szarża dozwolona na odległość MOVE!!)
13. Czary przeciwnika wchodzą na –1
14. Możesz zniszczyć 1 magiczny przedmiot przeciwnika
15. k3 oddziały stają się scout
16. k3 oddziały zaczynają wzbudzać strach (jeśli już wzbudzają to Terror)
17. k6 jednostek dostaje HATE
18. Twoi muzycy zawsze dają +1CR
19. 1 bohater dostaje Buty Zagłady i zadaje d3 impact hitów z S5
20. Na początku bitwy uderzasz wroga template 3 cali z S4 zadającym k6 ran w dowolnym miejscu stołu.
21. 1 oddział nie może być nigdy szarżowany
22. bonus za szeregi razy 2 dla k2 oddziałów
23. k3 oddziały dostają cold blood
24. Armia staje się odporna na paniki wywołane przez własne jednostki
25. k3 jednostki traktują każdy teren jak otwarty
WE nie dostawiaja bonusu +1 las
2. Magiczne kręgi
Na polu bitwy zobaczyłeś 3 lodowe kręgi. (ustawcie 3 żetony na środkowej linni pola bitwy w odległości 18 cali od siebie i od krawędzi, a następnie rzuć artilery i scater dice na przesunięcie znaczników) Każdy mag w promieniu 4 cali od kręgu dostaje 1 dodatkową kostkę mocy do czarowania (jeśli wypadnie na niej 1 to automatyczny miscast) Bonusy z kręgów się kumulują!
WE nie dostaja bonusu +1 las
3. Bronić pozycje
Gracz, który wygrał rzut na stronę wybiera ćwiartkę, którą broni (przeciwnik dostaje ćwiartkę po przekątnej) Za zdobycie ćwiartki na koniec bitwy dodatkowe 750 ptk!
WE moga skorzystac z bonusu armii +1 las
Sędziują
Gobo & koral + poszukujemy kogoś poza miejscowego
Ocena hobbistyczna:
Pomalowanie armii – 0-3
Wykonczenie podstawek 0-2
WYSWIG 0-2
Akcesoria 0-2
Konversje 0-2 (nie ilość a jakość!)
Kary:
Podczas turnieju można otrzymać punkty karne za:
- nie terminowe oddawanie wyników bitew
- niewłaściwe zachowanie, przeklinanie itp.
- oszukiwanie przeciwnika
- spóźnienie się na bitwę (zasygnalizowane sędziom przez przeciwnika)
- niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.
-Istnieje możiwośc przyznania Worst Play, za zachowanie wbrew duchowi gry i ogólnie przyjętym zasadom moralnym. Worst Play musi zostać zgłoszone sędziemu natychmiast po zajściu zdarzenia, którego dotyczy, wraz ze słownym uzasadnieniem.
1 WP- 2 punkty karne
2 WP- 8 punktów karnych
3 WP- dyskfalifikacja
Przyznane punkty karne za kolejne WP kumulują się.
Gracze, którzy zostną ukarani punktami karnymi, lub otrzymają Worst Play zostaną o tym natychmiast poinformowani.
W przypadku nieposiadania zasad do używanych jednostek, wszelkie nieporozumienia będą rozstrzygane na niekorzyść gracza nieposiadającego zasad.
Do zdobycia łącznie:
Bitwy: 0-60 + 3(rozbicia)
Hobbistyka: 0-11
Rozpiska: 0-3
Razem: 0-77
TUMSKIE WZGÓRZE 4 - OSTATNIA PARÓWECZKA HRABIEGO BARYKENTA
Data: 23.02.2008
Format: LIMITED 2x1500
Limit miejsc: 48 (możliwość dostawek)
Miejsce: Płock, ALO przy PWSZ pl. Dąbrowskiego 2
Wejściówka: 10 zł/głowa lub 15/solo. Klubowicze taniej!
O co walczymy? Jak zwykle o cos co urywa głowę {w trakcie załatwiania}
Turniej będzie zgłoszony do ligi!
Przysłanie poprawnego zgłoszenia do 20 lutego 2008 zaowocuje przyznaniem premii 3ptk do klasyfikacji generalnej... pamiętajcie o numerze ID... rozpiski wysyłać na black_bat@o2.pl lub tawerna_plock@o2.pl .
Pole bitwy:
Bitwy rozegrane będą na stołach 72x48 cali.
Na każdym stole organizator zapewni 4-6 terenów dających niebotyczne możliwości taktyczne!
Kompozycja armii:
Dopuszczone sa tylko listy armii:
-wszystkie ArmyBooki (Nowe HE!)
-Chaos Dwarves
-Garnizon
-Southlands
-Gnoblar hordes
-Dogs of War
-armie SoC (za wyjatkiem midenlandu, 'ard boyzow, slayerow i sea patrol)
Dopuszczone sa rowniez wszytkie jednostki ktore weszly w kanon Limited, oznaczone przez GW jako Official
Niedopuszczone sa armie hobbystyczne (z tylu armybookow) oraz Lustria!
Imienni bohaterowie zablokowani. (wszyscy - starzy, nowi, z DoWu itd)
Harmonogram:
8.00-9.00 – zapisy
9.00-11.30 – 1 bitwa
12.00-14.30 – 2 bitwa
15.00-17.30 – 3 bitwa
18.00 – wyniki
Scenariusze:
1. Gra wstępna
Dzięki podstępowi możesz w szybki i bezbolesny sposób kupić względy bogów. Ich emisariusze są wszędzie... ale pomagają tylko tym, którzy dadzą więcej! Po rzucie na rozstawienie zaczyna się licytacja! Osoba, która wygra rzut ma prawo do rozpoczęcia licytacji. Licytujemy wielokrotnościami liczby 25! Zwycięzca bierze wcześniej przygotowaną przez nas kopertę, a przegranemu dopisuje się wylicytowaną ilość punktów. W kopercie znajdują się 2 bonusy... do wyboru 1. Niżej zamieszczam ich listę:
1. k3 oddziały dostają +1 BS
2. 1 oddział dostaje regeneracje
3. 1 oddział dostaje ward’a 4+
4. 1 oddział lub bohater otrzymuje +1 LD
5. k3 oddziały dostają ward’a 5+
6. 1 oddział dostaje nigdy nie gasnące frenzy
7. 1 bohater dostaje 2lvl magii z lore of fire
8. do Twojej armii przyłącza się kapitan DoW z h.armem, tarcza i mieczem dwuręcznym oraz dwoma pistoletami (w przypadku wyboru mogę udostępnić modele...) za zabicie 100ptk.
9. Twoje czary wychodzą na +1
10. Otrzymujesz dispel scrolla (działa przeciwko czarom IF)
11. K3 oddziały stają się odporne na psychologie
12. Możesz wystawić k3 swoje oddziały w 2 turze z dowolnej krawędzi stołu lub zmusić 1 oddział wroga do wyjścia w 3 turze z jego krawędzi (szarża dozwolona na odległość MOVE!!)
13. Czary przeciwnika wchodzą na –1
14. Możesz zniszczyć 1 magiczny przedmiot przeciwnika
15. k3 oddziały stają się scout
16. k3 oddziały zaczynają wzbudzać strach (jeśli już wzbudzają to Terror)
17. k6 jednostek dostaje HATE
18. Twoi muzycy zawsze dają +1CR
19. 1 bohater dostaje Buty Zagłady i zadaje d3 impact hitów z S5
20. Na początku bitwy uderzasz wroga template 3 cali z S4 zadającym k6 ran w dowolnym miejscu stołu.
21. 1 oddział nie może być nigdy szarżowany
22. bonus za szeregi razy 2 dla k2 oddziałów
23. k3 oddziały dostają cold blood
24. Armia staje się odporna na paniki wywołane przez własne jednostki
25. k3 jednostki traktują każdy teren jak otwarty
WE nie dostawiaja bonusu +1 las
2. Magiczne kręgi
Na polu bitwy zobaczyłeś 3 lodowe kręgi. (ustawcie 3 żetony na środkowej linni pola bitwy w odległości 18 cali od siebie i od krawędzi, a następnie rzuć artilery i scater dice na przesunięcie znaczników) Każdy mag w promieniu 4 cali od kręgu dostaje 1 dodatkową kostkę mocy do czarowania (jeśli wypadnie na niej 1 to automatyczny miscast) Bonusy z kręgów się kumulują!
WE nie dostaja bonusu +1 las
3. Bronić pozycje
Gracz, który wygrał rzut na stronę wybiera ćwiartkę, którą broni (przeciwnik dostaje ćwiartkę po przekątnej) Za zdobycie ćwiartki na koniec bitwy dodatkowe 750 ptk!
WE moga skorzystac z bonusu armii +1 las
Sędziują
Gobo & koral + poszukujemy kogoś poza miejscowego
Ocena hobbistyczna:
Pomalowanie armii – 0-3
Wykonczenie podstawek 0-2
WYSWIG 0-2
Akcesoria 0-2
Konversje 0-2 (nie ilość a jakość!)
Kary:
Podczas turnieju można otrzymać punkty karne za:
- nie terminowe oddawanie wyników bitew
- niewłaściwe zachowanie, przeklinanie itp.
- oszukiwanie przeciwnika
- spóźnienie się na bitwę (zasygnalizowane sędziom przez przeciwnika)
- niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.
-Istnieje możiwośc przyznania Worst Play, za zachowanie wbrew duchowi gry i ogólnie przyjętym zasadom moralnym. Worst Play musi zostać zgłoszone sędziemu natychmiast po zajściu zdarzenia, którego dotyczy, wraz ze słownym uzasadnieniem.
1 WP- 2 punkty karne
2 WP- 8 punktów karnych
3 WP- dyskfalifikacja
Przyznane punkty karne za kolejne WP kumulują się.
Gracze, którzy zostną ukarani punktami karnymi, lub otrzymają Worst Play zostaną o tym natychmiast poinformowani.
W przypadku nieposiadania zasad do używanych jednostek, wszelkie nieporozumienia będą rozstrzygane na niekorzyść gracza nieposiadającego zasad.
Do zdobycia łącznie:
Bitwy: 0-60 + 3(rozbicia)
Hobbistyka: 0-11
Rozpiska: 0-3
Razem: 0-77
Ostatnio zmieniony 21 lut 2008, o 18:51 przez koral, łącznie zmieniany 6 razy.
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
można mieszac dobre ze złymi i czy można grac hjakby coś samemu dwoma armiami ??
Bylem uczestnikiem 3 kolejnych Tumskich Wzgórz zapraszam serdeczne ; mila atmosfera, niebotyczne nagrody(ostatnio nowy smok HE+masa gratisów ], rozpiski bez przegięć, zakąski na stolach ,stoły dobrze przygotowane....
Słoniu nie wie ale wstępnie zgłaszam go jako kandydata na sędziego....
Radocha w Lochu 1500 pasuje
P.S. Gobo podszkol se w zasadach, byś nie latał fanatykami po górkach [Lorenz]
Słoniu nie wie ale wstępnie zgłaszam go jako kandydata na sędziego....
Radocha w Lochu 1500 pasuje
P.S. Gobo podszkol se w zasadach, byś nie latał fanatykami po górkach [Lorenz]
_________________
wilq nie wkurzaj mnei z tymi fanatykami...przyznaje ze masz racje....i gadalem o tym z wieloma ludzmi i wekszosc uwarza ta zasade za porazke...a znam sedziow na masterach, ktorzy olewaja akurat ten zapisek...
zgodnie z zasadami masz racje...ale zgodnie ze zdrowym rozsadkiem nie... ale dywagacje na temat zasad pozostawmy na inna okazje...
co do slonia na sedziego to luz maryja...ale mam andzieje, ze i tak bedzie gral??
pozdro
zgodnie z zasadami masz racje...ale zgodnie ze zdrowym rozsadkiem nie... ale dywagacje na temat zasad pozostawmy na inna okazje...
co do slonia na sedziego to luz maryja...ale mam andzieje, ze i tak bedzie gral??
pozdro
od nas beda 3-5 par ;]
a wracajac do fanatyka...zeby nei bylo, ze jestes nieomylny... strona 16 w rule booku, mowiaca ze terenem jest rowniez droga czy pow. stolu, co by uniemozliwialo fanolowi wyjsc z jednostki ;D ...trzeba napisac do LS...mzoe niech zrobia uscislenie...bo na errate GW nielicze..
a wracajac do fanatyka...zeby nei bylo, ze jestes nieomylny... strona 16 w rule booku, mowiaca ze terenem jest rowniez droga czy pow. stolu, co by uniemozliwialo fanolowi wyjsc z jednostki ;D ...trzeba napisac do LS...mzoe niech zrobia uscislenie...bo na errate GW nielicze..
Hehe dziś grałem w Bydgoszczy z og i mieliśmy fun jak wymyslaliśmy o co się fanol może rozbić, np. mostek na rzece A po za tym to chętnie wpadnę jak znajdę parę ostatecznie na 2990 chd można spooooro wystawić
co z Asarnilem, od nas tez moze sie ktos zjawi!!
no to niezle a z plocka nikogo nei bylo bo to 4-5h godzin busem..a samochodu niemamy.. ;/ a mi sie samemu na jakis moment turniejow odechacialo no i chce pomalowac armie zeby nie tracic tyle ptk ;/
DoW sie wystawia jak chce...wg zasad choc nie popieram smoka na mniej niz 1500 to co ja mam do powiedzenia...book pozwala ja tez
pozdro
DoW sie wystawia jak chce...wg zasad choc nie popieram smoka na mniej niz 1500 to co ja mam do powiedzenia...book pozwala ja tez
pozdro
proponowałbym jednak umieścić pare limitow w zasadach, zeby uniknac plutonow egzekucyjnych (czy to strzelanie, czy to magia). Na przyklad cos w tym guscie:
x Nie można łaczyć dwóch takich samych armii, ani takich, które się nienawidzą (jakikolwiek model z armii A, nie może mieć hate'a na jakikolwiek model armii B), ani armii podstawowych z ich odpowiednikami z SoC.
x Nie można dublować magicznych przedmiotów.
x Nie mozna rzucac na sojusznikow zadnych czarow. Nawet przerzutow nie mozna zuzywac jesli to sojusznik je rzucil.
x Gramy z ograniczeniem magii do maksymalnie 8 poziomów (Sylvannia = 2 poziomy, Tomb Prince = 1 poziom, Liech Priest = 2 poziomy, Casket = 1 poziom, Runesmiths = 1 poziom, elektrycy za superchrged acumulator lub energy condenser 2 poziom).
x Maksymalnie 4 sloty maszyn na sojusz.
Mysle ze turniej bedzie dziwny i malo przyjemny, jesli bedzie mozna na nim spotkac np.: sojusz imperium + imperium na 6 magach, 6 armatch, 2 czolgach i x strzelaczach.
P.S.
x Nie można łaczyć dwóch takich samych armii, ani takich, które się nienawidzą (jakikolwiek model z armii A, nie może mieć hate'a na jakikolwiek model armii B), ani armii podstawowych z ich odpowiednikami z SoC.
x Nie można dublować magicznych przedmiotów.
x Nie mozna rzucac na sojusznikow zadnych czarow. Nawet przerzutow nie mozna zuzywac jesli to sojusznik je rzucil.
x Gramy z ograniczeniem magii do maksymalnie 8 poziomów (Sylvannia = 2 poziomy, Tomb Prince = 1 poziom, Liech Priest = 2 poziomy, Casket = 1 poziom, Runesmiths = 1 poziom, elektrycy za superchrged acumulator lub energy condenser 2 poziom).
x Maksymalnie 4 sloty maszyn na sojusz.
Mysle ze turniej bedzie dziwny i malo przyjemny, jesli bedzie mozna na nim spotkac np.: sojusz imperium + imperium na 6 magach, 6 armatch, 2 czolgach i x strzelaczach.
P.S.
Komfort bus Plock - Bydgoszcz jedzie mniej niz 3 h. Naprawde warto sie do Bydzi wybrac na przyszlosc - polecama z plocka nikogo nei bylo bo to 4-5h godzin busem..a samochodu niemamy.. ;/
1 Gobo + Hubert - Płock (słynny sojjusz breta+ong) X
2. Koral + paweł - Płock (VC i empire)
3. Piotrek + Arbuz - Płock (empire i tk) X
4. Thingol + Fifi - Płock (lizaki i he)
5. loremaster - waw - HE X
6 Rydl (lizaki) + Ostry (dwarfy) - ŁO
7. Jardzio +zathor ŁO
8. Gajowy + Andrew (XIIIK)
9. Orkgrinder (Dark E) + Słoń(dwarwes) kutno
10. Frelo(lizak)+Podor(orki)
11. Holan + Polit
12. Niljor toruń ChD
12 Bania + sokół torun (dwarfy+empire)
13. Maciek + FiFi - Plock (ong +HE)
14. Ataman - Poznań (chaos)
15. Jose (TK) + Żero () Toruń
16. Oscar Flamberg- Imperium + Noak - Bretonnia - ostrów
17. Doomdiver- Chaos + Noggin - Tomb Kings - ostrów
18. Tomasz Wegrzyn"Kemot" chełmża/toruń (dwarfy+bretka)
19. Mateusz Łodzniski (sylvania) + Andrzej Jurecki plock/wawa
20. Jakub Kochanczyk (OK) + Michal Romanowski ( WE) wawa
21. Noir & Skryba - (dwarfy & bretonnia) toruń
22. Straszny (HE/DE) ŁO
23. Sokół + Senior (HE+dwarfy) ŁO
24. Team 1 Praga Północ
25. Team 2 Praga Pólnoc
26. Team 3 Praga Północ - solowy
27. Bigpasiak z bratem (HE+WE)
28. Lohost De(garnizon)+Radek Tarasiewicz O&G
29. Necromanter breta+???
30. Hirek (Skaven+BoCh)
31. Blasz (Brettonia) + Piotr (Empire), XIII Kohorta Bydgoszcz.
32. Zebol i gorbad (liz i og)Ło
zgłoszenia na ten moment, z X juz z rozpiskami
2. Koral + paweł - Płock (VC i empire)
3. Piotrek + Arbuz - Płock (empire i tk) X
4. Thingol + Fifi - Płock (lizaki i he)
5. loremaster - waw - HE X
6 Rydl (lizaki) + Ostry (dwarfy) - ŁO
7. Jardzio +zathor ŁO
8. Gajowy + Andrew (XIIIK)
9. Orkgrinder (Dark E) + Słoń(dwarwes) kutno
10. Frelo(lizak)+Podor(orki)
11. Holan + Polit
12. Niljor toruń ChD
12 Bania + sokół torun (dwarfy+empire)
13. Maciek + FiFi - Plock (ong +HE)
14. Ataman - Poznań (chaos)
15. Jose (TK) + Żero () Toruń
16. Oscar Flamberg- Imperium + Noak - Bretonnia - ostrów
17. Doomdiver- Chaos + Noggin - Tomb Kings - ostrów
18. Tomasz Wegrzyn"Kemot" chełmża/toruń (dwarfy+bretka)
19. Mateusz Łodzniski (sylvania) + Andrzej Jurecki plock/wawa
20. Jakub Kochanczyk (OK) + Michal Romanowski ( WE) wawa
21. Noir & Skryba - (dwarfy & bretonnia) toruń
22. Straszny (HE/DE) ŁO
23. Sokół + Senior (HE+dwarfy) ŁO
24. Team 1 Praga Północ
25. Team 2 Praga Pólnoc
26. Team 3 Praga Północ - solowy
27. Bigpasiak z bratem (HE+WE)
28. Lohost De(garnizon)+Radek Tarasiewicz O&G
29. Necromanter breta+???
30. Hirek (Skaven+BoCh)
31. Blasz (Brettonia) + Piotr (Empire), XIII Kohorta Bydgoszcz.
32. Zebol i gorbad (liz i og)Ło
zgłoszenia na ten moment, z X juz z rozpiskami
Ostatnio zmieniony 22 lut 2008, o 16:49 przez Gobo, łącznie zmieniany 28 razy.
ja do torunia ostanio jechalem 3,5 ;/ataman pisze: P.S.
Komfort bus Plock - Bydgoszcz jedzie mniej niz 3 h. Naprawde warto sie do Bydzi wybrac na przyszlosc - polecama z plocka nikogo nei bylo bo to 4-5h godzin busem..a samochodu niemamy.. ;/
co do limitow...to dla mnei jest oczywistym ze nie ma sojjuszow tych samych armi..i nie musze tego pisac... czary an sojjusznika to samo, tak samo paniki itp... to esjt chyba stala zasada parówek? przedmioty...to juz ajk kto chce.. 2 warbannery to nie rpzestepstow ;] co do pozostalych czyli magii i strzelania tym razem nie chcemy ograniczac...ale z tego co widze po kolejnychn edycjach TW, to nie ma u nas duzych przegiec...
ja sam powiem ze mam 8 poziomow magii w tym boundy i 4 sloty maszyn..wiec bak ograniczen nie jest spowodowany moim osobistym przeginaniem pały
dzieki Atamanie za rady i pozdrawaim, Cie serdecznie mam nadzieje, ze z poznania też ktos dojedzie? a jak nie to licze, chociaż na Twoja obecnosc
Ustalenia w rękach organizatorów..jak by nie było będzie fajnie warunek frekwencja!!!!
Gobo ja zwykłe pojebałeś do cna
jest:
9. Wilku+młody wilk - kutno (empire i vc)
10. Frelo i słoniu kutno (lizie i dwarfy)
11. Pirat +? ,kutno (DE)
powinno być:
9. Wilku(empire)+ Słoń(dwarwes)... jak napisałem na gildii moja obecność to jakieś 50% ale walczę!!!
10. Frelo(lizak)+Podor(orki)
11. Młody Ryh(Vc) + Pirat(Dark E)
Co do slotów i ograniczeń czego ataman płaczesz ja mam z kimś 6 maszyn ty masz 6 a jak nie to w to miejsce daj full magie kombinacji wiele i zabawa fajna ograniczenia psują zabawę a gwarantuje ze rozpiski w płockich turniejach to żaden PG, lajt i luz nie widziałem jeszcze przegięcia na żadnym ze Wzgórz.
To ma mi zabrać przyjemność z gry :/ http://www.interservis.pl/?l=pl&fi=9
Gobo ja zwykłe pojebałeś do cna
jest:
9. Wilku+młody wilk - kutno (empire i vc)
10. Frelo i słoniu kutno (lizie i dwarfy)
11. Pirat +? ,kutno (DE)
powinno być:
9. Wilku(empire)+ Słoń(dwarwes)... jak napisałem na gildii moja obecność to jakieś 50% ale walczę!!!
10. Frelo(lizak)+Podor(orki)
11. Młody Ryh(Vc) + Pirat(Dark E)
Co do slotów i ograniczeń czego ataman płaczesz ja mam z kimś 6 maszyn ty masz 6 a jak nie to w to miejsce daj full magie kombinacji wiele i zabawa fajna ograniczenia psują zabawę a gwarantuje ze rozpiski w płockich turniejach to żaden PG, lajt i luz nie widziałem jeszcze przegięcia na żadnym ze Wzgórz.
To ma mi zabrać przyjemność z gry :/ http://www.interservis.pl/?l=pl&fi=9
_________________
- Orkgrinder
- Wałkarz
- Posty: 60
- Lokalizacja: Loch / Kutno
Jak wprowadzicie jakiekolwiek ogarniczenia to nie jadę :P
I wpiszcie mnie jako Orkgrinder :P
I wpiszcie mnie jako Orkgrinder :P