Maszyny, maszyny i jeszcze raz maszyny...
Moderator: Kołata
widzac na jakie tory schodzi ta dyskusja to przychylam sie do zdania Św.Barbary
trzeba rozroznic czy ktos ma ciekawy pomysl z zajebistym wykonaniem (czesto rownie drogie w wykonaniu jak orginalna figsa)czy ktos robi DD do houseplayow w ramach oszczednosci
trzeba rozroznic czy ktos ma ciekawy pomysl z zajebistym wykonaniem (czesto rownie drogie w wykonaniu jak orginalna figsa)czy ktos robi DD do houseplayow w ramach oszczednosci
To ja dorzucę do tej części dyskusji, która nie dotyczyła robienia, a tego co brać :
Na > 2000
4 Balisty + Katapulta lub 6 Balist
Plus oczywiście 2 Doom Divery
Na < 2000
To nie wiem , bo raczej się nie znam jeśli chodzi o grę na te punkty
Na > 2000
4 Balisty + Katapulta lub 6 Balist
Plus oczywiście 2 Doom Divery
Na < 2000
To nie wiem , bo raczej się nie znam jeśli chodzi o grę na te punkty
Power powerem, ale takie zestawienie slotów specjal i rare maszynkami jest jak na mój gust lekką przesadą. Osobiście daję 4 bolce i 2 doom divery, czyli mam jeden slot więcej na jednostki do walki. Trzeba pamiętać, ze im bardziej się przegina z maszynami, tym mniej rozpa się robi uniwersalna na niektóre armie.
Ja bym nawet i z chęcią poprzestał na tym co proponuje Kołata, tylko mam straszny lęk przed smokami, a jakoś nigdy nie znalazłem na smoka czegoś lepszego niż spear chucki ...
Oczywiście zapchanie wszystkich slotów special maszynami też się mija z celem i tu się zgadzam. Poprostu 2 dodaktowe bolce lepiej się sprawdzą w walce ze smokiem, ale to kwestia gustu. Zresztą zawsze możecie mnie przekonać ,że się mylę, podając dobre argumenty
A Ty quas jesteś poprostu inny (w pozytywnym sensie )
Oczywiście zapchanie wszystkich slotów special maszynami też się mija z celem i tu się zgadzam. Poprostu 2 dodaktowe bolce lepiej się sprawdzą w walce ze smokiem, ale to kwestia gustu. Zresztą zawsze możecie mnie przekonać ,że się mylę, podając dobre argumenty
A Ty quas jesteś poprostu inny (w pozytywnym sensie )
Tak się składa, że smoka ma tylko kilka armii.
Chaos, z którym mamy dość łatwo, bo doom divery miażdżą kawalerię, mamy lepsze i tańsze fasty, a resztki które się doczłapią nie mają lekko z klockami i fanolami. Jeśli grasz na full magii, to 4 bolce + stopy/testy inicjatywy powinny styknąć na smoka.
Ponadto w głównym klocku wystarczy mieć koleszkę z collarem. Gdy jeszcze uda się wrzucić "szóstki na jedynki" to smok się zesra a nie przepchnie pełnego regimentu piechoty.
Natomiast jeśli grasz bez magii, to faktycznie ze smokiem ciężko. 6 bolców musi być (albo klopa + 4). Z tym, że bless tak grał, a i tak te smoki go rozjeżdżały.. Trzeba mieć trochę farta w kościach
Z elfami to mnie bardziej boli strzelanie niż smoczki, ale procedura jest podobna jak ze smokiem chaosowym.
Wampiry na smoku się napewno pojawią, ale akurat tu nie ma się o co specjalnie martwić
Generalnie uważam, że smok to nie ból dla naszej armii. Dużo gorsze są armie w całości w skirmishu, czyli lizaki i WE.
Chaos, z którym mamy dość łatwo, bo doom divery miażdżą kawalerię, mamy lepsze i tańsze fasty, a resztki które się doczłapią nie mają lekko z klockami i fanolami. Jeśli grasz na full magii, to 4 bolce + stopy/testy inicjatywy powinny styknąć na smoka.
Ponadto w głównym klocku wystarczy mieć koleszkę z collarem. Gdy jeszcze uda się wrzucić "szóstki na jedynki" to smok się zesra a nie przepchnie pełnego regimentu piechoty.
Natomiast jeśli grasz bez magii, to faktycznie ze smokiem ciężko. 6 bolców musi być (albo klopa + 4). Z tym, że bless tak grał, a i tak te smoki go rozjeżdżały.. Trzeba mieć trochę farta w kościach
Z elfami to mnie bardziej boli strzelanie niż smoczki, ale procedura jest podobna jak ze smokiem chaosowym.
Wampiry na smoku się napewno pojawią, ale akurat tu nie ma się o co specjalnie martwić
Generalnie uważam, że smok to nie ból dla naszej armii. Dużo gorsze są armie w całości w skirmishu, czyli lizaki i WE.
tez uwazam ze 2 speciale sa potrzebne...wtedy kulturalnie wklada sie black orki i savagi an dzikach...a do teog 4 bolce...kies gralem na 2...i prawie sie nei sprawdzaly...oczywisicie zamiast 1 kloca mozna dac stone ;D i zapychac core...
Kołata wszystko ładnie pięknie tylko opcja z colarem to trzeba chyba na tępaka wpaść, żeby dał się złapać a d6 S10 też raczej mała szansa, bo smoki mają I3 a bierze się chyba i tak bohatera, więc raczej na 6 tylko dostaną
W każdym razie na >2000 to 4 bolce to raczej mus, do tego 2 DD. A jakie propozycje na <2000 ?
W każdym razie na >2000 to 4 bolce to raczej mus, do tego 2 DD. A jakie propozycje na <2000 ?
Opcja z collarem jest super zawsze. Na tajne to nie trzeba tłumaczyć, jaki to kombos. Na bazyliszku grałem z Maćkiem Morycem (WE) i wpadł mi smokiem w black orki z tym szamankiem. Wczesniej dostał "szóstki na jedynki". Nawet nie zranił szamana, który oczywiście wymówił mu challenge. Przegrał o 5 i się odbił.
Na jawne, to by pewnie wogóle się nie wbijał, a te black orki z magiem to sporo punktów (500). Więc to dobrze, jak sie ma taka odporność na te monstery Zwłaszcza za 5 pts.
Co do ilości maszyn na małe pts, to zawsze brałem 4 bolce i doom divera. I super się to sprawdza. Ale teraz na Lublin chyba tylko 2 bolce wejda, bo niestety mam braki figurkowe. Liczę jednak na to, że trzeci szaman nadrobi to, co tracę na 2 boltach. A w specjalach będzie jazda i herd. Jutro pierwszy test. Zobaczymy jak zadziała.
Na jawne, to by pewnie wogóle się nie wbijał, a te black orki z magiem to sporo punktów (500). Więc to dobrze, jak sie ma taka odporność na te monstery Zwłaszcza za 5 pts.
Co do ilości maszyn na małe pts, to zawsze brałem 4 bolce i doom divera. I super się to sprawdza. Ale teraz na Lublin chyba tylko 2 bolce wejda, bo niestety mam braki figurkowe. Liczę jednak na to, że trzeci szaman nadrobi to, co tracę na 2 boltach. A w specjalach będzie jazda i herd. Jutro pierwszy test. Zobaczymy jak zadziała.
Z tego co wiem, przy różnych wartościach I modelu bierzemy przy tym czarze tę najniższąkis1 pisze:Kołata wszystko ładnie pięknie tylko opcja z colarem to trzeba chyba na tępaka wpaść, żeby dał się złapać a d6 S10 też raczej mała szansa, bo smoki mają I3 a bierze się chyba i tak bohatera, więc raczej na 6 tylko dostaną
W każdym razie na >2000 to 4 bolce to raczej mus, do tego 2 DD. A jakie propozycje na <2000 ?
to juz chyba zalezy od kompozycji armiiGeneralnie uważam, że smok to nie ból dla naszej armii. Dużo gorsze są armie w całości w skirmishu, czyli lizaki i WE.
ja regularnie bije WE i Lizzie(szczegolnie fajne sa takie na slannie)
za to mam problem z LT
problem na 2k jest taki ze sa 4 sloty special i 2 rare:2x special ida na maszyny(kompozycja dowolna),doom diver(nawet x2 zeby zwiekszyc gunpower i jak sie szuka oszczednosci a niewykorzystane slot to zal)
pozostaja 2 sloty special na:
-rydwany
-hoppersow
-herd
-kawalerie
do tego standardowy tlok w slotach bohaterow:
-warboss(naprawde da sie zlozyc niezla madafakę do walki) czy szaman(szczegolnie goblinski ktory z zalozenia ma min 2 fajne czary)
-bsb?
-shaman?caddy?
ostatnio najbardziej odpowiada mi wersja z wyverna albo standardowy zestaw warboss+BObsb na rydwanie+2x shaman 2lvl(itti ring,2xDS,staff of sorcery jezeli uzywam totemu)