Zapowiedzi, plotki - co nowego w Vampirkach

Vampire Counts

Moderator: misha

Zablokowany
Awatar użytkownika
Szaman
Wyzwoleniec
Posty: 8025
Lokalizacja: Janusze Wargamingu

Post autor: Szaman »

Assur pisze:z nowych jednostek będzie Varghulf chyba najbardziej grywalny. W sam raz zamiast 2 dział. przynajmniej do czasu aż stwierdzę że działa są lepsze.
dziala maja krasnale i imperium. i niech tak zostanie [-X
"I fart in your general direction" :mrgreen:

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

a skorpion to co wróżka? a gorger to tałatajstwo?
NATURALNIE :p

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

Ja tam mam nadzieje na US5 Varghula.
Wynika to z porównania kosztu punktowego ze Scorpionem:

Scorpion z takimi stamymi niemalże statsami (Mv7, S5, T5, W4...innych nie znam, ale przypuszczam, że porównywalne) kosztuje 85 pkt

Varghul traci możliwość wykopania się, hate równoważy się z poison i killing blow (z przewagą tej drugiej opcji), brak zasady undead construct.

To w takim razie co dostajemy za te 100 pkt różnicy?awans ze strachu na terror i regeneracje? Trochę mało jak na różnice..musi być coś więcej.

Aż takiego głupsta nie zrobią, żeby dawać wampirom coś ponad dwa razy droższego od scorpiona, a niedużo lepszego i jeszcze w rare.

Awatar użytkownika
wrogu
Falubaz
Posty: 1041

Post autor: wrogu »

Ten Vag marszuje, daje marsz wampirkom, co imo jest bardzo wazne, masz 9 ruchu. Pewnie dostanie troche bonusow do statystyk, obstawiam 5 atakow z sila 6. Ma regenke. Pewnie cos milego nas zaskoczy ze strony tej jednostki. A corpse cart, moze i wystawianie tego w kupie nie bedzie mialo sensu, ale byc moze okazde sie ze warto bedzie wystawic chociaz jeden, no i nie wiemy jeszcze o nim wszystkiego.

Awatar użytkownika
bigees
Mudżahedin
Posty: 301
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: bigees »

Maciek Paraszczak pisze: Aż takiego głupsta nie zrobią, żeby dawać wampirom coś ponad dwa razy droższego od scorpiona, a niedużo lepszego i jeszcze w rare.
a co powiesz na Shaggotha, ktory jest drozszy od drzewca, a nie ma warda, nie rzuca czarow, nie dusi korzonkami i nie jest stubborn ani unbreakable?
sila 7 (z dwurakiem) i 7 ruchu zupelnie tego nie rownowaza.

znajac GW, wszystko jest mozliwe... :?
"Nigdy nie oszukuję i nie kradnę. Nie noszę także cylindra do płaszcza i nie wcinam bananów idąc ulicą, bo dżentelmen nie robi żadnej z tych rzeczy. Zrobiłbym jedno tak samo niechętnie jak drugie – bo jedno i drugie jest sprawą harmonii i dobrego smaku".

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Maciek Paraszczak pisze: To w takim razie co dostajemy za te 100 pkt różnicy?awans ze strachu na terror i regeneracje? Trochę mało jak na różnice..musi być coś więcej.
jako mag. przedmiot regenka lpsztuje zazwyczaj 45-50 pkt. a terror 50 wiec mozliwe :)

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

Terror z zera kosztuje 50 pkt, ale ze strachu kosztuje 25 pkt
A taki awans mamy pomiędzy scorpem a varghulem

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Maciek Paraszczak pisze:Ja tam mam nadzieje na US5 Varghula.
Wynika to z porównania kosztu punktowego ze Scorpionem:

Scorpion z takimi stamymi niemalże statsami (Mv7, S5, T5, W4...innych nie znam, ale przypuszczam, że porównywalne) kosztuje 85 pkt

Varghul traci możliwość wykopania się, hate równoważy się z poison i killing blow (z przewagą tej drugiej opcji), brak zasady undead construct.

To w takim razie co dostajemy za te 100 pkt różnicy?awans ze strachu na terror i regeneracje? Trochę mało jak na różnice..musi być coś więcej.

Aż takiego głupsta nie zrobią, żeby dawać wampirom coś ponad dwa razy droższego od scorpiona, a niedużo lepszego i jeszcze w rare.
Jestem się skłonny założyć, że nie będzie miał nic szczególnego i że będzie to w istocie 3x droższy skorpion z odrobinę lepszymi statsami.

Tak jak mówiłem, z plot wnoszę, że rare położyli równo, core jest ogólnie rzecz biorąc takie same albo nawet gorsze niż poprzednio i tylko w specialach i bohaterach/magii jest nadzieja.

Najbardziej mnie wkurzają zombie, którzy za dwa punkty stracili 1S, 1T, możliwość brania commanda, możliwość dołączania bohaterów i możliwość gonienia za przeciwnikiem.

Prawie tak samo jak ghule - GW po raz kolejny (patrz driady, skinki) udowodniło, że zasada "skirmish" jest według nich warta 0 punktów. Niestety dla nas, nie udowodnili tego w tak sympatyczny dla naszej armii sposób jak w poprzednich wypadkach, a nawet wręcz przeciwnie.

Nie wydaje mi się, żeby nasza armia była słabsza ani silniejsza niż poprzednio. Pewnie jest porównywalna. Na pewno jednak pozostaje duże uczucie niesmaku związane z rare'ami, które mogły być fajne i ciekawe, a wyszły Gaviaste, i z core'ami, które są po prostu takie... eeeh.

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

Barbarossa pisze:Nie wydaje mi się, żeby nasza armia była słabsza ani silniejsza niż poprzednio. Pewnie jest porównywalna. Na pewno jednak pozostaje duże uczucie niesmaku związane z rare'ami, które mogły być fajne i ciekawe, a wyszły Gaviaste, i z core'ami, które są po prostu takie... eeeh.
Oczywiście obiektywnie jej bardzo nie dopakowano, ale za to chyba dostaliśmy kontrpropozycje na większość problemów z którymi się borykaliśmy (treeman, czołg) więc nie ma co narzekać.

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Chciałem przypomnieć ...strzelania dalej nie ma:p a nie przydałby się powrót do kościanej balisty??

Awatar użytkownika
qlpin
Chuck Norris
Posty: 425

Post autor: qlpin »

a mi się widzi jak patrze na zdjęcie ghuli że mają podstawki 25x25 ale może to zdjęcie zniekształca...

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Barbarossa pisze:
Jestem się skłonny założyć, że nie będzie miał nic szczególnego i że będzie to w istocie 3x droższy skorpion z odrobinę lepszymi statsami.
Dwa razy drozszy, jesli chodzi o scislosc. ;)
Odrobine lepsze staty moga miec jednak duze znaczenie. Nie bede oddawal zycia broniac Vargulfa, ale warto zmienic troche perspektywe, kiedy sie na niego patrzy. Ja rowniez patrzylem na niego jako dwa razy drozszego scorpiona. Wtedy faktycznie chlopak nie imponuje. Ale kiedy wezmiemy pod uwage koszt np. walczacych herosow... zaczyna to wygladac dobrze. Szybki, samodzielny, wytrzymaly koles z dobrym hiting powerem za 175pkt. Gdyby to byl heros, bylby wrecz nieprzyzowicie tani, jak na te mozliwosci.
Wrzucasz takich dwoch do armii i zwyklych herosow mozesz juz troche zwolnic z roli siepaczy, moga sie zajac innymi kwestiami.
Barbarossa pisze: Prawie tak samo jak ghule - GW po raz kolejny (patrz driady, skinki) udowodniło, że zasada "skirmish" jest według nich warta 0 punktów.
Zapomniales o jednej waznej kwestii - wskrzeszanie. IMHO skirmisz jest w punktach tyle samo warty co mozliwosc wskrzeszania. Co nie zmienia faktu, ze zal tego skirmiszu....

Maciek Paraszczak pisze: Oczywiście obiektywnie jej bardzo nie dopakowano, ale za to chyba dostaliśmy kontrpropozycje na większość problemów z którymi się borykaliśmy (treeman, czołg) więc nie ma co narzekać.
A co dokladnie masz na mysli piszac o kontrpropozycji na treemana i czolgi?
qlpin pisze:a mi się widzi jak patrze na zdjęcie ghuli że mają podstawki 25x25 ale może to zdjęcie zniekształca...
Zdjecie znieksztalca.

Panowie, i tak jestem zdania, ze najwazniejsze niusy jeszcze ciagle przed nami. :)
Mam przeczucie, ze czasy VC na dwoch wielkich kawaleriach przeminely... i to bedzie chyba najgorsza wiadomosc dla wiekszosci obecnych VC.
Obrazek

Awatar użytkownika
Chaoschild
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: London Fa%^n City

Post autor: Chaoschild »

Panowie, i tak jestem zdania, ze najwazniejsze niusy jeszcze ciagle przed nami. Smile
Mam przeczucie, ze czasy VC na dwoch wielkich kawaleriach przeminely... i to bedzie chyba najgorsza wiadomosc dla wiekszosci obecnych VC.
Wlasnie drogi kolego Bless ja na przyklad zaliczam sie do tej mniejszosci, jesli juz kawalerie wystawialem to jedna i niezbyt liczna. A gra na piechocie w VC to sama przyjemnosc i wyzwanie. OK przyznaje ze ciezko jest masakrowac ludzi taka rozpa ale....fun is fun.
A teraz ciesze sie jeszcze bardziej ze w koncu piechota zostanie dopieszczona i wymiernie wypunktowana, GG stana sie jak najbardziej grywalni i cos widze ze jedna z lepszych piechot w WFB.
PARTY IN THE MOONLIGHT AND DANCE TO THE SUNRISE...

http://www.coolminiornot.com/artist/chaoschild

Awatar użytkownika
Christos
Kretozord
Posty: 1590
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)

Post autor: Christos »

Ktoś tu wcześniej pytał o "sypanie". Pozostaje bez zmian? Wtedy kwestia samotnego Vargulfa w combacie już nie jest taka różowa.

Ale ja ogólnie sie cieszę. Nowe jest zawsze ciekawe (przynajmniej na początku ;) )

Awatar użytkownika
Nordri
Chuck Norris
Posty: 575
Lokalizacja: Greifenhagen

Post autor: Nordri »

We wcześniejszych pogłoskach było coś o tym że wardy mają bronić przed ranami z CR. Regeneracja działa w tej edycji tak jak ward save, więc byłby sens puszczać samopas takiego bydlaka. Szczególnie szarżując na lancę bretońską na przykład. Szaman, dawno nic "nowego" nie pisałeś, więc skoryguj jak to jest z tym wybranianiem ran od sypania się przez ward'y - prawda czy fałsz? :)

Piotrax
Kradziej
Posty: 987
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Piotrax »

Barbarossa pisze: Tak jak mówiłem, z plot wnoszę, że rare położyli równo, core jest ogólnie rzecz biorąc takie same albo nawet gorsze niż poprzednio i tylko w specialach i bohaterach/magii jest nadzieja.

Najbardziej mnie wkurzają zombie, którzy za dwa punkty stracili 1S, 1T, możliwość brania commanda, możliwość dołączania bohaterów i możliwość gonienia za przeciwnikiem.


Nie wydaje mi się, żeby nasza armia była słabsza ani silniejsza niż poprzednio. Pewnie jest porównywalna. Na pewno jednak pozostaje duże uczucie niesmaku związane z rare'ami, które mogły być fajne i ciekawe, a wyszły Gaviaste, i z core'ami, które są po prostu takie... eeeh.
Tu sie nie zgodzę, po pierwsze z tego co Szaman pisze wilki mają być lepsze, po drugie szkielety IMO sa o wiele lepsze. Kosztują tyle samo a mają light armor. Dla dział nie robi to co prawda różnicy ale w combacie jak dla mnie zwiększa dosyć "przezywalność".

Ten Varghul może być nawet przyjemny. Staty ma takie że sam sobie powinien z czymś słabszym poradzić, no i patrząc na figurkę bedzie mógł latać. Duży plus tu widzę :wink:

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Terael
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 110

Post autor: Terael »

Dwa razy drozszy, jesli chodzi o scislosc. Wink
Odrobine lepsze staty moga miec jednak duze znaczenie. Nie bede oddawal zycia broniac Vargulfa, ale warto zmienic troche perspektywe, kiedy sie na niego patrzy. Ja rowniez patrzylem na niego jako dwa razy drozszego scorpiona. Wtedy faktycznie chlopak nie imponuje. Ale kiedy wezmiemy pod uwage koszt np. walczacych herosow... zaczyna to wygladac dobrze. Szybki, samodzielny, wytrzymaly koles z dobrym hiting powerem za 175pkt. Gdyby to byl heros, bylby wrecz nieprzyzowicie tani, jak na te mozliwosci.
Wrzucasz takich dwoch do armii i zwyklych herosow mozesz juz troche zwolnic z roli siepaczy, moga sie zajac innymi kwestiami.
=D> Brawa dla Bless'a! To jest właśnie dobre podejście ;)
Mi zawsze takiego "bydlaka" w tej armii brakowało.

@ Nordri
Jeżeli mnie pamięć nie myli to komentarz Szamana był w stylu: "toż to bzdury jakieś". Zresztą pewnie niebawem sam się wypowie...

No wygląda nawet ciekawie ale drogo... faktycznie wychodzi na to, że więcej piechoty się teraz pojawi bo GG zanoszą się na bardzo grywany unit w bardzo atrakcyjnej cenie co zrównoważy cenę Wampirów (dosłownie wszystkich oddziałów z tą zasadą). Do tego tani i kochany screen + 2 małe kloce szkieli dla necrusiów i do boju!
No i corps cart już nie taki straszny... więcej jak 60pts nie powinien kosztować.
A wraithy strasznie mi się podobają od strony klimatu... po prostu bomba! To że nie bardzo idzie nimi pograć to już inna bajka...

Awatar użytkownika
Szaman
Wyzwoleniec
Posty: 8025
Lokalizacja: Janusze Wargamingu

Post autor: Szaman »

coz, upewnilem sie i... mowa jest tylko o niemoznosci skorzystania z AS przy ranach z CR - z tego wniosek, ze rany te mozna wardowac i regenerowac.
to chyba najwieksza zmiana, bo w armii jest sporo wardow i regenek.
"I fart in your general direction" :mrgreen:

Tomash
Spaministrator
Posty: 7885
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomash »

Ofak :?
Ja też tak chcę :roll:
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny :mrgreen:
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Szaman pisze:coz, upewnilem sie i... mowa jest tylko o niemoznosci skorzystania z AS przy ranach z CR - z tego wniosek, ze rany te mozna wardowac i regenerowac.
to chyba najwieksza zmiana, bo w armii jest sporo wardow i regenek.

:shock: :shock: :shock:
O w morde... to naprawde jest DUŻA zmiana !!!

Faktycznie Vargulf sporo na tym zyskuje. Cala armia na tym mocno zyskuje.
Obrazek

Zablokowany